Daarom knaagt het daar zo dat het nooit luktquote:1995-1996
Kampioen 1e klasse B, geplaatst voor poule-wedstrijden Amstel-cup.
De verdedigers van Hoek hadden zaterdag een snipperdag genomen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Mooie goals zeg...
Peter vraagt of mensen een snipperdag hebben genomen en wil nu een punthoofd hebben uit de selectie...
Ja heerlijk.Ik kan ook niet zonder GTST.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heerlijk.Ik kan ook niet zonder GTST.
Ik luister al naar Cruijffie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en dan kan je meteen door gaan naar Ned 2
![]()
Dat is sinds zijn vriendin zei dat ze bijna klaar kwam.quote:
Voor een vrouw. Dat jij deze smile post (quote:
Daarom heet je ook Eilanden natuurlijk... Goed gefocust op het midden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:08 schreef Eilanden het volgende:
MM ... ik hou het dagen en nachten achter elkaar uit![]()
Om het feest compleet te maken: een Frans stokbroodje, mijn Eindhovense videorecorder, Italiaanse olijfjes en Brits whiskietje erbij.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:10 schreef Eilanden het volgende:
Den 'Ollander en Den Belg voor Golfer
Met een Nederlands kaasje en een Belgisch biertje?
Je houdt het lang met Maartje uit Frankyquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Maartje gaat mee naar Feyenoord! Ze wou perse als het warm was.
22-5: Feyenoord vs. ADO!
Ik denk eerder andersom!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:26 schreef Eilanden het volgende:
Je houdt het lang met Maartje uit Franky
quote:Gelijk een goede vuurdoop bij feyenoord
Er zijn hoolers die je opa hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:31 schreef tha_dark het volgende:
Avond iedereen!
Nog een paar uur en dan ben ik 16!!!!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn hoolers die je opa hadden kunnen zijn.
Ik denk dat het over PSV gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef Suijk het volgende:
Wat gaat waar niet echt soepel?
Ik denk dat die Reneuh even de weg kwijt was en dacht dat dit een wedstrijdtopic was.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef Suijk het volgende:
Wat gaat waar niet echt soepel?
Zo ver is het nog niet he.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat het over PSV gaat.
Zet de azijn trouwens maar vast klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |