Hier niet in elk geval lijkt me niet dat we per vestiging een ander hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef Elvi het volgende:
O ds t kerstpakket is nie veel aan?Ik hoop dat ze m dan morgen komen brengen ofzow...
Opzouten kutklant!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wat zou de TPG zonder klanten zijn he? Dan bestond de TPG niet eens.
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef hallo_mensen het volgende:
ik ben krantenbezorger mag ik nu ook klagen over de ontvangers?
Ik bezorg op zaterdag avondquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef nexcro het volgende:
[..]
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.![]()
Alsof iedereen de krant direct uit de bus haaltquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik bezorg op zaterdag avond
in naam van Netwerk
Het is weer zo'n Fair Trade pakket net als vorig jaar. Met nootjes, chips, wijnazijn, noodles, tibetaanse olie, soepkommen en zo'n vaag dobbelsteenspel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef Elvi het volgende:
O ds t kerstpakket is nie veel aan?Ik hoop dat ze m dan morgen komen brengen ofzow...
Ze moeten niet klagen. Als werkende mensen niet thuis zijn stoppen ze gewoon en briefje in de bus dat je je pakje op het postkantoor op kan komen halen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:56 schreef Darksoulz het volgende:
Klagende postbodes op internet, het moet niet gekker worden
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze moeten niet klagen. Als werkende mensen niet htuis zijn stoppen ze gewoon en briefje in de bus dat je je pakje op het postkantoor op kan komen halen.
Dit inplaats van s'avonds nog eens langs te komen om het dan nog een keer te proberen.
Kutklant!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand.
Ja, maar dat klote postkantoor is nooit open als ik vrij ben. En het was iets waar ik perse zelf voor moest tekenen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Je gaat maar met je lamme reet lang het postkantoor!
Jawel, snap jij ook dat jij geen post krijgt als wij niet bezorgen. Omdat het bv zoals vandaag klote weer was.en weer lekker druk was en het ook nog es te laat kwam(de post).quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Snappen jullie nu echt niet dat jullie zonder werk zitten als er geen klanten waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |