En jij krijgt nog altijd voicemail?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:08 schreef D.O.L.F het volgende:
ze hebben nog steeds niet gebeld :s
Tracen? Was dat niet een 1 April grap?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Een GSM kun je tracen, en die gast van Fokradio heeft het nummer.
Als er iets ernstigs gebeurd zal de locatie bekend worden.
I knowquote:Op woensdag 6 april 2005 02:10 schreef D.O.L.F het volgende:
nou ik weet niet of het handig is dat is ze telkens zelf probeer te bellen
Zou het op een gegeven moment nog wel een x proberen.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:10 schreef D.O.L.F het volgende:
nou ik weet niet of het handig is dat is ze telkens zelf probeer te bellen
Iedereen tracen via het Internet wel, maar de politie kan het op verzoek (achteraf) laten doen.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:11 schreef ArcticBlue het volgende:
Tracen? Was dat niet een 1 April grap?
Ja maar als het waar is en er overkomt hen iets dan zal dat toch geen ongeluk zijn. De politie zal dan ook geen al te grote hulp zijn neem ik aan. Maarten van Traa's ongeluk was ook geen ongeluk maar dat komt ook niet naar buitenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Iedereen tracen via het Internet wel, maar de politie kan het op verzoek (achteraf) laten doen.
Ow ja, we zitten wel in TRU iddquote:Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Ja maar als het waar is en er overkomt hen iets dan zal dat toch geen ongeluk zijn. De politie zal dan ook geen al te grote hulp zijn neem ik aan. Maarten van Traa's ongeluk was ook geen ongeluk maar dat komt ook niet naar buiten![]()
Ik ga er dan ook niet van uit dat het waar is..quote:Op woensdag 6 april 2005 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ow ja, we zitten wel in TRU idd![]()
*denkt hetzelfde*quote:Op woensdag 6 april 2005 02:25 schreef Lynx666 het volgende:
We kunnen btw wel concluderen dat er wel degelijk iets bezig is nu, als ze ons niet kunnen bellen, en ook niet kunnen antwoorden op onze oproepen.
Daar ga ik gemakshalve maar niet van uit...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
*denkt hetzelfde*
Mits ze ons zitten te naaien natuurlijk![]()
Was het nog de bedoeling dat iemand het over nam?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:29 schreef D.O.L.F het volgende:
maar ik ga nu echt slapen
morgen weer vroeg naar mijn werk toe.
idd....updaten word moeilijk nu, ons contactpersoon gaat slapenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar ga ik gemakshalve maar niet van uit...
Dacht het niet...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was het nog de bedoeling dat iemand het over nam?.
Yep Nolius rond 4enquote:Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was het nog de bedoeling dat iemand het over nam?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |