Foto's afdrukken schijnt niet zo mooi te worden met laser...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:12 schreef LibertarianX het volgende:
Koop losse apparaten, geloof me, das altijd beter.
Een fax -> Als je weinig faxed neem dan een thermische fax
Een Scanner -> Koop je voor een paar tientjes en is altijd beter dan een alles in één apparaat
Een Printer -> Neem een laserprinter. als je éénmaal met een laserprinter hebt gewerkt wil je nooooooit meer een inktpisser.
Hebben een Laserprinter hier van Minolta die foto´s redelijk mooi afdrukt, maar, waarom zou je? Als je mooi afgedrukte foto´s wilt hebben dan laat je ze als foto afdrukken door een lab, net als analoge foto´s bedoel ik. Dat is altijd mooier als een zelfafgedrukte. En Inktjet printers drukken foto´s redelijk mooi af, dat klopt, maar dat is ook schreeuwend duur, en doet het alleen op speciaal fotopapier mooi.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Foto's afdrukken schijnt niet zo mooi te worden met laser...
Klopt dat?
Dat zijn altijd nog dingen die ik voor mezelf uitmaak.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:23 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Hebben een Laserprinter hier van Minolta die foto´s redelijk mooi afdrukt, maar, waarom zou je? Als je mooi afgedrukte foto´s wilt hebben dan laat je ze als foto afdrukken door een lab, net als analoge foto´s bedoel ik. Dat is altijd mooier als een zelfafgedrukte. En Inktjet printers drukken foto´s redelijk mooi af, dat klopt, maar dat is ook schreeuwend duur, en doet het alleen op speciaal fotopapier mooi.
Ik ben op zoek naar een allinone printer. Niet naar adviezen die gericht zijn op jouw persoonlijke voorkeur. Ik heb al een goede scanner en printer alleen deze is voor op kantoor. Faxen hoeft ie niet te kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:12 schreef LibertarianX het volgende:
Koop losse apparaten, geloof me, das altijd beter.
Een fax -> Als je weinig faxed neem dan een thermische fax
Een Scanner -> Koop je voor een paar tientjes en is altijd beter dan een alles in één apparaat
Een Printer -> Neem een laserprinter. als je éénmaal met een laserprinter hebt gewerkt wil je nooooooit meer een inktpisser.
Ik zoek een inkjet, dat was niet helemaal duidelijk misschien (afgezien van dat ik ze bij moet kunnen vullen) Verder is 260 euro veel te veel geld voor mij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:21 schreef ajay het volgende:
Ik heb hier nog een Brother 9180 fax/scanner/copier/laserprinter staan. Op zich een top ding, afkomstig van mijn vorig bedrijf. Kwaliteit en snelheid zijn erg goed, beter dan inkjet. Een toner gaat ook veel langer mee dan een cartridge. Verder kun je faxen vanaf je computer, via een software-tool, net zoals het scannen dus. Als je interesse hebt? Ik woon in A'dam. Kostte nieuw ¤ 522,41 bij Office Center (aanbieding). Redelijk lijkt mij de helft, dus ¤ 260?
Ik ga het ff checken, ik zag al een vergelijkbare nieuwe voor 70 euro, ook van Lexmark. Je hoort nog van me.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:10 schreef o0pS het volgende:
Ik heb er nog 2 staan, zo goed als nieuw!
Een lexmark x2250 en een lexmar x83
Kosten 50,- per stuk![]()
Mooi. Maar ik heb dit topic geopend omdat ik een 2e handse zoek. Anders open ik het wel in DIG of kijk ik op een van de sites uit mijn OP. Verder is hier helemaal geen mediamarkt in de buurt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef TheHolyOne het volgende:
Bij de mediamarkt kan je een nieuwe Lexmark x1170 kopen, 55 eurotjes (in de aanbieding)
Lexmark cartridges zijn wel snel leeg maar bij te vullen en oudere types passen ook en hebben een grotere capaciteit!
Ik vind dat teveel geld voor printers die nieuw rond de 75 kosten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:10 schreef o0pS het volgende:
Ik heb er nog 2 staan, zo goed als nieuw!
Een lexmark x2250 en een lexmar x83
Kosten 50,- per stuk![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef Conflict het volgende:
Deze heb ik besteld:
[afbeelding]
Voor 89 euro, topic mag dicht
Je zei 65 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:07 schreef Conflict het volgende:
Ik ga een nieuwe Lexmark bestellen. Kosten: 65 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |