abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22767873
vond hem best goed spelen gister, af en toe nog wat momentjes maar het begint al een goeie te worden
pi_22769199
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Goed zo aldo, lul maar met de media mee. Gomes heeft problemen met zijn spelhervattingen onder druk maar keept gewoon prima. Het is altijd wat: Gomes was al een clown voordat hij nog maar één voet op Nederlandse bodem had gezet. 'Braziliaanse keepers hahaha', zo gemakkelijk. Vorige seizoenen was het zeiken op Waterreus omdat ie geen voorzetten had, nu hebben we er een die hoge ballen pakt en goede reflexen heeft en nu is het weer wat anders.
Heb niets van het mediaverslag over PSV meegekregen, dus dat is het niet Hij had gewoon erg veel foute spelhervattingen, punt. Het is nog veel te vroeg om hem als clown te bestempelen. Dus wees niet bang, van mij zal je dat nog niet snel horen.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22770748
Gomes is en blijft een Barthez Wat overigens een compliment noch een verwijt is, het is slechts een constatering Maar ik heb 'm wel graag op doel bij ons
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22773563
Hij zorgde weer voor zat vermakelijke momenten gisteren. Maar goed, de wind daar he...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22844341
Aiai Gomes, wat deed je nu met uittrappen. Misschien krijgen we nu weer doelpunten tegen in de competitie

liesblessure
pi_22844551
Welk een rare keeper toch... Maar redelijk effectief, dat weer wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_22844928
leuke neus heeft die
pi_22884532
DE HELICOPTER van PSV issie :-)
Gomes is oke maar moet nog wat braziliaanse trekjes afleren dan wordt ie een topper ...

MARK MY WORDS ...
houdoe en bedankt !!
pi_22940525
Blessure valt mee, een klein scheurtje in zijn lies . Maar voorlopig staat Zoetebier dus in de goal.
pi_22947069
Voorlopig heeft hij 511 minuten zijn goal schoon gehouden in Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22952747
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
... in Nederland
Ja kom op zeg, Nederland Hopen maar dat hij na dit seizoen behouden blijft.
pi_22956032
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:26 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ja kom op zeg, Nederland Hopen maar dat hij na dit seizoen behouden blijft.
idd, Stekelenburg haal dat met gemak
pi_23483694
En maar ogen openen
pi_23489817
In de CL is het 4 goals tegen in 270 minuten.

Maar the streak continues
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23490912
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de CL is het 4 goals tegen in 270 minuten.

Maar the streak continues
Hij heeft er maar 3 tegen. Van de 4 doelpunten die PSV in Europa tegen heeft gekregen, stond Zoetebier 1 keer in de goal, dat was tegen Arsenal.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_23491252
Rode Ster uit, maar toen speelde PSV kut.

Voor de rest heeft hij er slechts 1 tegen in 2 wedstrijden.
pi_23493006
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rode Ster uit, maar toen speelde PSV kut.

Voor de rest heeft hij er slechts 1 tegen in 2 wedstrijden.
Ja klopt dat waren er 3, ik dacht dat het er 2 waren, mijn excuses.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_23493026
Hij is goed he, onze kiep.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 22 november 2004 @ 16:38:29 #169
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23494442
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Alleen gisteren wisselde hij een geweldige redding af met het niet wegstompen van een simpele bal
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_23519358
Dat is juist leuk, dat clowneske.
www.thuisuiteten.nl
pi_23521190
Dat kan Zoetebier toch beter.

Maar die wil ik nooit meer in een PSV shirt zien rondlopen
pi_23541415
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Dat is juist leuk, dat clowneske.
De kunst is om het niet ten koste van het resultaat te laten gaan
pi_23543553
Vooralsnog lukt hem dat redelijk ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_23543690
Ik vraag me af wanneer methodmich gaat toegeven dat PSV met Gomes en Alex het niet zo slecht heeft gedaan...
Wat een vrouw!
spits!
pi_23544142
Vind jij één van beiden al overtuigend dan? Pas als Alex eens een keer tegen een fatsoenlijke spits een redelijke wedstrijd speelt, wil ik er misschien over nadenken dat hij meer kan dan een beetje ballen in het wilde weg jagen en wat beuken tegen HCE-spitsjes. En Gomes is ook nog nimmer serieus getest he.
www.thuisuiteten.nl
pi_23544595
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Vind jij één van beiden al overtuigend dan? Pas als Alex eens een keer tegen een fatsoenlijke spits een redelijke wedstrijd speelt, wil ik er misschien over nadenken dat hij meer kan dan een beetje ballen in het wilde weg jagen en wat beuken tegen HCE-spitsjes. En Gomes is ook nog nimmer serieus getest he.
Maar komt het dan door jouw vriend Bouma, Lee of Lucius dat PSV al zo lang en zo weinig goals tegenkriigt?
Wat een vrouw!
spits!
pi_23544704
Ooijer en Bouma, Cocu en Van Bommel.

Ik heb altijd gezegd dat ik Fredje voor HCE-begrippen okee vind als centrale verdediger, niet voor de CL en tegen Ajax en Feyenoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_23544861
Heitinga, De Jong, Maxwell, SQD, Grygera gelukkig wel voor onze vrienden uit Amsterdam
pi_23544986
Dat heeft er toch niets mee te maken?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23545165
In zijn beleving wel.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 24 november 2004 @ 17:33:22 #181
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_23545925
Feit is, dat gomes (met wat hulp van zoetebier) al 10 wedstrijden 't doel schoon houd voor psv, en ook nog eens zonder het resultaat te veranderen wat spanning in het spel brengt. Ik hoop dat ie vanavond ook de nul houd. psv
Gr.
pi_23565410
Hij stond gister lekker te keepen Aan die goal kon ie niks doen
pi_23566419
Ik zal het dan maar zeggen...

Het is niet eens zo'n hele slechte keuze geweest tot nu toe.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23566784
gister keepte hij een prima wedstrijd
pi_23567231
quote:

maandag 29 november 2004 @ 17:46:42 #186
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23648604
Omdat hij zo mooi was

Met dank aan http://voetbalclips.50megs.com/
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_23648656
Zijn weinig keepers die hem zo uit de lucht pakken en bij Babos was het een goal geweest.

Gomes

P.S. Dat is al meer dan ik bij Eurogoals te zien krijg
pi_23652734
Gomes is goed
af en toe nog te onzeker, maar voor de rest, is hij goed
pi_23679349
Als je hem vertrouwen geeft, en dat doet Hiddink, dan wordt hij alsmaar beter
pi_23696161
Guus wil hem in ieder geval nog niet verkopen!
www.thuisuiteten.nl
pi_24014046
En overwinteren zal hij. Zoetebier zal wel beziggaan met een transfer in de winterstop.
pi_24014345
Ik bedenk me opeens, stel dat rijke Corinthians wil veel geld geven voor Gomes (laten we zeggen 8 miljoen euro). Dan moet PSV dat gewoon doen en Gentenaar transfervrij overnemen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24014459
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
Ik bedenk me opeens, stel dat rijke Corinthians wil veel geld geven voor Gomes (laten we zeggen 8 miljoen euro). Dan moet PSV dat gewoon doen en Gentenaar transfervrij overnemen
Zou ik erg jammer vinden, maar ik had al eerder opgemerkt dat Brazilianen bij PSV er voor de verkoop zijn. Gentenaar zou ik ook graag zien komen
pi_24014480
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zou ik erg jammer vinden, maar ik had al eerder opgemerkt dat Brazilianen bij PSV er voor de verkoop zijn. Gentenaar zou ik ook graag zien komen
Gomes is wel sympathiek ja, maar daar gaat 't niet om. Ooit meldt een grote club zich toch wel en nu is het ideale moment om te 'dealen'. Want Gentenaar is een hele goede keeper en als je die gratis kunt overnemen en voor Gomes een heleboel geld kunt vangen, dan ben je toch gek als je dat niet doet?
pi_24014946
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gomes is wel sympathiek ja, maar daar gaat 't niet om. Ooit meldt een grote club zich toch wel en nu is het ideale moment om te 'dealen'. Want Gentenaar is een hele goede keeper en als je die gratis kunt overnemen en voor Gomes een heleboel geld kunt vangen, dan ben je toch gek als je dat niet doet?
En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.
pi_24015046
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.
Ik vind Gentenaar de beste keeper van de HCE.
pi_24015284
Gentenaar is de meest overschatte keeper van de HCE
pi_24015562
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gentenaar is de meest overschatte keeper van de HCE
Maar niet minder dan Gomes
pi_24015656
Oh jawel hoor
pi_24117690
Onze kiep had wel de 0-1 moeten pakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')