Idem hier, ik rijd nu 2 jaar schadevrij. Ach misschien kan ik korting krijgen op mijn autoverzekering als ik volgend jaar mijn X5 heb.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:08 schreef MrX1982 het volgende:
Heerlijk dat we gister dagje vrij hadden.
Trouwens zijn hier chauffeurs die ook een certificaat hebben gehad. Ik heb afgelopen vrijdag mijn derde gehad. Ik rijd al drie jaar schadevrij
Hopelijk krijg ik pluspunten
Dan moet je bij je vestigingsmanager gaan klagen, want het is natuurlijk onzinnig dat de zaterdagmedewerkers niets krijgen. Het is al een erg magere beloning eigenlijkquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:26 schreef MadGuy het volgende:
Dat ik dit opic nog nooit gezien heb zeg...
Leuk, kreeg vandaag een brief. We hebben met onze vestiging eindelijk volgens de norm gepresteerd en daarom zouden we - zoals beloofd - een leuk presentje krijgen. Nu is bekend geworden wat we krijgen: een ontbijt. Ik werk alleen op de zaterdag!
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:20 schreef Arnold_fan het volgende:
Idem hier, ik rijd nu 2 jaar schadevrij. Ach misschien kan ik korting krijgen op mijn autoverzekering als ik volgend jaar mijn X5 heb.
Hoe ben je daar terecht gekomen, en hoeveel uur kun jij daar werken bij de pakketservice? En in welke loonschaal val je?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:05 schreef Klonk het volgende:
pakketservice is zo slecht nog niet
behalve als iemand een pakje lood verstuurt, had ik vandaag last van, pakje was klein, maar loodzwaar.......
WTF weet jij van mijn portomonee? Is dat weer een van je lage streken:P???? Ik miste inderdaad een paar condoomsquote:
Die lag nog in de auto van de post en heb hem bij je in de brievenbus gedaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:28 schreef Arnold_fan het volgende:
WTF weet jij van mijn portomonee? Is dat weer een van je lage streken:P???? Ik miste inderdaad een paar condooms![]()
Ik dank je....quote:Op zondag 1 mei 2005 20:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die lag nog in de auto van de post en heb hem bij je in de brievenbus gedaan.
ik heb het vindersloon er al uit gehaald
ik werk via een subcontractor, aantal uren nog niet helemaal bekend, loonschaal ook nog niet, is een proefplaatsing.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:26 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terecht gekomen, en hoeveel uur kun jij daar werken bij de pakketservice? En in welke loonschaal val je?
In Woerden was er een tijdje geleden een zaterdag werker zonder rijbewijs die de autodienst deed, dus met wat geluk controleren ze je nietquote:Op maandag 2 mei 2005 00:36 schreef TheSorrow het volgende:
ff een vraagje tussendoor.. ik heb sinds januari mn rijbewijs, ik heb gehoord als je bijv. chauffeur wilt worden bij de TPG, of bijv koeriersdiensten wilt doen, dat je minimaal je rijbewijs een jaar moet hebben? Ik zou op zich wel met een tpg bus bijv bussen gaan legen extra ofzo, kan wel wat extra centjes gebruiken
Scheurenquote:Op maandag 2 mei 2005 01:09 schreef MrX1982 het volgende:
Nah toen ik er kwam hadden we Fiat Scudo's. Zijn gewoon bestelauto's.
Beetje scheuren in auto's van de post is altijd leuk. Morgen weer
Ach daar geef ik niet zoveel om. Zit altijd in de onderste regionen van de totaalscore aan het einde van de maand.quote:
collega van me heeft maar 40 ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 01:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach daar geef ik niet zoveel om. Zit altijd in de onderste regionen van de totaalscore aan het einde van de maand.
Vooral mijn acceleratie is slecht
overall of of in een subcategorie?quote:
Vaak hoor je 1,5 - 2 jaar je rijbewijs, maar met een beetje geluk is 1 jaar ook wel voldoende. Bij mijn koeriersbedrijf letten ze er helemaal niet op, zolang je maar snel kan werkenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:36 schreef TheSorrow het volgende:
ff een vraagje tussendoor.. ik heb sinds januari mn rijbewijs, ik heb gehoord als je bijv. chauffeur wilt worden bij de TPG, of bijv koeriersdiensten wilt doen, dat je minimaal je rijbewijs een jaar moet hebben? Ik zou op zich wel met een tpg bus bijv bussen gaan legen extra ofzo, kan wel wat extra centjes gebruiken
Vind ik ook en doe ik ook. Ze kennen me daar al te goed...quote:Op zondag 1 mei 2005 19:22 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan moet je bij je vestigingsmanager gaan klagen, want het is natuurlijk onzinnig dat de zaterdagmedewerkers niets krijgen. Het is al een erg magere beloning eigenlijk![]()
Ik mocht ook gelijk in de bussen rijden. Net twee dagen m'n rijbewijs en ik moest een haalrit gaan rijden in een klepperwagen (Mercedes Sprinter). Ja, dat was wel even wennen, maar als je er een paar keer in gereden hebt, rijdt t gewoon als alle andere auto's. Je bent alleen wat groter.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:05 schreef TheSorrow het volgende:
VetOok gelijk op de bus of? Want een collega zei dat t heel anders is met zo'n bus, je bent natuurlijk veel groter enzo.. is t echt lastig?
Zal vast wel
Alles 100quote:
Naar mijn rijbewijs hebben ze inderdaad ook nooit gevraagd.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben al 3 jaar chauffeur bij TPG Post en ze hebben nog nooit naar mijn rijbewijs gevraagd.
Toen ik hem net had mocht ik meteen op de auto
Vorige week kregen we een overzicht per chauffeur; was er eentje die had 7 bij acceleratiequote:
Dan mag je hier nooit meer postenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:21 schreef Cart_man het volgende:
Zaterdag voor het laatst werken bij de TPG.
Boeie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan mag je hier nooit meer posten
Maar je bent wel blij om te stoppen? Vind je het niet leuk meer of nieuwe carriere move?
Ja ik werk er nu ook 6 jaar en merk ook wel dat ik het minder leuk vind dan vroeger. Zeker door al die veranderingen maar ja mijn studie is nog niet ten einde. Dus blijf nog ff hangen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:37 schreef Cart_man het volgende:
Boeie.
Ik heb er nu 6 jaar gewerkt, waarvan de laatste 2 jaar zonder plezier. Ga weer verder met mijn leven.
Bijna afgestudeerd, dus op zoek naar een baan.
hier ook... al 8 jaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja ik werk er nu ook 6 jaar en merk ook wel dat ik het minder leuk vind dan vroeger. Zeker door al die veranderingen maar ja mijn studie is nog niet ten einde. Dus blijf nog ff hangen.
Veel succes met je verdere carriere
Mooi weer een half uurtje verdient met schuilen,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:58 schreef Yeahinho het volgende:
*Verhaal*
maar ik heb mooi geschuild bij die ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |