Dat weet toch iederéén. Duh!quote:Op zondag 3 april 2005 21:25 schreef hardsilence het volgende:
Kan je in de OP niet aangeven welke koppels er al uit liggen?
Roos is altijdquote:Op zondag 3 april 2005 21:25 schreef rubbereend het volgende:
oke hier verder dusRoos is weer
vandaag
Als je 't doet, doe 't dan goed.quote:Op zondag 3 april 2005 21:27 schreef k_man het volgende:
Dat weet toch iederéén. Duh!
quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef Rev- het volgende:
die hippies zullen er wel uit moeten
quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
gezellig, Rinck zal Manja wel op de BBQ willen hebben
dat lieten ze ff leeglopenquote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk gebeurde er met dat varken in de preview van volgende week?!
Ja, ik wilde topic nummer 3 nog effe nalezen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Pistol_Pete het volgende:
Kun je in de OP ff de vorige topics in de goede volgorde zetten?
quote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik wilde topic nummer 3 nog effe nalezen.
Ja idd... S & S irriteer ik me echt super aan....quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
die twee huppeltutten worden steeds leuker
S&S daarentegen steeds dommer. Gaan ze weeeer verkeerd!
Viel mij vorige week ook al op.quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef static het volgende:
Hoe doen ze dat met het openbaar vervoer; die bussen? Hoeven ze daar niet voor te betalen?
Gewoon.... aardrijkskunde in Belgie studerenquote:Op zondag 3 april 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om continu de verkeerde kant op te reizen
Oh mijn God.quote:Op zondag 3 april 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Mijn faves blijven Jeroen en Manja, Krieke en Nathalie en nu in iets mindere mate de Belgische vriendinnen
duidelijk jaquote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Volgens mij is Just gewoon gay, vandaar die goede band met zijn zusje.... meisjes onder elkaar...![]()
haha ja die gast is echt dom ja.... gelukkig gebeurt het ook niet 1x.....quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Gewoon.... aardrijkskunde in Belgie studeren![]()
jij ook hallo... en waarom dan wel?quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh mijn God.
Ik ken je niet, maar ik haat jou!
quote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef keijz het volgende:
Ik vond het ook erg oke dat Natalie () gewoon hond at
gaydarquote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
Mijn gaydar slaat bij Just ook wel op tilt, hij is duidelijk zeer gayisch....
Dan verklaart het wel met al dat zoenen, homo's houden van zoenen geven
quote:Op zondag 3 april 2005 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke aflevering. Die stop-vlag wordt leuk volgende week.
BTW:Roos
![]()
ah ik had eigelijk wel een reactie verwacht van "dag is toch zielig voor die hond" ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]daT vond ik ook wel stper van haar....
puntje erbij
Wat overdreef hij dan tijdens deze etappequote:Op zondag 3 april 2005 21:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Rink die begin ik wel steeds meer aan te ergeren hij is zo overdreven.
[....]
Op 1 beeld was het net alsof ze er naakt stond, met blote schoudersquote:
als je eenmaal bent ingewijd in de homo community krijg je een gaydar cadeau.....quote:Op zondag 3 april 2005 21:56 schreef keijz het volgende:
[..]
gaydar
wat moet ik me daarbij voorstellen?
Lees effe terug waarop ik reageerde.quote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef TheVulture het volgende:
jij ook hallo... en waarom dan wel?
beter van wel...quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef keijz het volgende:
SS krijgen volgens mij de stopvlag van de vriendinnen... dat dacht ik in het voorstukje te zien...
of ze is van de uni getrapt wegens teveel fokkenquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op 1 beeld was het net alsof ze er naakt stond, met blote schouders![]()
![]()
Is pipi eigenlijk kwaad, dat ze niets meer zegt hier?
of een rel-nichtquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Brechtje heeft echt zo'n uitdrikkingsloos gezicht.... en zoals ik al zei die Just laat steeds meer zijn achterbakse trekjes zien. Misschien een valse nicht
quote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
Mijn gaydar slaat bij Just ook wel op tilt, hij is duidelijk zeer gayisch....
Dan verklaart het wel met al dat zoenen, homo's houden van zoenen geven
jij vindt Jeroen en Manja, Krieke en Nathalie en de vriendinnen niet zo leuk dus...quote:
ik zou ook geen nee zeggen eigenlijk....quote:Op zondag 3 april 2005 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik zou ook wel willen zoenen met Brechtje........
S & S genieten ? die zitten alleen maar te vloeken en de bevolking belachelijk te makenquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Wat overdreef hij dan tijdens deze etappe
R&J zijn samen met S&S de enige die van de reis weten te genieten
ik wel, ze is misschien lief maar ik kan niet geil van d'r worden...quote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zou ook geen nee zeggen eigenlijk....
Vooruit.quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef k_man het volgende:
Nou tevreden?![]()
S&S zijn alleen maar aan het vloeken en stressen. K&S genieten veel meerquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Wat overdreef hij dan tijdens deze etappe
R&J zijn samen met S&S de enige die van de reis weten te genieten
Ik zou de vader van haar kinderen wel willen zijn, op familiefeestjes gelijk even wat kledingadvies aan Just vragenquote:Op zondag 3 april 2005 21:59 schreef rubbereend het volgende:
maar ik zou ook wel willen zoenen met Brechtje........
nee dat klopt nietquote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef The_T het volgende:
Ik zag in het voorstukje van volgende week geen Rink en Jorien, klopt dat?
quote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik zou de vader van haar kinderen wel willen zijn, op familiefeestjes gelijk even wat kledingadvies aan Just vragen
Gelukkigquote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef keijz het volgende:
nee dat klopt niet
Ik heb dat Chinese bier op, gewoon water met een smaakje. Niet veel aan, maar zal wel passen bij het scherpe eten ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef keijz het volgende:
ze hebben daar in China trouwens wel grote flessen pils![]()
![]()
ik hoef geen sex met haar....maar zoenen ach waarom niet....quote:Op zondag 3 april 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik wel, ze is misschien lief maar ik kan niet geil van d'r worden...
Gelukkig zijn Nathalie en Roos ook regelmatig in beeld![]()
met haar wel...quote:Gelukkig zijn Nathalie en Roos ook regelmatig in beeld
quote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zou ook geen nee zeggen eigenlijk....
Rinkquote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef TheVulture het volgende:
jij vindt Jeroen en Manja, Krieke en Nathalie en de vriendinnen niet zo leuk dus...
wie zijn jouw favorieten dan wel?
zeker als ze weer verkeerd gaan rijdenquote:Op zondag 3 april 2005 22:06 schreef TheVulture het volgende:
De kans dat S&S er volgende week uitvliegen is zeer groot
echt lelijk is ze niet, ze is een btje duf ze ziet er wel voor de rest oké uit...Ook leuke kleding enzo...quote:
of de hele tijd de stopvlag voor hun neus krijgenquote:Op zondag 3 april 2005 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
zeker als ze weer verkeerd gaan rijden![]()
Hoezo? Ik zou die twee engerds ook niet aan tafel moeten hebben.quote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef keijz het volgende:
Manja had trouwens wel gelijk dat ze het vreemd van Rink vond dat hij de bbq aan de tweeling gaf en niet aan SS
zo vreemd vind ik het niet, ik zag R&J nooit met S&S praten en het leek niet dat ze iets hadden datzelfde geld voor K&S... S&S vallen behoorlijk buiten de boot...quote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef keijz het volgende:
Manja had trouwens wel gelijk dat ze het vreemd van Rink vond dat hij de bbq aan de tweeling gaf en niet aan SS
quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef static het volgende:
Hoe doen ze dat met het openbaar vervoer; die bussen? Hoeven ze daar niet voor te betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |