Ja ok dat klopt..quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo ver is het nog niet he.
Al zou 2-0 goed zijn voor m'n toto
Kan nog Bos, al is dit mooierquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ok dat klopt..
Voor mij 2-1 (voor Lyon)
Doen jullie goed, ik sta op degraderen met dat spel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bliksemschigt nr. 1 algemeen in het F1 manager spel![]()
Ikzelf trouwens een van de 151 met de hoogste aantal weekpunten
nu dus niet meer, maar dit is inderdaad een mooi onverwacht resultaat. Nu maar hopen dat het over 8 dagen geen deceptie wordt in het stadion.quote:
Dat is zeker knap van hemquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doet Schiggie goed zeg!
Wij noemen neuken altijd gewoon bij de naam hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:49 schreef JaWi het volgende:
Nog even een paar buikspieroefeningen en dan slapen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij noemen neuken altijd gewoon bij de naam hoor.
Wat heb je nu weer gedaan ?? vuurwerk ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:12 schreef JaWi het volgende:
Ruim ik mijn kamer op vind ik een brief van bureau Halt uit 2000.
Nou, het was 5 jaar terugquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan ?? vuurwerk ?
Tsss je laat je toch niet pakkenquote:
Ik was niet gepakt, iemand andersquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tsss je laat je toch niet pakken![]()
Maar jij ruimt dan je kamer wel vaak op![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:
Trusten hools en feli voor de eindhovenaren!
Volgens mij als je hem lief aan kijkt.. komt die wel weer terugquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:25 schreef Bluezz het volgende:
JaWi ik mis je aapje, heb je die meegegeven naar de pit soms?
Tja ik weet het niet.. trek het denk ik erg slechtquote:
Ja, maar wij zijn de bestequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we goed he...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we goed he...
Ik wil het woord wbmanager voorlopig even niet horenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doen jullie goed, ik sta op degraderen met dat spel.
Ik kijk liever naar de stand van de wbmanager.
ja iddquote:
Ik denk dat ik morgen vroeg ook maar ga bij lezen... ben benieuwd... maar mijn oogjes vallen nu toch wel langzaam dicht ...quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik mot om 6 uur op dus ga zo naar bedje toe.
Hopelijk is er straks veel bij te lezen
Pak een beugeltje Sand...quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
zo
gefeli dan maar aan de psv'ers
En enorm slechte wedstrijd afsluiten met zo een resultaat is gewoonweg knap...
Goed dat je het zegt! Eens bijlezen, terwijl ik geniet van een lekkere Hoegaardenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd wat ik morgen aantref over de Phok-Files...
Je hebt weer heel wat bij te lezen daar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat je het zegt! Eens bijlezen, terwijl ik geniet van een lekkere Hoegaarden
Nou niet overdrijven hequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer heel wat bij te lezen daar.
Die topics gaan bijna nog sneller dan Hools.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |