Het is inderdaad meer een uit de kluiten gewassen kipnugget, maar daarom niet minder lekker.quote:Op zondag 3 april 2005 20:44 schreef Mactoy het volgende:
Bah, dat kip is van slecht kwaliteit. Ik dacht het zelf kip als de McChicken was.
Maar het is echt baggerder dan de bagger wat er normaal al in zat.
Al met al is het niet vies
Vlammetjes saus? Hmm, maar hé, de saus op die burger is niet heel heet hè, meer zoetig dan heet. Weet je 't zeker?quote:
Deze zin ookquote:Op zondag 3 april 2005 20:44 schreef Mactoy het volgende:
Bah, dat kip is van slecht kwaliteit.
quote:Op zondag 3 april 2005 20:49 schreef longinus het volgende:
Wat heb jij toch met die sauzen.. Ga er werken
schiet weinig op als je het alleen voor de saus doetquote:Op zondag 3 april 2005 20:49 schreef longinus het volgende:
Wat heb jij toch met die sauzen.. Ga er werken
Hmm, ja maar je hebt chilisaus in zóóó veel smaken. Die chilisaus van Remia uit een bakje is bijvoorbeeld gewoon goor...quote:
Waarom denk je dat er gaan plaatje stond van remia?quote:Op zondag 3 april 2005 20:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, ja maar je hebt chilisaus in zóóó veel smaken. Die chilisaus van Remia uit een bakje is bijvoorbeeld gewoon goor...
Zeg, lees eens niet zo goed...quote:
Dus toch, ik koop het dan in een toko en inderdaad ook altijd wat bij de albert heijn, maar wist het niet zeker meer...quote:Op zondag 3 april 2005 21:06 schreef SwOoSh het volgende:
tis gewoon sweet chillie saus
camera is leeg maar je kan het gewoon bij de albert heijn kopen. Is precies hetzelfde
wel thaise sweet chili toch? Als je de sweet chili saus van eagle neemt heb ik toch nog de neiging om mijn mond te blussen, de thaise is zoetig.quote:Op zondag 3 april 2005 21:06 schreef SwOoSh het volgende:
tis gewoon sweet chillie saus
camera is leeg maar je kan het gewoon bij de albert heijn kopen. Is precies hetzelfde
en ik ben ook verslaafd aan die burgers ja
Van eagle en sweet? Neh ik denk het niet...quote:Op zondag 3 april 2005 21:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
wel thaise sweet chili toch? Als je de sweet chili saus van eagle neemt heb ik toch nog de neiging om mijn mond te blussen, de thaise is zoetig.
Je hebt ongetwijfeld gelijk, ik koop het nooit, maar mijn moeder zei vroeger altijd 'neem die maar die is niet zo heet' mijn moeder is echt een grapjurk somsquote:Op zondag 3 april 2005 21:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Van eagle en sweet? Neh ik denk het niet...
Nope dus, staat geen sweet op.![]()
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 4 april 2005 08:30 schreef Space-Chinees het volgende:
Vond hem erg nasty.
Die kun je gewoon in elke winkel halen, is american fritessaus van calve d8 ikquote:Op maandag 4 april 2005 08:59 schreef D3nn15 het volgende:
Die fritesaus is belangrijkerWaar haal je die
quote:Op maandag 4 april 2005 08:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht?
* BBQ-kip de jeugd van tegenwoordig niet meer snapt![]()
Ik vond hem té heetquote:Op zondag 3 april 2005 21:12 schreef Klonk het volgende:
In duitsland hebben ze dezelfde burger, maar er gaat volgens mij een wat scherper sausje nog overheen, erg lekker.
Edahquote:Op maandag 4 april 2005 08:59 schreef D3nn15 het volgende:
Die fritesaus is belangrijkerWaar haal je die
best een leuke film supersize me.quote:Op maandag 4 april 2005 09:07 schreef _Flash_ het volgende:
Die fritesaus vind ik juist niet lekker
Maaruh, voor de regelmatige gebruikers, hebben jullie Supersize Me al eens gekeken?
waar niet bijquote:
En de BBQ-saus?quote:
Er is ook een variant kloon bij de AH; de MAD-sausquote:
dat kan niet..quote:Op maandag 4 april 2005 16:19 schreef SanyoSoft het volgende:
tevaak met die saus.
volgens mij bestaat er niet 'verstandig mac-en'. Ik heb er 2 weken geleden gegeten en ik was serieus meteen wat dikker. (maar ik eet dan ook eigenlijk alleen maar gezond)quote:Op maandag 4 april 2005 13:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
best een leuke film supersize me.
alleen iets overtrokken.
als je verstandig mac't kan het best wel.
ik kom er overigens nooit hoor, for the record
hoeveel gram precies?quote:Op maandag 4 april 2005 16:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik was serieus meteen wat dikker.
dat weet ik niet, maar mijn buik zette meteen op. merkte dat het wel ongeveer 2 dagen duurde voordat het er weer af was.quote:
Dat zal toch wel in een of ander zaakje te vinden moeten zijn?quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef BrauN het volgende:
A-1 barbeque sauce misschien? Maar die zal wel niet te verkrijgen zijn in Nederland....
Een kutfilm gemaakt door een stomme idioot met een of andere allergiequote:Op maandag 4 april 2005 13:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
best een leuke film supersize me.
alleen iets overtrokken.
als je verstandig mac't kan het best wel.
ik kom er overigens nooit hoor, for the record
en dan denk je dat je zwaarder bent geworden?quote:Op maandag 4 april 2005 16:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar mijn buik zette meteen op. merkte dat het wel ongeveer 2 dagen duurde voordat het er weer af was.
Maakt ie die zelf of koopt ie die ook ergens anders?quote:Op maandag 4 april 2005 20:08 schreef coolbabe het volgende:
Een slager hier op dorp verkoopt bbq-saus die behoorlijk op die van de Mac lijkt
Erg lekker
Een te hete hamburgerquote:
Vind je?? Hmmm....quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:22 schreef danni het volgende:
[..]
Niet hetzelfde in vergelijking met de fritesaus bij de Mac..
Ja, die ken ik, de Aldi heeft hem een tijd gehad, maar nu al een hele tijd niet meer, dus tjaquote:Op maandag 4 april 2005 15:19 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Er is ook een variant kloon bij de AH; de MAD-saus
Vies.quote:Op maandag 4 april 2005 08:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht?
* BBQ-kip de jeugd van tegenwoordig niet meer snapt![]()
Volgens mij komt die ook het dichtste in de buurt, heb de burger geproeft en die saus thuis staanquote:Op donderdag 7 april 2005 16:01 schreef shredder het volgende:
Soort schnitzelachtig ondefinieerbaar vlees met wat slappe ijsbergsla. En toch vond ik het stiekem wel lekker
Kortom, wat we zoals gewoonlijk van de Mac verwachten.
En dit is de saus Braun, wat imo het dichtst bij zit.
[afbeelding] Heb ik gisteren nog op, royaal over spareribs heen. Oh oh oh wat lekker.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:01 schreef shredder het volgende:
Soort schnitzelachtig ondefinieerbaar vlees met wat slappe ijsbergsla. En toch vond ik het stiekem wel lekker
Kortom, wat we zoals gewoonlijk van de Mac verwachten.
En dit is de saus Braun, wat imo het dichtst bij zit.
[afbeelding] Heb ik gisteren nog op, royaal over spareribs heen. Oh oh oh wat lekker.
Van wiequote:Op donderdag 7 april 2005 16:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hij is inderdaad erg lekker die burger! Heb hem gister ook gehad!
Wellicht volgend jaar, zou me er niet op verheugen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:16 schreef R-Alph het volgende:
Damn wat een lekkere hamburger![]()
Hamburger met salami, paprika, kaas en een italiaans sausje
Ik weet dat hij van 4 tm 10 april te krijgen is maar komt hij daarna nog een keer terug?
En de Mc Rib wanneer komt die terug?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:20 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Wellicht volgend jaar, zou me er niet op verheugen.
Ook komt tijdelijk de McDeluxe terug en een McBBQ
Ow, alsjeblieft nietquote:Op donderdag 7 april 2005 21:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En de Mc Rib wanneer komt die terug?
Dat vond ik het beste product wat de mac ooit heeft gehadquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow, alsjeblieft niet![]()
Dat was zo'n viezigheid...
Die burgers tijdens die olympische weken waren lekker.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:35 schreef erik-de-perik het volgende:
de mc italië is zo'n 5 jaar gelden voor het eerst geweest. nu komen de beste burgers langs. maar naar mijn mening zijn er nog veeel meer goede burgers geweest. die mogen dan ook wel een keer terug komen....
Dan moet je sowieso niet naar de mac gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:29 schreef Kletz het volgende:
mc rib is alsof je een voetzool aan het eten bent
Olijven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
De Mac Italie hoef je je echt niet voor te haasten hoor. Is echt heel weinig spannends aan.
Idd, erg lekker niet echt vlammend hete chili maar wel erg lekker!! Wat mij betreft mag ie blijvenquote:
Als je een hete burger wil moet je de Chicken Whopper halen bij de burger king..quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, erg lekker niet echt vlammend hete chili maar wel erg lekker!! Wat mij betreft mag ie blijven![]()
![]()
Die heb ik dus ook ja en flikker 'm werkelijk overal bij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:11 schreef ikbenstoer het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik een maandje geleden bij de dirk ontdekt.. een wereldontdekking!!!
en idd de saus op die chilli geval.
maar ik gooi het echt op alles wat ik eet!!
me crackers met kaas
me aardappels
me vis/vlees
patat
shoarma
geweldig spul
2 eurotjes
zoet en toch pittig en geen vieze stukjes erin
De pitamac wordt al een tijdje in Nederland getest (Amsterdam Sloten, Delft Noord, Den Haag Grote Markt, Nederweert, Utrecht Hoog Catharijne, en Zwolle Noord). Op 23 mei kun je ze in alle restaurants vindenquote:Op zondag 17 april 2005 16:41 schreef pseudovlaming het volgende:
Pff... Waarom hebben ze al die 'speciale' burgers - zoals die CHili Chicken, en die italia en die daarop volgen - allemaal niet hier in Belgie? Hier zijn er nog altijd die verschrikkelijk vieze PitaMacs...
-Edit- Wegquote:Op zondag 17 april 2005 17:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook ja en flikker 'm werkelijk overal bij.
Favoriet is toch wel twee worstenbroodjes met die saus ernaast. En dan lekker dippen.
quote:
Noem dat dan gewoon groentes. Ik lust geen noobs.quote:
Moet je horen, ik heb de plaatjes van de Belgische site van McDonald's.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Noem dat dan gewoon groentes. Ik lust geen noobs.
Waarom moet alles praktisch, economisch verantwoord en voldoenend zijn ? Je vreet bij de Mac omdat het lekker is. Je neemt je eigen drank ook niet mee tijdens het stappen toch....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:35 schreef LostFormat het volgende:
Maargoed, ziet er best smakelijk uit. Maar damn, voor dat geld draai ik twee avondmalen in elkaar. En de mac kennende vult het voor geen meter.
Als dat kon had ik het gedaan. Heb vaak erg trek in een whopper maar ik koop het gewoon niet meer. Te duur, simpel zat. Ben echt een gier geworden sinds ik op mezelf woon.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom moet alles praktisch, economisch verantwoord en voldoenend zijn ? Je vreet bij de Mac omdat het lekker is. Je neemt je eigen drank ook niet mee tijdens het stappen toch....
Je moet 'm in z'n jasje laten zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
Mod-topic![]()
![]()
Ik heb gisteren de pitamac kip gegeten. Maar ik ben er niet wild enthousiast over.
En hoe verwachten ze dat je zo'n ding opeet? Bij de eerste hap spoot hij al open en liep de groenten-kaas smurrie er uit. Ik kreeg er geen bestek bij, die wel erg handig was geweest.![]()
Nee dat is niet waar!! dat had ik ook gedaan en toch liep het er aan alle kanten uit!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Je moet 'm in z'n jasje laten zitten.
Dus papieren klepje omslaan, pita een stukje omhoog schuiven en happen maar [afbeelding] [afbeelding].
Ja, je moet natuurlijk ook niet als een boer happen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:51 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar!! dat had ik ook gedaan en toch liep het er aan alle kanten uit!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik denk dus dat het een Belgische benaming ofzo is.quote:
dus als ik de volgende keer in 1 keer die pita mac in mijn mik douw, is er niks aan de hand??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, je moet natuurlijk ook niet als een boer happen.
Er gaat ook nog steeds niet boven een Big Macquote:Op zondag 29 mei 2005 00:18 schreef Steve-O1 het volgende:
Ik heb het niet meer zo op die tijdelijk specialsdie ze bij Maccie D verkopen .
Bij Mc haal ik Burgers/shakes/Nuggets en daar houd het op
Hmm.. die vind ik wat minder lekker, die is wat 'zwaarder' van smaak ofzoiets... niet vies maar niet zo lekker als de Big Mac!quote:
Het gaat me ook niet om de calorieen maar de smaak is gewoon zwaarder, ik denk doordat er in een Big Mac sla en tomaat zit in en op de QP meer van die BBQ-saus ofzoquote:Op zondag 29 mei 2005 00:25 schreef Steve-O1 het volgende:
De Big mac en Qp zijn qua calorieen bijna gelijk als je achterop die placemats kijkt!
Ja nouja, was alles bij de mac maar echt zo als het er op de plaatjes uit zietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Moet je horen, ik heb de plaatjes van de Belgische site van McDonald's.
De Nederlandse versie is heel erg ruk.
Ik welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]Had ik niet eens gezien...
![]()
Nou, ik kan niks meer terug vinden qua Centraal, dus..
Idd, doe mij maar 3 hamburgers danquote:Op zondag 29 mei 2005 01:18 schreef Conflict het volgende:
3,45 voor een pitabroodje
Zijn er echt mensen die dat kopen?
Dit topic was eerder!!quote:
Dat is het punt dan ook niet. Misschien eerst even goed lezen wat er nou precies wordt bedoeld.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:16 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ja nouja, was alles bij de mac maar echt zo als het er op de plaatjes uit ziet![]()
(Zou best kunnen dat de Belgische anders is hoor, geen idee of er verschil in zit)
En er is ook al een topic overquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:19 schreef Oblivion het volgende:
Lieve schatje, wij hebben een (jeuk) Centraal Mac Donalds topic...![]()
Ergens...![]()
Ik kan 'm niet meer vinden...
![]()
Ik was eerder.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En er is ook al een topic over
PitaMac
Die zijn superhip, maar de prijzen of producten zijn moeilijk terug te vinden. Er staan min of meer alleen maar plaatjes in hippe rondjes. Ik houd niet van hip.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef OnaNia het volgende:
Wat is er dan met de menuborden?
De medewerker wist mij te vertellen dat de PitaMac Veggie toch echt de vervanger is van de groenteburger...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef _Liquid het volgende:
? Wat... jij woont in een grot?
PitaMac is gewoon een actie..ze hebben zo vaak speciale burgers e.d. [afbeelding]
Of je reageert gewoon niet...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef nXn het volgende:
"vegiburgers" WAT NOU VEGIBURGERS!!
ik ga er toch zeker heen om een veel te vette hamburger waar je acute arteriosclerose van krijgt te halen?!
vegetariërs
De Veggie is idd de vervanger van de groenteburger....en ik kan het weten als werknemerquote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef _Liquid het volgende:
PitaMac is gewoon een actie..ze hebben zo vaak speciale burgers e.d. [afbeelding]
Die nieuwe stijl is omdat uit onderzoeken is gebleken dat de jeugd tussen de 16 t/m 24 jaar niet of nauwelijks meer naar de mac gaat. (lijkt me sterk maargoed dat blijkt uit onderzoeken) daarom wilde ze het image aanpassen vandaar zijn ze begonnen met de I'm Lovin It actie en daarom ook de hippere menubakkenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gisteren was ik sinds een tijdje weer eens bij de Mac. Eigenlijk kom ik hier zelden, maar gisteren had ik niets in huis en besloot naar de Mac te gaan. Daar aangekomen zag ik dat ze de hele formule hebben omgegooid. PitaMac is het nieuwe soort broodje. De gewone burgers zijn er ook nog, behalve de groenteburger.. Als vegetarier nam ik dus de PitaMac Veggie. Helaas moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat dit echt een heerlijk broodje is.
. Hoewel ik de menuborden wel een zware achteruitgang vind, ben ik over het nieuwe broodje erg te spreken.
Wat vinden jullie van de nieuwe stijl?
De big Tasty is veel lekkerder!!quote:
onder wat voor steen kom jij vandaan gekropen ?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef _Liquid het volgende:
PitaMac is gewoon een actie..ze hebben zo vaak speciale burgers e.d.
3,45 centquote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef heinl het volgende:
[..]
Zeker niet.. En zo'n big tasty is toch 2 euries?
daar woj zo vol vanquote:
dat is ook 1 van de weinige dingen die dat voor elkaar krijgt bij de macquote:
joa doar hej een puntquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat is ook 1 van de weinige dingen die dat voor elkaar krijgt bij de mac
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef Xante het volgende:
Tegenwoordig is 't kennelijk de normaalste zaak van de wereld om de Burger King lekkerder te vinden dan de McDonald's. Het BK-adoratie gehalte loopt erg hoog op in dit topic, terwijl hun burgers echt niet te vreten zijn, met hun gore aangebrande smaak die je al van buiten ruikt. Bovendien zijn ze er echt ontzettend traag.
Burger King
McDonald's
raspatat toch niequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:17 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.
Ik heb hier geen keuze uit mc of burger king.. maar als ik wil dan moet ik dus naar de mc.. dus was ook niet anders "gewend' (kom dr haast nooit) maar die burger king vond ik echt té ranzig.
Ik snap dan ook niet waarom al die mensen hierzo zo ingenomen zijn met de burger king.. kots
ik kom der aanquote:
okquote:
Nouja, aangezien je maar 1 Burger King geprobeerd hebt, is het heel goed mogelijk dat die ene BK gewoon wat minder is terwijl de rest wel gewoon lekker eten heeft. Ik kan ook wel Macs noemen die wat minder zijn dan de rest van de keten, als in ronduit slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:17 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.
Ik heb hier geen keuze uit mc of burger king.. maar als ik wil dan moet ik dus naar de mc.. dus was ook niet anders "gewend' (kom dr haast nooit) maar die burger king vond ik echt té ranzig.
Ik snap dan ook niet waarom al die mensen hierzo zo ingenomen zijn met de burger king.. kots
Jazeker maar dan nog lekkerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Is die Big Tasty niet net een... een... een Whopper dan?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De McFlurry Rolo vond ik ook erg lekker!
hoogeveen is way beterquote:Op maandag 27 juni 2005 01:41 schreef pekel het volgende:
Ff een bedankje richting MacDonald's Emmen voor m'n vaste zondags avondeten: een heerlijke Big Tasty, Big Mac en dan de patat die ik dan nooit opkrijg. Alles uiteraard verwerkt met een grote cola.
Zit er dan nog een verschil tussen de verschillende Mac's?quote:
ja zeker,quote:Op maandag 27 juni 2005 22:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zit er dan nog een verschil tussen de verschillende Mac's?
De prijzen zijn toch centraal vast gesteld voor Nederland?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ja zeker,
het personeel, de prijzen , het assortiment, de service, de kwaliteit van de broodjes etc
Daar heb ik nuook altijd last van. Godver een super big mac menu met extra big mac, en dan nog niet voL !!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef Varr het volgende:
Lekker hoor de mac, gaat niets boven een big mac of een 1euro hamburgertje, toch vind ik zo'n big mac wel walgelijk duur. En dan zit je pas bij een stuk of 3/4 vol ofzo...
ja maar ze mogen er dus een bepaald percentage vanaf zittenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De prijzen zijn toch centraal vast gesteld voor Nederland?
je mag er vanaf wijken tot [ik dacht] 25 eurocent voor alles onder 2,50 en tot 50 eurocent boven de 2,50quote:Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De prijzen zijn toch centraal vast gesteld voor Nederland?
bij sommige mc donalds rastaurants werken ze dus niet goed met die tijdkaartjes en krijg je soms dus troep dat al dood isquote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef ILCILA het volgende:
[..]
je mag er vanaf wijken tot [ik dacht] 25 eurocent voor alles onder 2,50 en tot 50 eurocent boven de 2,50
Maar vaak worden de standaard prijzen aangehouden...
In de post hierboven staat dat kwaliteit van broodjes anders kan zijn, dat kan dus niet... Worden door centraal bedrijf (MLS) rondgebracht en is bij elke mac hetzelfde
hoogeveen, leuk personeel niet de meest ideale groep om de baas over te spelen (als manager) aangezien het nogal een hechte groep is en iedereen ook zegt wat hij denkt maar ach het bevalt me goedquote:Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef ILCILA het volgende:
ohw ik denk alnee dat klopt wel inderdaad
ik heb dan ook de rare gewoonte als ik wat haal bij andere mac eerst te kijken welk tijdkaartje erachter zitweet ik of het vers is (of iig niet over tijd)
welke mac werk je dan? ik hardenberg...
leuk personeel, eikel van een filliaal beheerder
nee ben geen managerquote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef ILCILA het volgende:
oohw je bent manager ;-) hahaha
ken je oscar ook nog wel dek ik...
hij werkt in hardenberg als filliaalmanager...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee ben geen manager
oscar ken ik volgens mij wel maar werkt volgens mij nu in assen (zelfde eigenaar)
met de meeste managers kan ik het wel goed vinden trouwens.
owh dacht dat hij in assen zat maar ken hem sowieso wel van naamquote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef ILCILA het volgende:
[..]
hij werkt in hardenberg als filliaalmanager...
maarjahw hoe die dat geflikt heeft
Is ie dan verkrijgbaar? Niet gezien iig...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef schatje het volgende:
Iemand de Big Big Mac al uitgeprobeerd?
[afbeelding]
Ik vond 'm er zo goor uit zien in dat doosje.
Nee, nog niet op wist ook niet dat ze hem verkochtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef schatje het volgende:
Iemand de Big Big Mac al uitgeprobeerd?
[afbeelding]
Ik vond 'm er zo goor uit zien in dat doosje.
Oeh die heb ik in Amsterdam gehad een tijdje terug! Erg lekker was die. Hier in Groningen heb ik hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De McFlurry Rolo vond ik ook erg lekker!
Vervelend dattie weg is inderdaad. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij er vanaf '71 zat, dat hele complex is er volgens mij in de jaren tachtig neergeplant...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:18 schreef Steve-O het volgende:
De Allereerste europese Mac(1971Zaandam (K)ankersmitplein) van nederland is niet meer . Sinds een maand of 2 is ie weg .
Toch een moment om even bij stil te staan ik heb er heel wat uurtjes gezeten .
Zou best kunnen dat dat complex der later is neergezet ja maar de Mac zelf zit daar wel al vanaf het begin als ik zo is rondvraag hier .quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:06 schreef mikhorst het volgende:
[..]
Vervelend dattie weg is inderdaad. Kan me trouwens niet voorstellen dat hij er vanaf '71 zat, dat hele complex is er volgens mij in de jaren tachtig neergeplant...
Maar het was niet deze vestinging aan het Ankersmitplein, allereerste was aan de vermiljoenweg, onder de bowlingcentrum/centrale bieb. Nu is het restaurant Chinahof, vroeger MacD.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat dat complex der later is neergezet ja maar de Mac zelf zit daar wel al vanaf het begin als ik zo is rondvraag hier .
Zou best kunnen ik kan me niet beter herinneren dat ie bij het station zat .quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:01 schreef Hopey het volgende:
[..]
Maar het was niet deze vestinging aan het Ankersmitplein, allereerste was aan de vermiljoenweg, onder de bowlingcentrum/centrale bieb. Nu is het restaurant Chinahof, vroeger MacD.
Maar wel jammer dat hij weg is, ech stationsplek was ideaal. Gewoon even vanuit school een mcflurry halen en dan de stad in lopen. Yep heb d'r ook wat uurtjes gezeten.
Ow daar waar nu Ici Paris zit, ja die was geflopt, of was het omdat ze die mcdrive open gingen maken? Naja geen fastfood in centrum meer.. dankzij die vernieuwingsplan. Best jammer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zou best kunnen ik kan me niet beter herinneren dat ie bij het station zat .
Ook heel wat tijd verspilt in school pauze's jaJammer dat het MCcafe even verderop trouwens geflopt is .
Idd maar er komt een Burger King in Zaandijk en bij het ziekenhuis zit wel een hele mooie macquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ow daar waar nu Ici Paris zit, ja die was geflopt, of was het omdat ze die mcdrive open gingen maken? Naja geen fastfood in centrum meer.. dankzij die vernieuwingsplan. Best jammer.
eigenlijk net zoals in Nederland, alhoewel ik het Belgische fastfood het lekkerste vind.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef Steve-O het volgende:
Hoe smaakt dat nou Belgisch fastfood sara ?
interieur verschilt per restaurant, sommige hebben een hele moderne inrichting (of juist een bepaald thema).quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:12 schreef PDOA het volgende:
De Mac mag ook wel eens wat aan dat suffe jaren '80 interieur doen. Ik word altijd depressief als daar (te) lang moet zitten.
De MC Rib jah, oud nieuwsquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef erik-de-perik het volgende:
HOT NEWS!!
Er zitten een paar lekkere dingen aan te komen bij de Mac. Allereerst komen er de 'Premium weken' waarin er 3 premium burgers (zoals de Big Tasty) verkocht gaan worden.
Daarnaast komt er een oude bekende in de Euroknallers die een tijd terug een vrij grote hit was...
Die wordt nu alleen in de VS verkocht?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:06 schreef Gesloten het volgende:
Ik hoop dat de dubbele quarterpounder een keer in Nederland komt.
nee de rib is niet te doen. 1 van die premium is wel iets met bacon, een andere is een oude bekende met kip.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:32 schreef ILCILA het volgende:
dat werd ons verteld door onze manager, maarjahw onze managers kenendewat is het dan? de bacon die altijd super loopt... of juist iets anders in de trend van de saladshaker weer keer terug...
al moet ik zeggen dat ik die hondenbrokken bij ons nu ook erg leuk vind
die heb ik in parijs gehadquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die wordt nu alleen in de VS verkocht?
je kan mc flurry rolo nemen dan heb je caramel sausquote:Op donderdag 10 november 2005 19:20 schreef -Banaan- het volgende:
In zweden hadden ze iets geweldigs, daar kon je je McFlurry met saus van sundae ijsjes combineren, dat is echt super lekker. Hier bij de Mac in NL doen ze dat niet omdat ze geen veranderingen in de recepten mogen aanbrengen oid.
Heeft iemand enig idee hoe je die caramelsaus van de sundae ijsjes zelf kan maken, of waar die te koop is? Ik heb al wat geprobeerd maar het is me nog niet gelukt.
Mwah, ik weet niet zeker of ze hem in Nederland al hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:19 schreef ILCILA het volgende:
big tasty bacon, je kunt wel merken dat ik weekend personeel benen host
wat wordt het nou? ben wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef erik-de-perik het volgende:
HOT NEWS!!
Er zitten een paar lekkere dingen aan te komen bij de Mac. Allereerst komen er de 'Premium weken' waarin er 3 premium burgers (zoals de Big Tasty) verkocht gaan worden.
Daarnaast komt er een oude bekende in de Euroknallers die een tijd terug een vrij grote hit was...
Whehe, gister nog een hapje van gehadquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hoop dat ze de mcrib terug laten komen![]()
misschien overweeg ik dan om nog eens naar de mc te gaan
Ze hebben er alleen geen donuts.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef Klonk het volgende:
ow, ja en uiteraard de 1 euro dingentje, hamburger, cheeseburger die heerlijke chickenburger
nederlanderquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef Klonk het volgende:
Alleen moet je niet te heet willen eten dan krijg je die warme vulling over je handen, en dat brand zo heerlijk.
Wat ik ook wel tof vind is dat er meer en meer mac's in Duitsland overgaan op zelf drinken bijvullen, je koopt dus een frisdrank en die beker kun je zo vaak vullen als je wilt.
Op vakantie hebben we een keer 3 anderhalve liter flessen met Fanta gevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |