joa doar hej een puntquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat is ook 1 van de weinige dingen die dat voor elkaar krijgt bij de mac
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef Xante het volgende:
Tegenwoordig is 't kennelijk de normaalste zaak van de wereld om de Burger King lekkerder te vinden dan de McDonald's. Het BK-adoratie gehalte loopt erg hoog op in dit topic, terwijl hun burgers echt niet te vreten zijn, met hun gore aangebrande smaak die je al van buiten ruikt. Bovendien zijn ze er echt ontzettend traag.
Burger King
McDonald's
raspatat toch niequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:17 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.
Ik heb hier geen keuze uit mc of burger king.. maar als ik wil dan moet ik dus naar de mc.. dus was ook niet anders "gewend' (kom dr haast nooit) maar die burger king vond ik echt té ranzig.
Ik snap dan ook niet waarom al die mensen hierzo zo ingenomen zijn met de burger king.. kots
ik kom der aanquote:
okquote:
Nouja, aangezien je maar 1 Burger King geprobeerd hebt, is het heel goed mogelijk dat die ene BK gewoon wat minder is terwijl de rest wel gewoon lekker eten heeft. Ik kan ook wel Macs noemen die wat minder zijn dan de rest van de keten, als in ronduit slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:17 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.
Ik heb hier geen keuze uit mc of burger king.. maar als ik wil dan moet ik dus naar de mc.. dus was ook niet anders "gewend' (kom dr haast nooit) maar die burger king vond ik echt té ranzig.
Ik snap dan ook niet waarom al die mensen hierzo zo ingenomen zijn met de burger king.. kots
Jazeker maar dan nog lekkerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Is die Big Tasty niet net een... een... een Whopper dan?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De McFlurry Rolo vond ik ook erg lekker!
hoogeveen is way beterquote:Op maandag 27 juni 2005 01:41 schreef pekel het volgende:
Ff een bedankje richting MacDonald's Emmen voor m'n vaste zondags avondeten: een heerlijke Big Tasty, Big Mac en dan de patat die ik dan nooit opkrijg. Alles uiteraard verwerkt met een grote cola.
Zit er dan nog een verschil tussen de verschillende Mac's?quote:
ja zeker,quote:Op maandag 27 juni 2005 22:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zit er dan nog een verschil tussen de verschillende Mac's?
De prijzen zijn toch centraal vast gesteld voor Nederland?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ja zeker,
het personeel, de prijzen , het assortiment, de service, de kwaliteit van de broodjes etc
Daar heb ik nuook altijd last van. Godver een super big mac menu met extra big mac, en dan nog niet voL !!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef Varr het volgende:
Lekker hoor de mac, gaat niets boven een big mac of een 1euro hamburgertje, toch vind ik zo'n big mac wel walgelijk duur. En dan zit je pas bij een stuk of 3/4 vol ofzo...
ja maar ze mogen er dus een bepaald percentage vanaf zittenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De prijzen zijn toch centraal vast gesteld voor Nederland?
je mag er vanaf wijken tot [ik dacht] 25 eurocent voor alles onder 2,50 en tot 50 eurocent boven de 2,50quote:Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De prijzen zijn toch centraal vast gesteld voor Nederland?
bij sommige mc donalds rastaurants werken ze dus niet goed met die tijdkaartjes en krijg je soms dus troep dat al dood isquote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef ILCILA het volgende:
[..]
je mag er vanaf wijken tot [ik dacht] 25 eurocent voor alles onder 2,50 en tot 50 eurocent boven de 2,50
Maar vaak worden de standaard prijzen aangehouden...
In de post hierboven staat dat kwaliteit van broodjes anders kan zijn, dat kan dus niet... Worden door centraal bedrijf (MLS) rondgebracht en is bij elke mac hetzelfde
hoogeveen, leuk personeel niet de meest ideale groep om de baas over te spelen (als manager) aangezien het nogal een hechte groep is en iedereen ook zegt wat hij denkt maar ach het bevalt me goedquote:Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef ILCILA het volgende:
ohw ik denk alnee dat klopt wel inderdaad
ik heb dan ook de rare gewoonte als ik wat haal bij andere mac eerst te kijken welk tijdkaartje erachter zitweet ik of het vers is (of iig niet over tijd)
welke mac werk je dan? ik hardenberg...
leuk personeel, eikel van een filliaal beheerder
nee ben geen managerquote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef ILCILA het volgende:
oohw je bent manager ;-) hahaha
ken je oscar ook nog wel dek ik...
hij werkt in hardenberg als filliaalmanager...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee ben geen manager
oscar ken ik volgens mij wel maar werkt volgens mij nu in assen (zelfde eigenaar)
met de meeste managers kan ik het wel goed vinden trouwens.
owh dacht dat hij in assen zat maar ken hem sowieso wel van naamquote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef ILCILA het volgende:
[..]
hij werkt in hardenberg als filliaalmanager...
maarjahw hoe die dat geflikt heeft
Is ie dan verkrijgbaar? Niet gezien iig...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef schatje het volgende:
Iemand de Big Big Mac al uitgeprobeerd?
[afbeelding]
Ik vond 'm er zo goor uit zien in dat doosje.
Nee, nog niet op wist ook niet dat ze hem verkochtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:59 schreef schatje het volgende:
Iemand de Big Big Mac al uitgeprobeerd?
[afbeelding]
Ik vond 'm er zo goor uit zien in dat doosje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |