abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31573223
N.a.v. Het grote Gomes-topic parte dois - Redder in nood maar even een nieuw topic?

Wie gaat het echt, vanuit de Nederlandse competitie mondiaal helemaal waarmaken in de toekomst?

Mijn voorspellingen: Gomes, Maduro, Emanuelson en Babel.

Misschien, maar daar is ie nu nog te jong voor: Kalou en eventueel dat jochie van PSV.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 20-10-2005 02:39:12 (typo) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31573265
Het is een gokje, maar ik zeg Luigi Bruins
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_31573274
Kone ook wel..Kuijt twijfel ik, maar dat had ik ook bij Park en kijk eens hoe hij het nu doet

en ik ga mee met de keuzes van ts
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_31573289
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
N.a.v. Het grote Gomes-topic parte dois - Redder in nood maar even een nieuw topic?

Wie gaat het echt, vanuit de Nederlandse competitie mondiaal helemaal waarmaken in de toekomst?

Mijn voorspellingen: Comes, Maduro, Emanuelson en Babel.

Misschien, maar daar is ie nu nog te jong voor: Kalou en eventueel dat jochie van PSV.
Aissatie en Emanuelson lijkt me écht te vroeg om te oordelen, ik zie spelers liever een seizoen in de basis staan voordat je kunt zeggen of ze een team sterker maken of niet.
Ik selecteer: Maxwell, Gomes, Maduro, Alex, Kalou en misschien Kuyt en Kone, maar Affelay en Trabelsi zitten op het vinkentouw.
Yeah baby Yeah!
pi_31573290
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:32 schreef Mindlight het volgende:
Het is een gokje, maar ik zeg Luigi Bruins
Laat me raden, spelertje van Exelsior? En waarom gaat dat een echte wereldspeler worden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2005 @ 02:37:04 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31573313
Sneijder & Maduro bij Ajax
Gomes en Alex bij PSV (op dit moment, over Afella durf k t nog niet te zeggen)
Kalou bij Feyenoord
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2005 @ 02:37:19 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31573316
waar speelt Comes eigenlijk Golfer?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31573340
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef rubbereend het volgende:
waar speelt Comes eigenlijk Golfer?
Typo, al veranderd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31573345
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Typo, al veranderd.
Alex hoort er niet bij vind je?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:49:39 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31573423
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:40 schreef Elgigante het volgende:

Alex hoort er niet bij vind je?
Om eerlijk te zijn, nee.
Teveel uitglijers.
Niet echt de top-wereldspeler (die kan kiezen tussen elke club) voor de toekomst.

Prima verdediger, maar geen absolute wereldtop.

En om te voorkomen dat elke speler apart besproken wordt: wie is in de huidige Nederlandse comptetitie nou echt een toekomstige wereldster?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:53:12 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573453
Ik snap al dat gedoe om Afellay nooit zo erg, da's echt een blind dravertje in mijn ogen. Maargoed, Emanuelson zie ik ook geen wereldtopper worden.

Trabelsi is al een wereldtopper, die kan samen met Alex al zo instappen op het hoogste niveau. Net als Sneijder trouwens, als 'ie zo blijft spelen als de laatste paar weken. Babel heeft wel iets van Henry in zich zitten, maar het is nog te vroeg om daar over te oordelen. Voor de rest geldt hetzelfde voor Kalou en Kone eigenlijk. Ze hebben al laten zien dat ze zo goed kunnen voetballen, maar nog niet constant op het hoogste niveau.

En mocht Maduro zijn draai en vaste (Ajax-)positie wat meer kunnen vinden (hij is nog iets te laks met verdedigen om een inschuivende verdediger te worden), wordt hij ook ongetwijfeld een wereldtopper. Als Juve al achter je aan zit terwijl je nog niet eens de 20 bent gepasseerd dan zegt dat denk ik wel genoeg.

Kuyt zie ik geen wereldtopper worden, maar gewoon een hele goede subtopper.
pi_31573476
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, nee.
Teveel uitglijers.
Niet echt de top-wereldspeler (die kan kiezen tussen elke club) voor de toekomst.

Prima verdediger, maar geen absolute wereldtop.

En om te voorkomen dat elke speler apart besproken wordt: wie is in de huidige Nederlandse comptetitie nou echt een toekomstige wereldster?
Ik heb Alex op een matige trap tegen Inzaghi na niet echt kunnen betrappen op fouten, terwijl er 70 van de 90 minuten werk aan de winkel was.
Wat versta jij onder wereldster?
Zlatan, Robben?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 03:00:07 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31573506
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:55 schreef Elgigante het volgende:

Zlatan, Robben?
Zlatan absoluut. Maar is geen speler meer van de Eredivisie.
Robben ook niet meer.
Mijn vraag gaat om de nu in huidige in de eredivisie spelende voetballers die wij over een aantal jaren tot de absolute wereldtop zullen beschouwen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31573524
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Zlatan absoluut. Maar is geen speler meer van de Eredivisie.
Robben ook niet meer.
Mijn vraag gaat om de nu in huidige in de eredivisie spelende voetballers die wij over een aantal jaren tot de absolute wereldtop zullen beschouwen.
Dat lijkt me zeer moeilijk, sommige voetballers kiezen net de verkeerde club uit, waardoor wij ze overhet hoofd zien bijv.
Ik denk dat er tien het in zich hebben ofzo.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 03:03:29 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573528
Een basisspeler van een Europese topclub is in principe al een wereldster. Basisspeler omdat ik spelers als Vogel daar toch echt niet toe reken.
pi_31573549
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 03:03 schreef twi het volgende:
Een basisspeler van een Europese topclub is in principe al een wereldster. Basisspeler omdat ik spelers als Vogel daar toch echt niet toe reken.
Nee, maar dan moet je Bommel ook uitsluiten.

En ondanks dat Kalac ook bij Roda speelde vond ik hem geen wereldster, toch zit ie bij Milan nu.
Dus als je als basisspeler meedoet om de prijzen in een topcompetitie ben je een wereldspeler?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 03:07:20 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31573557
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 03:03 schreef twi het volgende:
Nu nog even de OP nalezen en weer bij de basis beginnen:

Welke huidige speler van de Eredivisie in Nederland is echt een toekomstige wereldster?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 oktober 2005 @ 03:09:49 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573565
Ach, dan vallen er ook uitzonderingen op te maken. Vind jij een Pirlo een wereldster? Of een Gattuso? Robinho die op de bank zit bij Real? Maar ik denk dat wanneer je als HCE speler uitzicht hebt om een transfer naar een grote club te maken, je wel in dit topic besproken kan worden. Maar als we het alleen gaan moeten hebben over de HCE, zijn we wat dat betreft snel uitgepraat denk ik.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 03:12:19 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31573578
HCE bestaat niet meer, twi.

Huidige eredivisie-spelers wil ik het over hebben.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31573603
gomes niet, het zal altijd een stuntelaar blijven
  donderdag 20 oktober 2005 @ 03:18:11 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31573613
Boeiend, HCE is lekker simpel

Het gaat ons erom wat hetgeen is waar wij ze naartoe praten, golfer. Bedoel jij in Emanuelson de nieuwe Roberto Carlos te zien, of de nieuwe van Bronckhorst of Kaladze? Zie jij in Maduro de nieuwe Rijkaard of de nieuwe Vogel? Ik bedoel, de eerste behoren echt tot de besten ter wereld, maar de laatsten die ik noem kunnen toch ook lekker meevoetballen bij wereldploegen, maar spreken toch niet echt tot de verbeelding.
pi_31573618
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 03:18 schreef twi het volgende:
Boeiend, HCE is lekker simpel

Het gaat ons erom wat hetgeen is waar wij ze naartoe praten, golfer. Bedoel jij in Emanuelson de nieuwe Roberto Carlos te zien, of de nieuwe van Bronckhorst of Kaladze? Zie jij in Maduro de nieuwe Rijkaard of de nieuwe Vogel? Ik bedoel, de eerste behoren echt tot de besten ter wereld, maar de laatsten die ik noem kunnen toch ook lekker meevoetballen, maar spreken toch niet echt tot de verbeelding.
Lijkt me een goede vraag, Roberto Carlos is een wereldster, Kaladze en Gio niet.
Yeah baby Yeah!
pi_31573622
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 03:16 schreef Steve.Porter het volgende:
gomes niet, het zal altijd een stuntelaar blijven
Dat mag jij vinden, anderen denken daar anders over.
Yeah baby Yeah!
pi_31573636
ja maar ik zeg toch wat ik vind? of moet ik er achter zetten: naar mijn mening.. dan ben je nog wel een tijdje bezig in dit topic
pi_31573681
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 03:22 schreef Steve.Porter het volgende:
ja maar ik zeg toch wat ik vind? of moet ik er achter zetten: naar mijn mening.. dan ben je nog wel een tijdje bezig in dit topic
nou ja, je formuleerde het zo stellig alsof je over ten Rouwelaar sprak.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')