De boefjes!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Nee, met gloeilampjes
Die hebben we niet nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zou het eerst proberen met destop pc's. laptop's zijn meer waard en die doet men niet gauw van de hand
Valt allemaal nog mee dusquote:Franse politie haalt PSV-supporters van plein
LYON - Vele tientallen agenten van de oproerpolitie hebben dinsdagmiddag het plein Place de Louis le Grand in het Franse Lyon leeggeveegd, nadat het tot ongeregeldheden was gekomen tussen PSV-supporters en Franse voetbalfans. Over enkele uren wordt in de stad de Champions League-wedstrijd Olympique Lyon-PSV gespeeld.
Honderden PSV-supporters hadden de hele middag op het plein doorgebracht, toen een groep de confrontatie zocht met de Fransen. Enkele Nederlanders zouden gewond zijn geraakt. Zeker een persoon is aangehouden. De politie werd bekogeld met bierflesjes.
Het incident deed zich voor even nadat voorzitter Rob Westerhof van de Eindhovense voetbalclub zich in de menigte had gemengd.
Daar kan ik met m'n 97280 alleen maar eerbied voor hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
En geven jullie mij maar een rondje om het leed te verzachten, dit is nummer 20.000...
Terecht!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Toen Ajax daar naar toe ging een paar jaar terug zijn er daar nog een paar neergestoken...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar kan ik met m'n 97280 alleen maar eerbied voor hebben.
quote:Sinds het seizoen 1996/97, toen de hoofdklasse zaterdagvoetbal werd ingevoerd, neemt ASWH een unieke positie in de wereld van het amateurvoetbal. Zaterdag werd voor de derde keer een afdelingskampioenschap behaald dankzij een eclatante 4-1 overwinning in de uitwedstrijd tegen Hoek.
Opmerkelijk is dat ASWH het lijstje van kampioenen aanvoert en dat is een plek met een goudrandje. De Ambachters kunnen trots zijn op HUN club.
De kampioenenranglijst van de drie hoofdklassen ziet er als volgt uit:
1996/97 FC Lisse – GVVV – VVOG
1997/98 ARC – Barendrecht – IJsselmeervogels
1998/99 Noordwijk – DOVO – IJsselmeervogels
1999/00 Katwijk – Spakenburg – Urk
2000/01 FC Lisse – ASWH – Be Quick
2001/02 ASWH – Huizen – ACV
2002/03 Quick Boys – Huizen – Harkemase Boys
2003/04 Quick Boys – BOVO – SC Genemuiden
2004/05 ASWH - de kampioenen van de hoofdklasse B en C zijn nog niet bekend. Wanneer Quick Boys of IJsselmeervogels in de hoofdklasse B kampioen wordt, maar outsider Capelle mag niet over het hoofd gezien worden, dan komen zij ook in de eregalerij der hoofdklassers met drie kampioenschappen.
En ik moet nog naar de 10.000.... gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
En geven jullie mij maar een rondje om het leed te verzachten, dit is nummer 20.000...
Hoek is ook een keer kampioen van de hoofdklasse geweest...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Wat is er fout dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |