The Blair Wood Project banner moet er komenquote:Op woensdag 6 april 2005 03:23 schreef Lynx666 het volgende:
In de nachtelijke wachtuurtjes de OP header wat verfraaid..
You've got mailquote:Op woensdag 6 april 2005 03:27 schreef mart81 het volgende:
kannonen. m'n internetverbinding lag er een uur lang uit .. grom
Ik heb de foto's trouwens nog wel alleen geen plek voor hosting. zie mijn mail in profiel
Bezig met ontvangenquote:Op woensdag 6 april 2005 03:39 schreef mart81 het volgende:
Foto's zijn onderweg!
Oh ja, we zitten in Truth...quote:Op woensdag 6 april 2005 03:50 schreef Charmian het volgende:
Das raar, net of ik precies om 3.50 uur naar Fok! werd getrokken (ik lag gewoon te slapen). Zou er een up-date komen?
Ja, dan het nooit zomaar zijn dat je een reactie plaatstquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat er niets meer gaat komenquote:Op woensdag 6 april 2005 04:05 schreef Tomaz het volgende:
4 uur geweest! Wacht met spanning op een nieuwtje!
en hier een hoop laadwerk, maar leuk gedaan!quote:Op woensdag 6 april 2005 04:15 schreef Lynx666 het volgende:
OP bevat de foto's weer.
wat een kutklus![]()
Je zal om 5.15 op je werk zittenquote:Op woensdag 6 april 2005 04:18 schreef Nolius het volgende:
Hetzelfde nog...
Ik ga het over een uur weer proberen als ik op mijn werk ben
De telefoon gaat wel een aantal maal over voordat ie op voicemail overschakelt...quote:Op woensdag 6 april 2005 04:27 schreef Troeta het volgende:
Wat is gesnaaid?
Maar ik hou het op geen bereik daar!
ooooo, gesnaptquote:Op woensdag 6 april 2005 04:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De telefoon gaat wel een aantal maal over voordat ie op voicemail overschakelt...
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze al vroeg gezien zijn.
Nou die neuken gewoon eerst.quote:Op woensdag 6 april 2005 05:03 schreef Lynx666 het volgende:
Kan niet slapen.
Ryan3, Stali., wat doen jullie ons aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |