Je gaat een fietsenzaak beginnen?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:50 schreef Conflict het volgende:
ik bied 50 euro voor de heren en damesfiets als je ze komt brengen naar Helmond.
Het geld maak ik over via internet als je dat graag hebt en ik wil ook wel bijdragen in de benzinekosten.
Ik wacht eerst Conflict even af, dat klinkt een stuk handigerquote:Op zondag 22 mei 2005 14:18 schreef SwOoSh het volgende:
breng je dat dames ding ook voor 30 euro naar zoetermeer?
Als je van Dorst naar Helmond rijdt, dan kom je niet langs Klundert, tenzij je helemaal verkeerd rijdt.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Rij je dan onderweg naar Helmond even langs Klundert, dan nemen wij de roze / groene voor ¤ 50
Ik begon me al zorgen te maken wat betreft de topografische ligging van Klundertquote:Op zondag 22 mei 2005 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je van Dorst naar Helmond rijdt, dan kom je niet langs Klundert, tenzij je helemaal verkeerd rijdt.
Als je 'm wilt brengen, dan vergoeden we je de benzine natuurlijk
Klundert is maar klein; indien nodig leggen we het gewoon op de routequote:Op zondag 22 mei 2005 14:59 schreef martax het volgende:
Ik begon me al zorgen te maken wat betreft de topografische ligging van Klundert![]()
Verstandig! TomTom Go roelzzzzzzzzz bik taim!quote:Zo te zien ga ik mijn nieuwe tomtom GO300 binnenkort al rendabel maken.![]()
met naar zoetermeer rijden maak je er nog meer gebruik vanquote:Op zondag 22 mei 2005 14:59 schreef martax het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen te maken wat betreft de topografische ligging van Klundert![]()
Zo te zien ga ik mijn nieuwe tomtom GO300 binnenkort al rendabel maken.![]()
Oja, je bod staat genoteerd
Je maakt het wel aantrekkelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 15:05 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
met naar zoetermeer rijden maak je er nog meer gebruik van![]()
uhhhh, ik ga denk ik maandag avond beslissen.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klundert is maar klein; indien nodig leggen we het gewoon op de route
[..]
Verstandig! TomTom Go roelzzzzzzzzz bik taim!
Enig idee wanneer je gaat beslissen?
ohw, was dat een bod?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:19 schreef SwOoSh het volgende:
maar hoeveel zou je voor dat ding incl naar zoetermeer brengen willen dan??
ik was wel eerder dan conflict
Hij (of is een damesfiets een zij?) is 100% eerlijk, de huidige eigenaresse heeft hem/haar gekregen van paps en mams om mee naar school te fietsen.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:47 schreef SwOoSh het volgende:
35,- incl. en dan heb je ook nog het pleziertje om naar zoetermeer te rijden
issie trouwens nog wel in redelijke staat en eerlijk?
Ik kan 'm ook wel komen halen hoor, maar dat kan dan alleen vanavond, want de auto met ruimte is de rest van de week weer in gebruik bij de rechtmatige eigenaarquote:Op zondag 22 mei 2005 15:17 schreef martax het volgende:
uhhhh, ik ga denk ik maandag avond beslissen.
Bezorgen wordt waarschijnlijk donderdagavond (aangezien de aanhanger nu nog vol puin ligt en woensdag pas geleegd wordt)
De bandenmaat is 26x1.75 , als dat de maat is die je bedoeld, ik heb er weinig verstand van.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:01 schreef Conflict het volgende:
Ik bied 65 euro voor de heren en damesfiets incl. brengen
Wat is de bandenmaat van die citybike?
Als dat meevalt geef ik 100 euro voor alledrie.
Ik zal uitleggen wat ik met die fietsen moet:
Met die citybike kan ik mijn eigen mountainbike upgraden. Die heeft kapotte versnellingen, geen standaard en heeft nieuwe banden nodig. Verder heb ik er een nodig voor iemand die voor me werkt en een herenfiets om boodschappen mee te doen.
edit
Het licht werkt als het goed is, en zo niet wordt het nog gefikstquote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef koei het volgende:
Werkt het licht van de damesfiets ook nog? Zo ja, dan bied ik 40 euro als je hem naar Den Haag brengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |