Als jij onder ballen doorduiken en het meerendeel van terugspeelballen onder druk verpesten hele kleine foutjes vindt ......quote:Op woensdag 22 juni 2005 04:16 schreef Spideyman het volgende:
Op een paar hele kleine foutjes na heeft Gomes dit seizoen gewoon bewezen een van de beste lijnkeepers ter wereld te zijn. Schiterrende duiken en katachtige reflexen, een sfeermaker en een persoonlijkheid. PSV heeft weer eens een topkeeper in huis gehaald!
Ik vind Gomes absoluut een betere lijnkeeper dan de houterige van der Sar welke weer een beter overzicht in het veld heeft en beter uittrapt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als jij onder ballen doorduiken en het meerendeel van terugspeelballen onder druk verpesten hele kleine foutjes vindt ......
Hij is een goede lijnkeeper, maar bij lange na niet een van de beste hoor. Buffon, Sar, Kahn, dat zijn topkeepers op de lijn. Daar hoort hij nog lang niet bij.
Tsja, Gomes een betere lijnkeeeper dan de houterige van der Sar. Ik dacht dat jullie lampjes toch wel iets realistischer zouden kunnen oordelen. Helaas.......quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind Gomes absoluut een betere lijnkeeper dan de houterige van der Sar welke weer een beter overzicht in het veld heeft en beter uittrapt.
En als je het over blunders hebt, moet je Kahn juist NIET noemen.
Kahn is een goede lijnkeeper ja maar is al lang over the top, van der Sar vind ik daar minder in, stopt zeer sporadisch een penalty, schoten an dichtbij vinden altijd doel etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:48 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tsja, Gomes een betere lijnkeeeper dan de houterige van der Sar. Ik dacht dat jullie lampjes toch wel iets realistischer zouden kunnen oordelen. Helaas.......
En we hadden het over LIJNkeepers. Daarvan is Kahn nog steeds een van de beteren. zijn blunders vinden oha ook niet op de lijn plaats
Ben je daar verbaasd over?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kahn is een goede lijnkeeper ja maar is al lang over the top, van der Sar vind ik daar minder in, stopt zeer sporadisch een penalty, schoten an dichtbij vinden altijd doel etc.
Maar zijn overige werkzaamheden zijn bovenmodaal en dat maakt hem een topkeeper, niet zijn bezigheden op de lijn.
Waarom trouwens 'lampjes'?
Is het zo moeilijk om normaal over elkaars club en supportersschare te spreken?
Klopt, maar je weet toch inmiddels wel dat aldostuta's mening de enige juiste is?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Beetje wel ja, het getuigt namelijk niet van intelligentie of volwassenheid.
Doe even op mijn post in Hools reageren aubquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet toch inmiddels wel dat aldostuta's mening de enige juiste is?
Hier ben ik het mee eens. Kahn is nog steeds idd een hele goede lijnkeeper (wmb dus top), maar voor de rest is het huilen met de pet op ja. Over Sar ben ik het niet met je eens, ik zie hem weinig weinig ballen doorlaten die hij misschien met betere reflexen wel had kunnen houden. Dat het er niet uitspringt omdat hij op andere gebieden uitblinkt, geeft alleen maar aan dat hij absolute top is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kahn is een goede lijnkeeper ja maar is al lang over the top, van der Sar vind ik daar minder in, stopt zeer sporadisch een penalty, schoten an dichtbij vinden altijd doel etc.
Maar zijn overige werkzaamheden zijn bovenmodaal en dat maakt hem een topkeeper, niet zijn bezigheden op de lijn.
Ach, ik vind het zo'n leuk woordquote:Waarom trouwens 'lampjes'?
Is het zo moeilijk om normaal over elkaars club en supportersschare te spreken?
Zoalng hij niet op objectieve gronden gefalsificeerd kan worden wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet toch inmiddels wel dat aldostuta's mening de enige juiste is?
Ik heb Dida ook nooit een echte topper gevonden, dus dat moet op zich kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat hij makkelijk de plaats van Dida in kan nemen en je weinig verschil merkt.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb Dida ook nooit een echte topper gevonden, dus dat moet op zich kunnen.
Precies.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb Dida ook nooit een echte topper gevonden, dus dat moet op zich kunnen.
Hij was vandaag weer eens belangrijk inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:37 schreef okee6 het volgende:
Petje af voor Gomeswederom winst op Dida
Daggla, het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb een tyfushekel aan psv maar Gomes is echt een topkeeper en wereldtopper in spé.
Nee. In dit geval zeker niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daggla, het een sluit het ander toch niet uit?
k vind m al beter dan Dida, die gaf vorig jaar tegen PSV een hele onzekere indrukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
Gomes is een toekomstige wereldkeeper. Te goed voor PSV.
bijzondere analysequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De Milanezen hadden echt iets van: we moeten die uitstekende keeper voorbij. Daardoor zoog hij als het ware de ballen naar zich toe, uitstekende wedstrijd.
Dat kon je eigenlijk al in de eerste wedstrijden zien, de fouten die hij maakte waren aanpassings/communicatie-problemen en bovendien is hij nog zeer jong en is het zo dat keepers pas laat op hun top zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
Gomes is een toekomstige wereldkeeper. Te goed voor PSV.
geluk is dat keepers over het algemeen niet zo mobiel zijn als andere spelers, maar k verwacht dat hij niet nog 3 jaar voor PSV zal spelen. Dus ik zou zn contract na dit seizoen maar eens verlengenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
Dus Gomes is na dit seizoen ook verkocht naar een echt grote club?
Je bedoelt een economische grootmacht als Real Madrid, AC Milan, Juventus of Barcelona? Ik denk dat ie in 2007 gaat vertrekken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
Dus Gomes is na dit seizoen ook verkocht naar een echt grote club?
Wat zeg je "kenner"quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Die keepte in 2002 geen slecht WK, maar is net als ALLE Braziliaanse goalies geen echte topper.
Nee, ik bedoel een echte grote club waar ie volgend jaar al naartoe gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef cultheld het volgende:
Je bedoelt een economische grootmacht als Real Madrid, AC Milan, Juventus of Barcelona? Ik denk dat ie in 2007 gaat vertrekken.
Ik denk dat ie naar een topcompetite als Spanje, Italie of Engeland verkast, maar niet de Duitse of Franse (of hij moet Kahn opvolgen). Ik weet niet hoe lang zijn contract loopt, maar dat wodt een belangrijke vraag dit seizoen denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een echte grote club waar ie volgend jaar al naartoe gaat.
Kan dus elke willekeurige club in Engeland, Frankrijk, Italie of Spanje zijn.
dat is altijd lastig te voorspellen, begin vorig seizoen dacht iedereen dat Sar nog wel ff bij Fulham zou blijven. Als er een plek vrijkomt bij een topclub zijn er altijd meerdere kandidaten en Gomes kan sowieso al niet naar Engeland, dus t blijft koffiedik kijken!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof Middlesbrough of AS Monaco PSV af zullen troeven om Gomesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij voor 5 jaar getekend dus tot 2009quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat ie naar een topcompetite als Spanje, Italie of Engeland verkast, maar niet de Duitse of Franse (of hij moet Kahn opvolgen). Ik weet niet hoe lang zijn contract loopt, maar dat wodt een belangrijke vraag dit seizoen denk ik.
Ligt eraan wie de bieder is en hoe hoog de nood is, maar ik denk niet dat een Nederlandse club een keeper voor 10 miljoen kan slijten, maakt niet uit wie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:03 schreef twi het volgende:
Voor keepers wordt geen 10 miljoen betaald, en zeker niet voor een overschatte Braziliaanse clown. Dus wees er maar blij mee, die zit voorlopig nog wel in Eindhoven.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
Alsof Middlesbrough.... Manchester zou hem wel eens kunnen strikken als opvolger van Sar.
Wist ik niet eens, dus Engelse competitie is uitgesloten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
...en Gomes kan sowieso al niet naar Engeland, dus t blijft koffiedik kijken!
aangezien hij interlands gespeeld moet hebben is Engeland nog even niet bereikbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Wist ik niet eens, dus Engelse competitie is uitgesloten?
Inderdaad, zo lang Gomes geen A-interlands speelt zit ie met het Alex-syndroom opgescheept, dus is Engeland "out of order'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
In 2007 heeft ie vast wel 5 wedstrijdjes voor Brazilië gespeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
t gaat toch om een percentage van t aantal interlandsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
In 2007 heeft ie vast wel 5 wedstrijdjes voor Brazilië gespeeld.
Ik meende 75%.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t gaat toch om een percentage van t aantal interlands
ja dacht t ook en dan kom je er met 5 wedstrijden nietquote:
bij Barcelona is t altijd maar afwachten wat er met de keeper gebeurdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef twi het volgende:
Chelsea zal niet bieden, die hebben de beste keeper ter wereld. Real heeft een van de beste, Juve ook en Milan gaat de ene Braziliaan niet voor de andere laten vallen. Manchester United zal het nog wel 3 jaar met van der Sar uitzingen. Dan kom je dus op Arsenal en Bayern ofzo uit. Maar die worden echt niet warmer of kouder van Gomes, lijkt me.
Arsenal en Bayern hebben beide keepers die in hun nadagen zitten en vooral Lehmann is een blok aan het been voor Londens Europacup-succes. Maar Madrid, Milan, Juve en Chelsea hebben inderdaad goede keepper, misschien Barca?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef twi het volgende:
Chelsea zal niet bieden, die hebben de beste keeper ter wereld. Real heeft een van de beste, Juve ook en Milan gaat de ene Braziliaan niet voor de andere laten vallen. Manchester United zal het nog wel 3 jaar met van der Sar uitzingen. Dan kom je dus op Arsenal en Bayern ofzo uit. Maar die worden echt niet warmer of kouder van Gomes, lijkt me.
maar dat is met alle toekomstige wereldspelers in Nederland zoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Blijft overeind dat ze momenteel in Eindhoven een toekomstige wereldkeeper hebben, die niet voor ze behouden kan blijven.
Volgens mij is Victor Valdez daar zo'n beetje heilig verklaard, of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Arsenal en Bayern hebben beide keepers die in hun nadagen zitten en vooral Lehmann is een blok aan het been voor Londens Europacup-succes. Maar Madrid, Milan, Juve en Chelsea hebben inderdaad goede keepper, misschien Barca?
Mooie eindconclusie Golfer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Blijft overeind dat ze momenteel in Eindhoven een toekomstige wereldkeeper hebben, die niet voor ze behouden kan blijven.
Ja, zoals zo vaak onterecht..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is Victor Valdez daar zo'n beetje heilig verklaard, of niet?
Dat was al na Ronald z'n laatste wedstrijd gebeurd hoor, mede door die stadionspeaker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mooie eindconclusie Golfer.
Zolang hij er speelt moet je de momenten koesteren, en het is fenomenaal dat hij cultheld 'eerste keus' Waterreus in anderhalf seizoen compleet de geschiedenisboeken in heeft gekeept.
Het waren geen miraculeuze reddingen in de bovenhoek inderdaad, maar hij is minimaal 10 keer goed getest en zeker die knal van Kaladze was toch erg dichtbij en erg hard.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:18 schreef twi het volgende:
Bovendien snap ik alle opwinding eigenlijk niet zo. Zulke geweldig moeilijke ballen heeft 'ie ondanks de Ajax - Heracles achtige balbezitpercentages niet eens gehad. Dan zou ik eerder die Pieckenhagen een veer in z'n reet steken.
Reina komt van Barcelona. Ik zou zeggen ai ai ai dat ze die daar hebben laten gaan. Betere keeper dan Gomes in mijn ogen, en ook "maar" 8 miljoen waard.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, zoals zo vaak onterecht..
Zubi was de beste keeper daar en was al geen échte wereldtopper en Bahia heeft er nooit kunnen brengen wat hij kon.
Arsenal zwalkt ook al jaren.
dat kan bij Barca zomaar veranderenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is Victor Valdez daar zo'n beetje heilig verklaard, of niet?
Ik zie er niet zo vaak echt toekomstige wereldspelers tussen zitten in Nederland tegenwoordig, maar misschien is dat een nieuw apart topic waard?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
maar dat is met alle toekomstige wereldspelers in Nederland zohelaas
Waar spelt Reina nu eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Reina komt van Barcelona. Ik zou zeggen ai ai ai dat ze die daar hebben laten gaan. Betere keeper dan Gomes in mijn ogen, en ook "maar" 8 miljoen waard.
spelers die de potenitie hebben om wereldtopper te worden in Nederland:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo vaak echt toekomstige wereldspelers tussen zitten in Nederland tegenwoordig, maar misschien is dat een nieuw apart topic waard?
Ik bedoel niet de talentjes, maar echt nu al opvalende mondiale spelers die later bij top-clubs historie gaan schrijven?
Tot mijn grote jaloezie, vind ik dit PSV-spelertje dus wel echt een toekomstige wereldster worden en ik zie verder in Nederland weinig talenten die het in zich hebben.
Ja, dat was een Kodakmoment inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was al na Ronald z'n laatste wedstrijd gebeurd hoor, mede door die stadionspeaker.
Die is via Villarreal (3 seizoenen) net afgelopen zomer naar Liverpool verkast dus. Robinson kwam van Leeds, geen flauw idee wat de Spurs daarvoor hebben betaald. Weet wel dat Juve het achterlijke bedrag van 90 miljoen gulden voor Buffon hebben neergeteld een jaar nadat ze Sar hadden gekocht ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waar spelt Reina nu eigenlijk?
Ik kan geen goede mening overhem geven en keeperstransfers zijn gewoon vreemd qua prijs, ik meen dat Liverpool, nét voor de transfer van Dudek naar de Reds, 18 miljoen Pond hebben betald voor Robinson.
Maar 10 miljoen is vreselijk veel voor een sluitpost dat klopt.
Ik denk dat Robben het is bijv, dat Gomes en Alex het zouden kunnen worden, maar dat ook Chivu (jammer dat je hem zo weinig ziet en 'slechts' bij Roma speelt) Maxwell en Zlatan in die categorie vallen als ik Ajax en PSV van de laatste jaren bekijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo vaak echt toekomstige wereldspelers tussen zitten in Nederland tegenwoordig, maar misschien is dat een nieuw apart topic waard?
Ik bedoel niet de talentjes, maar echt nu al opvalende mondiale spelers die later bij top-clubs historie gaan schrijven?
Tot mijn grote jaloezie, vind ik dit PSV-spelertje dus wel echt een toekomstige wereldster worden en ik zie verder in Nederland weinig talenten die het in zich hebben.
Buffon vind ik een absolute topkeeper, maar Italie heeft er meer en 90 miljoen is wat je noemt overrated, tenminste niemand houdt de nul een heel seizoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Die is via Villarreal (3 seizoenen) net afgelopen zomer naar Liverpool verkast dus. Robinson kwam van Leeds, geen flauw idee wat die daarvoor hebben betaald. Weet wel dat Juve het achterlijke bedrag van 90 miljoen gulden voor Buffon hebben neergeteld een jaar nadat ze Sar hadden gekocht ofzo.
Allemaal ballen die een goede lijnkeeper moet pakken. Dat hij een goede lijnkeeper is, wisten we inmiddels al. Dat hij die bal van Kaka totaal verkeerd verwerkt en wederom vaak verkeerd stond opgesteld bij hoge ballen zou mij zorgen baren als ik PSV supporter zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het waren geen miraculeuze reddingen in de bovenhoek inderdaad, maar hij is minimaal 10 keer goed getest en zeker die knal van Kaladze was toch erg dichtbij en erg hard.
Ja ontzettende zorgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Allemaal ballen die een goede lijnkeeper moet pakken. Dat hij een goede lijnkeeper is, wisten we inmiddels al. Dat hij die bal van Kaka totaal verkeerd verwerkt en wederom vaak verkeerd stond opgesteld bij hoge ballen zou mij zorgen baren als ik PSV supporter zou zijn.
Geluk houdt natuurlijk een keer op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou mij absoluut geen zorgen baren, hij redt zich er altijd wel mee.
Hij ging flink in de fout bij dat schot van Kaka inderdaad, gelukkig werd het niet fataal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Allemaal ballen die een goede lijnkeeper moet pakken. Dat hij een goede lijnkeeper is, wisten we inmiddels al. Dat hij die bal van Kaka totaal verkeerd verwerkt en wederom vaak verkeerd stond opgesteld bij hoge ballen zou mij zorgen baren als ik PSV supporter zou zijn.
Tja, daar had meer ingezeten dat klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geluk houdt natuurlijk een keer op.
Zie Milan thuis vorig jaar: als Gomez normaal had gestaan, had hij die kopbal makkelijk gehouden.
Mooi zo houden we de beste keeper van Nederlandquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:03 schreef twi het volgende:
Voor keepers wordt geen 10 miljoen betaald, en zeker niet voor een overschatte Braziliaanse clown. Dus wees er maar blij mee, die zit voorlopig nog wel in Eindhoven.
Gisteren was ie goed, maar dat is één wedstrijd. Wacht nu maar af waar hij over 10 jaar staat.quote:
Ik zie niet erg veel verbeteringen op hoge ballen ten opzichte van vorig seizoen, dus het is maar de vrag of dat ooit wel goed zal worden. Je vergeet zijin voetballende kwaliteiten nog: een voortzetting onder druk is bijna altijd balverlies. Kon hij die ballen maar oprapen en uitgooienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij ging flink in de fout bij dat schot van Kaka inderdaad, gelukkig werd het niet fataal.
Maar met de verdediging voor hem wordt van hem vrijwel alleen lijnkeepen verwacht, iets waar Waterreus nogal eens moeite mee had.
Ook staat hij vaak ver voor de goal, waardoor boogballetjes er sneller in kunnen en ik vind hem bij hoge ingrepen, zoals corners en indraaiende vrije trappen niet altijd even sterk.
Maar ja die jongen is begin 20 en kan alleen maar beter worden en ik maak me wenig zorgen over hem, omdat ie ver voor de goal staat onderschept hij ook veel en dekt hij de hoeken goed af.
Ok, dus het feit dat zijn fouten niet worden afgestraft door de tegenstander is een van de kwaliteiten van Gomes? Het wordt met de dag gekker hier....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan had het allangal eens fout moeten gaan hoor.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee als het echt zo erg was geweest dan was het allang al eens afgestraft.
Maar dat maakt die blunders toch niet minder erg (of interpreteer ik jouw opmerkingen helemaal verkeerd)?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Onzin
je hebt keepers waarbij elke fout wordt afgestraft. Bij Gomes is dit niet het geval.
Deze topicreeks begon over internationale keepers in nederland. Babos en Lobont hielden het niet vol, en inmiddels is ook Grandel gezien. Gomes ontwikkelt zich uitstekend. Hij is met veteraan Pieckenhagen, die het ook goed doet, onbetwist. Hoezo blunderend?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar dat maakt die blunders toch niet minder erg (of interpreteer ik jouw opmerkingen helemaal verkeerd)?
En ik zeg dat dat hem niet een goede keeper maaktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij zegt dat zijn fouten nog worden afgestraft.
Ik zeg van niet want anders was het wel eerder gebeurd.
Dus ik zeg dat zijn fouten niet zullen worden afgestraft
Ik vind dat ie matig uittrapt en niet de rust met de bal uitstraalt als Van der Sar of Waterreus, maar ik schrijf hem hier nog niet volledig in af, hij heeft zijn keepersopleiding in Brazilie genoten (en die is niet je-van-het en) en moet in NL dus nog veel leren en aangezien hij de voorin de twintig is moet dat imo nog wel kunnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik zie niet erg veel verbeteringen op hoge ballen ten opzichte van vorig seizoen, dus het is maar de vrag of dat ooit wel goed zal worden. Je vergeet zijin voetballende kwaliteiten nog: een voortzetting onder druk is bijna altijd balverlies. Kon hij die ballen maar oprapen en uitgooien
Ik denk nog steeds dat wanner zijn fouten eens afgestraft zullen worden, wat ongetwijfeld zal gaan gebeuren, jullie positieve mening snel zal omslaan.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Guus wil hem in ieder geval nog niet verkopen!
quote:Hiddink wil ’levenslang’ voor Gomes
Wat Guus Hiddink betreft, blijft doelman Heurelho Gomes nog vele jaren bij PSV. De technisch directeur zou de Braziliaan het liefst een contract laten tekenen van acht of negen jaar.
Hiddink zei dat gisteren aan de vooravond van het thuisduel met FC Twente. „Hij is hier in Eindhoven heel snel geaard, haalt prestatief een hoog niveau en staat mede symbool voor de uitstraling van dit PSV. Het zou mooi zijn als we hem voor een periode van acht of negen jaar konden vastleggen.“
De coach maakt daarbij het voorbehoud dat een dergelijk langlopend contract goede clausules moet bevatten over de voorwaarden waaronder Gomes (23) zou kunnen vertrekken naar een andere club. „Komt er echt een heel grote club voor hem, dan mag je hem niet tegenhouden.“
De kans daarop lijkt op dit moment niet groot. Zolang hij geen vaste international is, komt Gomes niet in aanmerking voor een contract in Engeland. Italië en Spanje hebben slechts een gering aantal plaatsen te vergeven aan niet-EU-spelers. Het gebeurt hoogstzelden dat zo’n plek wordt ingeruimd voor een doelman.
Al die overwegingen stemmen Hiddink optimistisch aangaande een langer verblijf van Gomes in Eindhoven. „Ik verwacht zeker dat hij ook volgend seizoen nog bij PSV speelt.“ Zijn huidige contract loopt af in 2008. (Eindhovens Dagblad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |