jij vindt Jeroen en Manja, Krieke en Nathalie en de vriendinnen niet zo leuk dus...quote:
ik zou ook geen nee zeggen eigenlijk....quote:Op zondag 3 april 2005 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik zou ook wel willen zoenen met Brechtje........
S & S genieten ? die zitten alleen maar te vloeken en de bevolking belachelijk te makenquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Wat overdreef hij dan tijdens deze etappe
R&J zijn samen met S&S de enige die van de reis weten te genieten
ik wel, ze is misschien lief maar ik kan niet geil van d'r worden...quote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zou ook geen nee zeggen eigenlijk....
Vooruit.quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef k_man het volgende:
Nou tevreden?![]()
S&S zijn alleen maar aan het vloeken en stressen. K&S genieten veel meerquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Wat overdreef hij dan tijdens deze etappe
R&J zijn samen met S&S de enige die van de reis weten te genieten
Ik zou de vader van haar kinderen wel willen zijn, op familiefeestjes gelijk even wat kledingadvies aan Just vragenquote:Op zondag 3 april 2005 21:59 schreef rubbereend het volgende:
maar ik zou ook wel willen zoenen met Brechtje........
nee dat klopt nietquote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef The_T het volgende:
Ik zag in het voorstukje van volgende week geen Rink en Jorien, klopt dat?
quote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik zou de vader van haar kinderen wel willen zijn, op familiefeestjes gelijk even wat kledingadvies aan Just vragen
Gelukkigquote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef keijz het volgende:
nee dat klopt niet
Ik heb dat Chinese bier op, gewoon water met een smaakje. Niet veel aan, maar zal wel passen bij het scherpe eten ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef keijz het volgende:
ze hebben daar in China trouwens wel grote flessen pils![]()
![]()
ik hoef geen sex met haar....maar zoenen ach waarom niet....quote:Op zondag 3 april 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik wel, ze is misschien lief maar ik kan niet geil van d'r worden...
Gelukkig zijn Nathalie en Roos ook regelmatig in beeld![]()
met haar wel...quote:Gelukkig zijn Nathalie en Roos ook regelmatig in beeld
quote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zou ook geen nee zeggen eigenlijk....
Rinkquote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef TheVulture het volgende:
jij vindt Jeroen en Manja, Krieke en Nathalie en de vriendinnen niet zo leuk dus...
wie zijn jouw favorieten dan wel?
zeker als ze weer verkeerd gaan rijdenquote:Op zondag 3 april 2005 22:06 schreef TheVulture het volgende:
De kans dat S&S er volgende week uitvliegen is zeer groot
echt lelijk is ze niet, ze is een btje duf ze ziet er wel voor de rest oké uit...Ook leuke kleding enzo...quote:
of de hele tijd de stopvlag voor hun neus krijgenquote:Op zondag 3 april 2005 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
zeker als ze weer verkeerd gaan rijden![]()
Hoezo? Ik zou die twee engerds ook niet aan tafel moeten hebben.quote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef keijz het volgende:
Manja had trouwens wel gelijk dat ze het vreemd van Rink vond dat hij de bbq aan de tweeling gaf en niet aan SS
zo vreemd vind ik het niet, ik zag R&J nooit met S&S praten en het leek niet dat ze iets hadden datzelfde geld voor K&S... S&S vallen behoorlijk buiten de boot...quote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef keijz het volgende:
Manja had trouwens wel gelijk dat ze het vreemd van Rink vond dat hij de bbq aan de tweeling gaf en niet aan SS
quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef static het volgende:
Hoe doen ze dat met het openbaar vervoer; die bussen? Hoeven ze daar niet voor te betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |