???quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:16 schreef Weizz het volgende:
Zo krijg je wel aandacht voor die dag... Jammer dat ik de 7 mei al eerder gezien had... die irri beckham fanaat....
Dat ik een te klein kutje zou hebben terwijl ik zeker weet dat het niet zo is.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:21 schreef SHE het volgende:
Maar wat is nu je punt precies?
Ok, vertel het 'mquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef Stali. het volgende:
[..]
Dat ik een te klein kutje zou hebben terwijl ik zeker weet dat het niet zo is.
Het klopt niet.
Ik zag dat dus ook altijd als een anatomische zegen, en verder zeur ik niet. Sterker de potjes glijmiddel van het Kruidvat staan door het hele huis verstopt, zelfs tussen de Kerrie en de Cajunkruiden. Klaar om aangebroken te worden bij hoge nood zeg maar.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, vertel het 'm
Ik ben zelf ook nogal nauw en ook ik kan amper wat hebben...maar ehm..mij hoor je niet klagen..sterker nog, ik dank god op mijn blote knietjes voor deze anatomische blessing![]()
Niet zeuren mop, gewoon een beetje neuken
Inruilen... ben jij gek! Hij geeft me het ene orgasme na het andere.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:38 schreef SHE het volgende:
Girl, ik weet niet wat er met je vent aan de hand is, maar hij is dan echt niet goed bij zijn hoofd. Elke man gaat plat voor een strakke opening. Niets lekkerders dan een strak omhulsel dat zich om je pik wentelt als een pasgewassen kashmier truitje na een heet bad.
Dus, of je vent is gek ...of je bent echt niet toegankelijk. In het eerste geval : INRUILEN die mongool
pics?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:37 schreef Stali. het volgende:
Goh... dat nog niemand vraagt naar 'de foto's'..
Ehm...maar dat is een compliment hoor..ik snap echt niet waar je je druk om maakt?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:48 schreef Stali. het volgende:
[..]
Inruilen... ben jij gek! Hij geeft me het ene orgasme na het andere.
Ik wil normaal gesproken graag met hem verder en wanneer seksueel door hem opgewonden wil ik doodgaan voor hem dus onderschat het niet he..
Alleen hij zegt steeds dat ik een klein kutje heb en ik vind dat onzin. Zeg kom!.
Ja ja, sure, maar niemand die de obvious deduction maakt dat ik DUS in verhoudingquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm...maar dat is een compliment hoor..ik snap echt niet waar je je druk om maakt?
Niks leukers dan een gelukzalige blik te zien als hij er dan eindelijk in zit...de ultieme omsluiting..de utopische symbiose
*purrrrr*![]()
Ehm..dat is dus ook mijn probleem..volgens de dokter ligt mijn baarmoeder ofzo nogal laag..niet zo diep dus. Zal wel, zolang het allemaal prima neukt hoor je mij er niet over..daarom snap ik de strekking van dit topic ook niet zoquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:54 schreef tamamike het volgende:
En nu we het hier toch over "maten" hebben.....
Iemand met ervaringen in de zin van dat de "diepte" van de vagina een probleem is?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja ja, sure, maar niemand die de obvious deduction maakt dat ik DUS in verhouding
te groot geschapen ben.
Tot zover de pre-noctural arrangements....
7 vadem lijkt me genoeg, haalt any old girl, volgens mij...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:54 schreef tamamike het volgende:
En nu we het hier toch over "maten" hebben.....
Iemand met ervaringen in de zin van dat de "diepte" van de vagina een probleem is?
Ach..alcohol doet een hoop goed en ik geniet volkomen..soms een beetje oppassen her en der in de speeltuin, maar je kunt prima sex hebben, zo niet heftiger , als je nauw bent en ook nog eens een wat onconventionele baarmoeder hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:00 schreef tamamike het volgende:
Dat zou kunnen SHE.
Mijn vriendin heeft een gekantelde baarmoeder.In het verleden met vorige relaties had ze echter geen last, maar met mij wel. En ik ben niet abnormaal groot geschapen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |