Bij ons mocht dat dus niet meer. De reden zou zijn dat dit teveel tijd zou kosten en de machine (bijna) geen fouten maakt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel. Je loopt de gesorteerde post nog wel door als je de grove post tussenzet.
Ik werk véél sneller als ik de grove post even apart sorteer. Dat argument gaat dan dus niet op. Komt bij dat je (ook) niet alle post ziet als je de grove post er ongesorteerd tussenzet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:44 schreef Carport het volgende:
[..]
Bij is mocht dat dus niet meer. De reden zou zijn dat dit teveel tijd zou kosten.
Het principe is wel goed... ik vind die kaarten altijd heel vervelend... heb je net alles gezet, ben je die kaarten weer vergetenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:43 schreef Carport het volgende:
[..]
Nee, dat is niet altijd het geval. Misschien dat het bij een aantal machines verkeerd is ingesteld, maar ik heb toch al een aantal keer gezien dat er geen straat voluit stond. Toch was deze post wel doorzendpost. Het kunnen natuurlijk best startprobleempjes zijn (alhoewel dit al eerder uitgebreid is geoefend ergens). Wellicht gaat het over een paar maanden wel gewoon goed.
Na het schopje begint het klagen anders toch wel weer wat meer op te komenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef JDude het volgende:
Desalniettemin bedankt voor de schop naar GC, het klaagkarakter was er de laatste tijd wel af
Ik doelde erop dat we de HSM-post niet na mochten kijken op fouten. Dat zou namelijk vrijwel foutloos moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik werk véél sneller als ik de grove post even apart sorteer. Dat argument gaat dan dus niet op. Komt bij dat je (ook) niet alle post ziet als je de grove post er ongesorteerd tussenzet.
Het zijn hier trouwens juist de medewerkers die deze methode gebruiken die 't snelst klaar zijn.
En wat dan als de machinepost laat is, mag je dan ook niet alvast je grove post gaan sorteren?
Klopt, als het goed zou werken zou het zeker een goede vooruitgang zijn. Sowieso heb je de tijdwinst van één dag en er zouden bijna geen fouten meer gemaakt kunnen worden met doorsturen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het principe is wel goed... ik vind die kaarten altijd heel vervelend... heb je net alles gezet, ben je die kaarten weer vergetenDan is dit toch wel wat makkelijker
Muhahaha, heb je ze nooit meegemaakt toen de telefoongidsen nog bezorgd werden zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef sbientje het volgende:
hey! voor mijn werk moet ik vaak autos van tpg ophalen (werk voor een lease-auto-bedrijf)
wat raggen jullie die dingen toch heerlijk af somsIk heb echt al wat gezien hoor, qua tpg-ragwerk! sommigen komen amper nog boven de 100km per uur (en ja, dat is lastig, als je van schagen naar breda moet rijden in 1,5 uur
)
Ah, zo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef Carport het volgende:
Ik doelde erop dat we de HSM-post niet na mochten kijken op fouten. Dat zou namelijk vrijwel foutloos moeten zijn.
Als het lijkt te werken, zal ik 't vanzelf wel tegenkomenquote:Overigens kan ik je niet vertellen of we nu al mogen beginnen met sorteren, aangezien wij heel anders werken dan jullie. Sinds een paar maanden mag onze vestiging gezellig de Operationele Formule uitproberen. Daar zal ik me verder op het forum niet over uitlaten. Als je er meer over wilt weten, moet je maar mailen ofzo.
Afgelopen week gooide ik een pallet met een bundeltje of 25 in een Vito-busje. Gaat die oen van een collega in het busje de pallet afstapelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Muhahaha, heb je ze nooit meegemaakt toen de telefoongidsen nog bezorgd werden zeker?
"Ehm, jongens, er mag maximaal zoveel kg in he!
Ehm... te laat. De hele pallet ligt er al in."
Van 0 naar 30 km/h in 40 seconden.En alle drempels waren ineens foetsie, we gingen er dwars doorheen ipv overheen.
Whaha, ik heb dat afgelopen zomer ook gedaan (met IKEA catalogussen)... wat een pret die weekquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Muhahaha, heb je ze nooit meegemaakt toen de telefoongidsen nog bezorgd werden zeker?
"Ehm, jongens, er mag maximaal zoveel kg in he!
Ehm... te laat. De hele pallet ligt er al in."
Van 0 naar 30 km/h in 40 seconden.En alle drempels waren ineens foetsie, we gingen er dwars doorheen ipv overheen.
Hmm, je zou zeggen dat er nu een stuk netter gereden moet worden sinds we de Boco hebben. De score moet bij ons op de 90% liggen. Met sommige auto's is dat wel makkelijk te halen, maar met als je met bv de klepperwagen moet rijden kan je niet echt scorenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef sbientje het volgende:
hey! voor mijn werk moet ik vaak autos van tpg ophalen (werk voor een lease-auto-bedrijf)
wat raggen jullie die dingen toch heerlijk af somsIk heb echt al wat gezien hoor, qua tpg-ragwerk! sommigen komen amper nog boven de 100km per uur (en ja, dat is lastig, als je van schagen naar breda moet rijden in 1,5 uur
)
En dan met z'n allen vooraf eten bij de Mac:quote:Op zondag 10 april 2005 19:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, ik heb dat afgelopen zomer ook gedaan (met IKEA catalogussen)... wat een pret die week. Vergeet je de deur te sluiten, hele pallet op de straat
![]()
wat een lol
't is vast meer dan 'n bosje oranje tulpen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:52 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie dat ook gehoord wat voor salaris en bonus onze geliefde topman krijgt?
Hij schijnt een puntenspaarsysteem te krijgen, kan hij kiezen uit wekkers en zakmessenquote:Op maandag 11 april 2005 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is vast meer dan 'n bosje oranje tulpen.
quote:Op maandag 11 april 2005 01:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij schijnt een puntenspaarsysteem te krijgen, kan hij kiezen uit wekkers en zakmessen
quote:Op maandag 11 april 2005 09:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoeveel extra handjespostbezorgers zou die 2 miljoen zijn?
ING Carlease. daar naast de A27 zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef sbientje het volgende:
)
Dan kijk ik toch anders tegen het WFP aan. Ik ben nu de gegevens aan het verzamelen om me aan te melden als vrijwilliger.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb komende zaterdag een postfeest om geld op te halen voor het WFP. Nu kan dat hele WFP me gestolen worden maar beetje goedkoop bier drinken kan nooit kwaad![]()
Netjes.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:03 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen voor het eerst sinds vorige week woensdag weer eens werken. En nee, ik heb geen vakantie gehad ofzo... ze hebben deze 20 uurs-kracht gewoon donderdag, vrijdag, zaterdag, maandag en dinsdag niet ingepland.....
Ik heb problemen met de manier waarop de post koketteert met het WFP om een sociaal-maatschappelijk imago uit te stralen maar aan de andere kant laten ze haar eigen medewerkers barsten.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan kijk ik toch anders tegen het WFP aan. Ik ben nu de gegevens aan het verzamelen om me aan te melden als vrijwilliger.
Juist gesprokenquote:Op woensdag 13 april 2005 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb problemen met de manier waarop de post koketteert met het WFP om een sociaal-maatschappelijk imago uit te stralen maar aan de andere kant laten ze haar eigen medewerkers barsten.
Bovendien word je ermee doodgegooid. Overal hangen posters van het WFP en in de Mail en Rijmond Post staat ook regelmatig iets over WFP.
Ik geef geen cent aan het WFP. Peter Bakker stort maar lekker zijn eigen salaris
Dat Peter Bakker een gewetensprobleem heeft is mij wel duidelijk jammer dat hij ons daar ook mee lastig valt. Er is namelijk geen een bedrijf in de wereld die om mensen geeft. Een bedrijf moet winst maken als ze echt om mensen zouden geven waren ze wel een filantropische instelling.
Dat lijkt me een goed planquote:Op woensdag 13 april 2005 18:07 schreef Beach het volgende:
Juist gesproken![]()
Laat Peter Bakker maar in Angola ofzo gaan helpen.
Dat Peter Bakker een veel socialer beleid zou kunnen voeren ben ik het helemal mee eens. Wij zouden ook een veel groter deel van de winst mogen krijgen, wat we nu krijgen is een fooitje, wie maakt die winst?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan
Laat hij maar met zijn grote mond zelf de problemen oplossen ipv in zijn ivoren torentje aan de ene kant medewerkers te naaien en aan de andere kant zogenaamd sociaal te zijn. Krokodillentranen zijn het.
Alleen 2e aanbiedingen.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef JDude het volgende:
Voor zover ik weet worden er gewoon pakketten bezorgd op maandag hoor...
Bij ons gaan de aangetekenden ook gewoon op zaterdag mee. Als men dan niet thuis is komen we maandag weer langs of gaat het stuk naar een afhaalkantoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Aangetekenden is een ander verhaal. Die worden alleen op uitzonderlijke momenten op zaterdag besteld. Voor de rest niet. Die gaan dan op maandag mee. Aangetekenden zijn vaak voor bedrijven. En die zijn meestal op zaterdag dicht.
Ben het volledig met je eensquote:Op woensdag 13 april 2005 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb problemen met de manier waarop de post koketteert met het WFP om een sociaal-maatschappelijk imago uit te stralen maar aan de andere kant laten ze haar eigen medewerkers barsten.
Bovendien word je ermee doodgegooid. Overal hangen posters van het WFP en in de Mail en Rijmond Post staat ook regelmatig iets over WFP.
Ik geef geen cent aan het WFP. Peter Bakker stort maar lekker zijn eigen salaris
Dat Peter Bakker een gewetensprobleem heeft is mij wel duidelijk jammer dat hij ons daar ook mee lastig valt. Er is namelijk geen een bedrijf in de wereld die om mensen geeft. Een bedrijf moet winst maken als ze echt om mensen zouden geven waren ze wel een filantropische instelling.
Ik lever ook geen kritiek op jouw besluit dat vind ik opzich namelijk een goed initiatief. Alleen ik persoonlijk zou zoiets niet doen. Omdat ik de achterliggende redenen van de post om dit doel te steunen zeer bedenkelijk vind en getuigen van een dubbele moraal.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat Peter Bakker een veel socialer beleid zou kunnen voeren ben ik het helemal mee eens. Wij zouden ook een veel groter deel van de winst mogen krijgen, wat we nu krijgen is een fooitje, wie maakt die winst?
Aan de andere kant, als ik de gelegenheid krijg iets goeds te doen elders, iets waar ik me goed ik kan vinden, waarom zou ik die kans dan laten liggen omdat op andere gebieden het beleid van de de hogere leiding me niet aanstaat? Ik was al eens een keer vrijwilliger voordat ik bij TPG werkte. Toen moest ik soms samenwerken met Argentijnse parachutisten die daar voor de VN zaten. Dat waren helemaal geen frisse jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |