abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:14:02 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573108
Chelsea zal niet bieden, die hebben de beste keeper ter wereld. Real heeft een van de beste, Juve ook en Milan gaat de ene Braziliaan niet voor de andere laten vallen. Manchester United zal het nog wel 3 jaar met van der Sar uitzingen. Dan kom je dus op Arsenal en Bayern ofzo uit. Maar die worden echt niet warmer of kouder van Gomes, lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2005 @ 02:14:20 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31573111
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:13 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik meende 75%.
ja dacht t ook en dan kom je er met 5 wedstrijden niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2005 @ 02:15:10 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31573120
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef twi het volgende:
Chelsea zal niet bieden, die hebben de beste keeper ter wereld. Real heeft een van de beste, Juve ook en Milan gaat de ene Braziliaan niet voor de andere laten vallen. Manchester United zal het nog wel 3 jaar met van der Sar uitzingen. Dan kom je dus op Arsenal en Bayern ofzo uit. Maar die worden echt niet warmer of kouder van Gomes, lijkt me.
bij Barcelona is t altijd maar afwachten wat er met de keeper gebeurd
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31573124
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef twi het volgende:
Arsenal en Bayern hebben beide keepers die in hun nadagen zitten en vooral Lehmann is een blok aan het been voor Londens Europacup-succes. Maar Madrid, Milan, Juve en Chelsea hebben inderdaad goede keepper, misschien Barca?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:15:57 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31573128
Blijft overeind dat ze momenteel in Eindhoven een toekomstige wereldkeeper hebben, die niet voor ze behouden kan blijven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2005 @ 02:16:34 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31573135
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Blijft overeind dat ze momenteel in Eindhoven een toekomstige wereldkeeper hebben, die niet voor ze behouden kan blijven.
maar dat is met alle toekomstige wereldspelers in Nederland zo helaas
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:17:32 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573145
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Arsenal en Bayern hebben beide keepers die in hun nadagen zitten en vooral Lehmann is een blok aan het been voor Londens Europacup-succes. Maar Madrid, Milan, Juve en Chelsea hebben inderdaad goede keepper, misschien Barca?
Volgens mij is Victor Valdez daar zo'n beetje heilig verklaard, of niet?
pi_31573147
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Mooie eindconclusie Golfer.
Zolang hij er speelt moet je de momenten koesteren, en het is fenomenaal dat hij cultheld 'eerste keus' Waterreus in anderhalf seizoen compleet de geschiedenisboeken in heeft gekeept.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:18:40 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573155
Bovendien snap ik alle opwinding eigenlijk niet zo. Zulke geweldig moeilijke ballen heeft 'ie ondanks de Ajax - Heracles achtige balbezitpercentages niet eens gehad. Dan zou ik eerder die Pieckenhagen een veer in z'n reet steken.
pi_31573156
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, zoals zo vaak onterecht..

Zubi was de beste keeper daar en was al geen échte wereldtopper en Bahia heeft er nooit kunnen brengen wat hij kon.
Arsenal zwalkt ook al jaren.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:19:17 #261
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573158
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Mooie eindconclusie Golfer.
Zolang hij er speelt moet je de momenten koesteren, en het is fenomenaal dat hij cultheld 'eerste keus' Waterreus in anderhalf seizoen compleet de geschiedenisboeken in heeft gekeept.
Dat was al na Ronald z'n laatste wedstrijd gebeurd hoor, mede door die stadionspeaker.
pi_31573167
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:18 schreef twi het volgende:
Bovendien snap ik alle opwinding eigenlijk niet zo. Zulke geweldig moeilijke ballen heeft 'ie ondanks de Ajax - Heracles achtige balbezitpercentages niet eens gehad. Dan zou ik eerder die Pieckenhagen een veer in z'n reet steken.
Het waren geen miraculeuze reddingen in de bovenhoek inderdaad, maar hij is minimaal 10 keer goed getest en zeker die knal van Kaladze was toch erg dichtbij en erg hard.

Pieckenhagen vind ik ook een zéér goede keeper voor de Heraclieten.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:20:32 #263
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573170
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja, zoals zo vaak onterecht..

Zubi was de beste keeper daar en was al geen échte wereldtopper en Bahia heeft er nooit kunnen brengen wat hij kon.
Arsenal zwalkt ook al jaren.
Reina komt van Barcelona. Ik zou zeggen ai ai ai dat ze die daar hebben laten gaan. Betere keeper dan Gomes in mijn ogen, en ook "maar" 8 miljoen waard.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2005 @ 02:20:43 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31573173
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:17 schreef twi het volgende:

[..]

dat kan bij Barca zomaar veranderen keepers & Barca is al jaren een lastige combinatie
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:21:23 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31573180
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:

maar dat is met alle toekomstige wereldspelers in Nederland zo helaas
Ik zie er niet zo vaak echt toekomstige wereldspelers tussen zitten in Nederland tegenwoordig, maar misschien is dat een nieuw apart topic waard?

Ik bedoel niet de talentjes, maar echt nu al opvalende mondiale spelers die later bij top-clubs historie gaan schrijven?
Tot mijn grote jaloezie, vind ik dit PSV-spelertje dus wel echt een toekomstige wereldster worden en ik zie verder in Nederland weinig talenten die het in zich hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31573190
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:20 schreef twi het volgende:

[..]

Reina komt van Barcelona. Ik zou zeggen ai ai ai dat ze die daar hebben laten gaan. Betere keeper dan Gomes in mijn ogen, en ook "maar" 8 miljoen waard.
Waar spelt Reina nu eigenlijk?
Ik kan geen goede mening overhem geven en keeperstransfers zijn gewoon vreemd qua prijs, ik meen dat Liverpool, nét voor de transfer van Dudek naar de Reds, 18 miljoen Pond hebben betald voor Robinson.

Maar 10 miljoen is vreselijk veel voor een sluitpost dat klopt.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2005 @ 02:23:29 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31573195
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zie er niet zo vaak echt toekomstige wereldspelers tussen zitten in Nederland tegenwoordig, maar misschien is dat een nieuw apart topic waard?

Ik bedoel niet de talentjes, maar echt nu al opvalende mondiale spelers die later bij top-clubs historie gaan schrijven?
Tot mijn grote jaloezie, vind ik dit PSV-spelertje dus wel echt een toekomstige wereldster worden en ik zie verder in Nederland weinig talenten die het in zich hebben.
spelers die de potenitie hebben om wereldtopper te worden in Nederland:
Sneijder & Maduro bij Ajax
Gomes en Alex bij PSV (op dit moment, over Afella durf k t nog niet te zeggen)
Kalou bij Feyenoord
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:24:22 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573201
Open dat topic alsjeblieft niet, dan komt binnen de kortste keren cultheld om de hoek met Barreto, Zonneveld en wat vage PSV-talentjes die net 10 minuten in het eerste hebben gespeeld.
pi_31573202
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:19 schreef twi het volgende:

[..]

Dat was al na Ronald z'n laatste wedstrijd gebeurd hoor, mede door die stadionspeaker.
Ja, dat was een Kodakmoment inderdaad.

Mar hij left nog wel in de harten voort hoor, al zijn ze in Eindhovenw el zo reel om te zien dat Gomes op z'n traptechniek na Reus in alles overtreft.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:26:33 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573216
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:23 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Waar spelt Reina nu eigenlijk?
Ik kan geen goede mening overhem geven en keeperstransfers zijn gewoon vreemd qua prijs, ik meen dat Liverpool, nét voor de transfer van Dudek naar de Reds, 18 miljoen Pond hebben betald voor Robinson.

Maar 10 miljoen is vreselijk veel voor een sluitpost dat klopt.
Die is via Villarreal (3 seizoenen) net afgelopen zomer naar Liverpool verkast dus. Robinson kwam van Leeds, geen flauw idee wat de Spurs daarvoor hebben betaald. Weet wel dat Juve het achterlijke bedrag van 90 miljoen gulden voor Buffon hebben neergeteld een jaar nadat ze Sar hadden gekocht ofzo.
pi_31573218
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik denk dat Robben het is bijv, dat Gomes en Alex het zouden kunnen worden, maar dat ook Chivu (jammer dat je hem zo weinig ziet en 'slechts' bij Roma speelt) Maxwell en Zlatan in die categorie vallen als ik Ajax en PSV van de laatste jaren bekijk.
Maduro vind ik ook iets onoverwinnelijks uitstralen trouwens.
En wat Kone gaat brengen is voor iedereen een raadsel.
Yeah baby Yeah!
pi_31573227
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:26 schreef twi het volgende:

[..]

Die is via Villarreal (3 seizoenen) net afgelopen zomer naar Liverpool verkast dus. Robinson kwam van Leeds, geen flauw idee wat die daarvoor hebben betaald. Weet wel dat Juve het achterlijke bedrag van 90 miljoen gulden voor Buffon hebben neergeteld een jaar nadat ze Sar hadden gekocht ofzo.
Buffon vind ik een absolute topkeeper, maar Italie heeft er meer en 90 miljoen is wat je noemt overrated, tenminste niemand houdt de nul een heel seizoen.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:28:38 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31573233
Echt toekomstige mondiale sterren? om het niet verder van Gomes af te leiden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31576141
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:20 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het waren geen miraculeuze reddingen in de bovenhoek inderdaad, maar hij is minimaal 10 keer goed getest en zeker die knal van Kaladze was toch erg dichtbij en erg hard.
Allemaal ballen die een goede lijnkeeper moet pakken. Dat hij een goede lijnkeeper is, wisten we inmiddels al. Dat hij die bal van Kaka totaal verkeerd verwerkt en wederom vaak verkeerd stond opgesteld bij hoge ballen zou mij zorgen baren als ik PSV supporter zou zijn.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31576526
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Allemaal ballen die een goede lijnkeeper moet pakken. Dat hij een goede lijnkeeper is, wisten we inmiddels al. Dat hij die bal van Kaka totaal verkeerd verwerkt en wederom vaak verkeerd stond opgesteld bij hoge ballen zou mij zorgen baren als ik PSV supporter zou zijn.
Ja ontzettende zorgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')