abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:41:14 #201
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26454711
WAARSCHUWING: De volgende post is niet bedoeld voor tere zieltjes

Zijn ze nou helemaal $^#$^gek geworden die %$&$%& van een $#^@#$^groepsleiders met hun %$&#$& kutideeen en ook voroal die %$@&$^&#%^& kolerelui in %^&#%^&#^utrecht die #^$&#^%& nog noiit een %^&#%^& poststuk in hun #$%&#$%& klauwen hebben gehad!!! $%$%&#$& 10 adressen per vak in je #$&#%^*# kast zodat je dat @#$%&@$&#%&( ding 3 keer om moet draaien om je wijk te straten en zetten %$&@$%&#%&(($ Straten, zetten, straten,zetten, straten, zetten @%$&@*&&^$^&(*&)(*& En breek me de bek niet open over die #$%!@#$^%$&*^%#$ HAH op een @$%&@$%& zaterdag, want dat kan me al #^&#$^helemaal 4#^@%#&^346 gestolen worden. Pluspunten %$^@$%& ik wil%$&#& ook 2 ^*$&^($^miljoen salaris per jaar $%^*$^&(*@#$%^

zo en nu even bijslapen omdat ik om %^*#%^*@^& 5 uur er al weer uit moest en om half drie pas klaar was $^($^&($*$@%^@%$
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26455040
Dit zijn jou de dagen dat je blij bent om postbode te zijn.

Heerlijk warm, lekker zonnetje, gezellige mensen, zonnenbrilletje op, mp3spelertje op met zomerse muziek....beter!!!

Dan is het opeens niet erg dat je die overheidfolders moet bezorgen
pi_26455829
D'r was anders best veel post.

(en 'k kon verdorie twee pakjes niet kwijt, omdat de mensen een te kleine bus hadden aangeschaft en dan ook nog 'ns niet thuis zijn. En die dingen worden dan dus maar één keer aangeboden, dus ik kon na de wijk lekker naar het centrum ipv in één keer naar huis.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26456116
Tering zeg, van half zeven tot half vier gewerkt. Leuk hoor, 2 zieken, kutEssent en kutOverheid.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26456486
Er was idd veel post...bakjespost viel wel mee, maar vooral veel dik vind het altijd belachelijk veel als er ook opeens huis aan huis bij is Maarja, ik was om 3 uur klaar, terwijl ik met het uur extra voor de HAH om kwart over 3 pas klaar hoef te zijn... ben blij dat het voorbij is iig
† The 3 Kings †
pi_26456761
Een uur extra voor de HAH?

Je krijgt toch alleen pluspunten?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26456887
ik heb vandaag dus bezorg met dei wietspeculaasjes op, ging wel lekker alleen aan het end van mn wijk begon he wel te werlen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26456991
Voor alleen pluspunten kunnen ze van mijn part de t*ring krijgen Je bent zowieso langer bezig

+ Die punten..eer dat je 7000 punten bij elkaar hebt ben je meer dan een jaar verder, zijn ze 8rlijk ofzo
† The 3 Kings †
pi_26457364
Kut pluspunten 350 erbij
Vroeger kreeg je bij zoiets een extra verlofuurtje
pi_26457739
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:08 schreef Beach het volgende:
Kut pluspunten 350 erbij
Vroeger kreeg je bij zoiets een extra verlofuurtje
Ja... een heel verlofuur. Dat zet zoden aan de dijk.
  FOK!fotograaf zaterdag 23 april 2005 @ 18:54:23 #211
73911 ultra_ivo
pi_26458180
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:36 schreef Jordy-B het volgende:
Een uur extra voor de HAH?

Je krijgt toch alleen pluspunten?
37=37 geldt nog altijd hoor.
pi_26458454
Eens kijken hoeveel punten ik al heb
† The 3 Kings †
pi_26458583
Je hebt 1.006
punten
† The 3 Kings †
pi_26460128
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:13 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt 1.006
punten
U gaat door voor de sleutelhanger
pi_26460292
Bij ons was het vanmorgen ook weer 'lachen' om die spaarpunten .

Er zat iemand te godver-en op die Huis-aan-Huis, en toen riep ik "ach joh, weer 350 punten erbij... je hebt al bijna een sleutelhanger bij elkaar gespaard geloof ik" .
pi_26460313

Lekkere puinhoop vandaag weer, maar wel gezellig
Om 3 uur had onze DVG nog een 8 wijken die moesten worden samengevoegd Ach, ik rijd die zakjes wel hoor, maakt mij niet uit
Elke wijk had minstens twee extra binnenzakken nodig (ja, we mogen de post niet in de rode tassen stoppen), dus iedereen had loopdelen A/B-1 A/B-2 en C terwijl normaal alleen A en B voldoende zijn (mocht iemand dit niet snappen, never mind, over een jaar spuit het je lichaam uit...)
Uiteindelijk was ik klaar rond kwart over 6. Tijden netjes opgeschreven en ik zie ze straks wel weer op m'n salarisspecificatie, hoop ik.

Hoeveel punten krijg je trouwens per HAH-dag, 350? Dan heb ik er nu 1300

Overigens kan dit topic wel weer een schop naar KLB krijgen

[ Bericht 1% gewijzigd door Carport op 23-04-2005 21:12:29 ]
pi_26460356
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Bij ons was het vanmorgen ook weer 'lachen' om die spaarpunten .

Er zat iemand te godver-en op die Huis-aan-Huis, en toen riep ik "ach joh, weer 350 punten erbij... je hebt al bijna een sleutelhanger bij elkaar gespaard geloof ik" .
Zo liep ik ook m'n collega's te stangen:
"Ah, joh, maak je niet zo druk, over een paar maanden kan je tenminste een zakmes bestellen."
Je had die gezichten moeten zien
pi_26460537
Ik heb nu blijkbaar "al" 950 pluspunten. Geweldig.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26482716
Ik wil het dartbord hebben, 5500 punten ofzo.. ben nog wel een jaar bezig eer ik die punten heb
† The 3 Kings †
  zondag 24 april 2005 @ 20:49:23 #220
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_26482836
We hadden huis-aan-huis op zaterdag die zelfs bij nee-nee-sticker-huizen naar binnen moet. En ik krijg er geen cent meer voor betaald. En we hadde nóók nog eens telefoonboeken. Kutbaantje!
pi_26482962
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil het dartbord hebben, 5500 punten ofzo.. ben nog wel een jaar bezig eer ik die punten heb
Mijn punten wil ik gaan besteden aan het zweefvliegen, alleen dat duurt voorlopig nog wel even (6.664 punten )
  zondag 24 april 2005 @ 21:44:34 #222
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_26484421
De 51T.

pi_26491023
Zo, zaterdag weer 350 km versleten.
pi_26491442
350 KM? Wat moet je doen dan?
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_26491790
Oh, voor TNT gereden in de regio Flevoland, Overijssel en Drenthe. Dezelfde auto's van het koeriersbedrijf waar ik zaterdags voor werk, werden tot voor kort aan toe vooral voor TPG Post gebruikt, wat ik overigens erg mis hoor!
  maandag 25 april 2005 @ 21:11:09 #226
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_26505289
Even een vraag voor jullie.....het is namelijk iets wat ik niet begrijp (en dat als ARK medewerker ).
Ik heb laatst tickets voor Limp Bizkit besteld via internet. Nou zit dat zooitje in Duitsland dus die sturen het via DHL naar Nederland.
Nou weet ik dat wij bij de TPG pakketservice ook vaak pakketten uit Duitsland hebben, geleverd door DHL, maar die wij dan moeten bezorgen (dat zie je aan die mooie gele DHL plakbandzooi op het pakketje )... Nou vraag ik me af...wanneer worden pakketten van DHL nou overgeheveld naar TPG (TNT) en wanneer bezorgd DHL ze zelf?
Ik zou het namelijk wel leuk vinden als ik morgen de deur open doe en er staat een collega voor de deur
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 25 april 2005 @ 22:15:39 #227
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_26506706
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:49 schreef TheSorrow het volgende:
Voor alleen pluspunten kunnen ze van mijn part de t*ring krijgen Je bent zowieso langer bezig

+ Die punten..eer dat je 7000 punten bij elkaar hebt ben je meer dan een jaar verder, zijn ze 8rlijk ofzo
Nee, juist heel slim

Net als een tijdje geleden met die post van Waterschap. Kregen we wat later één brief waarin we werden bedankt.
Ik heb serieus drie uur langer gedaan dan normaal en ja, ik heb het vuur uit mijn sloffen gelopen. Gelukkig heb ik nu wel een fijne wijk, alleen de wijk die ik moet voorbereiden is loeigroot met meestal drie rode bakken en een hele berg dik.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_26506966
Kunnen we niet van al onze punten bij elkaar zon zweefvlieg regelen en aanbieden aan Peter Bakker en dan neer laten storten
Dan breng ik graag extra hah weg
pi_26514001
Je mag je punten niet aan anderen geven of laten sturen , dit was niet mogelijk hadden ze mij verteld.. anders had ik al zeker 500 punten erbij, sinds 2 collega's weg zijn en toch nix aan die punten hadden
† The 3 Kings †
pi_26518676
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:44 schreef FlyingFox het volgende:
De 51T.

[afbeelding]
Dat is je wijk?
Even creatief geweest met routenet.nl en MS Paint en voila, de 1525P (die donker rode lijntjes zijn de straten waar ik loop):

"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:26:49 #231
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26519729
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:15 schreef Elegy het volgende:

[..]
gelukkig heb ik nu wel een fijne wijk, alleen de wijk die ik moet voorbereiden is loeigroot met meestal drie rode bakken en een hele berg dik.
Vind jij drie rode bakken al veel? Welk boerengehucht woon je?
A.M.A.B
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:41:31 #232
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_26520087
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Vind jij drie rode bakken al veel? Welk boerengehucht woon je?
...het minimum is drie Dan ook nog eens vier/vijf volle blauwe en een hele stapel pakjes. Gelukkig is de Roodrunner voor die arme jongen beschikbaar. Laatst ook weer vier steunpuntzakken staan maken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_26520161
Nu die HSM hier draait hebben we gelukkig geen pakjes meer. De enige pakjes die we nog krijgen zijn van die dunne doosjes (en dikke enveloppen) die gewoon door de brievenbus gaan.
pi_26520293
Bij mij bij mn eerste wijk 2 of 3, en bij de 2e 1 of 2... Ik doe over de eerste zo'n anderhalf uur, en de 2e een uur en 10 minuten... Pakjes hebben wij jammergenoeg nog wel, mogen ze ook afschaffen van mijn part
† The 3 Kings †
pi_26520356
Ach joh, wat maken die pakjes uit. Ze nemen miss wat ruimte in, maargoed hoe cares je moet je tijd toch opschrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door M3THoD_MAN op 26-04-2005 14:54:51 (Typo) ]
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_26521142
Tijd opschrijven? Hier niet in ieder geval, tenzij je een binnendienst hebt. Daarom ben ik blij dat die pakjes eraf gehaald zijn, meestal viel het wel mee (gemiddeld 4 pakjes of zo), maar als die Neckermann dan weer is bezorgd krijgen al die mensen het weer op hun heupen en gaan dan weer bestellen waardoor het aantal pakjes toeneemt en je dus 20 minuten extra kunt rekenen voor de pakjes/briefjes.
pi_26521466
Mja die pakjes gooi ik gewoon in mn auto dus dat is op zich geen probleem..wat wel kut is is als je zo'n leuke dikke doos in je schoudertas hebt met nog 3 bundels, dat loopt niet echt comfortabel... tijd opschrijven is bij ons alleen als t extreem druk is, of met kerstperiode
† The 3 Kings †
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:54:53 #238
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_26522769
Ook erg zijn die pakjes van een vaag duits bedrijf, zit dan jam en nog wat zooi in. Ik geloof dat het van Readers Digest komt. Die worden bij mijn wijk nogal vaak geweigerd. Sta ik daar met die stomme dozen

Of van die mensen die drie keer hetzelde artikel bij de Neckermann bestellen, 1x gewoon, 1x te groot en 1x te klein "want dan kunnen ze mooi thuis passen". Opdarren, passen doe je maar in de winkel, lui varken

Opschrijven doen wij trouwens allang niet meer, helaas. Wij, tenminste ik als zaterdagbezorger, zitten gewoon aan een contract vast. Ben er wel 25 minuten op vooruitgegaan trouwens, da's wel fijn.
pi_26523068
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef Elegy het volgende:
Of van die mensen die drie keer hetzelde artikel bij de Neckermann bestellen, 1x gewoon, 1x te groot en 1x te klein "want dan kunnen ze mooi thuis passen". Opdarren, passen doe je maar in de winkel, lui varken
Nog irritanter: van die enorme Neckermann "enveloppen" waar dan een miniscuul doosje in zit dat net te dik is om door de brievenbus te duwen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:43:36 #240
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26525311
Wij werken met HSM's, dan zouden alle pakjes die je meekrijgt dus door de bus moeten gaan... nou, dat doen ze ook

Zal vanavond misschien ook nog eens creatie mijn wijkje soepen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26525565
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
Even een vraag voor jullie.....het is namelijk iets wat ik niet begrijp (en dat als ARK medewerker ).
Ik heb laatst tickets voor Limp Bizkit besteld via internet. Nou zit dat zooitje in Duitsland dus die sturen het via DHL naar Nederland.
Nou weet ik dat wij bij de TPG pakketservice ook vaak pakketten uit Duitsland hebben, geleverd door DHL, maar die wij dan moeten bezorgen (dat zie je aan die mooie gele DHL plakbandzooi op het pakketje )... Nou vraag ik me af...wanneer worden pakketten van DHL nou overgeheveld naar TPG (TNT) en wanneer bezorgd DHL ze zelf?
Ik zou het namelijk wel leuk vinden als ik morgen de deur open doe en er staat een collega voor de deur
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik kan me 2 dingen voorstellen:
* DHL Nederland heeft niet genoeg capaciteit en laat een deel door TPG bezorgen.
* TPG heeft een (wellicht oud) contract waarin staat dat zij een bepaald deel van buitenlandse pakketten moet bezorgen. DHL Buitenland kan dan dus niet alles naar DHL Nederland sturen, omdat dit dan contractbreuk zou zijn.
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef OMG het volgende:
Nu die HSM hier draait hebben we gelukkig geen pakjes meer. De enige pakjes die we nog krijgen zijn van die dunne doosjes (en dikke enveloppen) die gewoon door de brievenbus gaan.
Ja, door de brievenbussen zouden moeten kunnen. Vaak genoeg sta ik met die dingen voor een bus waar het niet in past. Het ligt dan aan m'n humeur en tijd of ik aanbel of een kennisgeving schrijf
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef Elegy het volgende:
Ook erg zijn die pakjes van een vaag duits bedrijf, zit dan jam en nog wat zooi in. Ik geloof dat het van Readers Digest komt. Die worden bij mijn wijk nogal vaak geweigerd. Sta ik daar met die stomme dozen
[..]
Ik weet nog wel dat ik met kerst ook een paar van die jamdingen had. Het had ook gesneeuwd en ik was als de dood dat ik met m'n fiets onderuit ging en al die jam over straat lag

Zijn bij iemand trouwens de spaarpunten al bijgeschreven van afgelopen zaterdag? Geen idee hoe lang zo iets gaat duren Ik zie het nog wel dat we straks pas na 2 maanden die punten krijgen. Ja, weet ik dan nog hoevaak ik HAH of 3 stuks gelopen hebt.
Ik zie ze er namelijk nog wel voor aan dat ze de helft gewoon niet toekennen...
pi_26526303
Bij mij zijn ze bijgeschreven...
pi_26528208
Je hebt 1.356
punten

Bij mij ook
† The 3 Kings †
pi_26528515
hoe kom je nou weer aan 1.356 punten?

Heb je al iets gekocht, ofzo?

Ik heb er 1300... 250 start en 3×350 van HAH.
pi_26533662
Ik weet ook niet hoe ik aan die 6 punten kom Ik heb nog niets gekocht, ik wil dat dartbord hebben, is iets van 5500punten
† The 3 Kings †
pi_26534021
Ik kan heel vaak pakjes laten liggen als ik er geen zin in heb om ze mee te nemen.
groot deel van mn wijk is industrie en op zaterdag zij er heel veel bedrijven dicht.
Onder het mom van 'op zaterdag is er nooit iemand' laat ik de grote pakjes liggen voor maandag
pi_26535314
Maandag bezorgen we alleen de pakjes die niet uitgereikt zijn op zaterdag...maar in jou geval is dat dus ook voor de bedrijven Prachtig voor degene die de wijk maandag heeft
† The 3 Kings †
pi_26535330
Dat is dus een ouwe vent die vaak daarover zeurt, dat ik teveel laat liggen
pi_26545449
Hahah Mja bij ons is het steeds vaker dat alle pakjes verkeerd liggen, stelletje lomperds
† The 3 Kings †
  donderdag 28 april 2005 @ 15:55:52 #250
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_26572432
Ik moet zo huilen van die pluspunten. Kun je sparen voor een kookwekker of een set handdoeken.. Wat moet je daar nou mee? Wij maar sjouwen met die kufolders die toch iedereen gelijk wegflikkert. Afgelopen zaterdag was het ook bijzonder druk... ik was pas om 16.10 uur klaar, normaal red ik het wel voor 14.30 uur.. Ik had voor het eerst in tijden weer een steunzak.. M'n fiets kraakte ook af en toe, dus ik was blij toen ik hem veilig in de schuur kon zetten.

Aanstaande zaterdag lekker vrij in ieder geval! Maar nog steeds niet van m'n collega's af, mijn koninginneweekend wordt een TPG- (of al TNT?) weekend!
lief, saai & lui
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')