dan zou Tha Dark ongeveer zo oud zijn als ik nuquote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
Over 20 jaar Axel tegen Mateja in Hools :
'Wist je dat ze hier vroeger een keldertje hadden ? En opa SCH daar mensen ontgroende ?'
*proest*quote:
quote:• Het wordt tijd dat die van der Vaart eens naar een club uit de top drie verhuist.
Je zit nog steeds niet bij de grootste familie v Nederland ?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
zo goed middag![]()
nog steeds geen ontknopping..
Ik moet steeds meer lachen om al die mensen die zo ontzettend in paniek aan het raken zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
zo goed middag![]()
nog steeds geen ontknopping..
Sommigen wilden de politie gaan bellenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moet steeds meer lachen om al die mensen die zo ontzettend in paniek aan het raken zijn
Ja iddquote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moet steeds meer lachen om al die mensen die zo ontzettend in paniek aan het raken zijn
morgen als het een beetje mee zit.... 10 uur...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je zit nog steeds niet bij de grootste familie v Nederland ?
Heeft ie zijn zakgeld dan al gekregen voor deze week ?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Axel!!
hier nog zo'n gevalquote:Op woensdag 6 april 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Nog een kwartiertje, dan weer lekker naar huissie toe
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Axel!!
Ja dat zou lekker zijn !!quote:Op woensdag 6 april 2005 17:00 schreef AirRaid het volgende:
zijn er nog bitterballen?
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:00 schreef AirRaid het volgende:
zijn er nog bitterballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |