Ja, inderdaad... ik blijf het proberen...quote:Op woensdag 6 april 2005 05:35 schreef Lynx666 het volgende:
Hmmm.. ik *hoop* maar dat ze slechts hun mobieltje in het donker zijn verloren, anders begin ik het toch wel creepy te vinden. Ze hadden ook al terug moeten zijn.
Feit is dat ze bij dat bos waren en dat er daarna niks meer van ze vernomen is...quote:Op woensdag 6 april 2005 06:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Die liggen gewoon te pitten op bed.
........
........
........
........
........
........
........
........
Hoop ik.
Nou inderdaad...quote:Op woensdag 6 april 2005 07:05 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind die stilte eik nog creepier dan het hele voorafgaande verhaal.
Als ze voorbij die bordjes met "Verboden Toegang" zijn gegaan zijn ze in principe een strafbaar feit aan het plegen... Als er dus iets is geweest wat op bewaking lijkt en ze zijn gepakt, is er een goeie kans dat ze nu op een bureau ergens zitten. En, hun uitrusting was nou niet bepaald alsof ze een onschuldig stukje gingen wandelenquote:Op woensdag 6 april 2005 07:29 schreef Nolius het volgende:
En weer geen succes...
Zowiezo mag je na zonsondergang niet meer in een bos komenquote:Op woensdag 6 april 2005 07:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ze voorbij die bordjes met "Verboden Toegang" zijn gegaan zijn ze in principe een strafbaar feit aan het plegen... Als er dus iets is geweest wat op bewaking lijkt en ze zijn gepakt, is er een goeie kans dat ze nu op een bureau ergens zitten. En, hun uitrusting was nou niet bepaald alsof ze een onschuldig stukje gingen wandelen.
Ow?quote:Op woensdag 6 april 2005 07:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zowiezo mag je na zonsondergang niet meer in een bos komen
Is dat zo? Ik heb alleen dat soort borden bij bossen rond de duinen gezien en bij speciale beschermde natuurgebieden. Niet bij "algemene" bossen zeg maar. (En ben opgegroeid in bosrijke omgeving!)quote:Op woensdag 6 april 2005 07:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zowiezo mag je na zonsondergang niet meer in een bos komen
Plaatselijke verordeningen, Nederlands wetboek...quote:
Volgens mij ook, zou even niet weten waar dat staat, maar dit geldt voor, volgens mij, alle bossen.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:38 schreef Troel het volgende:
Volgens mij bij al het bosgebied.
quote:Op woensdag 6 april 2005 07:39 schreef mcintosh het volgende:
Ik neig op dit moment trouwens meer naar het '1 april' scenario...
Ik heb het gevraagd, en ze zeiden dat het niet zo was.quote:
Met verlengsnoerquote:Op woensdag 6 april 2005 07:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, en ze zeiden dat het niet zo was.
Ten tweede is een 1 april grap op 6 april een beetje raar...
Hij is op 31 maart gestart... zou kunnen hoor...quote:Op woensdag 6 april 2005 07:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, en ze zeiden dat het niet zo was.
Ten tweede is een 1 april grap op 6 april een beetje raar...
De telefoon gaat over, dus dat wil zeggen dat er wel bereik is...quote:Op woensdag 6 april 2005 07:52 schreef Renesite het volgende:
Zouden ze daar wel bereik hebben, in dat afgelegen noord brabant?????????????
(Oke oke, ben al weg)
toch jammer dat gsmlocator niet werkt, anders zou je achterhaald kunnen hebben waar hun uithangen.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
De telefoon gaat over, dus dat wil zeggen dat er wel bereik is...
Neuh, mijn vermoeden is dat ze lekker zijn gaan slapen en zich nu flink aan het verslapen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Als we om een bepaald tijdstip niks meer horen schakelen we hulpdiensten in?
Ik denk dat ze nu op de bank zitten te lachen om deze reacties, ik bedoel komop, denk je dat ze vastgehouden worden, vermoord zijn?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Als we om een bepaald tijdstip niks meer horen schakelen we hulpdiensten in?
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 6 april 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, mijn vermoeden is dat ze lekker zijn gaan slapen en zich nu flink aan het verslapen zijn.
Bedenk een ding, Stali. heeft ook een kleine die vandaag toch wel naar school moet, ze zal daarna lekker zijn gaan verder slapen?
Zou ik doen denk ik na een hele nacht bos
Denk jij dat er nooit mensen verdwijnen?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu op de bank zitten te lachen om deze reacties, ik bedoel komop, denk je dat ze vastgehouden worden, vermoord zijn?.
Dan zou ze iig wel een berichtje achter laten, als ze toch ff wakker is.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, mijn vermoeden is dat ze lekker zijn gaan slapen en zich nu flink aan het verslapen zijn.
Bedenk een ding, Stali. heeft ook een kleine die vandaag toch wel naar school moet, ze zal daarna lekker zijn gaan verder slapen?
Er verdwijnen wel mensen, maar bij deze mensen weet ik bijna zeker dat het niet zo is. Het was gewoon een of andere bouwplaats waar ze 's nachts bezig waren, waarom zouden ze daar met grof geweld weggehouden worden?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:06 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Denk jij dat er nooit mensen verdwijnen?
Met dit verschil dat we nadat ze meldden bij het bos te zijn, niks meer van ze gehoord hebben....quote:Op woensdag 6 april 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
-geen humor vindtquote:Op woensdag 6 april 2005 09:34 schreef Zebbie het volgende:
-ze vallen om van het lachen en houden zich nog een weekje oid stil.
Het is ook niet grappig bedoeld. Kijk het is een leuk verhaal, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat 2 mensen en een hondje zomaar verdwijnen. Tuurlijk, ze hebben wat foto's gemaakt die het een spannend verhaal maken, maar we hebben nog niet 1 keer zo'n bouwvakker of een graafmachine gezien. Ze moeten eerst maar eens met wat overtuigender beeldmateriaal komen willen ze het mij laten geloven.quote:
Ik zei al: de telefoon gaat gewoon over. Bij geen bereik krijg je de voicemail. Daarbij waren ze er gisteren zeker van dat ze bereik hadden in het bos. Dus dat is erigenlijk uitgesloten.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:32 schreef Bluezz het volgende:
- ze hebben geen bereik gehad
Dan hadden ze nog wel kunnen bellen...quote:- ze hebben alles nagezocht e.d. wat ze van plan waren met foto's
Dan had Martijn ze toch nog wel kunnen horen om 1 uur ofzo...quote:- ze zijn naar huis gelopen en uitgeput in slaap gevallen.
Ik ook. ALS het een grap is, zou het een zeer slechte zijn...quote:Kan zijn allemaal, maar in de tussentijd hadden ze allang weer gepost.
Ik hoop echt dat het goed met ze gaat
Jup.. Groningen aan de Belgische grens..quote:Op woensdag 6 april 2005 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zal godverdomme een kado voor de mensheid zijn... Ryan3 vermoord door aliens
Ze zijn terecht!
Gronings gezin leeft week in kuil in bos
Nouja, ze hebben er iig veel tijd in gestokenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup.. Groningen aan de Belgische grens..![]()
Maargoed, kijkend naar de posthistory van Ryan en Amber zou het best om een (zieke) grap kunnen gaan..![]()
Ah... je hebt het linkje niet gelezen [14.gif]quote:Op woensdag 6 april 2005 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup.. Groningen aan de Belgische grens..![]()
Wehehehe, iig iemand die er dan blij mee is.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:02 schreef JaWi het volgende:
Ik geloof nog dat ik ergens had geopperd dat ze plotseling mysterieus zouden verdwijnen![]()
.
Waarom namen ze hun telefoon dan tijdens de operatie al niet meer op?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:13 schreef krozz56 het volgende:
waarschijnlijk waren ze zo moe, en hebben ze ons in de steek gelaten door nix meer te poster
Donequote:Op woensdag 6 april 2005 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Degene die het nummer heeft, probeer nog eens te bellen...
We kunnen natuurlijk vanavond een grote Fok! speur actie organiseren...quote:Op woensdag 6 april 2005 10:19 schreef Lynx666 het volgende:
Dr is niet veel meer wat we kunnen doen behalve dat, en wachten..
....quote:Op woensdag 6 april 2005 10:18 schreef RigorMortis het volgende:
Slotje?
(nee, geintje, géén ban, nu! ban mij niet! ik weet namelijk waar ze zijn)
Niemand weet dat idd. Ze wilden verder niks kwijt over de exacte locatie.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef Viperdesign het volgende:
Ehm, gaan zoeken? Of weet niemand waar het exact is ?
Nee..quote:Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef Viperdesign het volgende:
Ehm, gaan zoeken? Of weet niemand waar het exact is ?
Verdacht.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:25 schreef Lynx666 het volgende:
Ze wilden verder niks kwijt over de exacte locatie.
Aan de ene kant wel.. maar aan de andere kant... Als half fok dalijk door dat bos rondloopt...quote:
Johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |