Nee. In dit geval zeker niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daggla, het een sluit het ander toch niet uit?
k vind m al beter dan Dida, die gaf vorig jaar tegen PSV een hele onzekere indrukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
Gomes is een toekomstige wereldkeeper. Te goed voor PSV.
bijzondere analysequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De Milanezen hadden echt iets van: we moeten die uitstekende keeper voorbij. Daardoor zoog hij als het ware de ballen naar zich toe, uitstekende wedstrijd.
Dat kon je eigenlijk al in de eerste wedstrijden zien, de fouten die hij maakte waren aanpassings/communicatie-problemen en bovendien is hij nog zeer jong en is het zo dat keepers pas laat op hun top zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
Gomes is een toekomstige wereldkeeper. Te goed voor PSV.
geluk is dat keepers over het algemeen niet zo mobiel zijn als andere spelers, maar k verwacht dat hij niet nog 3 jaar voor PSV zal spelen. Dus ik zou zn contract na dit seizoen maar eens verlengenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
Dus Gomes is na dit seizoen ook verkocht naar een echt grote club?
Je bedoelt een economische grootmacht als Real Madrid, AC Milan, Juventus of Barcelona? Ik denk dat ie in 2007 gaat vertrekken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
Dus Gomes is na dit seizoen ook verkocht naar een echt grote club?
Wat zeg je "kenner"quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Die keepte in 2002 geen slecht WK, maar is net als ALLE Braziliaanse goalies geen echte topper.
Nee, ik bedoel een echte grote club waar ie volgend jaar al naartoe gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:36 schreef cultheld het volgende:
Je bedoelt een economische grootmacht als Real Madrid, AC Milan, Juventus of Barcelona? Ik denk dat ie in 2007 gaat vertrekken.
Ik denk dat ie naar een topcompetite als Spanje, Italie of Engeland verkast, maar niet de Duitse of Franse (of hij moet Kahn opvolgen). Ik weet niet hoe lang zijn contract loopt, maar dat wodt een belangrijke vraag dit seizoen denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een echte grote club waar ie volgend jaar al naartoe gaat.
Kan dus elke willekeurige club in Engeland, Frankrijk, Italie of Spanje zijn.
dat is altijd lastig te voorspellen, begin vorig seizoen dacht iedereen dat Sar nog wel ff bij Fulham zou blijven. Als er een plek vrijkomt bij een topclub zijn er altijd meerdere kandidaten en Gomes kan sowieso al niet naar Engeland, dus t blijft koffiedik kijken!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof Middlesbrough of AS Monaco PSV af zullen troeven om Gomesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij voor 5 jaar getekend dus tot 2009quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat ie naar een topcompetite als Spanje, Italie of Engeland verkast, maar niet de Duitse of Franse (of hij moet Kahn opvolgen). Ik weet niet hoe lang zijn contract loopt, maar dat wodt een belangrijke vraag dit seizoen denk ik.
Ligt eraan wie de bieder is en hoe hoog de nood is, maar ik denk niet dat een Nederlandse club een keeper voor 10 miljoen kan slijten, maakt niet uit wie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:03 schreef twi het volgende:
Voor keepers wordt geen 10 miljoen betaald, en zeker niet voor een overschatte Braziliaanse clown. Dus wees er maar blij mee, die zit voorlopig nog wel in Eindhoven.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef cultheld het volgende:
Alsof Middlesbrough.... Manchester zou hem wel eens kunnen strikken als opvolger van Sar.
Wist ik niet eens, dus Engelse competitie is uitgesloten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
...en Gomes kan sowieso al niet naar Engeland, dus t blijft koffiedik kijken!
aangezien hij interlands gespeeld moet hebben is Engeland nog even niet bereikbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Wist ik niet eens, dus Engelse competitie is uitgesloten?
Inderdaad, zo lang Gomes geen A-interlands speelt zit ie met het Alex-syndroom opgescheept, dus is Engeland "out of order'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
In 2007 heeft ie vast wel 5 wedstrijdjes voor Brazilië gespeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
t gaat toch om een percentage van t aantal interlandsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
In 2007 heeft ie vast wel 5 wedstrijdjes voor Brazilië gespeeld.
Ik meende 75%.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t gaat toch om een percentage van t aantal interlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |