Toch vind ik die tekst juist een van de duidelijkeren van Blof. Als je die niet snapt...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
De tekst van de nieuwe Blöf singel is weer hilarisch.
Die?
Dat is hem. De vorige was al vol.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
De tekst van de nieuwe Blöf singel is weer hilarisch.
Die?
Zag het ja, door die sukkels die gaan lopen schelden/ouwehoeren.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Het pottenkijkers topique zit op slot
Bier van Tha Darkquote:Op woensdag 6 april 2005 13:31 schreef tha_dark het volgende:
Hallo iedereen
Rondje van mij, kunt kiezen uit appel- of kersentaart
quote:
Heb je al foto's?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
Krijg net te horen dat Axel alweer 3200g weegt, bijna op z'n geboortegewicht dus. Doet 'ie best snel
Voor de jarige.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gaat goed, hoewel hij ons niet erg veel laat slapen. Vanmorgen had meneer uitgevonden hoe je alle poep uit je luier kan spuiten. Heel leuk
En op veler verzoek, een fotootje
[afbeelding]
![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
Krijg net te horen dat Axel alweer 3200g weegt, bijna op z'n geboortegewicht dus. Doet 'ie best snel
Een stukkie terug in dit topicquote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Heb je al foto's?
Of heb je die al een keer gepost? Sorry maar ik heb een paar topics gemist
Mooie foto!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een stukkie terug in dit topic
Verder ben ik niet al te happig op het plaatsen van persoonlijke foto's op internet, dus dit is de enige tot nu toe.
Ik ben nu bezig met deel1, heb de hype even gemist de laatste dagenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die pottenkijkers, ik heb het al gezegd .... The Blair Woods Project
Erg lollig om te lezen allemaalquote:Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die pottenkijkers, ik heb het al gezegd .... The Blair Woods Project
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
Over 20 jaar Axel tegen Mateja in Hools :
'Wist je dat ze hier vroeger een keldertje hadden ? En opa SCH daar mensen ontgroende ?'
hoor ik daar taart?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:31 schreef tha_dark het volgende:
Hallo iedereen
Rondje van mij, kunt kiezen uit appel- of kersentaart
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
'Wist je dat ze hier vroeger een keldertje hadden ? En opa SCH daar mensen ontgroende ?'
dan zou Tha Dark ongeveer zo oud zijn als ik nuquote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
*proest*quote:
quote:• Het wordt tijd dat die van der Vaart eens naar een club uit de top drie verhuist.
Je zit nog steeds niet bij de grootste familie v Nederland ?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
zo goed middag![]()
nog steeds geen ontknopping..
Ik moet steeds meer lachen om al die mensen die zo ontzettend in paniek aan het raken zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
zo goed middag![]()
nog steeds geen ontknopping..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |