ja dacht t ook en dan kom je er met 5 wedstrijden nietquote:
bij Barcelona is t altijd maar afwachten wat er met de keeper gebeurdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef twi het volgende:
Chelsea zal niet bieden, die hebben de beste keeper ter wereld. Real heeft een van de beste, Juve ook en Milan gaat de ene Braziliaan niet voor de andere laten vallen. Manchester United zal het nog wel 3 jaar met van der Sar uitzingen. Dan kom je dus op Arsenal en Bayern ofzo uit. Maar die worden echt niet warmer of kouder van Gomes, lijkt me.
Arsenal en Bayern hebben beide keepers die in hun nadagen zitten en vooral Lehmann is een blok aan het been voor Londens Europacup-succes. Maar Madrid, Milan, Juve en Chelsea hebben inderdaad goede keepper, misschien Barca?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef twi het volgende:
Chelsea zal niet bieden, die hebben de beste keeper ter wereld. Real heeft een van de beste, Juve ook en Milan gaat de ene Braziliaan niet voor de andere laten vallen. Manchester United zal het nog wel 3 jaar met van der Sar uitzingen. Dan kom je dus op Arsenal en Bayern ofzo uit. Maar die worden echt niet warmer of kouder van Gomes, lijkt me.
maar dat is met alle toekomstige wereldspelers in Nederland zoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Blijft overeind dat ze momenteel in Eindhoven een toekomstige wereldkeeper hebben, die niet voor ze behouden kan blijven.
Volgens mij is Victor Valdez daar zo'n beetje heilig verklaard, of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Arsenal en Bayern hebben beide keepers die in hun nadagen zitten en vooral Lehmann is een blok aan het been voor Londens Europacup-succes. Maar Madrid, Milan, Juve en Chelsea hebben inderdaad goede keepper, misschien Barca?
Mooie eindconclusie Golfer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Blijft overeind dat ze momenteel in Eindhoven een toekomstige wereldkeeper hebben, die niet voor ze behouden kan blijven.
Ja, zoals zo vaak onterecht..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is Victor Valdez daar zo'n beetje heilig verklaard, of niet?
Dat was al na Ronald z'n laatste wedstrijd gebeurd hoor, mede door die stadionspeaker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mooie eindconclusie Golfer.
Zolang hij er speelt moet je de momenten koesteren, en het is fenomenaal dat hij cultheld 'eerste keus' Waterreus in anderhalf seizoen compleet de geschiedenisboeken in heeft gekeept.
Het waren geen miraculeuze reddingen in de bovenhoek inderdaad, maar hij is minimaal 10 keer goed getest en zeker die knal van Kaladze was toch erg dichtbij en erg hard.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:18 schreef twi het volgende:
Bovendien snap ik alle opwinding eigenlijk niet zo. Zulke geweldig moeilijke ballen heeft 'ie ondanks de Ajax - Heracles achtige balbezitpercentages niet eens gehad. Dan zou ik eerder die Pieckenhagen een veer in z'n reet steken.
Reina komt van Barcelona. Ik zou zeggen ai ai ai dat ze die daar hebben laten gaan. Betere keeper dan Gomes in mijn ogen, en ook "maar" 8 miljoen waard.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, zoals zo vaak onterecht..
Zubi was de beste keeper daar en was al geen échte wereldtopper en Bahia heeft er nooit kunnen brengen wat hij kon.
Arsenal zwalkt ook al jaren.
dat kan bij Barca zomaar veranderenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is Victor Valdez daar zo'n beetje heilig verklaard, of niet?
Ik zie er niet zo vaak echt toekomstige wereldspelers tussen zitten in Nederland tegenwoordig, maar misschien is dat een nieuw apart topic waard?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
maar dat is met alle toekomstige wereldspelers in Nederland zohelaas
Waar spelt Reina nu eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Reina komt van Barcelona. Ik zou zeggen ai ai ai dat ze die daar hebben laten gaan. Betere keeper dan Gomes in mijn ogen, en ook "maar" 8 miljoen waard.
spelers die de potenitie hebben om wereldtopper te worden in Nederland:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo vaak echt toekomstige wereldspelers tussen zitten in Nederland tegenwoordig, maar misschien is dat een nieuw apart topic waard?
Ik bedoel niet de talentjes, maar echt nu al opvalende mondiale spelers die later bij top-clubs historie gaan schrijven?
Tot mijn grote jaloezie, vind ik dit PSV-spelertje dus wel echt een toekomstige wereldster worden en ik zie verder in Nederland weinig talenten die het in zich hebben.
Ja, dat was een Kodakmoment inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was al na Ronald z'n laatste wedstrijd gebeurd hoor, mede door die stadionspeaker.
Die is via Villarreal (3 seizoenen) net afgelopen zomer naar Liverpool verkast dus. Robinson kwam van Leeds, geen flauw idee wat de Spurs daarvoor hebben betaald. Weet wel dat Juve het achterlijke bedrag van 90 miljoen gulden voor Buffon hebben neergeteld een jaar nadat ze Sar hadden gekocht ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waar spelt Reina nu eigenlijk?
Ik kan geen goede mening overhem geven en keeperstransfers zijn gewoon vreemd qua prijs, ik meen dat Liverpool, nét voor de transfer van Dudek naar de Reds, 18 miljoen Pond hebben betald voor Robinson.
Maar 10 miljoen is vreselijk veel voor een sluitpost dat klopt.
Ik denk dat Robben het is bijv, dat Gomes en Alex het zouden kunnen worden, maar dat ook Chivu (jammer dat je hem zo weinig ziet en 'slechts' bij Roma speelt) Maxwell en Zlatan in die categorie vallen als ik Ajax en PSV van de laatste jaren bekijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo vaak echt toekomstige wereldspelers tussen zitten in Nederland tegenwoordig, maar misschien is dat een nieuw apart topic waard?
Ik bedoel niet de talentjes, maar echt nu al opvalende mondiale spelers die later bij top-clubs historie gaan schrijven?
Tot mijn grote jaloezie, vind ik dit PSV-spelertje dus wel echt een toekomstige wereldster worden en ik zie verder in Nederland weinig talenten die het in zich hebben.
Buffon vind ik een absolute topkeeper, maar Italie heeft er meer en 90 miljoen is wat je noemt overrated, tenminste niemand houdt de nul een heel seizoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Die is via Villarreal (3 seizoenen) net afgelopen zomer naar Liverpool verkast dus. Robinson kwam van Leeds, geen flauw idee wat die daarvoor hebben betaald. Weet wel dat Juve het achterlijke bedrag van 90 miljoen gulden voor Buffon hebben neergeteld een jaar nadat ze Sar hadden gekocht ofzo.
Allemaal ballen die een goede lijnkeeper moet pakken. Dat hij een goede lijnkeeper is, wisten we inmiddels al. Dat hij die bal van Kaka totaal verkeerd verwerkt en wederom vaak verkeerd stond opgesteld bij hoge ballen zou mij zorgen baren als ik PSV supporter zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het waren geen miraculeuze reddingen in de bovenhoek inderdaad, maar hij is minimaal 10 keer goed getest en zeker die knal van Kaladze was toch erg dichtbij en erg hard.
Ja ontzettende zorgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Allemaal ballen die een goede lijnkeeper moet pakken. Dat hij een goede lijnkeeper is, wisten we inmiddels al. Dat hij die bal van Kaka totaal verkeerd verwerkt en wederom vaak verkeerd stond opgesteld bij hoge ballen zou mij zorgen baren als ik PSV supporter zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |