Als ik me goed herriner waren ze een uur of 4 wel bezig dus ik denk dat ze rond 3 uur weer terug zijn?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:55 schreef IrfieJ het volgende:
hoe laat was de geplande terug keer?
Mja toen was ik nog niet thuisquote:Toch lullig dat je dit niet even postte vóórdat ze wegging![]()
![]()
Dan neem je toch wel op en zeg je niks. Kunnen we ook meeluisterenquote:Klijne theorie:
Ze zitten in bosjes, kerels komen, telefoon gaat (trilalarm) telefoon in zak, rustig telefoon er uit halen (ivm met die lui, te snel is nooit goed als je stil moet zijn) en drukken ze hem langzaam uit.
Kleine gok is dattie dan wat vaker overging
Niet erg smart.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan neem je toch wel op en zeg je niks. Kunnen we ook meeluisteren.
(tenzij het zo'n luid apparaat is waarbij iedereen kan horen wat de ander zegt)
Joh, dan heb je binnen de kortste keren een horde fokstokjagers op die locatie.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:56 schreef ArcticBlue het volgende:
waarom willen ze bijvoorbeeld niet de lokatie vrijgeven?
Ik denk dat Martijn ook wel zo discreet is niet door de foon te galmenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Niet erg smart.
Vooral als het dus zoals jij al zegt, zown luid ding is![]()
Ik hoop het...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:01 schreef APK het volgende:
Als mijn telefoon overgaat -ook met de ringeling op off- gaat de displayverlichting aan.
Hebben ze daar wel aan gedacht? [afbeelding]
Nouja vertel het dan aan 1 iemand ofzo denk ik dan, nu is het nog zo ongeloofwaardigquote:Op woensdag 6 april 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dan heb je binnen de kortste keren een horde fokstokjagers op die locatie.![]()
Eerst goed onderzoeken.![]()
brutale vraag misschien maar wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:04 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Nouja vertel het dan aan 1 iemand ofzo denk ik dan, nu is het nog zo ongeloofwaardig![]()
Ja die moet dan wel ook langsgaan natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 02:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
brutale vraag misschien maar wat is daar het nut van?
Dan zegt iemand ja ik weet de locatie, ok leuk en toen?
Een GSM kun je tracen, en die gast van Fokradio heeft het nummer.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:04 schreef ArcticBlue het volgende:
Nouja vertel het dan aan 1 iemand ofzo denk ik dan, nu is het nog zo ongeloofwaardig![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:08 schreef D.O.L.F het volgende:
ze hebben nog steeds niet gebeld :s
En jij krijgt nog altijd voicemail?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:08 schreef D.O.L.F het volgende:
ze hebben nog steeds niet gebeld :s
Tracen? Was dat niet een 1 April grap?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Een GSM kun je tracen, en die gast van Fokradio heeft het nummer.
Als er iets ernstigs gebeurd zal de locatie bekend worden.
I knowquote:Op woensdag 6 april 2005 02:10 schreef D.O.L.F het volgende:
nou ik weet niet of het handig is dat is ze telkens zelf probeer te bellen
Zou het op een gegeven moment nog wel een x proberen.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:10 schreef D.O.L.F het volgende:
nou ik weet niet of het handig is dat is ze telkens zelf probeer te bellen
Iedereen tracen via het Internet wel, maar de politie kan het op verzoek (achteraf) laten doen.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:11 schreef ArcticBlue het volgende:
Tracen? Was dat niet een 1 April grap?
Ja maar als het waar is en er overkomt hen iets dan zal dat toch geen ongeluk zijn. De politie zal dan ook geen al te grote hulp zijn neem ik aan. Maarten van Traa's ongeluk was ook geen ongeluk maar dat komt ook niet naar buitenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Iedereen tracen via het Internet wel, maar de politie kan het op verzoek (achteraf) laten doen.
Ow ja, we zitten wel in TRU iddquote:Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Ja maar als het waar is en er overkomt hen iets dan zal dat toch geen ongeluk zijn. De politie zal dan ook geen al te grote hulp zijn neem ik aan. Maarten van Traa's ongeluk was ook geen ongeluk maar dat komt ook niet naar buiten![]()
Ik ga er dan ook niet van uit dat het waar is..quote:Op woensdag 6 april 2005 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ow ja, we zitten wel in TRU idd![]()
*denkt hetzelfde*quote:Op woensdag 6 april 2005 02:25 schreef Lynx666 het volgende:
We kunnen btw wel concluderen dat er wel degelijk iets bezig is nu, als ze ons niet kunnen bellen, en ook niet kunnen antwoorden op onze oproepen.
Daar ga ik gemakshalve maar niet van uit...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
*denkt hetzelfde*
Mits ze ons zitten te naaien natuurlijk![]()
Was het nog de bedoeling dat iemand het over nam?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:29 schreef D.O.L.F het volgende:
maar ik ga nu echt slapen
morgen weer vroeg naar mijn werk toe.
idd....updaten word moeilijk nu, ons contactpersoon gaat slapenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar ga ik gemakshalve maar niet van uit...
Dacht het niet...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was het nog de bedoeling dat iemand het over nam?.
Yep Nolius rond 4enquote:Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was het nog de bedoeling dat iemand het over nam?.
Laat anders je tel gewoon aan staan en ga pitte, als dr wat denderens is ringelt dat ding je wel wakkerquote:
Gezien je naam en je pic hou je wel wat gothic metal:quote:Op woensdag 6 april 2005 02:40 schreef Lynx666 het volgende:
Wat doen we hier nog? Tot 4en geen update.
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gezien je naam en je pic hou je wel wat gothic metal:
http://status.gothmetal.net/cool.htm
Hier vermaak ik me al de hele avond mee ;p
Je vergeet:quote:Op woensdag 6 april 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
ben sinds 17.30 niet meer online geweest maar tis een berg terug lezen
Ah, een bekende... Rubbereend, zou je mij even willen sms-en als er updates zijn?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
Ik werd wakker en dacht nog even kijkenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:45 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben nog steeds wakker en dacht nog even kijken of de grap al is uitgekomenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik werd wakker en dacht nog even kijken![]()
![]()
idd, want hier gaat het om, ons wakker houden voor nop...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wakker en dacht nog even kijken of de grap al is uitgekomen
ja maar nu kan je tot 4 wel fluiten naar een update denk ik...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:55 schreef Tomaz het volgende:
Zo, ruim een uur bezig geweest met alles te lezen! Helaas nog geen foto gezien, maar het is zo boeiend verteld dat ik blijf hangen!
Dat er nu al een tijdje geen contact is opgenomen is wel apart...
Yep, daar ben ik ook bang voor...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
ja maar nu kan je tot 4 wel fluiten naar een update denk ik...
Dus het is wachten en wachten...nog een uurtje
nie grappig enzoquote:Op woensdag 6 april 2005 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
En vervolgens werd er nooit meer iets van Ryan3 en Stali vernomen.
The End.
Dat zou toch schitterend zijn! Kloon aanmaken en vervolgens 3 weken lang hier alle reacties bekijken!quote:Op woensdag 6 april 2005 03:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Elk goed verhaal heeft een open einde.
en over een paar weken duikt er een videocamera op en hebben we "The Dutch Blair Wood Project"quote:Op woensdag 6 april 2005 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
En vervolgens werd er nooit meer iets van Ryan3 en Stali vernomen.
The End.
quote:Op woensdag 6 april 2005 03:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
en over een paar weken duikt er een videocamera op en hebben we "The Dutch Blair Wood Project"
Belgisch/Nederlandse grens. De exacte locatie werd niet verteld (waarschijnlijk ivm het geheimhouden van een zeer goede grap).quote:Op woensdag 6 april 2005 03:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wordt het fototoestel gevonden!
Ik heb niet alles gevold, maar het is onbekend waar het is toch?
The Blair Wood Project banner moet er komenquote:Op woensdag 6 april 2005 03:23 schreef Lynx666 het volgende:
In de nachtelijke wachtuurtjes de OP header wat verfraaid..
You've got mailquote:Op woensdag 6 april 2005 03:27 schreef mart81 het volgende:
kannonen. m'n internetverbinding lag er een uur lang uit .. grom
Ik heb de foto's trouwens nog wel alleen geen plek voor hosting. zie mijn mail in profiel
Bezig met ontvangenquote:Op woensdag 6 april 2005 03:39 schreef mart81 het volgende:
Foto's zijn onderweg!
Oh ja, we zitten in Truth...quote:Op woensdag 6 april 2005 03:50 schreef Charmian het volgende:
Das raar, net of ik precies om 3.50 uur naar Fok! werd getrokken (ik lag gewoon te slapen). Zou er een up-date komen?
Ja, dan het nooit zomaar zijn dat je een reactie plaatstquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat er niets meer gaat komenquote:Op woensdag 6 april 2005 04:05 schreef Tomaz het volgende:
4 uur geweest! Wacht met spanning op een nieuwtje!
en hier een hoop laadwerk, maar leuk gedaan!quote:Op woensdag 6 april 2005 04:15 schreef Lynx666 het volgende:
OP bevat de foto's weer.
wat een kutklus![]()
Je zal om 5.15 op je werk zittenquote:Op woensdag 6 april 2005 04:18 schreef Nolius het volgende:
Hetzelfde nog...
Ik ga het over een uur weer proberen als ik op mijn werk ben
De telefoon gaat wel een aantal maal over voordat ie op voicemail overschakelt...quote:Op woensdag 6 april 2005 04:27 schreef Troeta het volgende:
Wat is gesnaaid?
Maar ik hou het op geen bereik daar!
ooooo, gesnaptquote:Op woensdag 6 april 2005 04:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De telefoon gaat wel een aantal maal over voordat ie op voicemail overschakelt...
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze al vroeg gezien zijn.
Nou die neuken gewoon eerst.quote:Op woensdag 6 april 2005 05:03 schreef Lynx666 het volgende:
Kan niet slapen.
Ryan3, Stali., wat doen jullie ons aan..
Ja, inderdaad... ik blijf het proberen...quote:Op woensdag 6 april 2005 05:35 schreef Lynx666 het volgende:
Hmmm.. ik *hoop* maar dat ze slechts hun mobieltje in het donker zijn verloren, anders begin ik het toch wel creepy te vinden. Ze hadden ook al terug moeten zijn.
Feit is dat ze bij dat bos waren en dat er daarna niks meer van ze vernomen is...quote:Op woensdag 6 april 2005 06:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Die liggen gewoon te pitten op bed.
........
........
........
........
........
........
........
........
Hoop ik.
Nou inderdaad...quote:Op woensdag 6 april 2005 07:05 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind die stilte eik nog creepier dan het hele voorafgaande verhaal.
Als ze voorbij die bordjes met "Verboden Toegang" zijn gegaan zijn ze in principe een strafbaar feit aan het plegen... Als er dus iets is geweest wat op bewaking lijkt en ze zijn gepakt, is er een goeie kans dat ze nu op een bureau ergens zitten. En, hun uitrusting was nou niet bepaald alsof ze een onschuldig stukje gingen wandelenquote:Op woensdag 6 april 2005 07:29 schreef Nolius het volgende:
En weer geen succes...
Zowiezo mag je na zonsondergang niet meer in een bos komenquote:Op woensdag 6 april 2005 07:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ze voorbij die bordjes met "Verboden Toegang" zijn gegaan zijn ze in principe een strafbaar feit aan het plegen... Als er dus iets is geweest wat op bewaking lijkt en ze zijn gepakt, is er een goeie kans dat ze nu op een bureau ergens zitten. En, hun uitrusting was nou niet bepaald alsof ze een onschuldig stukje gingen wandelen.
Ow?quote:Op woensdag 6 april 2005 07:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zowiezo mag je na zonsondergang niet meer in een bos komen
Is dat zo? Ik heb alleen dat soort borden bij bossen rond de duinen gezien en bij speciale beschermde natuurgebieden. Niet bij "algemene" bossen zeg maar. (En ben opgegroeid in bosrijke omgeving!)quote:Op woensdag 6 april 2005 07:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zowiezo mag je na zonsondergang niet meer in een bos komen
Plaatselijke verordeningen, Nederlands wetboek...quote:
Volgens mij ook, zou even niet weten waar dat staat, maar dit geldt voor, volgens mij, alle bossen.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:38 schreef Troel het volgende:
Volgens mij bij al het bosgebied.
quote:Op woensdag 6 april 2005 07:39 schreef mcintosh het volgende:
Ik neig op dit moment trouwens meer naar het '1 april' scenario...
Ik heb het gevraagd, en ze zeiden dat het niet zo was.quote:
Met verlengsnoerquote:Op woensdag 6 april 2005 07:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, en ze zeiden dat het niet zo was.
Ten tweede is een 1 april grap op 6 april een beetje raar...
Hij is op 31 maart gestart... zou kunnen hoor...quote:Op woensdag 6 april 2005 07:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, en ze zeiden dat het niet zo was.
Ten tweede is een 1 april grap op 6 april een beetje raar...
De telefoon gaat over, dus dat wil zeggen dat er wel bereik is...quote:Op woensdag 6 april 2005 07:52 schreef Renesite het volgende:
Zouden ze daar wel bereik hebben, in dat afgelegen noord brabant?????????????
(Oke oke, ben al weg)
toch jammer dat gsmlocator niet werkt, anders zou je achterhaald kunnen hebben waar hun uithangen.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
De telefoon gaat over, dus dat wil zeggen dat er wel bereik is...
Neuh, mijn vermoeden is dat ze lekker zijn gaan slapen en zich nu flink aan het verslapen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Als we om een bepaald tijdstip niks meer horen schakelen we hulpdiensten in?
Ik denk dat ze nu op de bank zitten te lachen om deze reacties, ik bedoel komop, denk je dat ze vastgehouden worden, vermoord zijn?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Als we om een bepaald tijdstip niks meer horen schakelen we hulpdiensten in?
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 6 april 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, mijn vermoeden is dat ze lekker zijn gaan slapen en zich nu flink aan het verslapen zijn.
Bedenk een ding, Stali. heeft ook een kleine die vandaag toch wel naar school moet, ze zal daarna lekker zijn gaan verder slapen?
Zou ik doen denk ik na een hele nacht bos
Denk jij dat er nooit mensen verdwijnen?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu op de bank zitten te lachen om deze reacties, ik bedoel komop, denk je dat ze vastgehouden worden, vermoord zijn?.
Dan zou ze iig wel een berichtje achter laten, als ze toch ff wakker is.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, mijn vermoeden is dat ze lekker zijn gaan slapen en zich nu flink aan het verslapen zijn.
Bedenk een ding, Stali. heeft ook een kleine die vandaag toch wel naar school moet, ze zal daarna lekker zijn gaan verder slapen?
Er verdwijnen wel mensen, maar bij deze mensen weet ik bijna zeker dat het niet zo is. Het was gewoon een of andere bouwplaats waar ze 's nachts bezig waren, waarom zouden ze daar met grof geweld weggehouden worden?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:06 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Denk jij dat er nooit mensen verdwijnen?
Met dit verschil dat we nadat ze meldden bij het bos te zijn, niks meer van ze gehoord hebben....quote:Op woensdag 6 april 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
-geen humor vindtquote:Op woensdag 6 april 2005 09:34 schreef Zebbie het volgende:
-ze vallen om van het lachen en houden zich nog een weekje oid stil.
Het is ook niet grappig bedoeld. Kijk het is een leuk verhaal, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat 2 mensen en een hondje zomaar verdwijnen. Tuurlijk, ze hebben wat foto's gemaakt die het een spannend verhaal maken, maar we hebben nog niet 1 keer zo'n bouwvakker of een graafmachine gezien. Ze moeten eerst maar eens met wat overtuigender beeldmateriaal komen willen ze het mij laten geloven.quote:
Ik zei al: de telefoon gaat gewoon over. Bij geen bereik krijg je de voicemail. Daarbij waren ze er gisteren zeker van dat ze bereik hadden in het bos. Dus dat is erigenlijk uitgesloten.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:32 schreef Bluezz het volgende:
- ze hebben geen bereik gehad
Dan hadden ze nog wel kunnen bellen...quote:- ze hebben alles nagezocht e.d. wat ze van plan waren met foto's
Dan had Martijn ze toch nog wel kunnen horen om 1 uur ofzo...quote:- ze zijn naar huis gelopen en uitgeput in slaap gevallen.
Ik ook. ALS het een grap is, zou het een zeer slechte zijn...quote:Kan zijn allemaal, maar in de tussentijd hadden ze allang weer gepost.
Ik hoop echt dat het goed met ze gaat
Jup.. Groningen aan de Belgische grens..quote:Op woensdag 6 april 2005 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zal godverdomme een kado voor de mensheid zijn... Ryan3 vermoord door aliens
Ze zijn terecht!
Gronings gezin leeft week in kuil in bos
Nouja, ze hebben er iig veel tijd in gestokenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup.. Groningen aan de Belgische grens..![]()
Maargoed, kijkend naar de posthistory van Ryan en Amber zou het best om een (zieke) grap kunnen gaan..![]()
Ah... je hebt het linkje niet gelezen [14.gif]quote:Op woensdag 6 april 2005 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup.. Groningen aan de Belgische grens..![]()
Wehehehe, iig iemand die er dan blij mee is.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:02 schreef JaWi het volgende:
Ik geloof nog dat ik ergens had geopperd dat ze plotseling mysterieus zouden verdwijnen![]()
.
Waarom namen ze hun telefoon dan tijdens de operatie al niet meer op?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:13 schreef krozz56 het volgende:
waarschijnlijk waren ze zo moe, en hebben ze ons in de steek gelaten door nix meer te poster
Donequote:Op woensdag 6 april 2005 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Degene die het nummer heeft, probeer nog eens te bellen...
We kunnen natuurlijk vanavond een grote Fok! speur actie organiseren...quote:Op woensdag 6 april 2005 10:19 schreef Lynx666 het volgende:
Dr is niet veel meer wat we kunnen doen behalve dat, en wachten..
....quote:Op woensdag 6 april 2005 10:18 schreef RigorMortis het volgende:
Slotje?
(nee, geintje, géén ban, nu! ban mij niet! ik weet namelijk waar ze zijn)
Niemand weet dat idd. Ze wilden verder niks kwijt over de exacte locatie.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef Viperdesign het volgende:
Ehm, gaan zoeken? Of weet niemand waar het exact is ?
Nee..quote:Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef Viperdesign het volgende:
Ehm, gaan zoeken? Of weet niemand waar het exact is ?
Verdacht.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:25 schreef Lynx666 het volgende:
Ze wilden verder niks kwijt over de exacte locatie.
Aan de ene kant wel.. maar aan de andere kant... Als half fok dalijk door dat bos rondloopt...quote:
Johquote:
Zou teveel schade aan de natuur berokkenen, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, ze wilden ws niet dat we en masse dat bos bestormen.
Slim!quote:Op woensdag 6 april 2005 10:30 schreef Viperdesign het volgende:
Blijf dit ook in de gaten houden. Je weet maar nooit.
quote:Laatste bezoek: Verborgen
Ja, dat weet ik. Maar aangezien ze het zelf ook niet wilden zeggen, laat ik dat nog even in het midden...quote:Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef NewOrder het volgende:
moet er wel iemand zijn die weet welk bos t is
Mijn vader noemt mij soms ook wel kind hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 10:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Zit hier niet een of andere janlul met toegang tot de huisdierenregistratie? "Ollie".
Of iemand die mensen kent die hun kleine 'kuiken' noemen
Ik zou het maar even ergens noteren, voordat je zometeen zelf verdwijnt.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar aangezien ze het zelf ook niet wilden zeggen, laat ik dat nog even in het midden...
Tja, laat ze maar lekker dood gaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Nolius het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar aangezien ze het zelf ook niet wilden zeggen, laat ik dat nog even in het midden...
De admins hier hebben toch ook het ip adres van hun, dat is nog makkelijker in de gaten te houden, of het online komt.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:30 schreef Viperdesign het volgende:
Blijf dit ook in de gaten houden. Je weet maar nooit.
Nolius weet het maar wil het niet zeggen. :\quote:Op woensdag 6 april 2005 10:46 schreef Zebbie het volgende:
Tegen de tijd dat wij eenmaal weten welk bos het is en waar we moeten zoeken
Zou je denken?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Kind = kuiken (wellicht niet de echte naam)
Ja echt!quote:Op woensdag 6 april 2005 11:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou je denken?
Nou ja, ik ben benieuwd.
Ik ben bezig de foto's elders te hosten- m'n eigen server heeft kuren.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:47 schreef Choices het volgende:
komen de foto's nog online? voor de nieuwe lezers
Volgens mij heeft je avatar ook kuren, bij mij kan die um niet laden ofzoquote:Op woensdag 6 april 2005 11:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben bezig de foto's elders te hosten- m'n eigen server heeft kuren.
Nog ff geduld
Dat weet nietmand, alleen dat het aan de Nederlands/Belgische grens ligt en niet bij Limburg.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:11 schreef BrauN het volgende:
Prachtig opgezette grap.
Maar welk bos is het precies? Ik heb het idee dat ik er vlakbij woon...
Dan denken wij waarschijnlijk hetzelfde.....quote:Op woensdag 6 april 2005 11:11 schreef BrauN het volgende:
Prachtig opgezette grap.
Maar welk bos is het precies? Ik heb het idee dat ik er vlakbij woon...
http://upload.server8.org ?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:05 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben bezig de foto's elders te hosten- m'n eigen server heeft kuren.
Bron: http://www.planet.nl/plan(...)tid=565168/sc=7c86efquote:Grote zoektocht hulpdiensten naar vermiste man
Gepubliceerd op dinsdag 05 april 2005
HERKENBOSCH (ANP) - Hulpdiensten zijn dinsdag begonnen met een grootscheepse zoektocht in Natuurpark De Meinweg in het Limburgse Herkenbosch naar een vermiste scholier. Dat meldde de politie.
De 19-jarige Venlonaar keerde in de nacht van maandag op dinsdag niet terug in de bungalow bij camping het Elfenmeer, waar hij logeerde. Hij had maandagavond meegedaan aan een groepsactiviteit in de bossen samen met medescholieren. De politie vreest een ongeval.
De politie zoekt met speurhonden en een helikopter naar de man, terwijl de brandweer met duikers de vennen in het moerassige gebied afzoekt.
De PABO-student maakt deel uit van een groep van 108 studenten die enkele dagen in het natuurgebied logeren. Om half twee dinsdagmorgen begonnen leerlingen en leraren aan een zoektocht. Toen die niets opleverde, schakelden zij rond zes uur de politie in, die vervolgens een zoekactie begon. Volgens de politie is er geen reden om uit te gaan van een misdrijf of zelfdoding.
De zoektocht, waaraan inmiddels ook boswachters van Staatsbosbeheer meedoen, gaat nog door tot het vallen van de duisternis. Als dan nog niemand gevonden is, wordt het zoeken woensdagmorgen voortgezet.
Joh!quote:Op woensdag 6 april 2005 11:16 schreef Qwea het volgende:
Damn nog geen update. Dit komt gewoon over als een grap
Hey Qweaquote:Op woensdag 6 april 2005 11:16 schreef Qwea het volgende:
Damn nog geen update. Dit komt gewoon over als een grap
herenquote:Op woensdag 6 april 2005 11:25 schreef Captivate het volgende:
Wanneer hebben we eigenlijk voor de laatste keer iets van de heren vernomen?
Rond middernacht, toen ze net het bos in liepen.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:25 schreef Captivate het volgende:
uit mijn hoofd gezegd rond 0:45, maar dat moet ik op de pc thuis exact nakijkenquote:Op woensdag 6 april 2005 11:25 schreef Captivate het volgende:
quote:Lijken vermist stel mogelijk gevonden
Uitgegeven: 6 april 2005 11:32
ROOSENDAAL - De politie is mogelijk gestuit op de stoffelijke overschotten van een man en vrouw uit de omgeving Roosendaal. Dat gebeurde dinsdagnacht nadat de 42-jarige boswachter Willem Entjes op een routineronde door een bosgebied op de twee lijken stuitte. De politie wil in verband met het onderzoek geen uitspraken doen over de plaats van toedracht en de identiteit van de slachtoffers.
Of het de lijken zijn van het vermiste stel kon het Openbaar Ministerie in Roosendaal nog niet met 100% zekerheid zeggen. Eerder op dezelfde dag kreeg het OM via een plaatselijk politiebureau een bericht van vermissing binnen van een stel dat was gaan wandelen in het gebied waar de lijken zijn gevonden.
Aanhouding
Wel maakte justitie bekend dat er een aantal verdachten is aangehouden. Het gaat om vier onbekende mannen met verschillende nationaliteiten. Of zij in de buurt van de stoffelijke overschotten zijn aangehouden, wil het OM niet bevestigen. De politie hield de mannen diep in de nacht aan na een gebiedsinspectie. In eerste instantie verdenkt de politie hem van betrokkenheid bij vermissing.
[Later meer]
Wáát? Is dit echt?quote:
Ik woon zelf in Roosendaal.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:38 schreef Captivate het volgende:
[..]
Wáát? Is dit echt?
Je probeert hier toch niet mee te zeggen? Het was toch niet omgeving Roosendaal wel?
En bron?
Sure...quote:Op woensdag 6 april 2005 11:42 schreef Spideyman het volgende:
Ik weet dat ik nu niet geloofwaardig overkom, maar het bericht stond zonet op nu.nl en nu is het weg
3quote:Op woensdag 6 april 2005 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Worden lijken in dit soort berichten niet vaak lichamen genoemd?
'Eerder op de dag'. Ze gingen pas om 23.00 weg...
Nice try!
Wellicht wel als dit nadrukkelijk beloofd is natuurlijk...quote:Op woensdag 6 april 2005 11:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het 24 uur niet posten op een forum staat nog niet gelijk aan vermist zijn hoor.
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sure...
* Brighteyes aait spideyman eens lief over zijn bol...
Heb je dat gesprek ook opgenomen? Kun je dat online zetten als je thuis bent?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:27 schreef D.O.L.F het volgende:
[..]
uit mijn hoofd gezegd rond 0:45, maar dat moet ik op de pc thuis exact nakijken
Wellicht morgen een apart Forum neerzetten hiervoor? Want deze reeks loopt nog harder dan Truth forum, relatief gezien! haha. Mogen de onderzoekers (Ryan...etc), Modjes zijn van dat forumquote:Op woensdag 6 april 2005 11:47 schreef Lynx666 het volgende:
*alvast maar een mooie OP voor deel 5 maakt*
Hoe lang houden we dit vol?.
Als ze ooit nog terugkomen!quote:Op woensdag 6 april 2005 11:49 schreef Choices het volgende:
[..]
Wellicht morgen een apart Forum neerzetten hiervoor? Want deze reeks loopt nog harder dan Truth forum, relatief gezien! haha. Mogen de onderzoekers (Ryan...etc), Modjes zijn van dat forum
Ach... voor anderhalve nano-seconde dacht ik ook evenquote:
Proberen nu uit alle macht te reageren, maar kunnen dan niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:50 schreef KixAss456 het volgende:
Ze hebben niet opeens een ban omdat ze banners geblokkeerd zouden hebben oid hè?
Welja, ik ben toch in de buurtquote:Op woensdag 6 april 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Ik ben morgen vrij.
Wie gaat er mee het bos in met boksbeugels en honkbalknuppels.
Ik wil best wel mee maar dan geweren dat gaat beterquote:Op woensdag 6 april 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Ik ben morgen vrij.
Het staat nu in een wat kortere versie ook op het ANPquote:Op woensdag 6 april 2005 11:42 schreef Spideyman het volgende:
Ik weet dat ik nu niet geloofwaardig overkom, maar het bericht stond zonet op nu.nl en nu is het weg
Niet als we guns hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:08 schreef Choices het volgende:
Dus oke, we gaan een onderzoek houden, naar het oorspronkelijk onderzoek.
Straks moeten we een onderzoek organiseren, naar het onderzoek van jullie, naar het onderzoek van Ryan&co.
Straks moeten we daarna ook een onderzoek organiseren. Een onderzoek onderzoeken, zodat de onderzoeker, gevonden word. werkelijk...
Present, zodra we weten waar heen moeten.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:08 schreef Choices het volgende:
Dus oke, we gaan een onderzoek houden, naar het oorspronkelijk onderzoek.
Straks moeten we een onderzoek organiseren, naar het onderzoek van jullie, naar het onderzoek van Ryan&co.
Straks moeten we daarna ook een onderzoek organiseren. Een onderzoek onderzoeken, zodat de onderzoeker, gevonden word. werkelijk...
Slachtoffers van the Blair Witch I zijn nog niet eens goed dood en jij stelt al een Blair Witch II voor ??quote:Op woensdag 6 april 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Ik ben morgen vrij.
Linkjequote:Op woensdag 6 april 2005 12:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het staat nu in een wat kortere versie ook op het ANP
Die hebben onderdak gevonden op een nieuwe hostquote:Op woensdag 6 april 2005 12:13 schreef Choices het volgende:
Nieuwe OP komt er snel genoeg aan, lukt het met de foto's lynx666?
Werkelijk, FOK! opereert als broederschap, voor een medefok!er .. mensen, een historisch evenement! haha. geweldig.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die hebben onderdak gevonden op een nieuwe host
De nieuwe OP is ook al gereed
Als ze een leven hadden gingen ze geen 250 foto's nemen in een bosquote:Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Salvad0R het volgende:
Of ze doen gewoon alsof ze een leven hebben en liggen nu dubbel achter hun PC...
Of ze liggen lekker in de cel te rusten .
Er staat niet voor niets Verboden Toegang.
Ik haat geruchten ;pquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, en de geruchtenmolen begint steeds harder te lopen.
hmm, daar zit wat in.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als ze een leven hadden gingen ze geen 250 foto's nemen in een bos.
*warm wordt*quote:Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Choices het volgende:
[..]
Werkelijk, FOK! opereert als broederschap, voor een medefok!er .. mensen, een historisch evenement! haha. geweldig.
Mits foto's.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hmm, daar zit wat in.
oke, dan liggen ze dus in de cel.
Of in een kelder van een pedofiele jachtopziener.
of ze zijn bruut vermoord door een groep wilden.
ik hoop het laatste.
Juist.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Skv het volgende:
Volgens mij heeft Ryan3 een kloon gemaakt, daarom heeft zijn 'vrouw' zo weinig posts.
Beide op laatste bezoek 'verborgen' gezet, zodat ie lekker mee kan lezen.
Hij zit zich nu vast aan zijn harige penisch te trekken op onze bezorgdheid. Heeft hij ook weer een beetje naamsbekendheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |