Aissatie en Emanuelson lijkt me écht te vroeg om te oordelen, ik zie spelers liever een seizoen in de basis staan voordat je kunt zeggen of ze een team sterker maken of niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
N.a.v. Het grote Gomes-topic parte dois - Redder in nood maar even een nieuw topic?
Wie gaat het echt, vanuit de Nederlandse competitie mondiaal helemaal waarmaken in de toekomst?
Mijn voorspellingen: Comes, Maduro, Emanuelson en Babel.
Misschien, maar daar is ie nu nog te jong voor: Kalou en eventueel dat jochie van PSV.
Laat me raden, spelertje van Exelsior? En waarom gaat dat een echte wereldspeler worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:32 schreef Mindlight het volgende:
Het is een gokje, maar ik zeg Luigi Bruins
Typo, al veranderd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef rubbereend het volgende:
waar speelt Comes eigenlijk Golfer?
Om eerlijk te zijn, nee.quote:
Ik heb Alex op een matige trap tegen Inzaghi na niet echt kunnen betrappen op fouten, terwijl er 70 van de 90 minuten werk aan de winkel was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee.
Teveel uitglijers.
Niet echt de top-wereldspeler (die kan kiezen tussen elke club) voor de toekomst.
Prima verdediger, maar geen absolute wereldtop.
En om te voorkomen dat elke speler apart besproken wordt: wie is in de huidige Nederlandse comptetitie nou echt een toekomstige wereldster?
Zlatan absoluut. Maar is geen speler meer van de Eredivisie.quote:
Dat lijkt me zeer moeilijk, sommige voetballers kiezen net de verkeerde club uit, waardoor wij ze overhet hoofd zien bijv.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zlatan absoluut. Maar is geen speler meer van de Eredivisie.
Robben ook niet meer.
Mijn vraag gaat om de nu in huidige in de eredivisie spelende voetballers die wij over een aantal jaren tot de absolute wereldtop zullen beschouwen.
Nee, maar dan moet je Bommel ook uitsluiten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:03 schreef twi het volgende:
Een basisspeler van een Europese topclub is in principe al een wereldster. Basisspeler omdat ik spelers als Vogel daar toch echt niet toe reken.
Nu nog even de OP nalezen en weer bij de basis beginnen:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:03 schreef twi het volgende:
Een basisspeler van een Europese topclub is in principe al een wereldster. Basisspeler omdat ik spelers als Vogel daar toch echt niet toe reken.
Lijkt me een goede vraag, Roberto Carlos is een wereldster, Kaladze en Gio niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:18 schreef twi het volgende:
Boeiend, HCE is lekker simpel
Het gaat ons erom wat hetgeen is waar wij ze naartoe praten, golfer. Bedoel jij in Emanuelson de nieuwe Roberto Carlos te zien, of de nieuwe van Bronckhorst of Kaladze? Zie jij in Maduro de nieuwe Rijkaard of de nieuwe Vogel? Ik bedoel, de eerste behoren echt tot de besten ter wereld, maar de laatsten die ik noem kunnen toch ook lekker meevoetballen, maar spreken toch niet echt tot de verbeelding.
Dat mag jij vinden, anderen denken daar anders over.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:16 schreef Steve.Porter het volgende:
gomes niet, het zal altijd een stuntelaar blijven
nou ja, je formuleerde het zo stellig alsof je over ten Rouwelaar sprak.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:22 schreef Steve.Porter het volgende:
ja maar ik zeg toch wat ik vind? of moet ik er achter zetten: naar mijn mening.. dan ben je nog wel een tijdje bezig in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |