Ja... een heel verlofuur. Dat zet zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:08 schreef Beach het volgende:
Kut pluspunten 350 erbij![]()
Vroeger kreeg je bij zoiets een extra verlofuurtje
37=37 geldt nog altijd hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:36 schreef Jordy-B het volgende:
Een uur extra voor de HAH?
Je krijgt toch alleen pluspunten?
Zo liep ik ook m'n collega's te stangen:quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Bij ons was het vanmorgen ook weer 'lachen' om die spaarpunten.
Er zat iemand te godver-en op die Huis-aan-Huis, en toen riep ik "ach joh, weer 350 punten erbij... je hebt al bijna een sleutelhanger bij elkaar gespaard geloof ik".
Mijn punten wil ik gaan besteden aan het zweefvliegen, alleen dat duurt voorlopig nog wel even (6.664 puntenquote:Op zondag 24 april 2005 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil het dartbord hebben, 5500 punten ofzo.. ben nog wel een jaar bezig eer ik die punten heb
Nee, juist heel slimquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:49 schreef TheSorrow het volgende:
Voor alleen pluspunten kunnen ze van mijn part de t*ring krijgenJe bent zowieso langer bezig
+ Die punten..eer dat je 7000 punten bij elkaar hebt ben je meer dan een jaar verder, zijn ze 8rlijk ofzo
Dat is je wijk?quote:
Vind jij drie rode bakken al veel? Welk boerengehucht woon je?quote:Op maandag 25 april 2005 22:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nu wel een fijne wijk, alleen de wijk die ik moet voorbereiden is loeigroot met meestal drie rode bakken en een hele berg dik.
...het minimum is driequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind jij drie rode bakken al veel? Welk boerengehucht woon je?
Nog irritanter: van die enorme Neckermann "enveloppen" waar dan een miniscuul doosje in zit dat net te dik is om door de brievenbus te duwen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef Elegy het volgende:
Of van die mensen die drie keer hetzelde artikel bij de Neckermann bestellen, 1x gewoon, 1x te groot en 1x te klein "want dan kunnen ze mooi thuis passen". Opdarren, passen doe je maar in de winkel, lui varken
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik kan me 2 dingen voorstellen:quote:Op maandag 25 april 2005 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
Even een vraag voor jullie.....het is namelijk iets wat ik niet begrijp (en dat als ARK medewerker).
Ik heb laatst tickets voor Limp Bizkitbesteld via internet. Nou zit dat zooitje in Duitsland dus die sturen het via DHL naar Nederland.
Nou weet ik dat wij bij de TPG pakketservice ook vaak pakketten uit Duitsland hebben, geleverd door DHL, maar die wij dan moeten bezorgen (dat zie je aan die mooie gele DHL plakbandzooi op het pakketje)... Nou vraag ik me af...wanneer worden pakketten van DHL nou overgeheveld naar TPG (TNT) en wanneer bezorgd DHL ze zelf?
Ik zou het namelijk wel leuk vinden als ik morgen de deur open doe en er staat een collega voor de deur
Ja, door de brievenbussen zouden moeten kunnen. Vaak genoeg sta ik met die dingen voor een bus waar het niet in past. Het ligt dan aan m'n humeur en tijd of ik aanbel of een kennisgeving schrijfquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef OMG het volgende:
Nu die HSM hier draait hebben we gelukkig geen pakjes meer. De enige pakjes die we nog krijgen zijn van die dunne doosjes (en dikke enveloppen) die gewoon door de brievenbus gaan.
Ik weet nog wel dat ik met kerst ook een paar van die jamdingen had. Het had ook gesneeuwd en ik was als de dood dat ik met m'n fiets onderuit ging en al die jam over straat lagquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef Elegy het volgende:
Ook erg zijn die pakjes van een vaag duits bedrijf, zit dan jam en nog wat zooi in. Ik geloof dat het van Readers Digest komt. Die worden bij mijn wijk nogal vaak geweigerd. Sta ik daar met die stomme dozen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |