Heb niets van het mediaverslag over PSV meegekregen, dus dat is het nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed zo aldo, lul maar met de media mee. Gomes heeft problemen met zijn spelhervattingen onder druk maar keept gewoon prima. Het is altijd wat: Gomes was al een clown voordat hij nog maar één voet op Nederlandse bodem had gezet. 'Braziliaanse keepers hahaha', zo gemakkelijk. Vorige seizoenen was het zeiken op Waterreus omdat ie geen voorzetten had, nu hebben we er een die hoge ballen pakt en goede reflexen heeft en nu is het weer wat anders.
Ja kom op zeg, Nederlandquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
... in Nederland
idd, Stekelenburg haal dat met gemakquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, NederlandHopen maar dat hij na dit seizoen behouden blijft.
Hij heeft er maar 3 tegen. Van de 4 doelpunten die PSV in Europa tegen heeft gekregen, stond Zoetebier 1 keer in de goal, dat was tegen Arsenal.quote:Op maandag 22 november 2004 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de CL is het 4 goals tegen in 270 minuten.
Maar the streak continues![]()
![]()
![]()
Ja klopt dat waren er 3, ik dacht dat het er 2 waren, mijn excuses.quote:Op maandag 22 november 2004 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rode Ster uit, maar toen speelde PSV kut.
Voor de rest heeft hij er slechts 1 tegen in 2 wedstrijden.
quote:Op maandag 22 november 2004 15:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is goed he, onze kiep.
De kunst is om het niet ten koste van het resultaat te laten gaanquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Dat is juist leuk, dat clowneske.
Maar komt het dan door jouw vriend Bouma, Lee of Lucius dat PSV al zo lang en zo weinig goals tegenkriigt?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Vind jij één van beiden al overtuigend dan? Pas als Alex eens een keer tegen een fatsoenlijke spits een redelijke wedstrijd speelt, wil ik er misschien over nadenken dat hij meer kan dan een beetje ballen in het wilde weg jagen en wat beuken tegen HCE-spitsjes. En Gomes is ook nog nimmer serieus getest he.
quote:Hij is goed he, onze kiep.
Zou ik erg jammer vinden, maar ik had al eerder opgemerkt dat Brazilianen bij PSV er voor de verkoop zijn. Gentenaar zou ik ook graag zien komenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
Ik bedenk me opeens, stel dat rijke Corinthians wil veel geld geven voor Gomes (laten we zeggen 8 miljoen euro). Dan moet PSV dat gewoon doen en Gentenaar transfervrij overnemen
Gomes is wel sympathiek ja, maar daar gaat 't niet om. Ooit meldt een grote club zich toch wel en nu is het ideale moment om te 'dealen'. Want Gentenaar is een hele goede keeper en als je die gratis kunt overnemen en voor Gomes een heleboel geld kunt vangen, dan ben je toch gek als je dat niet doet?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zou ik erg jammer vinden, maar ik had al eerder opgemerkt dat Brazilianen bij PSV er voor de verkoop zijn. Gentenaar zou ik ook graag zien komen
En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gomes is wel sympathiek ja, maar daar gaat 't niet om. Ooit meldt een grote club zich toch wel en nu is het ideale moment om te 'dealen'. Want Gentenaar is een hele goede keeper en als je die gratis kunt overnemen en voor Gomes een heleboel geld kunt vangen, dan ben je toch gek als je dat niet doet?
Ik vind Gentenaar de beste keeper van de HCE.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.
Maar niet minder dan Gomesquote:Op donderdag 16 december 2004 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gentenaar is de meest overschatte keeper van de HCE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |