Goed idee ik ga ook richting mijn bedquote:
ik nietquote:Op woensdag 6 april 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
Wie heeft mijn TT verkloot?
Er stond iets heel anders.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:04 schreef MaxPower het volgende:
tt?
ja dank jequote:
Tap is wat mij betreft de hele nacht open, alleen zal ik zelf ik zelf niet achter de tap blijven staan, want het mandje wacht weer op mij over uiterlijk 40 minuten.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind alles best zolang de tap openblijft golfert
Dan ontbijt je gewoon maar met nog een biertje.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
* Bier uitdeelt
Wil ik er alvast brood uitleggen voor morgenochtend, kom ik erachter dat ik geen brood meer heb. Mooi is dat, geen ontbijt
Klinkt als een prima ontbijtje.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen ranja, thee, pasta en knakworsten.
Goed hequote:Op woensdag 6 april 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:![]()
avond, al mijn wedstrijden gewonnen vanavond en na een verontrustend vroege 1-0 kwam de 1-1 als een verlossing
Nee men, ik moest pissen en ik dacht even snel kijken! een beetje wel dusquote:Op woensdag 6 april 2005 02:53 schreef rubbereend het volgende:
kijken of er al nieuws uit t bos is volgens mij
Laterz, ik sluit wel afquote:Op woensdag 6 april 2005 03:06 schreef rubbereend het volgende:nog veel plezier dan Boez, k ga slapen mn wekker gaat weer om 8.30
Wie zal de volgende zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 08:47 schreef Suijk het volgende:
Goeiedag.
Die 2 boswandelaars zijn niet meer gesignaleerd? Dat ruimt inderdaad lekker op.
Doe je voorzichtig vandaag, dos?quote:
Had jou wel wat vrolijker verwacht vandaagquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Had jou wel wat vrolijker verwacht vandaag![]()
Hmmmmm das minder.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]Mjah..
Beetje slechte nacht gehad enzo...
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 6 april 2005 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
Het blijkt dus een goede grap geweest te zijn
ik wel ik doe altijd voorzichtigquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
Heb ik wat gemistquote:Op woensdag 6 april 2005 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
Mooie grap tochquote:
Natuurlijk, ik heb gelurkt en een beetje de pias uit gehangen in dat topic.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie grap toch
Het heeft half Fok bezig gehouden, zelfs jou al zal je dat nooit toegeven
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:09 schreef Bluezz het volgende:
Hello, wie zegt dat het een grap was
Of mis ik ff iets?
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zei het meteen al lieverd en Sandmannetje vond me een cynische zeur
ik mis volgens mij ook iets Bluezzquote:Op woensdag 6 april 2005 10:09 schreef Bluezz het volgende:
Hello, wie zegt dat het een grap was
Of mis ik ff iets?
Je staat gewoon nummer 1 in de Fok! F1 Manager!quote:
Je hebt het hele verhaal niet gevolgd Dos?quote:
Ja erg hequote:Op woensdag 6 april 2005 10:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je staat gewoon nummer 1 in de Fok! F1 Manager!
oow datte ja ik zal even kijken zag zoiets staan in het schouderklopjemeld topic nog niet gelezen ofzoquote:Op woensdag 6 april 2005 10:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt het hele verhaal niet gevolgd Dos?
Kijk maar in TRU in het pottenkijkers topic...
hehequote:Op woensdag 6 april 2005 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, sientje heeft 1 punt meer dan mij
En ik beaamde je.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zei het meteen al lieverd en Sandmannetje vond me een cynische zeur
Leuk he? Wil mijn eerste plaats wel aan je afstaan als je nog een winstgevende bet hebt voor deze weekquote:Op woensdag 6 april 2005 10:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je staat gewoon nummer 1 in de Fok! F1 Manager!
Zoveel..... ik heb maar 12....quote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
bijna 20 miljoen inderdaad...
Ben ook aan het twijfelen, zal maar eens op jacht naar Renault gaan...
Wie gokt er dan ook op Juvequote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk he? Wil mijn eerste plaats wel aan je afstaan als je nog een winstgevende bet hebt voor deze weekGister 6 euro verloren door juve
![]()
Dan had ik blijkbaar nog wat over..quote:
Ik kom er achter dat ik Mclaren kan omruilen voor Renault... maar goed de beide Mclarens haalde wel de finish.... de twijfel...quote:Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan had ik blijkbaar nog wat over..
Tja, had er wel vertrouwen inquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, had er wel vertrouwen in
Je budget is momenteel 27.900.000 euro. Weet nog niet wat ik ga doen. Wacht altijd eerst de voorbeschouwing af en de vrije training op vrijdag.
Bij mij draait het momenteel ook voor geen meter.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk he? Wil mijn eerste plaats wel aan je afstaan als je nog een winstgevende bet hebt voor deze weekGister 6 euro verloren door juve
![]()
Morgen AZquote:
Dank je wel Bjorootjequote:Op woensdag 6 april 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
Om te zeggen dat ik genoten heb......
maar toch feli voor alle PSV-ers !
voor de rest goede morgen alweer
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
dank u, dank uquote:Op woensdag 6 april 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
voor de rest goede morgen alweer
Gaat goed, hoewel hij ons niet erg veel laat slapen. Vanmorgen had meneer uitgevonden hoe je alle poep uit je luier kan spuiten. Heel leukquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gaat goed, hoewel hij ons niet erg veel laat slapen. Vanmorgen had meneer uitgevonden hoe je alle poep uit je luier kan spuiten. Heel leuk
En op veler verzoek, een fotootje
[afbeelding]
![]()
aaaa wat liefquote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gaat goed, hoewel hij ons niet erg veel laat slapen. Vanmorgen had meneer uitgevonden hoe je alle poep uit je luier kan spuiten. Heel leuk
[afbeelding]
![]()
Heb je Harry trouwens met wintersport gestuurdquote:Op woensdag 6 april 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
Wie heeft mijn TT verkloot?
Wat een lief kereltjequote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
moest jij niet om 9 uur naar college ?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
moest jij niet om 9 uur naar college ?
Ik heb hem laatst live gezienquote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel eens die van Jawi kunnen zijn, die Darkraver is weer helemaal terug volgens mij.
Pff dat nummer van die gast die ik af en toe eens op de radio hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel eens die van Jawi kunnen zijn, die Darkraver is weer helemaal terug volgens mij.
Komt ie dan hequote:Op woensdag 6 april 2005 12:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Pff dat nummer van die gast die ik af en toe eens op de radio hoor
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:36 schreef PyTh het volgende:
[..]![]()
Mooie zoon heb je AZ!
Daar kun je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel trots op zijn![]()
quote:Terreuroefening Bonfire al begonnen
AMSTERDAM - De grootschalige crisisoefening Bonfire is woensdagochtend om 06.00 uur al begonnen. Een deel van de deelnemers is met faxen, e-mails en telefoontjes al fictief bezig met een oefening, verklaarde een woordvoerder van het Ministerie van Binnenlandse Zaken. De activiteiten zijn niet zichtbaar voor burgers.
Volgens de woordvoerder gaat het om een terroristische dreiging waar de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) bij is betrokken. Meer wil het ministerie niet kwijt. Het openbaren van informatie zou voor de deelnemers het verloop van de oefening kunnen beïnvloeden.
Een ander deel van de oefening van de overheid en hulpverleningsdiensten begint aan het einde van de ochtend in de Amsterdam Arena. Het voetbalstadion, dat tijdens een lunchconcert vol zit met studenten en scholieren, wordt doelwit van een terreuraanslag. De crisisoefening duurt tot het begin van de avond.
Ja cewl is die hequote:
Irritante fuckplaat. En darkraver is een kakkerlakquote:Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja cewl is die hekomt door Ruud de wild.. die begon er mee
Haags hoppie Rudiquote:Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Irritante fuckplaat. En darkraver is een kakkerlak.
*kijkt naar postaantal SCHquote:Op woensdag 6 april 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
Je staat op 2 sandman, heb je geen leven?
hehe truequote:Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Irritante fuckplaat. En darkraver is een kakkerlak.
De Fok totals dagcijfers...quote:
Ja dat wil ik nu ook wel eens wetenquote:
Je bedoelt dat je een keer niet met een kater in bed lag.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Och het boeit me niet zoveel...
Ik had de afgelopen dagen niet zo gek veel te doen, dus ja...
Ik ken hetquote:Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Och het boeit me niet zoveel...
Ik had de afgelopen dagen niet zo gek veel te doen, dus ja...
Je kent me te goedquote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een keer niet met een kater in bed lag.
Noodlanding?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Strakjes pas SCH, dak van Paradiso gaat eraf
Lijkt soms wel een beetje op bartez (hoe je dat ook schrijft) die keeper van Man united... de meest eenvoudige ballen gingen fout... maar de meest onmogelijke haalde hij eruit...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vreemd eigenlijk, die Gomez...
Deed werkelijk niets goed in die wedstrijd... Tot die ene redding
Ik dacht dat je naar Amsterdam gingquote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, van de Zeeuwse KLM
Ja strakkiesquote:
Zal hiermee te maken hebben:quote:
quote:De politie maakt melding van een grote rookontwikkeling en een deels ingestorte tribune aan de noordzijde van het stadion.
Bonfirequote:Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zal hiermee te maken hebben:
[..]
Omdat ze nooit kan kiezen, tussen goed en niet zo kwaaaaaaaaaaaaaadquote:Op woensdag 6 april 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
ja...
waar de liefde van de lust steeds maar weer zal gaan verliezen...
Rotterdam is gevaarlijk, pas opquote:Op woensdag 6 april 2005 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar rotterdam met de auto, biertjes drinken daar, dan met trein naar amsterdam en dan de boel in paradiso onveilig maken
Dione zal wel een kutdag hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
ja...
waar de liefde van de lust steeds maar weer zal gaan verliezen...
Gomes stond in de eerste helft precies op de plek waar de bal uit een vrije kopkans belandde. Daarna was zijn truitje zo vriendelijk een gevaarlijk schot langs de goede kant van de paal te leiden. In de tweede helft ook nog een bal uit de korte hoek gered, zonder daarbij een corner prijs te geven. En tenslotte ook nog eens jouw 'ene' redding gemaakt. Het aantal keren dat ie onzeker voorkwam ligt vermoedelijk nog lager dan het aantal reddingen. Ook toen hij koos om de bal in een vol strafschopgebied naar Lee -daarbuiten- te stompen was dat onzekerheid volgens de reporter. Had ie ervoor gekozen de bal proberen te vangen -ondanks zijn vorm- en was het 2-0 geworden, had de reporter heel wat anders gezegdquote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vreemd eigenlijk, die Gomez...
Deed werkelijk niets goed in die wedstrijd... Tot die ene redding
Een keer gegrabbeld, maar goed hersteld. Dat deed Barthez niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijkt soms wel een beetje op bartez (hoe je dat ook schrijft) die keeper van Man united... de meest eenvoudige ballen gingen fout... maar de meest onmogelijke haalde hij eruit...
Tussen goed en niet zo kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadquote:Op woensdag 6 april 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
Maar dat is zoals het gaat.
Jeez, iedere keer als ik die teksten lees, sta ik weer versteld van de onzinnigheid ervan
Werd duidelijk van richting veranderd.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Gomes zag er zacht gezegd slecht uit bij de goal.
Goed ideequote:BIER!
Toch vind ik die tekst juist een van de duidelijkeren van Blof. Als je die niet snapt...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
De tekst van de nieuwe Blöf singel is weer hilarisch.
Die?
Dat is hem. De vorige was al vol.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
De tekst van de nieuwe Blöf singel is weer hilarisch.
Die?
Zag het ja, door die sukkels die gaan lopen schelden/ouwehoeren.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Het pottenkijkers topique zit op slot
Bier van Tha Darkquote:Op woensdag 6 april 2005 13:31 schreef tha_dark het volgende:
Hallo iedereen
Rondje van mij, kunt kiezen uit appel- of kersentaart
quote:
Heb je al foto's?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
Krijg net te horen dat Axel alweer 3200g weegt, bijna op z'n geboortegewicht dus. Doet 'ie best snel
Voor de jarige.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
Krijg net te horen dat Axel alweer 3200g weegt, bijna op z'n geboortegewicht dus. Doet 'ie best snel
Een stukkie terug in dit topicquote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Heb je al foto's?
Of heb je die al een keer gepost? Sorry maar ik heb een paar topics gemist
Mooie foto!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een stukkie terug in dit topic
Verder ben ik niet al te happig op het plaatsen van persoonlijke foto's op internet, dus dit is de enige tot nu toe.
Ik ben nu bezig met deel1, heb de hype even gemist de laatste dagenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die pottenkijkers, ik heb het al gezegd .... The Blair Woods Project
Erg lollig om te lezen allemaalquote:Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die pottenkijkers, ik heb het al gezegd .... The Blair Woods Project
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
Over 20 jaar Axel tegen Mateja in Hools :
'Wist je dat ze hier vroeger een keldertje hadden ? En opa SCH daar mensen ontgroende ?'
hoor ik daar taart?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:31 schreef tha_dark het volgende:
Hallo iedereen
Rondje van mij, kunt kiezen uit appel- of kersentaart
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
'Wist je dat ze hier vroeger een keldertje hadden ? En opa SCH daar mensen ontgroende ?'
dan zou Tha Dark ongeveer zo oud zijn als ik nuquote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
*proest*quote:
quote:• Het wordt tijd dat die van der Vaart eens naar een club uit de top drie verhuist.
Je zit nog steeds niet bij de grootste familie v Nederland ?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
zo goed middag![]()
nog steeds geen ontknopping..
Ik moet steeds meer lachen om al die mensen die zo ontzettend in paniek aan het raken zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
zo goed middag![]()
nog steeds geen ontknopping..
Sommigen wilden de politie gaan bellenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moet steeds meer lachen om al die mensen die zo ontzettend in paniek aan het raken zijn
Ja iddquote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moet steeds meer lachen om al die mensen die zo ontzettend in paniek aan het raken zijn
morgen als het een beetje mee zit.... 10 uur...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je zit nog steeds niet bij de grootste familie v Nederland ?
Heeft ie zijn zakgeld dan al gekregen voor deze week ?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Axel!!
hier nog zo'n gevalquote:Op woensdag 6 april 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Nog een kwartiertje, dan weer lekker naar huissie toe
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Axel!!
Ja dat zou lekker zijn !!quote:Op woensdag 6 april 2005 17:00 schreef AirRaid het volgende:
zijn er nog bitterballen?
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:00 schreef AirRaid het volgende:
Die heeft in zijn leventje volgens mij ook de nodige bitterballen geconsumeert dunkt mequote:
Whehequote:Op woensdag 6 april 2005 17:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die heeft in zijn leventje volgens mij ook de nodige bitterballen geconsumeert dunkt me
1 portie bitterballen coming up!quote:Op woensdag 6 april 2005 17:00 schreef AirRaid het volgende:
Ik lust er wel eentje, lekker bij de bitterballenquote:Op woensdag 6 april 2005 17:17 schreef Suijk het volgende:
Ja, lekker!
des te meer voor mijquote:Op woensdag 6 april 2005 17:26 schreef rubbereend het volgende:
nou mijn zin in bitterballen is wel ff weg na t plaatje van spidey
quote:
Hier regent utquote:Op woensdag 6 april 2005 17:49 schreef Bjoro het volgende:
Vanavond begint het softbal seizoen...als het droog blijft althans
Ahh, jij was het al die tijd!!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ontzettend veel mensen vragen naar de aapjes. Toch een soort van herkenning schijnbaar.
Ja ik kijk meestal ook niet naar een naar maar naar iemand z'n avatar...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ontzettend veel mensen vragen naar de aapjes. Toch een soort van herkenning schijnbaar.
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik kijk meestal ook niet naar een naar maar naar iemand z'n avatar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |