quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:28 schreef JaWi het volgende:
http://images.flabber.nl/imagepopup.php?width=397&height=504&file=nozzman.36.gif.
Had er ook neer kunnen zetten: Solliciteer hier voor een AJAX-functiequote:Op dinsdag 5 april 2005 13:26 schreef VoreG het volgende:
Wat een kuttitel
quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:26 schreef Bjoro het volgende:
feli met je 1e hools !
hartelijk dank.....het is een eer om zo'n topic te mogen openenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:28 schreef JaWi het volgende:
http://images.flabber.nl/imagepopup.php?width=397&height=504&file=nozzman.36.gif.
Ja, dat was ook mijn reactiequote:
jaloers?quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:26 schreef VoreG het volgende:
Wat een kuttitel
Jaquote:
Deze titel is altijd beter en mooier dan een Ajax titel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:26 schreef VoreG het volgende:
Wat een kuttitel
Ik wou ook eigenlijk deze titel doen:quote:
Ook Barend & van Dorp naar Talpa.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:37 schreef Bjoro het volgende:
Barend & v Dorp naar Talpa !!
ik zie niks vreemds staan ....quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Up and running. Zeg, wat doet die lelijke zwarte streep en dat print dit topic kruisje boven al mijn topics?
quote:
Heb ik dus ookquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Up and running. Zeg, wat doet die lelijke zwarte streep en dat print dit topic kruisje boven al mijn topics?
k zie t niet, welke lay out gebruik je?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
dat is de pasgeboren baby van meneer en mevrouw Againzenderquote:
quote:
Foksilver.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zie t niet, welke lay out gebruik je?
Inderdaad. Ik moet hem ieder jaar verplicht doen. EM-bewijs.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Heb 2 maandjes terug de volledige 2 daagse bedrijfshulpverleningscursus gevolgd![]()
Soms best![]()
Welk boek ben je me bezig???quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Oh shit de hele week weer voetjebal op tv
Dat wordt lezen
jij wilt graag winnenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:23 schreef Blumchen het volgende:
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
Hier kan je kiezen wie je het leukst vind enzo![]()
Je stemmen kun je sturen naar fokverkiezingen@gmail.com! Stem op een man én een vrouw, behalve als je zelf meedoet, dan mag je alleen op de andere sekse stemmen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jij wilt graag winnen
Ik denk dat je een goede kans maakt trouwensheb trouwens al gestemd..
is er ook al iets van een tussenstand bekend?quote:
We hebben dequote:
Ik heb er 3quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef keeper het volgende:
Heb je nou een tattoo op je linkerarm?
heb jij trouwens alle dvd's al gekeken die jij ook daadwerklijk hebt ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
Net m'n amelie tinnen box binnen gekregen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
gewoon ogen dicht en prikken...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
Ik ga nog ff op Blum stemmen....iemand tips voor een man
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
Doet SCH niet mee?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
sinds de nieuwe tv, ben ik al hard op weg om alle dvd's van me collectie te kijken, een kleine 25% heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb jij trouwens alle dvd's al gekeken die jij ook daadwerklijk hebt ?
Heb je er foto's van?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nummer 4 in aantocht over een maand ( dan wordt ik 18)
dus nog maar 250 ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sinds de nieuwe tv, al weer hard op weg om alles te zien
ongeveer 25% moet ik nog zien
Stanley_Climbfall doet ook mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
Ik ga van de week ook maar even. Mijn haar begint Rudi Völler-achtige taferelen aan te nemenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:11 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn hoogsteigen privé-kapster heeft mijn haartjes weer gekortwiekt en in lente-model geknipt.
is dat met madeliefjes, kievitseieren en lekker kort van achterquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:20 schreef Lionheaad het volgende:
Welk boek ben je me bezig???
Of doe je meer roddelblaadjes![]()
Coupe Dannyquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
is dat met madeliefjes, kievitseieren en lekker kort van achter
Nee, vokuhila. Kom je goed mee weg aan de (Zeeuwse) kust.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
is dat met madeliefjes, kievitseieren en lekker kort van achter
Blind dusquote:
de trein is heerlijk om in de slapenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:32 schreef clauwheee het volgende:
Pfieuw, alles toch nog goedgekomen vandaag na veel gestress. Straks heerlijk relaxen in de trein
Tot je op het rangeerterrein wakker gemaakt wordt door een beveiligerquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de trein is heerlijk om in de slapen
En hoe bevalt het werken?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:50 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
zo zoquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste cijfer van mijn tentamens zijn binnen: een schitterende 4.1
Kan je per tentamen maar 1 studiepunt halen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zo zo![]()
je komt maar 1,4 te kort voor een studiepunt
Ach ja. Leren in de zomerquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zo zo![]()
je komt maar 1,4 te kort voor vier studiepunten
Neuh, de meeste zijn 4, sommige 7quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan je per tentamen maar 1 studiepunt halen?
ach dat ligt er aan .... ik zag net een correctie.... je kan er dus ook 4 halenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan je per tentamen maar 1 studiepunt halen?
En hoeveel moest je er per jaar hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh, de meeste zijn 4, sommige 7![]()
dan hoef jij je tenminste niet te vervelen in de vakantie..quote:
Ik moet er 40 van de 60 halen om te blijven. Sta nu op 17quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
En hoeveel moest je er per jaar hebben?
Join the clubquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik moet er 40 van de 60 halen om te blijven. Sta nu op 17
* rubbereend bookmarkt postquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:09 schreef Bjoro het volgende:
krijg het bijna niet mijn bek uit maar....hup pee-es-vee vanavond
voor de restgoede avond
Halleluja, 7 studiepunten voor 1 tentamen??! Het maximale wat ik voor een tentamen krijg zijn 4..quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh, de meeste zijn 4, sommige 7![]()
Ik 3 of 6.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Halleluja, 7 studiepunten voor 1 tentamen??! Het maximale wat ik voor een tentamen krijg zijn 4..
Welk buitenland, en wat studeer je eik?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:36 schreef JaWi het volgende:
Als ik moet stoppen dan ga ik 14 weken in het buitenland werken.
Hiero 3 voor een tentamen, vaak 2 (of 2,5) voor projectwerk en dus 5 voor project, afgesloten met tentamenquote:
Stuur JPB en Gerrit Zalm een mailtjequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Wie helpt ons?
http://www.marktplaats.nl(...)all%26s%3D50%26m%3D0
ik zou het eerst proberen met destop pc's. laptop's zijn meer waard en die doet men niet gauw van de handquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Wie helpt ons?
Probeer de EUR. Daar is ook bijna maandelijks een veiling van computers voor een euro of 60, 70.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Wie helpt ons?
Spanje denk ik. Ik studeer bedrijfswetenschappenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welk buitenland, en wat studeer je eik?
Ik zit ff te denken, had jij niet eerst aan aap als avatar ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Spanje denk ik. Ik studeer bedrijfswetenschappen.
En ben nu eten.
tong zonder fok?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:23 schreef SCH het volgende:
Fok is wel weer op hol geslagen met het bannen van die lui vanwege die adblockers.
Ben bang dat Tong80 er binnenkort ook aangaat
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:23 schreef SCH het volgende:
Ben bang dat Tong80 er binnenkort ook aangaat
waar maak jij dat uit opquote:
Ik luister naar KINK-FM en die melden het net in hun berichtenoverzicht.quote:
Ja maar niet gedeconfigureerd, dus met de oude flapstrapper kan ie alsnog actief worden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
JIj hebt je adblockers toch allang unextracted?
Shit man, dan moet je de de-blokkade abstraheren naar de CX-box met aan beide kanten een lifty-shell.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar niet gedeconfigureerd, dus met de oude flapstrapper kan ie alsnog actief worden.
Ben ik nu mee bezig. Ben nie gek.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit man, dan moet je de de-blokkade abstraheren naar de CX-box met aan beide kanten een lifty-shell.
Kun je doen, maar dan a-blokkeert de neuro-amplitude automatisch de regenzconstante, zodat de pop-up-blokker toch weer restabiliseerd onder Windows XP.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit man, dan moet je de de-blokkade abstraheren naar de CX-box met aan beide kanten een lifty-shell.
Zijn ze met mest aan het smijten?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
PSVers zijn aan het vechten in Lyon.
iusdhsg jhfd0e4 kut jkdshij doeht ljssp[ps a;l raarrrrrrquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, het was een grapje. OMG, zometeen ontploftie
Dat rijmt wel op........quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
iusdhsg jhfd0e4 kut jkdshij doeht ljssp[ps a;l raarrrrrr
De boefjes!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Nee, met gloeilampjes
Die hebben we niet nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zou het eerst proberen met destop pc's. laptop's zijn meer waard en die doet men niet gauw van de hand
Valt allemaal nog mee dusquote:Franse politie haalt PSV-supporters van plein
LYON - Vele tientallen agenten van de oproerpolitie hebben dinsdagmiddag het plein Place de Louis le Grand in het Franse Lyon leeggeveegd, nadat het tot ongeregeldheden was gekomen tussen PSV-supporters en Franse voetbalfans. Over enkele uren wordt in de stad de Champions League-wedstrijd Olympique Lyon-PSV gespeeld.
Honderden PSV-supporters hadden de hele middag op het plein doorgebracht, toen een groep de confrontatie zocht met de Fransen. Enkele Nederlanders zouden gewond zijn geraakt. Zeker een persoon is aangehouden. De politie werd bekogeld met bierflesjes.
Het incident deed zich voor even nadat voorzitter Rob Westerhof van de Eindhovense voetbalclub zich in de menigte had gemengd.
Daar kan ik met m'n 97280 alleen maar eerbied voor hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
En geven jullie mij maar een rondje om het leed te verzachten, dit is nummer 20.000...
Terecht!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Toen Ajax daar naar toe ging een paar jaar terug zijn er daar nog een paar neergestoken...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar kan ik met m'n 97280 alleen maar eerbied voor hebben.
quote:Sinds het seizoen 1996/97, toen de hoofdklasse zaterdagvoetbal werd ingevoerd, neemt ASWH een unieke positie in de wereld van het amateurvoetbal. Zaterdag werd voor de derde keer een afdelingskampioenschap behaald dankzij een eclatante 4-1 overwinning in de uitwedstrijd tegen Hoek.
Opmerkelijk is dat ASWH het lijstje van kampioenen aanvoert en dat is een plek met een goudrandje. De Ambachters kunnen trots zijn op HUN club.
De kampioenenranglijst van de drie hoofdklassen ziet er als volgt uit:
1996/97 FC Lisse – GVVV – VVOG
1997/98 ARC – Barendrecht – IJsselmeervogels
1998/99 Noordwijk – DOVO – IJsselmeervogels
1999/00 Katwijk – Spakenburg – Urk
2000/01 FC Lisse – ASWH – Be Quick
2001/02 ASWH – Huizen – ACV
2002/03 Quick Boys – Huizen – Harkemase Boys
2003/04 Quick Boys – BOVO – SC Genemuiden
2004/05 ASWH - de kampioenen van de hoofdklasse B en C zijn nog niet bekend. Wanneer Quick Boys of IJsselmeervogels in de hoofdklasse B kampioen wordt, maar outsider Capelle mag niet over het hoofd gezien worden, dan komen zij ook in de eregalerij der hoofdklassers met drie kampioenschappen.
En ik moet nog naar de 10.000.... gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
En geven jullie mij maar een rondje om het leed te verzachten, dit is nummer 20.000...
Hoek is ook een keer kampioen van de hoofdklasse geweest...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Wat is er fout dan?
Daarom knaagt het daar zo dat het nooit luktquote:1995-1996
Kampioen 1e klasse B, geplaatst voor poule-wedstrijden Amstel-cup.
De verdedigers van Hoek hadden zaterdag een snipperdag genomen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Mooie goals zeg...
Peter vraagt of mensen een snipperdag hebben genomen en wil nu een punthoofd hebben uit de selectie...
Ja heerlijk.Ik kan ook niet zonder GTST.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heerlijk.Ik kan ook niet zonder GTST.
Ik luister al naar Cruijffie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en dan kan je meteen door gaan naar Ned 2
![]()
Dat is sinds zijn vriendin zei dat ze bijna klaar kwam.quote:
Voor een vrouw. Dat jij deze smile post (quote:
Daarom heet je ook Eilanden natuurlijk... Goed gefocust op het midden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:08 schreef Eilanden het volgende:
MM ... ik hou het dagen en nachten achter elkaar uit![]()
Om het feest compleet te maken: een Frans stokbroodje, mijn Eindhovense videorecorder, Italiaanse olijfjes en Brits whiskietje erbij.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:10 schreef Eilanden het volgende:
Den 'Ollander en Den Belg voor Golfer
Met een Nederlands kaasje en een Belgisch biertje?
Je houdt het lang met Maartje uit Frankyquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Maartje gaat mee naar Feyenoord! Ze wou perse als het warm was.
22-5: Feyenoord vs. ADO!
Ik denk eerder andersom!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:26 schreef Eilanden het volgende:
Je houdt het lang met Maartje uit Franky
quote:Gelijk een goede vuurdoop bij feyenoord
Er zijn hoolers die je opa hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:31 schreef tha_dark het volgende:
Avond iedereen!
Nog een paar uur en dan ben ik 16!!!!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn hoolers die je opa hadden kunnen zijn.
Ik denk dat het over PSV gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef Suijk het volgende:
Wat gaat waar niet echt soepel?
Ik denk dat die Reneuh even de weg kwijt was en dacht dat dit een wedstrijdtopic was.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef Suijk het volgende:
Wat gaat waar niet echt soepel?
Zo ver is het nog niet he.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat het over PSV gaat.
Zet de azijn trouwens maar vast klaar
Ja ok dat klopt..quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo ver is het nog niet he.
Al zou 2-0 goed zijn voor m'n toto
Kan nog Bos, al is dit mooierquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ok dat klopt..
Voor mij 2-1 (voor Lyon)
Doen jullie goed, ik sta op degraderen met dat spel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bliksemschigt nr. 1 algemeen in het F1 manager spel![]()
Ikzelf trouwens een van de 151 met de hoogste aantal weekpunten
nu dus niet meer, maar dit is inderdaad een mooi onverwacht resultaat. Nu maar hopen dat het over 8 dagen geen deceptie wordt in het stadion.quote:
Dat is zeker knap van hemquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doet Schiggie goed zeg!
Wij noemen neuken altijd gewoon bij de naam hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:49 schreef JaWi het volgende:
Nog even een paar buikspieroefeningen en dan slapen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij noemen neuken altijd gewoon bij de naam hoor.
Wat heb je nu weer gedaan ?? vuurwerk ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:12 schreef JaWi het volgende:
Ruim ik mijn kamer op vind ik een brief van bureau Halt uit 2000.
Nou, het was 5 jaar terugquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan ?? vuurwerk ?
Tsss je laat je toch niet pakkenquote:
Ik was niet gepakt, iemand andersquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tsss je laat je toch niet pakken![]()
Maar jij ruimt dan je kamer wel vaak op![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:
Trusten hools en feli voor de eindhovenaren!
Volgens mij als je hem lief aan kijkt.. komt die wel weer terugquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:25 schreef Bluezz het volgende:
JaWi ik mis je aapje, heb je die meegegeven naar de pit soms?
Tja ik weet het niet.. trek het denk ik erg slechtquote:
Ja, maar wij zijn de bestequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we goed he...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we goed he...
Ik wil het woord wbmanager voorlopig even niet horenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doen jullie goed, ik sta op degraderen met dat spel.
Ik kijk liever naar de stand van de wbmanager.
ja iddquote:
Ik denk dat ik morgen vroeg ook maar ga bij lezen... ben benieuwd... maar mijn oogjes vallen nu toch wel langzaam dicht ...quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik mot om 6 uur op dus ga zo naar bedje toe.
Hopelijk is er straks veel bij te lezen
Pak een beugeltje Sand...quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
zo
gefeli dan maar aan de psv'ers
En enorm slechte wedstrijd afsluiten met zo een resultaat is gewoonweg knap...
Goed dat je het zegt! Eens bijlezen, terwijl ik geniet van een lekkere Hoegaardenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd wat ik morgen aantref over de Phok-Files...
Je hebt weer heel wat bij te lezen daar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat je het zegt! Eens bijlezen, terwijl ik geniet van een lekkere Hoegaarden
Nou niet overdrijven hequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer heel wat bij te lezen daar.
Die topics gaan bijna nog sneller dan Hools.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |