joepie, meer pluspuntenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:10 schreef OMG het volgende:
Oh, volgende week zaterdag HAH. Altijd leuk.![]()
Dan ben je toch ook best wel dom... als je 't dan toch wilt dumpen, doe 't dan thuisquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
Collega van mij is ontslagenHij had dus tijdens het bezorgen de HAH ergens gedumpt. Helaas had een voorbijganger dit gezien en contact opgenomen met het bedrijf die normaalgesproken de reclamefolder bezorgd. Zei hebben op hun beurt weer contact opgenomen met TPG die mijn 'ex' collega op het matje hebben geroepen en dus ontslagen hebben, naar mijn mening volledig terecht
ja precies! gelukkig heb ik tegenwoordig niet meer zoveel postautos... vo lgens mij doen ze dat als soort van ontgroeningquote:Op dinsdag 12 april 2005 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
ING Carlease. daar naast de A27 zeker?
Slijmbal. Wat mot je Sylvia?quote:Op maandag 18 april 2005 18:00 schreef sylvesterrr het volgende:TPG
De pakketbezorgers en postbodes zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Wacht je al lang op je pakketje knoflook dan?quote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wacht op m'n pakketje uit Japan.
Oh, wil je zo graag dat ik klaag? Vooruit dan maar.quote:Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Een compliment voor TPG Post. Dat kom je ook niet meer vaak tegen
wacht maar totdat je pakketje "per ongeluk" verdwijnt
gr8w8, ga bij oompje Twisted je strippenkaarten declareren ofzo.quote:Op maandag 18 april 2005 18:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wacht je al lang op je pakketje knoflook dan?![]()
Ik wist het wel. Klote TPGquote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh, wil je zo graag dat ik klaag? Vooruit dan maar.
Waar is mijn pakketje van bol.com dat op 1 april 2005 (serieus!) is "uitgereikt"?
Hallo, het is dan niet voor niks 1 april! Wij houden ook wel van een geintjequote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, wil je zo graag dat ik klaag? Vooruit dan maar.
Waar is mijn pakketje van bol.com dat op 1 april 2005 (serieus!) is "uitgereikt"?
Een pakketje twv ¤ 280,33 verduisteren vind ik niet grappig.quote:Op maandag 18 april 2005 18:44 schreef Carport het volgende:
[..]
Hallo, het is dan niet voor niks 1 april! Wij houden ook wel van een geintje![]()
Klachten bij: divisie_ontvreemdingen@tpg-post.nlquote:Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een pakketje twv ¤ 280,33 verduisteren vind ik niet grappig.
nja... Als je ze een keer uit de brand helpt, kan je ook 'ns een potje breken en/of kunnen ze je een zooi spaarpunten geven als dank voor de extra moeite en bereidwilligheid.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:43 schreef OMG het volgende:
Lekker, word ik om 15:05 gebeld of ik nog even een uurtje wat post kan wegbrengen.
Een uurtje, mooi niet dus.![]()
edit: Laat maar, ik haalde je in de war met iemand anders...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
zo, ik heb mijn eerste dag voor een sub contractor van TPG er op zitten, ben al helemaal ingewijd in de vaktermen, waarvan ik de meeste nog snap ook
nou, je kan beter subcontractor zijn dan in directe dienstverband bij TPG Pakketservice!! hoef je tenminste niet in die gare Volkswagen LT's te rijden of - nog erger- in die trage en begrenste Renaultjes en Fiatjes met maximaal 75 pk motoren :Squote:Op dinsdag 19 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
zo, ik heb mijn eerste dag voor een sub contractor van TPG er op zitten, ben al helemaal ingewijd in de vaktermen, waarvan ik de meeste nog snap ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |