Ik heb hem laatst live gezienquote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel eens die van Jawi kunnen zijn, die Darkraver is weer helemaal terug volgens mij.
Pff dat nummer van die gast die ik af en toe eens op de radio hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel eens die van Jawi kunnen zijn, die Darkraver is weer helemaal terug volgens mij.
Komt ie dan hequote:Op woensdag 6 april 2005 12:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Pff dat nummer van die gast die ik af en toe eens op de radio hoor
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:36 schreef PyTh het volgende:
[..]![]()
Mooie zoon heb je AZ!
Daar kun je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel trots op zijn![]()
quote:Terreuroefening Bonfire al begonnen
AMSTERDAM - De grootschalige crisisoefening Bonfire is woensdagochtend om 06.00 uur al begonnen. Een deel van de deelnemers is met faxen, e-mails en telefoontjes al fictief bezig met een oefening, verklaarde een woordvoerder van het Ministerie van Binnenlandse Zaken. De activiteiten zijn niet zichtbaar voor burgers.
Volgens de woordvoerder gaat het om een terroristische dreiging waar de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) bij is betrokken. Meer wil het ministerie niet kwijt. Het openbaren van informatie zou voor de deelnemers het verloop van de oefening kunnen beïnvloeden.
Een ander deel van de oefening van de overheid en hulpverleningsdiensten begint aan het einde van de ochtend in de Amsterdam Arena. Het voetbalstadion, dat tijdens een lunchconcert vol zit met studenten en scholieren, wordt doelwit van een terreuraanslag. De crisisoefening duurt tot het begin van de avond.
Ja cewl is die hequote:
Irritante fuckplaat. En darkraver is een kakkerlakquote:Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja cewl is die hekomt door Ruud de wild.. die begon er mee
Haags hoppie Rudiquote:Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Irritante fuckplaat. En darkraver is een kakkerlak.
*kijkt naar postaantal SCHquote:Op woensdag 6 april 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
Je staat op 2 sandman, heb je geen leven?
hehe truequote:Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Irritante fuckplaat. En darkraver is een kakkerlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |