abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:49:34 #1
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26006052
Vorige TPG vs Kutklanten deeltje 5! was vol...

Klaagt u vooral verder! Of prijs het mooie weer. Of vertel voor de verandering goeie ervaringen met klanten (vandaar de kleine wijziging in de TT )

Mijn grote trots:

[ Bericht 16% gewijzigd door JDude op 05-04-2005 19:57:24 ]
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_26006126
Wordt het zaterdag net zulk mooi weer als afgelopen zaterdag?

verkapte tvp
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:00:10 #3
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26006348
Zaterdag wordt het kut met peren.
60% kans op neerslag, en temperatuur tussen de 1 (één!!!) en 7 graden.

Ik hoop maar dat ik mijn wijk, net als de afgelopen 4 weken, weer met de auto mag doen in ruil voor een stukje extra meenemen
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:03:14 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26006417
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:52 schreef mark_03 het volgende:
Wordt het zaterdag net zulk mooi weer als afgelopen zaterdag?
Ik stem voor!! voorspelbaar he

Heb eigenlijk al een tijdje geen kutklanten gehad... er is wel een gezinsvervangend tehuis voor geestelijk gehandicapten in mijn wijk, daar is een vrouw die, als ik haar op straat tegenkom, altijd wil weten hoe laat ik met de post kom, echt tot op de minuut het liefst :D Als ik er dan kom dan komt ze meestal al naar buiten gerend voor ik de post in de buitenbus heb gestopt .
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26006452
Ik rijd altijd met een Ford Transit Connect, lelijke auto's maar rijden wel redelijk

Hmm komende zaterdag zijn de voorspellingen dus niet zo goed
pi_26006472
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:03 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik stem voor!! voorspelbaar he

Heb eigenlijk al een tijdje geen kutklanten gehad... er is wel een gezinsvervangend tehuis voor geestelijk gehandicapten in mijn wijk, daar is een vrouw die, als ik haar op straat tegenkom, altijd wil weten hoe laat ik met de post kom, echt tot op de minuut het liefst :D Als ik er dan kom dan komt ze meestal al naar buiten gerend voor ik de post in de buitenbus heb gestopt .
Ik heb eigenlijk in mijn wijk nooit kutklanten gehad... altijd gezellig. Zal wel aan mij liggen
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:07:31 #7
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26006525
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik rijd altijd met een Ford Transit Connect, lelijke auto's maar rijden wel redelijk

Hmm komende zaterdag zijn de voorspellingen dus niet zo goed
De afgelopen weken 1x een Renault Trafic meegehad, de andere drie een Kangoo. Die laatste is voor mijn wijk het handigst, 80% van die wijk bestaat nl. uit een lange straat die ik het makkelijkst kan bezorgen over het fietspad
pi_26006587
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:07 schreef JDude het volgende:
De afgelopen weken 1x een Renault Trafic meegehad, de andere drie een Kangoo. Die laatste is voor mijn wijk het handigst, 80% van die wijk bestaat nl. uit een lange straat die ik het makkelijkst kan bezorgen over het fietspad
Postbezorgen met de auto is relaxed

Ik heb het ook weleens gedaan. Het is wel makkelijk zeker als je wijk niet te ingewikkeld is qua bebouwing en straten.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:23:02 #9
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26006921
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
als je wijk niet te ingewikkeld is qua bebouwing en straten.
Dat komt wel goed

Ik begin linksonder met die twee hofjes, dan de twee kortje stukjes, dan het heeeele lange stuk dat ik dikker getekend heb (daar pak je dus t fietspad), vervolgens onder de snelweg door naar een paar irritante bedrijven achteraf (een van de beste redenen om met de auto te gaan, is gewoon een kwartier extra fietsen voor een paar adressen) en vervolgens nog het zijstraatje dat naar boven wijst.

De blauwe stukjes fiets ik wel, maar heb ik geen adressen. Nee, tekening is niet op schaal
pi_26006981
Haha, laat ik maar niet mijn wijken gaan tekenen. Dan word je gek
Die auto die daar boven staat is trouwens mijn vaste auto voor de haalritten. Voor de rest hebben we hier nog Vito's, transits en die volkswagenbakken.
pi_26007342
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:26 schreef Carport het volgende:
Haha, laat ik maar niet mijn wijken gaan tekenen. Dan word je gek
Dat heb ik ook met de mijne. Ik begin met een flat, dan een nieuwbouwgedeelte in een rondje, dan 2 appartementencomplexen, dan weer een stel huizen, dan een bedrijventerrein... dan fiets ik terug naar het winkelcentrum en mag ik nog een bunkerzak gaan verdelen. Daarna nog een soort van flat met zo'n 80 adressen .
pi_26007819
tvp

Leve de TPG!
pi_26008335
als jullie morgen maar wel optijd zijn met mijn cilinder godverredomme!!111
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:19:11 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26009787
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:23 schreef Imperium het volgende:
als jullie morgen maar wel optijd zijn met mijn cilinder godverredomme!!111
6 uur vroeg genoeg? kutklant
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:33:01 #15
110777 Adsum
Is present!
pi_26010198
Heej grapjassen... ik wil ook in een auto rondbrengen.
Ben pas 17, en tegen de tijd dat ik 18 wordt ben ik al weg daar, jammer.
Wij hebben overigens alleen Citroën Berlingo's, Jumpy's en Mercedes Sprinters.
Ever higher. Ever better.
pi_26010386
Ik heb net een pakje gepost dat eigenlijk helemaal niet in de brievenbus past.
Met grof geweld er in gestampt. Gnagna
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:41:55 #17
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26010454
En er 39 ct op geplakt zeker?
pi_26010481
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:41 schreef JDude het volgende:
En er 39 ct op geplakt zeker?
Nee wel 6 van 39 ct.
pi_26018099
Jullie hebben het maar weer lekker met het autootje bezorgen.....
Ik moet nog ouderwets op de fiets.....
pi_26018694
Hey krijg nou wat ik wist niet dat er een TPG topic was! Ik ben ook postbode
I am the Alpha and the Omega
  woensdag 6 april 2005 @ 16:11:06 #21
47102 Elvi
miemkwien
pi_26026236
De kutklanten vallen nu wel mee de laatste tijd... Misschien zijn de mensen vrolijker door t weer ofzo? Maar ja, t blijft kutwerk
pi_26026998
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef Elvi het volgende:
De kutklanten vallen nu wel mee de laatste tijd... Misschien zijn de mensen vrolijker door t weer ofzo? Maar ja, t blijft kutwerk
Valt wel mee toch, altans, 1 dag in de week
pi_26027222
Auto's? Watjes!
Ik ga altijd op de fiets, zo nu en dan met een fiets met voordrager en als het nog drukker is met een bakfiets. Zo'n mooie vierkante, geen RoodRunner want dat zijn kut dingen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26031412
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:48 schreef OMG het volgende:
Auto's? Watjes!
Ik ga altijd op de fiets, zo nu en dan met een fiets met voordrager en als het nog drukker is met een bakfiets. Zo'n mooie vierkante, geen RoodRunner want dat zijn kut dingen.
Met de auto post rijden doe ik niet zo heel vaak hoor. De zaterdag is voor mij ook gelijk ff een conditietraininkje
Die roodrunners vond ik wel lekker fietsen. We hadden er hier drie, waarvan er ééntje net nieuw was ,die reed dus wel lekker Bij die andere twee was er bij beide iets mis, dus die nam ik nooit Nu zijn ze alledrie trouwens weg...
We hebben nu wel aanhangertjes voor achter de fiets. Die zijn echt heel relaxt. Aanhangertje aankoppelen en weg!
pi_26031474
Ik wil wel de nieuwe bedrijfskleding voor het wk van 2006 in huis hebben.

Na de zomer hsm, ik ben benieuwd hoe dat gaat en hoeveel tijd ik overhoud om te zetten
Dat gaat helemaal fout denk ik.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26031534
M'n postfiets trapt al een hele tijd door... super relaxed fietsje, maar dit is wel irritant. Heb de ketting al aangeschroefd enzo... maar denk dat as versleten is
pi_26031962
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
M'n postfiets trapt al een hele tijd door... super relaxed fietsje, maar dit is wel irritant. Heb de ketting al aangeschroefd enzo... maar denk dat as versleten is
Welke as? Ik heb zelf wel 'ns gehad dat het tandwiel tov de trapas kon bewegen. Dan trap je dus wel, maar blijft het tandwiel gewoon stilstaan.

Maar daar heb je fietsenmakers voor...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26032262
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:52 schreef Carport het volgende:

[..]

Met de auto post rijden doe ik niet zo heel vaak hoor. De zaterdag is voor mij ook gelijk ff een conditietraininkje
Die roodrunners vond ik wel lekker fietsen. We hadden er hier drie, waarvan er ééntje net nieuw was ,die reed dus wel lekker Bij die andere twee was er bij beide iets mis, dus die nam ik nooit Nu zijn ze alledrie trouwens weg...
We hebben nu wel aanhangertjes voor achter de fiets. Die zijn echt heel relaxt. Aanhangertje aankoppelen en weg!
Die RoodRunners fietsten inderdaad heel fijn, maar van de twee die we hier hadden was binnen een jaar bij één van die dingen de accu al zo slecht dat je er wel mee naar je wijk kon fietsen, daar nog een paar keer op en neer kon fietsen, maar de rest en de terugweg zonder extra hulp (de motor dus) moest doen. Van dit ding ging ook de motor niet veel later stuk wat betekende dat je je kapot trapte ook al zat er geen post in. Met die andere RoodRunner gebeurde vrijwel precies hetzelfde alleen duurde dat iets langer voordat hij mankementen begon te vertonen.

Iemand die eens tijdelijk hier heeft gewerkt heeft het wel eens gepresteerd om een paar bundels post onder de dubbele bodem van de laadbak van zo'n RoodRunner te stoppen (ja, de persoon in kwestie was liever lui dan moe). De baas was hier niet echt blij mee toen iemand een maand of 2 later die dingen toevallig zag liggen (meestal zaten de kieren rondom de bodem verstopt met elastiek en dit werd er niet al te vaak uitgehaald..).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26032371
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:55 schreef Beach het volgende:
Ik wil wel de nieuwe bedrijfskleding voor het wk van 2006 in huis hebben.

Na de zomer hsm, ik ben benieuwd hoe dat gaat en hoeveel tijd ik overhoud om te zetten
Dat gaat helemaal fout denk ik.
Toen ik begon waren er hier nog niet zoveel zetharken, dus ik heb geleerd met de hand te zetten. Een hoop mensen van de zaterdag die hier nu werken zijn alleen de hark gewend wat dus betekend dat het een hele manier van zetten is, maar het went snel.
Ingooien is nu helemaal een eitje want het gaat alleen nog om je blauwe bakken en eventueel wat losse bundels (en je herstelpost natuurlijk). Het is even wennen en werkt op zich best prima, alleen het feit dat je hierdoor minder gaat verdienen is minder.

En die nieuwe bedrijfskleding wordt natuurlijk een drama. Van de winter had iemand hier al een TNT muts liggen. Afschuwelijk.
pi_26032373
Kan er trouwens niet gewoon een groot TPG-topic in GC gemaakt worden? Dit klaagtopic wordt steeds meer een vrolijk babbeltopic (wat natuurlijk onwijs leuk is, maar niet echt de bedoeling van het subforum.)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26066832
Toen ik begon bij de post lekker met die harkies aan de gang... Ging prima toch...
Nou met die foutloze machines (waarom zitten er dan constant verkeerde brieven tussen ), werkt voor geen fuck, grof post tussen zetten met die kutblokjes werkt ook voor geen hol, voornamelijk ook omdat ik altijd van die lekkere villawijken heb, die teringveel grof post hebben met hun golf, zeilen, beleggen en andere shit.
  vrijdag 8 april 2005 @ 13:09:35 #32
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_26070603
eindelijk een topic waar ik men ei in kwijt kan wohoe tpg'ers off all the world unite

maw Pakketpost bezorger in Cuijk, DCP is Wijchen zaterdagwerkertje
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_26070777
Ik vind die machines ook niet echt een verbetering. Morgen komt mijn wijk als het goed is weer ongesorteerd binnen wat betekend dat ik tijdens het ingooien en zetten alles voorbij zie komen en zo fouten eruit kan halen en de post van mensen waarvan ik weet dat ze verhuisd zijn retour kan sturen. Met die gesorteerde post kom je daar op straat pas achter wat nogal vervelend kan zijn.
  vrijdag 8 april 2005 @ 13:38:53 #34
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26071285
Wat ik echt belachelijk vind is de *21 post die uit de machine komt. Dat is het automatisch doorsturen van post zonder dat er een verhuiskaart aan te pas komt. Handig zou je zeggen, ja ik ook, als tenminste duidelijk aangegeven is dat het *21 post is en het nieuwe adres er goed opgeprint is.

De bedoeling is dat het nieuwe adres voluit geprint wordt boven die oranje streepjescode, dat doet ie een kwart van de tijd niet, dan staat er alleen de nieuwe postcode en huisnummer. Het oude adres wordt ook niet doorgestreept of wat dan ook. F*&*(ing irritant vind ik het.
pi_26071909
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 10:30 schreef pietje-tering het volgende:
Toen ik begon bij de post lekker met die harkies aan de gang... Ging prima toch...
Nou met die foutloze machines (waarom zitten er dan constant verkeerde brieven tussen )
Is het geen *21?
quote:
, werkt voor geen fuck, grof post tussen zetten met die kutblokjes werkt ook voor geen hol, voornamelijk ook omdat ik altijd van die lekkere villawijken heb, die teringveel grof post hebben met hun golf, zeilen, beleggen en andere shit.
Zelf zet ik eerst de grove post op het "samenvoegmiddel" met een matje eronder, alvorens ik de grove post tussen de machinepost zet. Werkt voor mij het snelst, want doordat het op volgorde ligt, hoef je niet zo door de stapel post te bladeren om je grote stuk op de juiste plek tussen de machinepost te zetten.
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef nixxx het volgende:
Wat ik echt belachelijk vind is de *21 post die uit de machine komt. Dat is het automatisch doorsturen van post zonder dat er een verhuiskaart aan te pas komt. Handig zou je zeggen, ja ik ook, als tenminste duidelijk aangegeven is dat het *21 post is en het nieuwe adres er goed opgeprint is.

De bedoeling is dat het nieuwe adres voluit geprint wordt boven die oranje streepjescode, dat doet ie een kwart van de tijd niet, dan staat er alleen de nieuwe postcode en huisnummer. Het oude adres wordt ook niet doorgestreept of wat dan ook. F*&*(ing irritant vind ik het.
Ik reken het alleen onder *21-post als de straatnaam voluit staat geschreven, anders gaat het gewoon in de hersortering mee. En heel erg lastig is het ook niet, eigenlijk. Je weet wanneer je het kan verwachten: Als het een fout in de machinepost lijkt en in de hersortering (dus het stapeltje achter de rode kaart en gewoon het spul uit de hersorteerkast.
*21 is wel erg lastig voor de persoon die de hersortering moet doen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Jordy-B op 08-04-2005 14:14:00 ]
pi_26072738
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

[..]

Zelf zet ik eerst de grove post op het "samenvoegmiddel" met een matje eronder, alvorens ik de grove post tussen de machinepost zet. Werkt voor mij het snelst, want doordat het op volgorde ligt, hoef je niet zo door de stapel post te bladeren om je grote stuk op de juiste plek tussen de machinepost te zetten.
[..]
Maar dan check je niet op fouten in de machinepost... gebeurd ook nog redelijk vaak dat daar verkeerde post tussen zit (en dan bedoel ik niet die *21 post)
pi_26072774
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:33 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er trouwens niet gewoon een groot TPG-topic in GC gemaakt worden? Dit klaagtopic wordt steeds meer een vrolijk babbeltopic (wat natuurlijk onwijs leuk is, maar niet echt de bedoeling van het subforum.)
Gewoon TT aanpassen ... Postbode babbeltopic ofzo... zovaak komen die kutklanten niet voor, als ik de afgelopen 6 topics heb gelezen
pi_26072925
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef Jordy-B het volgende:
Ik reken het alleen onder *21-post als de straatnaam voluit staat geschreven, anders gaat het gewoon in de hersortering mee. En heel erg lastig is het ook niet, eigenlijk. Je weet wanneer je het kan verwachten: Als het een fout in de machinepost lijkt en in de hersortering (dus het stapeltje achter de rode kaart en gewoon het spul uit de hersorteerkast.
*21 is wel erg lastig voor de persoon die de hersortering moet doen.
Het *21 is alleen wel heel lastig als je op straat staat en de post doorkijkt. Op dat moment zie je dan vaak een verkeerde straat en postcode, terwijl onderaan de brief wel de juiste postcode staat. Zonder dat er iets bij staat (*21 ervoor ofzo). Het kan zijn dat de machine de postcode verkeerd heeft gelezen, maar het kan ook de nieuwe doorzendservice zijn. Hoe moet ik dan weten of ik die brief juist bezorg
pi_26074593
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:42 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Maar dan check je niet op fouten in de machinepost... gebeurd ook nog redelijk vaak dat daar verkeerde post tussen zit (en dan bedoel ik niet die *21 post)
Jawel. Je loopt de gesorteerde post nog wel door als je de grove post tussenzet.
pi_26074710
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:50 schreef Carport het volgende:

[..]

Het *21 is alleen wel heel lastig als je op straat staat en de post doorkijkt. Op dat moment zie je dan vaak een verkeerde straat en postcode, terwijl onderaan de brief wel de juiste postcode staat. Zonder dat er iets bij staat (*21 ervoor ofzo). Het kan zijn dat de machine de postcode verkeerd heeft gelezen, maar het kan ook de nieuwe doorzendservice zijn. Hoe moet ik dan weten of ik die brief juist bezorg
Bij de nieuwe doorzendservice (*21, dus) staat in plaats van postcode en huisnummer de straatnaam voluit geschreven. Als de postcode onderaan niet oveenkomt met die op het adres, is het dus een foutje van de machine.
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:40:34 #41
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26075371
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bij de nieuwe doorzendservice (*21, dus) staat in plaats van postcode en huisnummer de straatnaam voluit geschreven. Als de postcode onderaan niet oveenkomt met die op het adres, is het dus een foutje van de machine.
Ik heb al vaak genoeg gezien dat het dus wel post voor het nieuwe adres was maar niet met het nieuwe adres voluit, en je krijgt ook geen tijd om alle machinepost door te lopen tijdens het grof ertussen zetten. Ik zie het merendeel wel omdat ik de grove post toch altijd achter de kleine post zet per adres (irritant als iemand anders die dat niet doet je wijk voorbereid) maar dat is niet de bedoeling.
pi_26076966
Ik ben benieuwed hoe het zal gaan bij mij met die groffe post.
Ik heb een industrieterrein en die krijgen altijd een pak post, zal lekker zetten worden met een blok
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:22:35 #43
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26077765
op verzoek de titel gewijzigd en verplaatst naar GC
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26077835
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:22 schreef buzzer het volgende:
op verzoek de titel gewijzigd en verplaatst naar GC
Kan het niet beter TPG medewerkers topic worden?
pi_26078002
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Kan het niet beter TPG medewerkers topic worden?
Precies. Nou komen al die kutklanten hier klagen, en dat is niet de bedoeling .
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:38:22 #46
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26078202
[Centraal] TPG Medewerkers-topic
pi_26079503
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:38 schreef JDude het volgende:
Juist!

Nu is de TT niet echt fantastisch, en de schrijfwijze is al helemaal dramatisch .
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:30:10 #48
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26079615
Inderdaad. Wat hoofdletters en streepjes al niet kunnen doen
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:31:07 #49
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26079643
Desalniettemin bedankt voor de schop naar GC, het klaagkarakter was er de laatste tijd wel af
pi_26079996
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, dat is niet altijd het geval. Misschien dat het bij een aantal machines verkeerd is ingesteld, maar ik heb toch al een aantal keer gezien dat er geen straat voluit stond. Toch was deze post wel doorzendpost. Het kunnen natuurlijk best startprobleempjes zijn (alhoewel dit al eerder uitgebreid is geoefend ergens). Wellicht gaat het over een paar maanden wel gewoon goed.
pi_26080036
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jawel. Je loopt de gesorteerde post nog wel door als je de grove post tussenzet.
Bij ons mocht dat dus niet meer. De reden zou zijn dat dit teveel tijd zou kosten en de machine (bijna) geen fouten maakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Carport op 08-04-2005 19:53:32 ]
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:45:41 #52
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26080061
Sowieso werkt *21 alleen nog bij post die van een HSM vestiging naar een HSM vestiging gaat, het zal dus nog wel even duren voor alles klopt.
pi_26080130
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:44 schreef Carport het volgende:

[..]

Bij is mocht dat dus niet meer. De reden zou zijn dat dit teveel tijd zou kosten.
Ik werk véél sneller als ik de grove post even apart sorteer. Dat argument gaat dan dus niet op. Komt bij dat je (ook) niet alle post ziet als je de grove post er ongesorteerd tussenzet.

Het zijn hier trouwens juist de medewerkers die deze methode gebruiken die 't snelst klaar zijn.

En wat dan als de machinepost laat is, mag je dan ook niet alvast je grove post gaan sorteren?
pi_26080168
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:43 schreef Carport het volgende:

[..]

Nee, dat is niet altijd het geval. Misschien dat het bij een aantal machines verkeerd is ingesteld, maar ik heb toch al een aantal keer gezien dat er geen straat voluit stond. Toch was deze post wel doorzendpost. Het kunnen natuurlijk best startprobleempjes zijn (alhoewel dit al eerder uitgebreid is geoefend ergens). Wellicht gaat het over een paar maanden wel gewoon goed.
Het principe is wel goed... ik vind die kaarten altijd heel vervelend... heb je net alles gezet, ben je die kaarten weer vergeten Dan is dit toch wel wat makkelijker
pi_26080197
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef JDude het volgende:
Desalniettemin bedankt voor de schop naar GC, het klaagkarakter was er de laatste tijd wel af
Na het schopje begint het klagen anders toch wel weer wat meer op te komen .
pi_26080401
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik werk véél sneller als ik de grove post even apart sorteer. Dat argument gaat dan dus niet op. Komt bij dat je (ook) niet alle post ziet als je de grove post er ongesorteerd tussenzet.

Het zijn hier trouwens juist de medewerkers die deze methode gebruiken die 't snelst klaar zijn.

En wat dan als de machinepost laat is, mag je dan ook niet alvast je grove post gaan sorteren?
Ik doelde erop dat we de HSM-post niet na mochten kijken op fouten. Dat zou namelijk vrijwel foutloos moeten zijn.
Het apart sorteren van de grove post mocht wel geloof ik. Als de HSM-post laat was mochten we ook de fijne post met de hand ingooien. Het wilde soms nog wel eens 4-6 uur duren voordat de HSM alle post had gesorteerd. Het zou dan dus sneller zijn om het weer ouderwets met de hand in te gooien.

Overigens kan ik je niet vertellen of we nu al mogen beginnen met sorteren, aangezien wij heel anders werken dan jullie. Sinds een paar maanden mag onze vestiging gezellig de Operationele Formule uitproberen. Daar zal ik me verder op het forum niet over uitlaten. Als je er meer over wilt weten, moet je maar mailen ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Carport op 08-04-2005 20:19:56 ]
pi_26080576
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:49 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Het principe is wel goed... ik vind die kaarten altijd heel vervelend... heb je net alles gezet, ben je die kaarten weer vergeten Dan is dit toch wel wat makkelijker
Klopt, als het goed zou werken zou het zeker een goede vooruitgang zijn. Sowieso heb je de tijdwinst van één dag en er zouden bijna geen fouten meer gemaakt kunnen worden met doorsturen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:13:35 #58
110777 Adsum
Is present!
pi_26080871
Man, ben ik blij dat wij nog niet de HSM hebben als ik dit zo hoor.
Vanaf mei/juni worden ze bij onze vestiging geplaatst. Ben ik ff blij dat in augustus mijn contract afloopt en ik daar weg ben, beetje 30 min. binnenwerk en 4 uur lopen ofzo :s
pi_26094773
6:30 begonnen en het was niet echt druk. Ik kreeg ook nog wat hulp, omdat ik een extra wijk had, en was zo rond 9:15 in m'n wijk. Twee pakjes waarvoor ik aan moest bellen, dus dat viel ook nog mee. En om 12:30 zat ik weer thuis. Lekkere dag zo.
Volgende week nog één keer op de oude manier ingooien/zetten/etc. en de zaterdag daarop gaan we hier alles gesorteerd binnen krijgen (wat ik nog maar moet zien, want vandaag zouden de middag wijkjes gesorteerd binnen moeten komen wat ook niet zo was.)
pi_26094904
Stelde niks voor vandaag ... normaal rond 14:15 ofzo klaar... nu al om 12:30
Begonnen om 6:30 met de VOS, toen had ik al zo'n gevoel dat er bijna niks was ... en het was zo
pi_26095350
hey! voor mijn werk moet ik vaak autos van tpg ophalen (werk voor een lease-auto-bedrijf)

wat raggen jullie die dingen toch heerlijk af soms Ik heb echt al wat gezien hoor, qua tpg-ragwerk! sommigen komen amper nog boven de 100km per uur (en ja, dat is lastig, als je van schagen naar breda moet rijden in 1,5 uur )
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 9 april 2005 @ 13:56:15 #62
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26095921
Vanwege het verdwijnen van de pakketjes, mogen we nu met z'n allen een tweetal wijken wegbrengen. Hartstikke leuk en handig. Zie je daar een kolonne rode jassen naar een prutwijkje fietsen, die doen daar allemaal een halve straat en weer terug. Héél logisch allemaal.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zaterdag 9 april 2005 @ 13:58:09 #63
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26095966
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef sbientje het volgende:
hey! voor mijn werk moet ik vaak autos van tpg ophalen (werk voor een lease-auto-bedrijf)

wat raggen jullie die dingen toch heerlijk af soms Ik heb echt al wat gezien hoor, qua tpg-ragwerk! sommigen komen amper nog boven de 100km per uur (en ja, dat is lastig, als je van schagen naar breda moet rijden in 1,5 uur )
Muhahaha, heb je ze nooit meegemaakt toen de telefoongidsen nog bezorgd werden zeker?
"Ehm, jongens, er mag maximaal zoveel kg in he!
Ehm... te laat. De hele pallet ligt er al in."
Van 0 naar 30 km/h in 40 seconden. En alle drempels waren ineens foetsie, we gingen er dwars doorheen ipv overheen.
pi_26097127
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef Carport het volgende:
Ik doelde erop dat we de HSM-post niet na mochten kijken op fouten. Dat zou namelijk vrijwel foutloos moeten zijn.
Ah, zo.

Je ziet gewoon evenveel van de fijne post als wanneer je de grove post ongesorteerd tussen de machinepost zet. Ik ga echt niet stukje voor stukje dat spul nakijken, hoor. In de wijk ook niet, trouwens.

Maar vandaag heb ik toch wel iets van 6 foute stukken onderschept (naja... vijf, eigenlijk. Bij één envelop had de afzender het retour-adres een beetje te groot op de achterkant gezet)
quote:
Overigens kan ik je niet vertellen of we nu al mogen beginnen met sorteren, aangezien wij heel anders werken dan jullie. Sinds een paar maanden mag onze vestiging gezellig de Operationele Formule uitproberen. Daar zal ik me verder op het forum niet over uitlaten. Als je er meer over wilt weten, moet je maar mailen ofzo.
Als het lijkt te werken, zal ik 't vanzelf wel tegenkomen
  FOK!fotograaf zondag 10 april 2005 @ 19:29:46 #65
73911 ultra_ivo
pi_26129304
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Muhahaha, heb je ze nooit meegemaakt toen de telefoongidsen nog bezorgd werden zeker?
Van 0 naar 30 km/h in 40 seconden. En alle drempels waren ineens foetsie, we gingen er dwars doorheen ipv overheen.
Afgelopen week gooide ik een pallet met een bundeltje of 25 in een Vito-busje. Gaat die oen van een collega in het busje de pallet afstapelen
Waarom schuif ik de pallet dan zo door dat de deuren dicht kunnen?
pi_26129389
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Whaha, ik heb dat afgelopen zomer ook gedaan (met IKEA catalogussen)... wat een pret die week . Vergeet je de deur te sluiten, hele pallet op de straat wat een lol
pi_26129597
quote:

Hmm, je zou zeggen dat er nu een stuk netter gereden moet worden sinds we de Boco hebben. De score moet bij ons op de 90% liggen. Met sommige auto's is dat wel makkelijk te halen, maar met als je met bv de klepperwagen moet rijden kan je niet echt scoren
pi_26129659
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:32 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Whaha, ik heb dat afgelopen zomer ook gedaan (met IKEA catalogussen)... wat een pret die week . Vergeet je de deur te sluiten, hele pallet op de straat wat een lol
En dan met z'n allen vooraf eten bij de Mac:
"Ohh, mama kijk! Allemaal postbodes! "
pi_26136429
Gister weer een heerlijk dagie pakketjes gereden van half 8 tot half 6 en maar schrijven die uren
pi_26136798
Hebben jullie dat ook gehoord wat voor salaris en bonus onze geliefde topman krijgt?
pi_26137878
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:52 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie dat ook gehoord wat voor salaris en bonus onze geliefde topman krijgt?
't is vast meer dan 'n bosje oranje tulpen.
pi_26138452
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

't is vast meer dan 'n bosje oranje tulpen.
Hij schijnt een puntenspaarsysteem te krijgen, kan hij kiezen uit wekkers en zakmessen
  FOK!fotograaf maandag 11 april 2005 @ 08:33:20 #73
73911 ultra_ivo
pi_26140022
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Hij schijnt een puntenspaarsysteem te krijgen, kan hij kiezen uit wekkers en zakmessen

Het was in ieder geval absurd veel, alles bij elkaar iets boven de 2 miljoen.
  maandag 11 april 2005 @ 08:35:53 #74
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26140043
en dan maken we nog winst... ben benieuwd hoeveel die andere lui van de raad van bestuur binnengraaien
  FOK!fotograaf maandag 11 april 2005 @ 09:07:34 #75
73911 ultra_ivo
pi_26140378
Hoeveel extra handjes zou die 2 miljoen zijn?
pi_26146098
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoeveel extra handjespostbezorgers zou die 2 miljoen zijn?
pi_26146755
Mooi. Morgen mag ik weer.
Ik gok op alleen voorbereiden en mensen helpen van 7:30 tot een uur of 13:00.
  dinsdag 12 april 2005 @ 07:18:17 #78
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26163359
quote:

ING Carlease. daar naast de A27 zeker?
pi_26167690
tvp
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26169857
Vandaag was het lekker rustig moet ik zeggen. En die Gamma was eens een keer niet zo dik wat ook de helft van de post scheelde. Om een uur of 12:00 de deur uit met een middagwijkje van 3 straten (+/- 140 huizen) dus dat was ook zo gedaan. En met dit weer was het helemaal heerlijk buiten.
pi_26184958
Ik heb komende zaterdag een postfeest om geld op te halen voor het WFP. Nu kan dat hele WFP me gestolen worden maar beetje goedkoop bier drinken kan nooit kwaad
pi_26185396
Morgen voor het eerst sinds vorige week woensdag weer eens werken. En nee, ik heb geen vakantie gehad ofzo... ze hebben deze 20 uurs-kracht gewoon donderdag, vrijdag, zaterdag, maandag en dinsdag niet ingepland.....
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2005 @ 15:08:57 #83
73911 ultra_ivo
pi_26196795
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb komende zaterdag een postfeest om geld op te halen voor het WFP. Nu kan dat hele WFP me gestolen worden maar beetje goedkoop bier drinken kan nooit kwaad
Dan kijk ik toch anders tegen het WFP aan. Ik ben nu de gegevens aan het verzamelen om me aan te melden als vrijwilliger.
pi_26199473
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:03 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen voor het eerst sinds vorige week woensdag weer eens werken. En nee, ik heb geen vakantie gehad ofzo... ze hebben deze 20 uurs-kracht gewoon donderdag, vrijdag, zaterdag, maandag en dinsdag niet ingepland.....
Netjes.
pi_26200754
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan kijk ik toch anders tegen het WFP aan. Ik ben nu de gegevens aan het verzamelen om me aan te melden als vrijwilliger.
Ik heb problemen met de manier waarop de post koketteert met het WFP om een sociaal-maatschappelijk imago uit te stralen maar aan de andere kant laten ze haar eigen medewerkers barsten.

Bovendien word je ermee doodgegooid. Overal hangen posters van het WFP en in de Mail en Rijmond Post staat ook regelmatig iets over WFP.

Ik geef geen cent aan het WFP. Peter Bakker stort maar lekker zijn eigen salaris
Dat Peter Bakker een gewetensprobleem heeft is mij wel duidelijk jammer dat hij ons daar ook mee lastig valt. Er is namelijk geen een bedrijf in de wereld die om mensen geeft. Een bedrijf moet winst maken als ze echt om mensen zouden geven waren ze wel een filantropische instelling.
pi_26200818
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb problemen met de manier waarop de post koketteert met het WFP om een sociaal-maatschappelijk imago uit te stralen maar aan de andere kant laten ze haar eigen medewerkers barsten.

Bovendien word je ermee doodgegooid. Overal hangen posters van het WFP en in de Mail en Rijmond Post staat ook regelmatig iets over WFP.

Ik geef geen cent aan het WFP. Peter Bakker stort maar lekker zijn eigen salaris
Dat Peter Bakker een gewetensprobleem heeft is mij wel duidelijk jammer dat hij ons daar ook mee lastig valt. Er is namelijk geen een bedrijf in de wereld die om mensen geeft. Een bedrijf moet winst maken als ze echt om mensen zouden geven waren ze wel een filantropische instelling.
Juist gesproken
Laat Peter Bakker maar in Angola ofzo gaan helpen.
pi_26200978
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:07 schreef Beach het volgende:
Juist gesproken
Laat Peter Bakker maar in Angola ofzo gaan helpen.
Dat lijkt me een goed plan
Laat hij maar met zijn grote mond zelf de problemen oplossen ipv in zijn ivoren torentje aan de ene kant medewerkers te naaien en aan de andere kant zogenaamd sociaal te zijn. Krokodillentranen zijn het.
pi_26201345
Prachtig topic want ik heb een vraag.

Ik ontvang binnenkort twee pakketen afkomstig uit China.
Hoe lang duurt het verzenden vanuit China? En hoe lang duurt alles?
En als het vliegtuig van China hierheen hoe lang duurt het dan voor ik mn twee pakketen heb.
Pakketen zijn zo groot als 3 dvds op elkaar en 6 dvds op elkaar
pi_26202372
Hoe lang het duurt voordat je zending hier is zou ik niet weten. Op de TPG site staat Hongkong vermeldt en aangezien dat in China ligt komt dat wel in aanmerking: iets daar naartoe sturen duurt met Priority 5 - 7 dagen en Standard 10 - 12 dagen (dit is een indicatie, dus het kan soms ook langer of korter duren).
Er bestaat natuurlijk altijd de kans dat je pakjes worden gecontroleerd op de waar die erin zit, maar ik zou zeggen dat je ze 1 - 2 dagen later wel moet hebben nadat ze met het vliegtuig hier zijn gebracht.
pi_26202724
En hoe lang doet het vliegtuig er dan over?
ik bedoel natuurlijk wanneer vliegt het vliegtuig dan? eens per week of twee weken?

[ Bericht 50% gewijzigd door TRAY op 13-04-2005 19:43:41 ]
pi_26203029
Dat zou ik echt niet weten.
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2005 @ 20:23:04 #92
73911 ultra_ivo
pi_26203877
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goed plan
Laat hij maar met zijn grote mond zelf de problemen oplossen ipv in zijn ivoren torentje aan de ene kant medewerkers te naaien en aan de andere kant zogenaamd sociaal te zijn. Krokodillentranen zijn het.
Dat Peter Bakker een veel socialer beleid zou kunnen voeren ben ik het helemal mee eens. Wij zouden ook een veel groter deel van de winst mogen krijgen, wat we nu krijgen is een fooitje, wie maakt die winst?
Aan de andere kant, als ik de gelegenheid krijg iets goeds te doen elders, iets waar ik me goed ik kan vinden, waarom zou ik die kans dan laten liggen omdat op andere gebieden het beleid van de de hogere leiding me niet aanstaat? Ik was al eens een keer vrijwilliger voordat ik bij TPG werkte. Toen moest ik soms samenwerken met Argentijnse parachutisten die daar voor de VN zaten. Dat waren helemaal geen frisse jongens.
pi_26204559
Hallo!
pi_26207025
quote:
Op woensdag 13 april 2005 20:51 schreef Foxxy het volgende:
Hallo!
Hoi
pi_26207073
Ik was het topic al kwijt, maar gelukkig weer teruggevonden!
pi_26207083
Weet iemand hier waarom de TPG geen pakketjes op maandag bezorgd?? Ik vind het zo'n vreemde regeling. Alleen aangetekende pakketten worden afgeleverd op maandag.
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
  woensdag 13 april 2005 @ 22:19:08 #97
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26207509
Voor zover ik weet worden er gewoon pakketten bezorgd op maandag hoor...
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2005 @ 22:37:44 #98
73911 ultra_ivo
pi_26208138
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef JDude het volgende:
Voor zover ik weet worden er gewoon pakketten bezorgd op maandag hoor...
Alleen 2e aanbiedingen.
Paketten kunnen alleen aangeboden worden door de afzender bij postkantoren. Aangezien veel postkantoren op zaterdag dicht zijn gaat men ervan uit dat er niets wordt aangeboden. Als er niets wordt aangeboden kan er niks gesorteerd worden, heeft het dus ook geen zin om vrachtwagens te laten rijden van de pakettensorteercentra naar de VBC's en de bestelkantoren. En als er op het kantoor geen verse paketten binnenkomen worden ze ook niet verwerkt.
Aangetekenden is een ander verhaal. Die worden alleen op uitzonderlijke momenten op zaterdag besteld. Voor de rest niet. Die gaan dan op maandag mee. Aangetekenden zijn vaak voor bedrijven. En die zijn meestal op zaterdag dicht.
pi_26215343
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Aangetekenden is een ander verhaal. Die worden alleen op uitzonderlijke momenten op zaterdag besteld. Voor de rest niet. Die gaan dan op maandag mee. Aangetekenden zijn vaak voor bedrijven. En die zijn meestal op zaterdag dicht.
Bij ons gaan de aangetekenden ook gewoon op zaterdag mee. Als men dan niet thuis is komen we maandag weer langs of gaat het stuk naar een afhaalkantoor.
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ben het volledig met je eens

Overigens stond mijn vestiging weer uitgebreid in de Mail

[ Bericht 24% gewijzigd door Carport op 14-04-2005 11:32:27 ]
pi_26217541
quote:
Op woensdag 13 april 2005 20:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat Peter Bakker een veel socialer beleid zou kunnen voeren ben ik het helemal mee eens. Wij zouden ook een veel groter deel van de winst mogen krijgen, wat we nu krijgen is een fooitje, wie maakt die winst?
Aan de andere kant, als ik de gelegenheid krijg iets goeds te doen elders, iets waar ik me goed ik kan vinden, waarom zou ik die kans dan laten liggen omdat op andere gebieden het beleid van de de hogere leiding me niet aanstaat? Ik was al eens een keer vrijwilliger voordat ik bij TPG werkte. Toen moest ik soms samenwerken met Argentijnse parachutisten die daar voor de VN zaten. Dat waren helemaal geen frisse jongens.
Ik lever ook geen kritiek op jouw besluit dat vind ik opzich namelijk een goed initiatief. Alleen ik persoonlijk zou zoiets niet doen. Omdat ik de achterliggende redenen van de post om dit doel te steunen zeer bedenkelijk vind en getuigen van een dubbele moraal.
pi_26217673
Kunnen we niet een online petitie maken en die aanbieden aan Peter Bakker?
pi_26217755
Ik heb er weleens over gedacht om Peter Bakker een mailtje te sturen maar ben er nooit aan toe gekomen
pi_26218204
Voor diegene die toegang hebben tot IntranetMail staat er nu iets over een aanvullende taak bovenaan.
pi_26218299
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef Carport het volgende:
Voor diegene die toegang hebben tot IntranetMail staat er nu iets leuks bovenaan.
Hoe kom ik daarop?
pi_26218326
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:58 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoe kom ik daarop?
http://medewerkers.tpgpost.nl/ Als het goed is heb de toegangscodes een keer thuis gekregen.
pi_26218332
Wat is het adres van het Intranet? Ik moet daar nog steeds een username en paswoord voor aanvragen
pi_26218354
Zijn dat dezelfde toegangsnaam en pass als voor kleding bestellen?
pi_26218393
Nee, je username is je registratienummer + eerste 4 letters van je achternaam. Elke maand krijg je een nieuw wachtwoord.
pi_26226343
Peeps heb vragen over de Airmail vanuit CHina!
En hoe lang doet het vliegtuig er dan over?
ik bedoel natuurlijk wanneer vliegt het vliegtuig dan? eens per week of twee weken?
pi_26230729
Er zullen niet veel postbodes zijn die dat weten...
Wij werken niet bij China Post en we weten dus ook niet hoe snel zij werken. Het zal er ook aan liggen hoe de afzender het pakket verstuurd. Priority, normaal, extra goedkoop. Eerder is al gezegd dat het ongeveer 2 weken duurt om een pakket naar China te sturen.
Misschien dat de klantenservice van TPG meer weet: 053-233 33 33.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:23:24 #111
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26231018
en dan te bedenken dat deze topicreeks eigenlijk gestart is om over de klanten te klagen... nu zijn we ze zelfs aan het helpen....
pi_26231141
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
en dan te bedenken dat deze topicreeks eigenlijk gestart is om over de klanten te klagen... nu zijn we ze zelfs aan het helpen....
* Mompelt iets over kutklanten die je lastig vallen met de meest vreemde vragen, terwijl je je rit op tijd moet rijden.
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:23:37 #113
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26238084
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:28 schreef Carport het volgende:

[..]

* Mompelt iets over kutklanten die je lastig vallen met de meest vreemde vragen, terwijl je je rit op tijd moet rijden.
Of de weg naar een straat aan de andere kant van de stad willen weten, en dan raar opkijken als je het niet weet. Tuurlijk meneer, ik ken alle wijken van Breda uit mijn hoofd
pi_26238116
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:23 schreef JDude het volgende:

[..]

Of de weg naar een straat aan de andere kant van de stad willen weten, en dan raar opkijken als je het niet weet. Tuurlijk meneer, ik ken alle wijken van Breda uit mijn hoofd
Ik stuur mensen altijd de goede weg op, maar ik zeg het heel snel zodat ze het niet onthouden
pi_26240796
heb 2,5 jaar als externe chauffeur voor tpg gereden... geen trage Kangoo's, Fords en teringlange LT's, maar met Mercedes Sprinters voornamelijk... heerlijke bakken!!! en snelllllllllll

ben ik ff blij dat ik niet in directe dienst was bij tpg
  vrijdag 15 april 2005 @ 11:41:50 #116
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26244047
ik rij vanaf volgende week ook voor de TPG niet in dienst van TPG maar voor TPG, pakketjes route in weert
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 15 april 2005 @ 11:53:09 #117
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26244350
Nog 2 keer werken en dan is de ellende eindelijk over.
A.M.A.B
pi_26244415
Ik mag vanmiddag weer buslichting rijden in een Ford Transit Connect.

Ik trek me niets meer aan van de BOCO binnenkort mogen wij toch niet meer op de auto rijden als de nieuwe raamregeling in gaat
pi_26245173
Zaterdag de 23e ga ik met een collega wietspeculaasjes nemen.
Ben benieuwd hoe ik dan bezorg
pi_26245204
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:28 schreef Beach het volgende:
Zaterdag de 23e ga ik met een collega wietspeculaasjes nemen.
Ben benieuwd hoe ik dan bezorg
Serieus?

Als ze erachter komen ben je alleen wel de sigaar
pi_26245231
Boeiend, na de zomer komt hsm eraan en ik ben nu opzoek naar een vaste baan.
pi_26245328
Dan maakt het idd niet zoveel uit. Veel plezier alvast

Beetje spacen in je wijk
pi_26245364
Ik hoop wel dat ik dan nog kan bezorgen en niet ergens gaat zitten met een volle fiets
pi_26270428
Lekkere dag zo, zo rustig. 6:30 begonnen, 11:00 was ik weer thuis. Lekker tot 13:00 uitbetaald krijgen.
Jammer genoeg de laatste keer op de oude manier gewerkt, volgende week komt alles gesorteerd binnen en gaan de nieuwe diensten in.

Oh, volgende week zaterdag HAH. Altijd leuk.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 april 2005 @ 14:18:19 #125
73911 ultra_ivo
pi_26270643
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:10 schreef OMG het volgende:
Laat ik komende zaterdag alleen m'n eigen dienst (=binnendienst) hebben
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:52:48 #126
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26271570
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:10 schreef OMG het volgende:
joepie, meer pluspunten
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:45:15 #127
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_26274218
Collega van mij is ontslagen Hij had dus tijdens het bezorgen de HAH ergens gedumpt. Helaas had een voorbijganger dit gezien en contact opgenomen met het bedrijf die normaalgesproken de reclamefolder bezorgd. Zei hebben op hun beurt weer contact opgenomen met TPG die mijn 'ex' collega op het matje hebben geroepen en dus ontslagen hebben, naar mijn mening volledig terecht
Net efkes anges
pi_26276352
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
Collega van mij is ontslagen Hij had dus tijdens het bezorgen de HAH ergens gedumpt. Helaas had een voorbijganger dit gezien en contact opgenomen met het bedrijf die normaalgesproken de reclamefolder bezorgd. Zei hebben op hun beurt weer contact opgenomen met TPG die mijn 'ex' collega op het matje hebben geroepen en dus ontslagen hebben, naar mijn mening volledig terecht
Dan ben je toch ook best wel dom... als je 't dan toch wilt dumpen, doe 't dan thuis
pi_26276510
Wat een kut dag

Vandaag was ook de laatste oude goede dag. Vanaf volgende week nieuwe raamregeling. Werk ik elke zaterdag maar liefst 3,15 uur

Dat na 6 jaar trouwe dienst. TPG Post, kut bedrijf

oh ja en vanavond post feestje. Ik ga mijn verdriet weg drinken
pi_26279007
Ik krijg vanaf volgende week 4 uur en 40 minuten uitbetaald. Voor mijn oude wijk stond 5,5 uur en daarnaast vostte ik daarbij (= 1 uur).
Voor mijn nieuwe wijk staat evenveel tijd, maar door die HSM gaat er bijna 2 uur af wat betreft voorbereiding. Vossen blijf ik doen, dus ik kan nu 3 kwartier langer in m'n nest blijven stinken.
pi_26324908
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 07:18 schreef JDude het volgende:

[..]

ING Carlease. daar naast de A27 zeker?
ja precies! gelukkig heb ik tegenwoordig niet meer zoveel postautos... vo lgens mij doen ze dat als soort van ontgroening
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_26324987
rijden voor TNT is net iets leuker dan voor TPG is mijn ervaring, want TPG is optrekken stoppen optrekken stoppen optrekken stoppen optrekken stoppen optrekken stoppen optrekken stoppen optrekken stoppen optrekken stoppen enz enz.

vooral als het kut-weer is... je bent veel buiten, kennisgeving uitschijven in de regen... bah
pi_26327850
TPG

De pakketbezorgers en postbodes zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
  maandag 18 april 2005 @ 18:16:40 #134
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26328244
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:00 schreef sylvesterrr het volgende:
TPG

De pakketbezorgers en postbodes zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Slijmbal. Wat mot je Sylvia?
pi_26328492
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:16 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Slijmbal. Wat mot je Sylvia?
Ik wacht op m'n pakketje uit Japan.
pi_26328524
Een compliment voor TPG Post. Dat kom je ook niet meer vaak tegen

wacht maar totdat je pakketje "per ongeluk" verdwijnt
  maandag 18 april 2005 @ 18:28:08 #137
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26328543
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik wacht op m'n pakketje uit Japan.
Wacht je al lang op je pakketje knoflook dan?
pi_26328670
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Een compliment voor TPG Post. Dat kom je ook niet meer vaak tegen

wacht maar totdat je pakketje "per ongeluk" verdwijnt
Oh, wil je zo graag dat ik klaag? Vooruit dan maar.

Waar is mijn pakketje van bol.com dat op 1 april 2005 (serieus!) is "uitgereikt"?
pi_26328680
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:28 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Wacht je al lang op je pakketje knoflook dan?
gr8w8, ga bij oompje Twisted je strippenkaarten declareren ofzo.
pi_26328723
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:

Waar is mijn pakketje van bol.com dat op 1 april 2005 (serieus!) is "uitgereikt"?
Ik wist het wel. Klote TPG

Het zal wel weer per ongeluk zijn verdwenen op een sorteercentrum.

Klagen is toch veel leuker
pi_26328996
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hallo, het is dan niet voor niks 1 april! Wij houden ook wel van een geintje
pi_26329108
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:44 schreef Carport het volgende:

[..]

Hallo, het is dan niet voor niks 1 april! Wij houden ook wel van een geintje
Een pakketje twv ¤ 280,33 verduisteren vind ik niet grappig.
  maandag 18 april 2005 @ 18:50:57 #143
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26329182
280 euro! Dat is niet een kleine berg knoflook!
  maandag 18 april 2005 @ 19:09:04 #144
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26329633
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Een pakketje twv ¤ 280,33 verduisteren vind ik niet grappig.
Klachten bij: divisie_ontvreemdingen@tpg-post.nl
pi_26350239
Lekker, word ik om 15:05 gebeld of ik nog even een uurtje wat post kan wegbrengen.
Een uurtje, mooi niet dus.
pi_26351658
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:43 schreef OMG het volgende:
Lekker, word ik om 15:05 gebeld of ik nog even een uurtje wat post kan wegbrengen.
Een uurtje, mooi niet dus.
nja... Als je ze een keer uit de brand helpt, kan je ook 'ns een potje breken en/of kunnen ze je een zooi spaarpunten geven als dank voor de extra moeite en bereidwilligheid.

Als je laat zien dat je wel wat extra moeite voor ze wil doen, wil de groepsleider ook wel wat extra moeite doen voor jou, wat handig is als je, bijvoorbeeld, op korte termijn een vrije dag wil hebben, ofzo
pi_26352274
Ik ben altijd flexibel enzo, maar wat ik voor terugkrijg? Stank voor dank; ik zat eerst de helft van de tijd binnen, maar ze hebben me nu een dure 20 uurs postbezorger gemaakt .
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:20:08 #148
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26355692
zo, ik heb mijn eerste dag voor een sub contractor van TPG er op zitten, ben al helemaal ingewijd in de vaktermen, waarvan ik de meeste nog snap ook
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:49:52 #149
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_26359193
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
zo, ik heb mijn eerste dag voor een sub contractor van TPG er op zitten, ben al helemaal ingewijd in de vaktermen, waarvan ik de meeste nog snap ook
edit: Laat maar, ik haalde je in de war met iemand anders...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_26367433
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
nou, je kan beter subcontractor zijn dan in directe dienstverband bij TPG Pakketservice!! hoef je tenminste niet in die gare Volkswagen LT's te rijden of - nog erger- in die trage en begrenste Renaultjes en Fiatjes met maximaal 75 pk motoren :S
pi_26367754
Zeg, wanneer wordt er eigenlijk wat gedaan aan die topictitel?
pi_26367887
Why..?

[ Bericht 0% gewijzigd door HugoBoss1982 op 20-04-2005 10:29:01 ]
pi_26368764
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:11 schreef Yeahinho het volgende:
Zeg, wanneer wordt er eigenlijk wat gedaan aan die topictitel?
ff doorposten, dan kunnen we het nieuwe deel wel goed typen
pi_26369008
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:03 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben altijd flexibel enzo, maar wat ik voor terugkrijg? Stank voor dank; ik zat eerst de helft van de tijd binnen, maar ze hebben me nu een dure 20 uurs postbezorger gemaakt .
Same here!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26369096
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

nja... Als je ze een keer uit de brand helpt, kan je ook 'ns een potje breken en/of kunnen ze je een zooi spaarpunten geven als dank voor de extra moeite en bereidwilligheid.

Als je laat zien dat je wel wat extra moeite voor ze wil doen, wil de groepsleider ook wel wat extra moeite doen voor jou, wat handig is als je, bijvoorbeeld, op korte termijn een vrije dag wil hebben, ofzo
Daar zit wel wat in, maar ik heb in de 6 jaar dat ik er nu zit heel weinig vrij genomen, alleen echt wanneer het "moest". Daarnaast is het vaak genoeg voorgekomen dat ik om 7 uur uit m'n nest gebeld ben omdat er iemand ziek is geworden.
Dit kwam alleen over als op een maandag werken, iets wat ik ook totaal waardeloos vind, meteen heel je dag verpest.
pi_26372984
Als pakkettenchauffeur heb ik dit nét niet gedaan:

wo 20 apr 2005, 12:27

Asomobilist gepakt

AMSTERDAM - De politie van Oldenzaal heeft een videoauto ingezet na een regen van klachten over een asomobilist.

In Rossum haalde de automobilist 2x in over een doorgetrokken streep. Vervolgens reed hij met een snelheid van 114 (na correctie) over de Oldenzaalsestraat richting Oldenzaal, waar 80 km/u als maximale snelheid geldt. In Oldenzaal passeerde hij de voor rechts voorgesorteerde auto’s bij het verkeerslicht aan de rechter kant om vervolgens toch nog links af te slaan.

De automobilist, een 43-jarige man uit Uelsen (D) kreeg voor een totaalbedrag van 425 euro aan bekeuringen. Hij moest zijn auto achterlaten totdat de boete was betaald, ook bleek dat hij nog 2 snelheidsboetes open had staan van 84 en 118 euro. Inmiddels heeft de automobilist het volledige bedrag betaald en zijn auto weer in ontvangst genomen.
pi_26397277
Wie heeft er wel eens een overzicht van zijn Boco gekregen? Gister kreeg ik een 'dagrapprt per chauffeur'. Een heleboel gegevens staan erop, maar twee daarvan snap ik niet: Overspeed (duur en teller) en Stilstand.
Nu weet ik dat je niet langer dan twee minuten stationair mag draaien, dus eerst dacht ik dat het dat was. Nu heb ik alleen een paar keer staan dat ik een stilstand had van 00:04 met een teller van 2
Iemand die toevallig weet wat Overspeed en Stilstand dan wel betekenen?
  donderdag 21 april 2005 @ 10:29:03 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26397824
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar dat gaat (oh nee, ging) bij mij niet op.

Hielp je ze 1 keer uit de brand, dan was dat voor hun een vrijbrief om misbruik te maken van de situatie. Kreeg je op de meest absurde tijden een telefoontje met de vraag of je 'even' kon helpen...

Nu zeg ik al 2 jaar lang pertinent nee tegen ze. Zoeken het maar uit.
A.M.A.B
pi_26401161
Tot zo'n 2 jaar geleden kon ik standaard altijd op dinsdag werken, dit had ik toen ook ooit eens gemeld en ik werd ook regelmatig gebeld. Toen werd er eens gebeld door de chef of ik op een ander kantoor wilde werken een dinsdag omdat ze daar mensen tekort kwam. Geen probleem, het was wat verder fietsen maar best te doen.
Toen is het kantoor verhuisd naar een industrie wat zeker 45 minuten fietsen was. Vanaf dat moment heb ik toch maar even gemeld dat ik alleen op het kantoor waar ik 's zaterdags werk wil werken.

De meest kloterige streek die ze me ooit eens hebben geleverd was vergeten te bellen. Dit is wel eens vaker voorgekomen, maar op zich niet zo erg als het maar een uur scheelt.
Eén keer was het echter op een maandag. Ze waren me vergeten te bellen. Als ze me niet bellen voor 12 uur (en op maandag begonnen we om 13:00 uur) dan ga ik er vanuit dat ik vrij ben. Dus die dag ook. Kom ik rond een uur of half 4 thuis, zegt m'n pa "Ja, je baas belde net." Ik bel terug, "Ja, we zijn je vergeten te bellen, maar je moet die en die wijk nog doen."
Goed als ik toen was heb ik toen die wijk ook nog gedaan, maar daarna heb ik de maandag afgezworen wat betreft werken bij de TPG.
pi_26401273
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:54 schreef OMG het volgende:
Tot zo'n 2 jaar geleden kon ik standaard altijd op dinsdag werken, dit had ik toen ook ooit eens gemeld en ik werd ook regelmatig gebeld. Toen werd er eens gebeld door de chef of ik op een ander kantoor wilde werken een dinsdag omdat ze daar mensen tekort kwam. Geen probleem, het was wat verder fietsen maar best te doen.
Toen is het kantoor verhuisd naar een industrie wat zeker 45 minuten fietsen was. Vanaf dat moment heb ik toch maar even gemeld dat ik alleen op het kantoor waar ik 's zaterdags werk wil werken.

De meest kloterige streek die ze me ooit eens hebben geleverd was vergeten te bellen. Dit is wel eens vaker voorgekomen, maar op zich niet zo erg als het maar een uur scheelt.
Eén keer was het echter op een maandag. Ze waren me vergeten te bellen. Als ze me niet bellen voor 12 uur (en op maandag begonnen we om 13:00 uur) dan ga ik er vanuit dat ik vrij ben. Dus die dag ook. Kom ik rond een uur of half 4 thuis, zegt m'n pa "Ja, je baas belde net." Ik bel terug, "Ja, we zijn je vergeten te bellen, maar je moet die en die wijk nog doen."
Goed als ik toen was heb ik toen die wijk ook nog gedaan, maar daarna heb ik de maandag afgezworen wat betreft werken bij de TPG.
Dat je dat nog weggebracht heb ook

Ik moest een keer volgens de rest een extra stuk doen op maandag, anderhalf uur extra fietsen door het buitengebied.
Dikke vinger maar wel gezeik mee gehad.

Dus voor jezelf opkomen en niet laten merken dat je makkelijk te beïnvloeden bent en het toch wel wegbrengt.
pi_26401484
Ik had inderdaad geen zin in gezeik. Nu zeg ik vaak genoeg nee, vooral als de baas me probeert een middagwijk te laten doen net nadat ik m'n eigen ochtendwijk heb gedaan. Maar dit zal met de nieuwe diensten ook wel ophouden.
pi_26407294
Deze zaterdag word ook weer feest, en lucas en klamer en makro blad erbij, en huis aan huis van de overheid,oftewel in iedere bus, met en zonder sticker
† The 3 Kings †
pi_26407423
Zaterdag zonder HAH (geen appie hier)
En de speculaasjes
pi_26407489
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:52 schreef Beach het volgende:
Zaterdag zonder HAH (geen appie hier)
En de speculaasjes
We hebben toch dat spul van de Europese Grondwet? Ook HAH in principe
pi_26407648
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:54 schreef mark_03 het volgende:

[..]

We hebben toch dat spul van de Europese Grondwet? Ook HAH in principe
Weet ik niks vanaf
Maar zie ik zaterdag wel
  donderdag 21 april 2005 @ 17:05:47 #166
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26407764
pakketservice is zo slecht nog niet

behalve als iemand een pakje lood verstuurt, had ik vandaag last van, pakje was klein, maar loodzwaar.......
pi_26407791
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef OMG het volgende:
.... Maar dit zal met de nieuwe diensten ook wel ophouden.
Roep dat maar niet te hard .
  FOK!fotograaf donderdag 21 april 2005 @ 21:16:16 #168
73911 ultra_ivo
pi_26414042
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:01 schreef Beach het volgende:

[..]

Weet ik niks vanaf
Maar zie ik zaterdag wel
Zul je inderdaad zien zaterdag.
Ik zie de pallets al dagenlang staan. Overheid, dus wel bij Nee-Ja stickers, niet bij Nee-Nee stickers.
pi_26414730
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:16 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ik zie de pallets al dagenlang staan. Overheid, dus wel bij Nee-Ja stickers, niet bij Nee-Nee stickers.
Dan maar hopen dat er ook gelijk AH ofzo bij is... ben je er mooi in een keer vanaf, dat scheelt dan weer (krijg je dan ook dubbele punten? )
pi_26416112
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:16 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Overheid is toch 100%, dus overal, ook winkels en bedrijven, en ook bij stickers?
pi_26416144
Haha ja triestheid die pluspunten Ik wil graag zo'n dartbord, maar eer dat ik die punten bij elkaar heb ben ik 5 jaar verder
† The 3 Kings †
pi_26416254
Dat pluspunten systeem is echt een lachertje.

Ik zou liever een sociale post hebben die oog heeft voor haar medewerkers ipv dit soort schijnheilige acties
pi_26416555
Idd... dan komen de rode bakken bijv weer een uur te laat krijg je te horen:
"Je krijgt wel gratis pluspunten" ...
† The 3 Kings †
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:47:26 #174
47102 Elvi
miemkwien
pi_26423912
Als die folders vandaag komen word ik gek... Pléase laat ze er morgen pas zijn! (dan ben ik vrij )
Maar ja... Postbezorgers zullen ze vandaag wel weer krijgen
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:07:54 #175
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26425424
Hoe ken je die pluspunten controleren...heb die brief gelijk weggegooid toen ik het binnenkreeg.
A.M.A.B
pi_26425457
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:
Hoe ken je die pluspunten controleren...heb die brief gelijk weggegooid toen ik het binnenkreeg.
ik ook
pi_26425614
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:47 schreef Elvi het volgende:
Als die folders vandaag komen word ik gek... Pléase laat ze er morgen pas zijn! (dan ben ik vrij )
Maar ja... Postbezorgers zullen ze vandaag wel weer krijgen
Als het goed is wordt die zending bij iedereen op zaterdag bezorgd. Goed nieuws voor jou dus!
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:
http://spaarprogramma.tpgpost.nl En dan even klikken op wachtwoord vergeten.
pi_26425718
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef Carport het volgende:

[..]

Als het goed is wordt die zending bij iedereen op zaterdag bezorgd. Goed nieuws voor jou dus!
[..]

http://spaarprogramma.tpgpost.nl En dan even klikken op wachtwoord vergeten.
ADODB.Recordset error '800a0e78'

Operation is not allowed when the object is closed.

/Spaarprogramma/include/_SPIN_interface.asp, line 25

pi_26426025
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:

[..]

ADODB.Recordset error '800a0e78'

Operation is not allowed when the object is closed.

/Spaarprogramma/include/_SPIN_interface.asp, line 25

Hmm, ja, ik zie het. Zaterdag ff vragen aan je groepsleider dan (als ie er is).
pi_26426668
Je moet zowieso eerst inloggen voordat je je email daar in kan stellen d8 ik.. ook maar ff aan je groepsleider vragen of ze het misschien nog een x kunnen sturen
† The 3 Kings †
pi_26426857
Morgen laatste werkdag, mijn contract word niet meer verlengd. Tenminste niet als postbode, kan alleen nog door als postbezorger. Jaaaaaaaaaa....
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_26428559
Haha, weer een collega minder
† The 3 Kings †
pi_26429012
Ik werd net gebeld door de post.

Morgen 10:00 beginnen ipv de normale tijd de afgelopen 6 jaar 07:00.
Ik hoop dat die nieuwe raamregeling in de toekomst weer op de schop gaat. uitslapen is best ok maar ik verdien liever geld.

Bedankt post
pi_26429895
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik werd net gebeld door de post.

Morgen 10:00 beginnen ipv de normale tijd de afgelopen 6 jaar 07:00.
Ik hoop dat die nieuwe raamregeling in de toekomst weer op de schop gaat. uitslapen is best ok maar ik verdien liever geld.

Bedankt post
Ik werd ook net gebeld, moet ook om 10:00 uur beginnen Alleen normaal gesproken begin ik pas om 11 uur
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:11:41 #185
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26430007
Ik gewoon weer 6 uur, niet gebeld of wat dan ook. AP Hap hebben we ook dat zeiden ze vorige week al.. weet niet of ze er ook die overheids hah bij doen.. Word weer een lekker dagje.. not
pi_26430094
Zijn wij weer de enige vestiging met een nieuwe raamregeling ofzo

Ik hoop maar dat het binnen afzienbare tijd weer gaat veranderen. Ik wil gewoon om 07:00 beginnen. En niet zoals nu dat ik een veredelde postbezorger ben

Ik moet 's ochtends mijn ochtendwijk wegbrengen en dan 's middags 15 minuten een middagwijk voorbereiden en dan een gedeelte van een wijk wegbrengen. Totaal 3 uur en 30 minuten. Terwijl ik "vroeger" elke zaterdag wel een uurtje of 6/7 maakte
pi_26430465
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:16 schreef TheSorrow het volgende:
Haha, weer een collega minder
Wij gaan hier in Amersfoort (Vestiging Kosmonaut) half mei allemaal over naar de Vestiging Nijverheidsweg. Van de 25 zaterdagpostbodes die we hebben gaan er miss maar 8 mee naar Amersfoort. Ik hoop stiekem dat ze daar met een personeelstekort van hier tot gunter komen te zitten.
Vakantie
pi_26430672
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn wij weer de enige vestiging met een nieuwe raamregeling ofzo

Ik hoop maar dat het binnen afzienbare tijd weer gaat veranderen. Ik wil gewoon om 07:00 beginnen. En niet zoals nu dat ik een veredelde postbezorger ben

Ik moet 's ochtends mijn ochtendwijk wegbrengen en dan 's middags 15 minuten een middagwijk voorbereiden en dan een gedeelte van een wijk wegbrengen. Totaal 3 uur en 30 minuten. Terwijl ik "vroeger" elke zaterdag wel een uurtje of 6/7 maakte
Bij ons is het niet veel anders hoor.
Ik moet normaal gesproken om 11 uur komen en dan staan m'n eerste twee wijken klaar. Inladen en gelijk de straat op dus. Als ik de eerste wijk gedaan heb moet ik terugfietsen en de tweede meenemen. Daarna weer terugfietsen en aan de derde beginnen. Uiteindelijk ben ik dan om ongeveer 3 uur klaar (volgens de planning). Het wil nog wel eens voorkomen dat ik wat later klaar ben, maargoed dat kan gebeuren. In feite dus gewoon een dure postbezorger.
Vanaf morgen moet ik gaan chauffeuren. M'n laatste wijk (woonwijk) gaat eraf en in de plaats daarvoor moet ik dan alle zakjes + aangetekenden gaan rijden. Tussendoor kan ik die andere twee wijken lopen (winkels + flats & wat laagbouw). Dat is wel beter.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:30 schreef M3THoD_MAN het volgende:

[..]

Wij gaan hier in Amersfoort (Vestiging Kosmonaut) half mei allemaal over naar de Vestiging Nijverheidsweg. Van de 25 zaterdagpostbodes die we hebben gaan er miss maar 8 mee naar Amersfoort. Ik hoop stiekem dat ze daar met een personeelstekort van hier tot gunter komen te zitten.
Dat gaan ze de eerste paar weken ook zeker wel hebben, zij kennen die wijken immers niet.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:11 schreef nixxx het volgende:
Ik gewoon weer 6 uur, niet gebeld of wat dan ook. AP Hap hebben we ook dat zeiden ze vorige week al.. weet niet of ze er ook die overheids hah bij doen.. Word weer een lekker dagje.. not
Wij hebben geen AppieHappie-HAH
pi_26431119
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef Carport het volgende:
Bij ons is het niet veel anders hoor.
Ik moet normaal gesproken om 11 uur komen en dan staan m'n eerste twee wijken klaar. Inladen en gelijk de straat op dus. Als ik de eerste wijk gedaan heb moet ik terugfietsen en de tweede meenemen. Daarna weer terugfietsen en aan de derde beginnen. Uiteindelijk ben ik dan om ongeveer 3 uur klaar (volgens de planning). Het wil nog wel eens voorkomen dat ik wat later klaar ben, maargoed dat kan gebeuren. In feite dus gewoon een dure postbezorger.
Vanaf morgen moet ik gaan chauffeuren. M'n laatste wijk (woonwijk) gaat eraf en in de plaats daarvoor moet ik dan alle zakjes + aangetekenden gaan rijden. Tussendoor kan ik die andere twee wijken lopen (winkels + flats & wat laagbouw). Dat is wel beter.
Maar je levert niet in qua uren? Of heb je gewoon contracturen die je werk nu dekken en vroeger ook?
Ik heb namelijk een 3 uurs contract maar al die jaren werkte ik veel meer. Maar daar komt nu dus verandering in door die nieuwe raamregeling.
Hopelijk is er binnenkort weer een functioneringsgesprek dan zal ik eens zeggen wat ik er van vind.
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:58:48 #190
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26431124
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:30 schreef M3THoD_MAN het volgende:

[..]

Gek joh...je werkt gewoon op dezelfde vestiging als ik.

edit: Haha Laurens.
A.M.A.B
pi_26431958
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar je levert niet in qua uren? Of heb je gewoon contracturen die je werk nu dekken en vroeger ook?
Ik heb namelijk een 3 uurs contract maar al die jaren werkte ik veel meer. Maar daar komt nu dus verandering in door die nieuwe raamregeling.
Hopelijk is er binnenkort weer een functioneringsgesprek dan zal ik eens zeggen wat ik er van vind.
Ik heb ook een 3-uurs contract, maar ik heb elke maand minstens 20 uur extra gewerkt. Dat komt dan vooral door extra werk doordeweeks.
Met de komst van de HSM een jaar geleden ben ik teruggegaan van 6 naar 4 uur (voorbereiden en lopen). Op dit moment heb ik nog 3,5 uur (alleen wegbrengen). Nu ik de chauffeursdienst krijg ga ik waarschijnlijk iets meer werken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik op zaterdag geregeld meer liep dan alleen de planning. Het kwam nog wel eens voor dat er wijken open bleven staan of dat men nog bezig was met samenvoegen (vergelijkbaar met zetten) om een uur of 3. Vaak hielp ik dan anderen nog af.

Het is inderdaad slim om tijdens je functioneringsgesprek dit even te bespreken. Grote kans dat ze nog wel een extra taak voor je hebben, waardoor je meer kan gaan werken. Drie uur werken schiet echt niet op. Vooral veel praten met je groepsleider over je werk kan ervoor zorgen dat je nieuwe dingen krijgt. Zo ook bij mij; ik had aangegeven dat ik wat meer wilde gaan rijden, volgende dag kwam hij al met een voorstel wat ik ook wilde voorstellen. Hij wist precies wat ik leuk vond om te doen (contact met klanten -> wijk met winkels & agt; autorijden -> zakjes ritten).
pi_26433371
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:58 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Gek joh...je werkt gewoon op dezelfde vestiging als ik.

edit: Haha Laurens.
Owen, ouwe rukker!
Vakantie
pi_26433678
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef Carport het volgende:
Ik heb ook een 3-uurs contract, maar ik heb elke maand minstens 20 uur extra gewerkt. Dat komt dan vooral door extra werk doordeweeks.
Met de komst van de HSM een jaar geleden ben ik teruggegaan van 6 naar 4 uur (voorbereiden en lopen). Op dit moment heb ik nog 3,5 uur (alleen wegbrengen). Nu ik de chauffeursdienst krijg ga ik waarschijnlijk iets meer werken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik op zaterdag geregeld meer liep dan alleen de planning. Het kwam nog wel eens voor dat er wijken open bleven staan of dat men nog bezig was met samenvoegen (vergelijkbaar met zetten) om een uur of 3. Vaak hielp ik dan anderen nog af.
Herkenbaar. Ik werkte normaliter tussen de 10 en 15 per week. Dus structureel gezien heb ik al die jaren veel meer gewerkt dan mijn contracturen. Zelfs toen ik begon werkte ik al meer dan mijn contracturen. Nu vertelde ze laatst dat als je structureel meer uren draait je een contractuitbreiding kunt eisen. Helaas vertellen ze dat pas als het niet meer mogelijk is. In de zin van als je het doet moet je naar andere vestiging gaan omdat ze op mijn vestiging die uren niet kunnen garanderen. Dat vind ik het smerige aan deze hele situatie. Al die jaren zet je jezelf in maar als het erop aankomt laten ze je bij de post gewoon vallen. Stank voor dank. Ik heb een deeltijdwerkerkers contract maar ben eigenlijk niet meer dan een veredelde postbezorger.
quote:
Het is inderdaad slim om tijdens je functioneringsgesprek dit even te bespreken. Grote kans dat ze nog wel een extra taak voor je hebben, waardoor je meer kan gaan werken. Drie uur werken schiet echt niet op. Vooral veel praten met je groepsleider over je werk kan ervoor zorgen dat je nieuwe dingen krijgt. Zo ook bij mij; ik had aangegeven dat ik wat meer wilde gaan rijden, volgende dag kwam hij al met een voorstel wat ik ook wilde voorstellen. Hij wist precies wat ik leuk vond om te doen (contact met klanten -> wijk met winkels & agt; autorijden -> zakjes ritten).
Ik ben ook chauffeur bij de post. Buslichting en post op halen bij grote klanten. Dat zijn we dus ook kwijt geraakt aan de vaste medewekers maar mss krijgen we de buslichting weer terug. Maar dat moet ik eerst zien. De vette goede jaren ziin iig verleden tijd zo lijkt het
Daarom zou ik tijdens een functioneringsgesprek ook duidelijk zeggen dat ik het niet eens ben met het beleid. Dat haalt waarschijnlijk niets uit want de trein der reorganisaties rijdt en stopt niet meer maar kritiek geven doe ik dan iig om mijn eigen ongenoegen kenbaar te maken.
pi_26433885
Ach ja, kritiek op hebben op het beleid.
Het wordt toch wel door je strot gedrukt.
pi_26433939
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Beach het volgende:
Heb je gelijk in. Zoals onze vestigingmanager zei: De trein is vertrokken en stopt ook niet.
Ik vraag me dan alleen af wat voor zin het heeft om al die veranderingen te bespreken met je werknemers als die managers er toch niet naar luisteren.
Ik heb mijn vertrouwen in de post wel verloren voor zover ik dat ooit heb gehad.
pi_26434337
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]

Ik ben ook chauffeur bij de post. Buslichting en post op halen bij grote klanten. Dat zijn we dus ook kwijt geraakt aan de vaste medewekers maar mss krijgen we de buslichting weer terug. Maar dat moet ik eerst zien. De vette goede jaren ziin iig verleden tijd zo lijkt het
Daarom zou ik tijdens een functioneringsgesprek ook duidelijk zeggen dat ik het niet eens ben met het beleid. Dat haalt waarschijnlijk niets uit want de trein der reorganisaties rijdt en stopt niet meer maar kritiek geven doe ik dan iig om mijn eigen ongenoegen kenbaar te maken.
Bij ons komen de avondritten juist van de vaste medewerkers af en moet alles door parttime en zaterdagpersoneel gedaan worden
Het gaat allemaal lekker daarzo
pi_26434485
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Zoals onze vestigingmanager zei: De trein is vertrokken en stopt ook niet.
Ik vraag me dan alleen af wat voor zin het heeft om al die veranderingen te bespreken met je werknemers als die managers er toch niet naar luisteren.
Ik heb mijn vertrouwen in de post wel verloren voor zover ik dat ooit heb gehad.
Tja, iedereen loopt te schelden en te k*nkeren bij ons op hoe het gaat, dat zal bij jullie niet anders zijn. Ik zal de vaste medewerkers absoluut geen ongelijk geven. Het praten met managers lijkt mij dan ook een fictief middel om het één en ander goed over te laten komen: "Kijk eens, we luisteren naar jullie". Het probleem is alleen dat ze je dan aan de ene kant helpen, maar vervolgens halen ze de andere kant weer helemaal weg. De vaste medewerkers moeten dit wel pikken omdat ze anders hun baan kwijtraken en nergens anders kunnen werken. Zie dan maar eens rond te komen met een vrouw en kinderen...
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef Beach het volgende:
Klopt. Ben je het er niet mee eens heb je twee keuzes:
- Accepteren en doorwerken
- Andere baan zoeken
Een andere baan gaat vrij lastig als je 40 bent en nergens meer aan de bak komt. Houd je optie 1 over...

Overigens kunnen de groepsleiders en vestigingsmanager hier weinig aan doen, die krijgen het immers ook maar opgedragen en worden daarop afgerekend. Het probleem zit hem hogerop, maar die gasten zal je nooit op de werkvloer zien. Laat staan dat zij al dat gescheld horen.

Het is misschien wat voorbarig maar als ze zo doorgaan zie ik nog wel gebeuren dat er dagen zullen zijn waarop niemand komt opdagen....

[ Bericht 3% gewijzigd door Carport op 22-04-2005 16:25:52 ]
pi_26453641
Het was best druk, HAH en lekker dunne Makro's. Het leek bijna wel dat alle ruimte die normaal door pakjes in beslag wordt genomen nu met extra post moest worden opgevuld.
Met de nieuwe diensten hebben ze ook maar meteen de vos-kasten aangepast, wat betekende dat er meer dikke post dan afgelopen zaterdag in minder tijd in een nieuwe kast moest worden ingegooid. Een uitdaging, maar het was te doen.
De wijk die ik vanaf nu loop heb ik al in tijden niet gelopen, dus ik wist wel dat ik er iets langer over ging doen, maar dankzij het laat binnenkomen van de rode bakken en dat fantastische HAH (want ik kon toch af en toe wel een huis overslaan en ik ben ook behoorlijk wat stickers tegen gekomen) werd dit nog later. Maar goed, het was lekker weer, dus dan maakt me het ook niet zoveel uit hoe lang ik buiten loop. Iedereen zat in ieder geval flink over de tijd heen die voor zijn/haar dienst stond, iets wat op zich wel te verwachten was.

M'n baas: "Omdat ik jullie zo aardig vind en ik zo'n goede baas ben geef ik jullie volgende week zaterdag allemaal vrij!!"
Wij: " "
Baas: "Dan is het koninginnedag."
Wij: "... maar natuurlijk."
  FOK!fotograaf zaterdag 23 april 2005 @ 15:03:44 #199
73911 ultra_ivo
pi_26454096
Dikgoed was er inderdaad extreem vandaag. Voor 3 DVG"s had ik gisteren al 10 RC's 48-uurs. Vandaag nog een stuk of 6 erbij. En dan nog de bakjes...
Gelukkig had ik alleen perron & passedienst vandaag.
pi_26454235
Wat een ellende die MBZ-folders. Overal bij langs geweest. Volgende week vrij
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:41:14 #201
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26454711
WAARSCHUWING: De volgende post is niet bedoeld voor tere zieltjes

Zijn ze nou helemaal $^#$^gek geworden die %$&$%& van een $#^@#$^groepsleiders met hun %$&#$& kutideeen en ook voroal die %$@&$^&#%^& kolerelui in %^&#%^&#^utrecht die #^$&#^%& nog noiit een %^&#%^& poststuk in hun #$%&#$%& klauwen hebben gehad!!! $%$%&#$& 10 adressen per vak in je #$&#%^*# kast zodat je dat @#$%&@$&#%&( ding 3 keer om moet draaien om je wijk te straten en zetten %$&@$%&#%&(($ Straten, zetten, straten,zetten, straten, zetten @%$&@*&&^$^&(*&)(*& En breek me de bek niet open over die #$%!@#$^%$&*^%#$ HAH op een @$%&@$%& zaterdag, want dat kan me al #^&#$^helemaal 4#^@%#&^346 gestolen worden. Pluspunten %$^@$%& ik wil%$&#& ook 2 ^*$&^($^miljoen salaris per jaar $%^*$^&(*@#$%^

zo en nu even bijslapen omdat ik om %^*#%^*@^& 5 uur er al weer uit moest en om half drie pas klaar was $^($^&($*$@%^@%$
pi_26455040
Dit zijn jou de dagen dat je blij bent om postbode te zijn.

Heerlijk warm, lekker zonnetje, gezellige mensen, zonnenbrilletje op, mp3spelertje op met zomerse muziek....beter!!!

Dan is het opeens niet erg dat je die overheidfolders moet bezorgen
pi_26455829
D'r was anders best veel post.

(en 'k kon verdorie twee pakjes niet kwijt, omdat de mensen een te kleine bus hadden aangeschaft en dan ook nog 'ns niet thuis zijn. En die dingen worden dan dus maar één keer aangeboden, dus ik kon na de wijk lekker naar het centrum ipv in één keer naar huis.
pi_26456116
Tering zeg, van half zeven tot half vier gewerkt. Leuk hoor, 2 zieken, kutEssent en kutOverheid.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26456486
Er was idd veel post...bakjespost viel wel mee, maar vooral veel dik vind het altijd belachelijk veel als er ook opeens huis aan huis bij is Maarja, ik was om 3 uur klaar, terwijl ik met het uur extra voor de HAH om kwart over 3 pas klaar hoef te zijn... ben blij dat het voorbij is iig
† The 3 Kings †
pi_26456761
Een uur extra voor de HAH?

Je krijgt toch alleen pluspunten?
pi_26456887
ik heb vandaag dus bezorg met dei wietspeculaasjes op, ging wel lekker alleen aan het end van mn wijk begon he wel te werlen
pi_26456991
Voor alleen pluspunten kunnen ze van mijn part de t*ring krijgen Je bent zowieso langer bezig

+ Die punten..eer dat je 7000 punten bij elkaar hebt ben je meer dan een jaar verder, zijn ze 8rlijk ofzo
† The 3 Kings †
pi_26457364
Kut pluspunten 350 erbij
Vroeger kreeg je bij zoiets een extra verlofuurtje
pi_26457739
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:08 schreef Beach het volgende:
Kut pluspunten 350 erbij
Vroeger kreeg je bij zoiets een extra verlofuurtje
Ja... een heel verlofuur. Dat zet zoden aan de dijk.
  FOK!fotograaf zaterdag 23 april 2005 @ 18:54:23 #211
73911 ultra_ivo
pi_26458180
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:36 schreef Jordy-B het volgende:
Een uur extra voor de HAH?

Je krijgt toch alleen pluspunten?
37=37 geldt nog altijd hoor.
pi_26458454
Eens kijken hoeveel punten ik al heb
† The 3 Kings †
pi_26458583
Je hebt 1.006
punten
† The 3 Kings †
pi_26460128
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt 1.006
punten
U gaat door voor de sleutelhanger
pi_26460292
Bij ons was het vanmorgen ook weer 'lachen' om die spaarpunten .

Er zat iemand te godver-en op die Huis-aan-Huis, en toen riep ik "ach joh, weer 350 punten erbij... je hebt al bijna een sleutelhanger bij elkaar gespaard geloof ik" .
pi_26460313

Lekkere puinhoop vandaag weer, maar wel gezellig
Om 3 uur had onze DVG nog een 8 wijken die moesten worden samengevoegd Ach, ik rijd die zakjes wel hoor, maakt mij niet uit
Elke wijk had minstens twee extra binnenzakken nodig (ja, we mogen de post niet in de rode tassen stoppen), dus iedereen had loopdelen A/B-1 A/B-2 en C terwijl normaal alleen A en B voldoende zijn (mocht iemand dit niet snappen, never mind, over een jaar spuit het je lichaam uit...)
Uiteindelijk was ik klaar rond kwart over 6. Tijden netjes opgeschreven en ik zie ze straks wel weer op m'n salarisspecificatie, hoop ik.

Hoeveel punten krijg je trouwens per HAH-dag, 350? Dan heb ik er nu 1300

Overigens kan dit topic wel weer een schop naar KLB krijgen

[ Bericht 1% gewijzigd door Carport op 23-04-2005 21:12:29 ]
pi_26460356
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Bij ons was het vanmorgen ook weer 'lachen' om die spaarpunten .

Er zat iemand te godver-en op die Huis-aan-Huis, en toen riep ik "ach joh, weer 350 punten erbij... je hebt al bijna een sleutelhanger bij elkaar gespaard geloof ik" .
Zo liep ik ook m'n collega's te stangen:
"Ah, joh, maak je niet zo druk, over een paar maanden kan je tenminste een zakmes bestellen."
Je had die gezichten moeten zien
pi_26460537
Ik heb nu blijkbaar "al" 950 pluspunten. Geweldig.
pi_26482716
Ik wil het dartbord hebben, 5500 punten ofzo.. ben nog wel een jaar bezig eer ik die punten heb
† The 3 Kings †
  zondag 24 april 2005 @ 20:49:23 #220
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_26482836
We hadden huis-aan-huis op zaterdag die zelfs bij nee-nee-sticker-huizen naar binnen moet. En ik krijg er geen cent meer voor betaald. En we hadde nóók nog eens telefoonboeken. Kutbaantje!
pi_26482962
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil het dartbord hebben, 5500 punten ofzo.. ben nog wel een jaar bezig eer ik die punten heb
Mijn punten wil ik gaan besteden aan het zweefvliegen, alleen dat duurt voorlopig nog wel even (6.664 punten )
  zondag 24 april 2005 @ 21:44:34 #222
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_26484421
De 51T.

pi_26491023
Zo, zaterdag weer 350 km versleten.
pi_26491442
350 KM? Wat moet je doen dan?
Vakantie
pi_26491790
Oh, voor TNT gereden in de regio Flevoland, Overijssel en Drenthe. Dezelfde auto's van het koeriersbedrijf waar ik zaterdags voor werk, werden tot voor kort aan toe vooral voor TPG Post gebruikt, wat ik overigens erg mis hoor!
  maandag 25 april 2005 @ 21:11:09 #226
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_26505289
Even een vraag voor jullie.....het is namelijk iets wat ik niet begrijp (en dat als ARK medewerker ).
Ik heb laatst tickets voor Limp Bizkit besteld via internet. Nou zit dat zooitje in Duitsland dus die sturen het via DHL naar Nederland.
Nou weet ik dat wij bij de TPG pakketservice ook vaak pakketten uit Duitsland hebben, geleverd door DHL, maar die wij dan moeten bezorgen (dat zie je aan die mooie gele DHL plakbandzooi op het pakketje )... Nou vraag ik me af...wanneer worden pakketten van DHL nou overgeheveld naar TPG (TNT) en wanneer bezorgd DHL ze zelf?
Ik zou het namelijk wel leuk vinden als ik morgen de deur open doe en er staat een collega voor de deur
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 25 april 2005 @ 22:15:39 #227
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_26506706
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:49 schreef TheSorrow het volgende:
Voor alleen pluspunten kunnen ze van mijn part de t*ring krijgen Je bent zowieso langer bezig

+ Die punten..eer dat je 7000 punten bij elkaar hebt ben je meer dan een jaar verder, zijn ze 8rlijk ofzo
Nee, juist heel slim

Net als een tijdje geleden met die post van Waterschap. Kregen we wat later één brief waarin we werden bedankt.
Ik heb serieus drie uur langer gedaan dan normaal en ja, ik heb het vuur uit mijn sloffen gelopen. Gelukkig heb ik nu wel een fijne wijk, alleen de wijk die ik moet voorbereiden is loeigroot met meestal drie rode bakken en een hele berg dik.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_26506966
Kunnen we niet van al onze punten bij elkaar zon zweefvlieg regelen en aanbieden aan Peter Bakker en dan neer laten storten
Dan breng ik graag extra hah weg
pi_26514001
Je mag je punten niet aan anderen geven of laten sturen , dit was niet mogelijk hadden ze mij verteld.. anders had ik al zeker 500 punten erbij, sinds 2 collega's weg zijn en toch nix aan die punten hadden
† The 3 Kings †
pi_26518676
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:44 schreef FlyingFox het volgende:
De 51T.

[afbeelding]
Dat is je wijk?
Even creatief geweest met routenet.nl en MS Paint en voila, de 1525P (die donker rode lijntjes zijn de straten waar ik loop):

dinsdag 26 april 2005 @ 14:26:49 #231
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26519729
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:15 schreef Elegy het volgende:

[..]
gelukkig heb ik nu wel een fijne wijk, alleen de wijk die ik moet voorbereiden is loeigroot met meestal drie rode bakken en een hele berg dik.
Vind jij drie rode bakken al veel? Welk boerengehucht woon je?
A.M.A.B
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:41:31 #232
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_26520087
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Vind jij drie rode bakken al veel? Welk boerengehucht woon je?
...het minimum is drie Dan ook nog eens vier/vijf volle blauwe en een hele stapel pakjes. Gelukkig is de Roodrunner voor die arme jongen beschikbaar. Laatst ook weer vier steunpuntzakken staan maken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_26520161
Nu die HSM hier draait hebben we gelukkig geen pakjes meer. De enige pakjes die we nog krijgen zijn van die dunne doosjes (en dikke enveloppen) die gewoon door de brievenbus gaan.
pi_26520293
Bij mij bij mn eerste wijk 2 of 3, en bij de 2e 1 of 2... Ik doe over de eerste zo'n anderhalf uur, en de 2e een uur en 10 minuten... Pakjes hebben wij jammergenoeg nog wel, mogen ze ook afschaffen van mijn part
† The 3 Kings †
pi_26520356
Ach joh, wat maken die pakjes uit. Ze nemen miss wat ruimte in, maargoed hoe cares je moet je tijd toch opschrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door M3THoD_MAN op 26-04-2005 14:54:51 (Typo) ]
Vakantie
pi_26521142
Tijd opschrijven? Hier niet in ieder geval, tenzij je een binnendienst hebt. Daarom ben ik blij dat die pakjes eraf gehaald zijn, meestal viel het wel mee (gemiddeld 4 pakjes of zo), maar als die Neckermann dan weer is bezorgd krijgen al die mensen het weer op hun heupen en gaan dan weer bestellen waardoor het aantal pakjes toeneemt en je dus 20 minuten extra kunt rekenen voor de pakjes/briefjes.
pi_26521466
Mja die pakjes gooi ik gewoon in mn auto dus dat is op zich geen probleem..wat wel kut is is als je zo'n leuke dikke doos in je schoudertas hebt met nog 3 bundels, dat loopt niet echt comfortabel... tijd opschrijven is bij ons alleen als t extreem druk is, of met kerstperiode
† The 3 Kings †
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:54:53 #238
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_26522769
Ook erg zijn die pakjes van een vaag duits bedrijf, zit dan jam en nog wat zooi in. Ik geloof dat het van Readers Digest komt. Die worden bij mijn wijk nogal vaak geweigerd. Sta ik daar met die stomme dozen

Of van die mensen die drie keer hetzelde artikel bij de Neckermann bestellen, 1x gewoon, 1x te groot en 1x te klein "want dan kunnen ze mooi thuis passen". Opdarren, passen doe je maar in de winkel, lui varken

Opschrijven doen wij trouwens allang niet meer, helaas. Wij, tenminste ik als zaterdagbezorger, zitten gewoon aan een contract vast. Ben er wel 25 minuten op vooruitgegaan trouwens, da's wel fijn.
pi_26523068
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef Elegy het volgende:
Of van die mensen die drie keer hetzelde artikel bij de Neckermann bestellen, 1x gewoon, 1x te groot en 1x te klein "want dan kunnen ze mooi thuis passen". Opdarren, passen doe je maar in de winkel, lui varken
Nog irritanter: van die enorme Neckermann "enveloppen" waar dan een miniscuul doosje in zit dat net te dik is om door de brievenbus te duwen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:43:36 #240
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26525311
Wij werken met HSM's, dan zouden alle pakjes die je meekrijgt dus door de bus moeten gaan... nou, dat doen ze ook

Zal vanavond misschien ook nog eens creatie mijn wijkje soepen
pi_26525565
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
Even een vraag voor jullie.....het is namelijk iets wat ik niet begrijp (en dat als ARK medewerker ).
Ik heb laatst tickets voor Limp Bizkit besteld via internet. Nou zit dat zooitje in Duitsland dus die sturen het via DHL naar Nederland.
Nou weet ik dat wij bij de TPG pakketservice ook vaak pakketten uit Duitsland hebben, geleverd door DHL, maar die wij dan moeten bezorgen (dat zie je aan die mooie gele DHL plakbandzooi op het pakketje )... Nou vraag ik me af...wanneer worden pakketten van DHL nou overgeheveld naar TPG (TNT) en wanneer bezorgd DHL ze zelf?
Ik zou het namelijk wel leuk vinden als ik morgen de deur open doe en er staat een collega voor de deur
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik kan me 2 dingen voorstellen:
* DHL Nederland heeft niet genoeg capaciteit en laat een deel door TPG bezorgen.
* TPG heeft een (wellicht oud) contract waarin staat dat zij een bepaald deel van buitenlandse pakketten moet bezorgen. DHL Buitenland kan dan dus niet alles naar DHL Nederland sturen, omdat dit dan contractbreuk zou zijn.
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef OMG het volgende:
Nu die HSM hier draait hebben we gelukkig geen pakjes meer. De enige pakjes die we nog krijgen zijn van die dunne doosjes (en dikke enveloppen) die gewoon door de brievenbus gaan.
Ja, door de brievenbussen zouden moeten kunnen. Vaak genoeg sta ik met die dingen voor een bus waar het niet in past. Het ligt dan aan m'n humeur en tijd of ik aanbel of een kennisgeving schrijf
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef Elegy het volgende:
Ook erg zijn die pakjes van een vaag duits bedrijf, zit dan jam en nog wat zooi in. Ik geloof dat het van Readers Digest komt. Die worden bij mijn wijk nogal vaak geweigerd. Sta ik daar met die stomme dozen
[..]
Ik weet nog wel dat ik met kerst ook een paar van die jamdingen had. Het had ook gesneeuwd en ik was als de dood dat ik met m'n fiets onderuit ging en al die jam over straat lag

Zijn bij iemand trouwens de spaarpunten al bijgeschreven van afgelopen zaterdag? Geen idee hoe lang zo iets gaat duren Ik zie het nog wel dat we straks pas na 2 maanden die punten krijgen. Ja, weet ik dan nog hoevaak ik HAH of 3 stuks gelopen hebt.
Ik zie ze er namelijk nog wel voor aan dat ze de helft gewoon niet toekennen...
pi_26526303
Bij mij zijn ze bijgeschreven...
pi_26528208
Je hebt 1.356
punten

Bij mij ook
† The 3 Kings †
pi_26528515
hoe kom je nou weer aan 1.356 punten?

Heb je al iets gekocht, ofzo?

Ik heb er 1300... 250 start en 3×350 van HAH.
pi_26533662
Ik weet ook niet hoe ik aan die 6 punten kom Ik heb nog niets gekocht, ik wil dat dartbord hebben, is iets van 5500punten
† The 3 Kings †
pi_26534021
Ik kan heel vaak pakjes laten liggen als ik er geen zin in heb om ze mee te nemen.
groot deel van mn wijk is industrie en op zaterdag zij er heel veel bedrijven dicht.
Onder het mom van 'op zaterdag is er nooit iemand' laat ik de grote pakjes liggen voor maandag
pi_26535314
Maandag bezorgen we alleen de pakjes die niet uitgereikt zijn op zaterdag...maar in jou geval is dat dus ook voor de bedrijven Prachtig voor degene die de wijk maandag heeft
† The 3 Kings †
pi_26535330
Dat is dus een ouwe vent die vaak daarover zeurt, dat ik teveel laat liggen
pi_26545449
Hahah Mja bij ons is het steeds vaker dat alle pakjes verkeerd liggen, stelletje lomperds
† The 3 Kings †
  donderdag 28 april 2005 @ 15:55:52 #250
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_26572432
Ik moet zo huilen van die pluspunten. Kun je sparen voor een kookwekker of een set handdoeken.. Wat moet je daar nou mee? Wij maar sjouwen met die kufolders die toch iedereen gelijk wegflikkert. Afgelopen zaterdag was het ook bijzonder druk... ik was pas om 16.10 uur klaar, normaal red ik het wel voor 14.30 uur.. Ik had voor het eerst in tijden weer een steunzak.. M'n fiets kraakte ook af en toe, dus ik was blij toen ik hem veilig in de schuur kon zetten.

Aanstaande zaterdag lekker vrij in ieder geval! Maar nog steeds niet van m'n collega's af, mijn koninginneweekend wordt een TPG- (of al TNT?) weekend!
lief, saai & lui
pi_26573011
Wat een kutzooi weer...

Twee weken terug liet de teamcoach me gewoon van woensdag t/m dinsdag erop thuis, 'omdat ie geen werk voor me had'. Komt ie er vorige week dus achter dat ik dit tijdvak nog 8 uur in moest halen, en das dus 28 uur postbestellen in een week tijd .

Halsoverkop moest ik dus afgelopen zaterdag opdraven 'omdat ik anders niet aan m'n uren zou komen', terwijl ik gvd het laatste weekend jeugdvoetbal wilde gaan kijken . Tot overmaat van ramp ben ik vandaag wéér thuisgelaten, omdat ik met de Koninginnendaguren meegerekend nu ineens weer wel genoeg uren heb gemaakt!
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:05:13 #252
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_26629903
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:09:37 #253
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26630034
Zo... vandaag was het wel lekker zo mag het altijd zijn wat mij betreft, geen HAH, geen post, geen gezeur van groepsleiders, maar bier en je vrienden
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:26:59 #254
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26630542
Dat ik dit opic nog nooit gezien heb zeg...

Leuk, kreeg vandaag een brief. We hebben met onze vestiging eindelijk volgens de norm gepresteerd en daarom zouden we - zoals beloofd - een leuk presentje krijgen. Nu is bekend geworden wat we krijgen: een ontbijt. Ik werk alleen op de zaterdag!
  zondag 1 mei 2005 @ 18:55:08 #255
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_26646128
Beter toch? Ik moet morgen werken dan, mn eigen wijk word voorbereid, en heb een 2e andere wijk, da's wel beter, want mn 2e is ook super groot Hopelijk word het wel wat minder warm, anders is het niet te doen
† The 3 Kings †
  zondag 1 mei 2005 @ 19:07:02 #256
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_26646366
Wat gek, ik heb namelijk nooit pakjes, die worden door de pakketservice gedaan, en die werken vanuit een andere plek. Ik heb geen idee hoeveel punten ik heb, maar je kunt er toch niets mee
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_26646394
Heerlijk dat we gister dagje vrij hadden.

Trouwens zijn hier chauffeurs die ook een certificaat hebben gehad. Ik heb afgelopen vrijdag mijn derde gehad. Ik rijd al drie jaar schadevrij

Hopelijk krijg ik pluspunten
  zondag 1 mei 2005 @ 19:20:20 #258
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_26646583
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:08 schreef MrX1982 het volgende:
Heerlijk dat we gister dagje vrij hadden.

Trouwens zijn hier chauffeurs die ook een certificaat hebben gehad. Ik heb afgelopen vrijdag mijn derde gehad. Ik rijd al drie jaar schadevrij

Hopelijk krijg ik pluspunten
Idem hier, ik rijd nu 2 jaar schadevrij. Ach misschien kan ik korting krijgen op mijn autoverzekering als ik volgend jaar mijn X5 heb.
  zondag 1 mei 2005 @ 19:22:44 #259
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_26646629
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:26 schreef MadGuy het volgende:
Dat ik dit opic nog nooit gezien heb zeg...

Leuk, kreeg vandaag een brief. We hebben met onze vestiging eindelijk volgens de norm gepresteerd en daarom zouden we - zoals beloofd - een leuk presentje krijgen. Nu is bekend geworden wat we krijgen: een ontbijt. Ik werk alleen op de zaterdag!
Dan moet je bij je vestigingsmanager gaan klagen, want het is natuurlijk onzinnig dat de zaterdagmedewerkers niets krijgen. Het is al een erg magere beloning eigenlijk
pi_26646639
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:20 schreef Arnold_fan het volgende:
Idem hier, ik rijd nu 2 jaar schadevrij. Ach misschien kan ik korting krijgen op mijn autoverzekering als ik volgend jaar mijn X5 heb.

Mits je niet je portemonnee vergeet
  zondag 1 mei 2005 @ 19:26:36 #261
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_26646707
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:05 schreef Klonk het volgende:
pakketservice is zo slecht nog niet

behalve als iemand een pakje lood verstuurt, had ik vandaag last van, pakje was klein, maar loodzwaar.......
Hoe ben je daar terecht gekomen, en hoeveel uur kun jij daar werken bij de pakketservice? En in welke loonschaal val je?
  zondag 1 mei 2005 @ 19:28:30 #262
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_26646751
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Mits je niet je portemonnee vergeet
WTF weet jij van mijn portomonee? Is dat weer een van je lage streken:P???? Ik miste inderdaad een paar condooms
pi_26647546
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:28 schreef Arnold_fan het volgende:
WTF weet jij van mijn portomonee? Is dat weer een van je lage streken:P???? Ik miste inderdaad een paar condooms
Die lag nog in de auto van de post en heb hem bij je in de brievenbus gedaan.

ik heb het vindersloon er al uit gehaald
  zondag 1 mei 2005 @ 20:26:00 #264
110777 Adsum
Is present!
pi_26648149
Meivakantie.... werken....
De hele week 3e prioriteit en op dinsdag + vrijdag ook 2e prio... 8.15 uur beginnen...
  zondag 1 mei 2005 @ 20:37:39 #265
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_26648469
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Die lag nog in de auto van de post en heb hem bij je in de brievenbus gedaan.

ik heb het vindersloon er al uit gehaald
Ik dank je....

[offtopic] heb jij een installatiebestand van msn 6?
  zondag 1 mei 2005 @ 20:47:43 #266
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26648741
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:26 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hoe ben je daar terecht gekomen, en hoeveel uur kun jij daar werken bij de pakketservice? En in welke loonschaal val je?
ik werk via een subcontractor, aantal uren nog niet helemaal bekend, loonschaal ook nog niet, is een proefplaatsing.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:36:20 #267
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_26654902
ff een vraagje tussendoor.. ik heb sinds januari mn rijbewijs, ik heb gehoord als je bijv. chauffeur wilt worden bij de TPG, of bijv koeriersdiensten wilt doen, dat je minimaal je rijbewijs een jaar moet hebben? Ik zou op zich wel met een tpg bus bijv bussen gaan legen extra ofzo, kan wel wat extra centjes gebruiken
† The 3 Kings †
pi_26654939
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:36 schreef TheSorrow het volgende:
ff een vraagje tussendoor.. ik heb sinds januari mn rijbewijs, ik heb gehoord als je bijv. chauffeur wilt worden bij de TPG, of bijv koeriersdiensten wilt doen, dat je minimaal je rijbewijs een jaar moet hebben? Ik zou op zich wel met een tpg bus bijv bussen gaan legen extra ofzo, kan wel wat extra centjes gebruiken
In Woerden was er een tijdje geleden een zaterdag werker zonder rijbewijs die de autodienst deed, dus met wat geluk controleren ze je niet
pi_26654942
Ook ff een vraagje aan mijn kant voor de pakketservice. .

Zijn de verzendkosten voor een digitale decoder daarwerkelijk 7,08 euro? .
Hoi.
pi_26655020
Ik ben al 3 jaar chauffeur bij TPG Post en ze hebben nog nooit naar mijn rijbewijs gevraagd.
Toen ik hem net had mocht ik meteen op de auto
  maandag 2 mei 2005 @ 01:05:49 #271
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_26655452
Vet Ook gelijk op de bus of? Want een collega zei dat t heel anders is met zo'n bus, je bent natuurlijk veel groter enzo.. is t echt lastig? Zal vast wel
† The 3 Kings †
pi_26655512
Nah toen ik er kwam hadden we Fiat Scudo's. Zijn gewoon bestelauto's.
Beetje scheuren in auto's van de post is altijd leuk. Morgen weer
pi_26655522
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:09 schreef MrX1982 het volgende:
Nah toen ik er kwam hadden we Fiat Scudo's. Zijn gewoon bestelauto's.
Beetje scheuren in auto's van de post is altijd leuk. Morgen weer
Scheuren en je bocoscore dan?
pi_26655538
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:09 schreef Beach het volgende:
Ach daar geef ik niet zoveel om. Zit altijd in de onderste regionen van de totaalscore aan het einde van de maand.
Vooral mijn acceleratie is slecht
pi_26655554
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach daar geef ik niet zoveel om. Zit altijd in de onderste regionen van de totaalscore aan het einde van de maand.
Vooral mijn acceleratie is slecht
collega van me heeft maar 40 ofzo
pi_26655587
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:12 schreef Beach het volgende:
overall of of in een subcategorie?

Mijn acceleratie zit meestal ook ver onder de norm
Maar ja die auto's van ons acceleren ook voor geen meter
pi_26658140
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:36 schreef TheSorrow het volgende:
Vaak hoor je 1,5 - 2 jaar je rijbewijs, maar met een beetje geluk is 1 jaar ook wel voldoende. Bij mijn koeriersbedrijf letten ze er helemaal niet op, zolang je maar snel kan werken
  maandag 2 mei 2005 @ 10:22:00 #278
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26659764
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan moet je bij je vestigingsmanager gaan klagen, want het is natuurlijk onzinnig dat de zaterdagmedewerkers niets krijgen. Het is al een erg magere beloning eigenlijk
Vind ik ook en doe ik ook. Ze kennen me daar al te goed...
pi_26660212
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:05 schreef TheSorrow het volgende:
Vet Ook gelijk op de bus of? Want een collega zei dat t heel anders is met zo'n bus, je bent natuurlijk veel groter enzo.. is t echt lastig? Zal vast wel
Ik mocht ook gelijk in de bussen rijden. Net twee dagen m'n rijbewijs en ik moest een haalrit gaan rijden in een klepperwagen (Mercedes Sprinter). Ja, dat was wel even wennen, maar als je er een paar keer in gereden hebt, rijdt t gewoon als alle andere auto's. Je bent alleen wat groter.
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:09 schreef Beach het volgende:

[..]

Alles 100
Ik rijd niet overdreven netjes ofzo. De truc zit m in het snel doorschakelen. Bij 2000 toeren schakel ik al. Bij je rijlessen leer je dat je in z'n 3 moet rijden bij 50 km/u. Ik zit dan al zo'n beetje in z'n 5.
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben al 3 jaar chauffeur bij TPG Post en ze hebben nog nooit naar mijn rijbewijs gevraagd.
Toen ik hem net had mocht ik meteen op de auto
Naar mijn rijbewijs hebben ze inderdaad ook nooit gevraagd.
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Vorige week kregen we een overzicht per chauffeur; was er eentje die had 7 bij acceleratie Goed, hij rijdt dan wel in een klepperwagen, die staan bij ons veel te strak afgesteld - op die wagens scoor ik ook niet goed -, maar ze veranderen er niets aan. Binnenkort moet ie ook van de auto's af, geloof ik
pi_26660646
Gewoon lekker doortrekken, dieselauto's kunnen heel wat hebben (vooral die Mercedes-busjes).
pi_26660673
Gaan jullie sukkels nog om 12.30 beginnen

(ja ik heb lekker vrij)
  FOK!fotograaf maandag 2 mei 2005 @ 11:28:17 #282
73911 ultra_ivo
pi_26661431
Diegenen die vandaag dienst hebben zijn al lang begonnen (dienst als op dinsdag).
  maandag 2 mei 2005 @ 16:38:01 #283
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_26668825
Ik moest om 8 uur beginnen Woensdag weer.. heb wel geluk gehad, amper regen gehad, en weinig pakjes
† The 3 Kings †
pi_26668841
Ik heb bijna nooit veel pakjes
pi_26670097
Ik ben van 9 tot 4 onderweg geweest .
  maandag 2 mei 2005 @ 17:21:20 #286
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26670174
Zaterdag voor het laatst werken bij de TPG.
A.M.A.B
pi_26702624
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:21 schreef Cart_man het volgende:
Zaterdag voor het laatst werken bij de TPG.
Dan mag je hier nooit meer posten

Maar je bent wel blij om te stoppen? Vind je het niet leuk meer of nieuwe carriere move?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:37:26 #288
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26702651
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan mag je hier nooit meer posten

Maar je bent wel blij om te stoppen? Vind je het niet leuk meer of nieuwe carriere move?
Boeie.

Ik heb er nu 6 jaar gewerkt, waarvan de laatste 2 jaar zonder plezier. Ga weer verder met mijn leven.
Bijna afgestudeerd, dus op zoek naar een baan.
A.M.A.B
pi_26702759
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:37 schreef Cart_man het volgende:
Boeie.

Ik heb er nu 6 jaar gewerkt, waarvan de laatste 2 jaar zonder plezier. Ga weer verder met mijn leven.
Bijna afgestudeerd, dus op zoek naar een baan.
Ja ik werk er nu ook 6 jaar en merk ook wel dat ik het minder leuk vind dan vroeger. Zeker door al die veranderingen maar ja mijn studie is nog niet ten einde. Dus blijf nog ff hangen.

Veel succes met je verdere carriere
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:42:35 #290
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26702815
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja ik werk er nu ook 6 jaar en merk ook wel dat ik het minder leuk vind dan vroeger. Zeker door al die veranderingen maar ja mijn studie is nog niet ten einde. Dus blijf nog ff hangen.

Veel succes met je verdere carriere
hier ook... al 8 jaar maar nu geen jaar meer, of ik moet echt geen baan kunnen vinden
pi_26703245
Echte die-hard TPG'ers. Uit de tijd dat we nog PTT-Post heette. Wat een tijden
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:05:05 #292
110777 Adsum
Is present!
pi_26703373
Vandaag was er wel een beetje veel post hiero, KPN rekeningen en die zooi van de loterij...
Wel fijn dat de Gamma er vandaag niet bij zat, die komt vrijdag pas
pi_26704754
Wij hadden weinig post en maar één HaH (Albert Heijn) vandaag.

Ik heb m'n post om 9.45 opgehaald (in m'n bodywarmer! ), reed om 10.00 aan bij het kantoor en toen ik om 10.10 bij m'n eerste adres kwam begon het te druppelen . Ik dacht "snel effe dit bundeltje bestellen, bij nummer 36 sta ik droog (overkappinkje van een meter ofzo) en kan ik m'n regenpak aandoen" .

Kom ik daar aan, wil ik m'n regenpak pakken, begint het me toch te stortregenen !! De ouwe vent die op 36 woont kwam toevalligerwijs naar buiten omdat ie (hoe toepasselijk ) net naar de AH wilde gaan, maar die bedacht zich toch maar . Een half uur lang heeft het gebliksemt, gedonderd, geonweert en geplenst als een dolle . De hele straat stond blank, maar ik heb mooi geschuild bij die ouwe .
  FOK!fotograaf dinsdag 3 mei 2005 @ 19:21:11 #294
73911 ultra_ivo
pi_26705363
Ik was net klaar toen de bui losbarste. Afspraak scherp gepland na het werk, dus toch maar door de bui heengefietst. M'n schoenen en m'n broek zijn nog aan het drogen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:30:23 #295
110777 Adsum
Is present!
pi_26705606
Hahaha, hier heeft het helemaal niet geregend, heb de hele route in m´n polo gelopen
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:52:09 #296
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_26709823
De post maakt het voor zichzelf kapot, er moeten gewoon een paar oudere mensen weg, en dan kunnen de gaten als vanouds weer door de sutdenten worden opgevuld.
pi_26724124
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:58 schreef Yeahinho het volgende:
*Verhaal*
maar ik heb mooi geschuild bij die ouwe.
Mooi weer een half uurtje verdient met schuilen,
Vakantie
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:06:52 #298
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26724336
Spam deze even vol, dan kunnen we er tenminste een maken met de nieuwe titel (zie pag. 1):

pi_26727216
*S*P*A*M*

Ik moet vrijdag en zaterdag weer werken, hopen dat het een beetje mooi weer wordt, is altijd lekker als je buiten moet lopen.
Vakantie
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:01:24 #300
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26727851
Weet iemand trouwens of er nog stembiljetten bezorgd moeten gaan worden voor die Europese Grondwet? Zoja, welke dag?
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:02:13 #301
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26727872
300
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')