ik zou het eerst proberen met destop pc's. laptop's zijn meer waard en die doet men niet gauw van de handquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Wie helpt ons?
http://www.marktplaats.nl(...)all%26s%3D50%26m%3D0
Probeer de EUR. Daar is ook bijna maandelijks een veiling van computers voor een euro of 60, 70.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Wie helpt ons?
http://www.marktplaats.nl(...)all%26s%3D50%26m%3D0
Spanje denk ik. Ik studeer bedrijfswetenschappenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welk buitenland, en wat studeer je eik?
Ik zit ff te denken, had jij niet eerst aan aap als avatar ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Spanje denk ik. Ik studeer bedrijfswetenschappen.
En ben nu eten.
tong zonder fok?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:23 schreef SCH het volgende:
Fok is wel weer op hol geslagen met het bannen van die lui vanwege die adblockers.
Ben bang dat Tong80 er binnenkort ook aangaat
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:23 schreef SCH het volgende:
Ben bang dat Tong80 er binnenkort ook aangaat
waar maak jij dat uit opquote:
Ik luister naar KINK-FM en die melden het net in hun berichtenoverzicht.quote:
Ja maar niet gedeconfigureerd, dus met de oude flapstrapper kan ie alsnog actief worden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
JIj hebt je adblockers toch allang unextracted?
Shit man, dan moet je de de-blokkade abstraheren naar de CX-box met aan beide kanten een lifty-shell.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar niet gedeconfigureerd, dus met de oude flapstrapper kan ie alsnog actief worden.
Ben ik nu mee bezig. Ben nie gek.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit man, dan moet je de de-blokkade abstraheren naar de CX-box met aan beide kanten een lifty-shell.
Kun je doen, maar dan a-blokkeert de neuro-amplitude automatisch de regenzconstante, zodat de pop-up-blokker toch weer restabiliseerd onder Windows XP.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit man, dan moet je de de-blokkade abstraheren naar de CX-box met aan beide kanten een lifty-shell.
Zijn ze met mest aan het smijten?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
PSVers zijn aan het vechten in Lyon.
iusdhsg jhfd0e4 kut jkdshij doeht ljssp[ps a;l raarrrrrrquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, het was een grapje. OMG, zometeen ontploftie
Dat rijmt wel op........quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
iusdhsg jhfd0e4 kut jkdshij doeht ljssp[ps a;l raarrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |