duidelijk jaquote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Volgens mij is Just gewoon gay, vandaar die goede band met zijn zusje.... meisjes onder elkaar...![]()
haha ja die gast is echt dom ja.... gelukkig gebeurt het ook niet 1x.....quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Gewoon.... aardrijkskunde in Belgie studeren![]()
jij ook hallo... en waarom dan wel?quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh mijn God.
Ik ken je niet, maar ik haat jou!
quote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef keijz het volgende:
Ik vond het ook erg oke dat Natalie () gewoon hond at
gaydarquote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
Mijn gaydar slaat bij Just ook wel op tilt, hij is duidelijk zeer gayisch....
Dan verklaart het wel met al dat zoenen, homo's houden van zoenen geven
quote:Op zondag 3 april 2005 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke aflevering. Die stop-vlag wordt leuk volgende week.
BTW:Roos
![]()
ah ik had eigelijk wel een reactie verwacht van "dag is toch zielig voor die hond" ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]daT vond ik ook wel stper van haar....
puntje erbij
Wat overdreef hij dan tijdens deze etappequote:Op zondag 3 april 2005 21:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Rink die begin ik wel steeds meer aan te ergeren hij is zo overdreven.
[....]
Op 1 beeld was het net alsof ze er naakt stond, met blote schoudersquote:
als je eenmaal bent ingewijd in de homo community krijg je een gaydar cadeau.....quote:Op zondag 3 april 2005 21:56 schreef keijz het volgende:
[..]
gaydar
wat moet ik me daarbij voorstellen?
Lees effe terug waarop ik reageerde.quote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef TheVulture het volgende:
jij ook hallo... en waarom dan wel?
beter van wel...quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef keijz het volgende:
SS krijgen volgens mij de stopvlag van de vriendinnen... dat dacht ik in het voorstukje te zien...
of ze is van de uni getrapt wegens teveel fokkenquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op 1 beeld was het net alsof ze er naakt stond, met blote schouders![]()
![]()
Is pipi eigenlijk kwaad, dat ze niets meer zegt hier?
of een rel-nichtquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Brechtje heeft echt zo'n uitdrikkingsloos gezicht.... en zoals ik al zei die Just laat steeds meer zijn achterbakse trekjes zien. Misschien een valse nicht
quote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
Mijn gaydar slaat bij Just ook wel op tilt, hij is duidelijk zeer gayisch....
Dan verklaart het wel met al dat zoenen, homo's houden van zoenen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |