sinds de nieuwe tv, ben ik al hard op weg om alle dvd's van me collectie te kijken, een kleine 25% heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb jij trouwens alle dvd's al gekeken die jij ook daadwerklijk hebt ?
Heb je er foto's van?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nummer 4 in aantocht over een maand ( dan wordt ik 18)
dus nog maar 250 ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sinds de nieuwe tv, al weer hard op weg om alles te zien
ongeveer 25% moet ik nog zien
Stanley_Climbfall doet ook mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
Ik ga nog ff op Blum stemmen....iemand tips voor een man
Ik ga van de week ook maar even. Mijn haar begint Rudi Völler-achtige taferelen aan te nemenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:11 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn hoogsteigen privé-kapster heeft mijn haartjes weer gekortwiekt en in lente-model geknipt.
is dat met madeliefjes, kievitseieren en lekker kort van achterquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:20 schreef Lionheaad het volgende:
Welk boek ben je me bezig???
Of doe je meer roddelblaadjes![]()
Coupe Dannyquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
is dat met madeliefjes, kievitseieren en lekker kort van achter
Nee, vokuhila. Kom je goed mee weg aan de (Zeeuwse) kust.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
is dat met madeliefjes, kievitseieren en lekker kort van achter
Blind dusquote:
de trein is heerlijk om in de slapenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:32 schreef clauwheee het volgende:
Pfieuw, alles toch nog goedgekomen vandaag na veel gestress. Straks heerlijk relaxen in de trein
Tot je op het rangeerterrein wakker gemaakt wordt door een beveiligerquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de trein is heerlijk om in de slapen
En hoe bevalt het werken?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:50 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
zo zoquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste cijfer van mijn tentamens zijn binnen: een schitterende 4.1
Kan je per tentamen maar 1 studiepunt halen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zo zo![]()
je komt maar 1,4 te kort voor een studiepunt
Ach ja. Leren in de zomerquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zo zo![]()
je komt maar 1,4 te kort voor vier studiepunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |