abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26548445
Wegens geplande overstap naar diesel (nog steeds) te koop:

Volvo S40 1.8 16v
115pk, 165nm
Europa uitvoering (o.a. half leer en airco)
196.000km
LPi inbouw

Uitrusting
- Airco (onlangs onderhoud gehad bij stek-gecertificeerd bedrijf)
- Electrisch bediende voorportierruiten
- Electrisch bediende buitenspiegels
- Verwarmde buitenspiegels
- Half lederen bekleding (in erg nette staat)
- Hoogteverstelling op beide voorstoelen
- Lendesteunverstelling op beide voorstoelen
- 4 airbags
- Centrale vergrendeling + 2 afstandbedieningen
- Startonderbreker
- Cruise control

Technisch
- Vialle LPi, dus wel de voordelen, maar niet de nadelen van gas.
- 15-2-2005 grote beurt gehad bij de Volvo dealer, hierbij zijn totaal geen mankementen aangetroffen. Faktuur aanwezig
- Remsysteem compleet nagekeken + vloeistof ververst bij 194.000km. Faktuur van Volvo-dealer aanwezig
- Distributieriem vervangen bij 120.000km, hoeft dus pas bij 240.000 weer.
- 4 nieuwe banden (2x Michelin Pilot, 2x Firestone FH700)
- Philips Bluevision H4 koplampen
- Koprevisie gehad bij 180.000
- Motor loopt perfect
- Onderhoudsboekje aanwezig
- Kilometerstand aantoonbaar via NAP

De eerste 50.000km zul je op wat olie en filtertjes na geen omkijken naar het onderhoud hebben.

Optisch
- Zeer zeldzame kleur; paars metallic
- In zeer goede staat voor wat betreft krasjes en deukjes, echt een hele strakke auto
- 15" lichtmetaal

Audio & Telefoon
- Evt Pioneer DEH-P77MP tegen meerprijs
- JBL Composet voorin
- Totaal 6 speakers
- Originele telefoonconsole tbv montage van carkit

Al met al een zéér complete en vooral nette auto van liefhebber. Ook van S40's zijn gevallen bekend met 350.000/400.000km op de klok die nog steeds vrolijk rondrijden. Het betreft namelijk het motorblok uit een 850, maar dan met 1 cilinder minder. De degelijkheid daarvan is inmiddels wel bewezen lijkt me..

Vraagprijs: 6600 euro

Beeldmateriaal:

[ Bericht 1% gewijzigd door Timmert op 28-04-2005 18:51:41 ]
pi_26576762
Niemand interesse?
pi_26577223
6000 euro's op Fok... tjah, daar zijn er maar weinig van die dat kunnen betalen hier vrees ik.
Als je nou een roestige panda voor 500,- te koop had, had je naast veel commentaar de auto zo kwijt geweest

Overigens mooie auto, de prijs is pittig, maar dat zal terecht zijn lijkt me
Ik mis verder een bouwjaar, klopt dat, of kijk ik scheel?
pi_26577648
Hoelang staat deze auto nou al te koop? Ik gok meer dan een half jaar. Heb zo'n topic al vele malen voorbij zien komen.

Ik denk dat je hem hier toch echt serieus niet kwijt gaat raken, met zo'n vraagprijs (daarmee zeg ik niet dat hij het niet waard is. Een ferrari kun je hier ook voor 80 rooitjes te koop zetten maar reken maar dat ie er over 8 jaar nog staat.)
pi_26578253
eem bouwjaar zou wel leuk zijn inderdaad, maar 6600 euro vind ik wel veel geld voor een auto met 196.000 km op de teller. Wel ongeveer wat ik zoek (op de km-stand na dan).
jah, het is wat!
pi_26581721
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef NiGeLaToR het volgende:
6000 euro's op Fok... tjah, daar zijn er maar weinig van die dat kunnen betalen hier vrees ik.
Als je nou een roestige panda voor 500,- te koop had, had je naast veel commentaar de auto zo kwijt geweest

Overigens mooie auto, de prijs is pittig, maar dat zal terecht zijn lijkt me
Ik mis verder een bouwjaar, klopt dat, of kijk ik scheel?
De auto is van 1998

Prijs is pittig, maar is een vraagprijs, en op marktplaats staan ze voor vergelijkbare prijzen. Het recent gedane onderhoud rechtvaardigt dat. Vergeet ook niet dat het gewoon echt een hele degelijke auto, daar staan ze om bekend
pi_26581767
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:48 schreef martax het volgende:
eem bouwjaar zou wel leuk zijn inderdaad, maar 6600 euro vind ik wel veel geld voor een auto met 196.000 km op de teller. Wel ongeveer wat ik zoek (op de km-stand na dan).
Als dit is wat je zoekt, waarom kom je dan niet een keertje kijken en rijden? Dan kun je zelf zien in wat voor staat de auto verkeert, en dat je aan niets merkt dat ie 196.000 gedraaid heeft. Ook qua onderhoud zit het wel snor, je kunt voorlopig echt wel even vooruit hoor
pi_26584603
Ik kan de auto ter zeerste aanbevelen! Ben sinds een jaar in het bezit van een Volvo V40 uit 1998. Ook met LPG G3! Vindt de vraagprijs dan ook wel erg hoog. Ik heb zelf voor de mijne (met dezelfde opties) 6000 euro betaald. Maar met minder km: 167.000.
Maar bieden kan helpen natuurlijk
pi_26584776
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:21 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Ik kan de auto ter zeerste aanbevelen! Ben sinds een jaar in het bezit van een Volvo V40 uit 1998. Ook met LPG G3! Vindt de vraagprijs dan ook wel erg hoog. Ik heb zelf voor de mijne (met dezelfde opties) 6000 euro betaald. Maar met minder km: 167.000.
Maar bieden kan helpen natuurlijk
Bieden mag altijd, als het maar reëel blijft. 5000 gaan bieden bij een vraagprijs van 6600 is dat natuurlijk niet

Ik denk dat het gedane onderhoud (koprevisie, nieuwe remdelen, grote beurt, 4 nieuwe banden, andere speakerset) de hogere vraagprijs wel rechtvaardigt. Zoals ik al meerdere malen heb gezegd zul je er voorlopig geen omkijken meer naar hebben
  donderdag 28 april 2005 @ 23:31:03 #10
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26584855
mooie auto, maar helaas boven mijn huidige "god-dat-is-een-leuke-auto,-die-koop-ik" budget
pi_26644661
Wederom even een schop
pi_26653585
5500 euro geboden, mits een aankoopkeuring bij de ANWB geen kostbare zaken aan het licht brengt.

Je hebt de auto pas sinds 4 jauari? Je wil er al snel weer vanaf?

[ Bericht 28% gewijzigd door martax op 02-05-2005 00:04:56 ]
jah, het is wat!
pi_26686491
ANWB keuring is absoluut geen probleem, ik heb niks te verbergen De auto is op 4 januari weer overgeschreven vanwege praktische redenen. Ik heb de auto sinds november 2004 en verkoop hem nu omdat ik diesel fijner vind rijden. Ik doe een auto-gerelateerde opleiding (IVA) en sta bij een aantal dealers op de loonlijst, dus voor mij is zo'n beslissing opzich snel gemaakt.

5500 euro vind ik echter te mager, ik doe een tegenbod van 6250. Overigens wil ik de auto picobello afleveren, dus mocht je hem besluiten te kopen dan krijgt ie eerst nog even verse olie + filter, wordt alles eventjes nagekeken, wordt ie professioneel gepoetst en eventuele pitjes worden verwijderd
pi_26705187
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 08:31 schreef Timmert het volgende:
ANWB keuring is absoluut geen probleem, ik heb niks te verbergen De auto is op 4 januari weer overgeschreven vanwege praktische redenen. Ik heb de auto sinds november 2004 en verkoop hem nu omdat ik diesel fijner vind rijden. Ik doe een auto-gerelateerde opleiding (IVA) en sta bij een aantal dealers op de loonlijst, dus voor mij is zo'n beslissing opzich snel gemaakt.

5500 euro vind ik echter te mager, ik doe een tegenbod van 6250. Overigens wil ik de auto picobello afleveren, dus mocht je hem besluiten te kopen dan krijgt ie eerst nog even verse olie + filter, wordt alles eventjes nagekeken, wordt ie professioneel gepoetst en eventuele pitjes worden verwijderd
Je hebt mail
jah, het is wat!
pi_26762433
- edit: doe dat ff via de mail -

[ Bericht 77% gewijzigd door ElisaB op 05-05-2005 20:59:45 ]
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')