Er gaat ook nog steeds niet boven een Big Macquote:Op zondag 29 mei 2005 00:18 schreef Steve-O1 het volgende:
Ik heb het niet meer zo op die tijdelijk specialsdie ze bij Maccie D verkopen .
Bij Mc haal ik Burgers/shakes/Nuggets en daar houd het op
Hmm.. die vind ik wat minder lekker, die is wat 'zwaarder' van smaak ofzoiets... niet vies maar niet zo lekker als de Big Mac!quote:
Het gaat me ook niet om de calorieen maar de smaak is gewoon zwaarder, ik denk doordat er in een Big Mac sla en tomaat zit in en op de QP meer van die BBQ-saus ofzoquote:Op zondag 29 mei 2005 00:25 schreef Steve-O1 het volgende:
De Big mac en Qp zijn qua calorieen bijna gelijk als je achterop die placemats kijkt!
Ja nouja, was alles bij de mac maar echt zo als het er op de plaatjes uit zietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Moet je horen, ik heb de plaatjes van de Belgische site van McDonald's.
De Nederlandse versie is heel erg ruk.
Ik welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]Had ik niet eens gezien...
![]()
Nou, ik kan niks meer terug vinden qua Centraal, dus..
Idd, doe mij maar 3 hamburgers danquote:Op zondag 29 mei 2005 01:18 schreef Conflict het volgende:
3,45 voor een pitabroodje
Zijn er echt mensen die dat kopen?
Dit topic was eerder!!quote:
Dat is het punt dan ook niet. Misschien eerst even goed lezen wat er nou precies wordt bedoeld.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:16 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ja nouja, was alles bij de mac maar echt zo als het er op de plaatjes uit ziet![]()
(Zou best kunnen dat de Belgische anders is hoor, geen idee of er verschil in zit)
En er is ook al een topic overquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:19 schreef Oblivion het volgende:
Lieve schatje, wij hebben een (jeuk) Centraal Mac Donalds topic...![]()
Ergens...![]()
Ik kan 'm niet meer vinden...
![]()
Ik was eerder.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En er is ook al een topic over
PitaMac
Die zijn superhip, maar de prijzen of producten zijn moeilijk terug te vinden. Er staan min of meer alleen maar plaatjes in hippe rondjes. Ik houd niet van hip.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef OnaNia het volgende:
Wat is er dan met de menuborden?
De medewerker wist mij te vertellen dat de PitaMac Veggie toch echt de vervanger is van de groenteburger...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef _Liquid het volgende:
? Wat... jij woont in een grot?
PitaMac is gewoon een actie..ze hebben zo vaak speciale burgers e.d. [afbeelding]
Of je reageert gewoon niet...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef nXn het volgende:
"vegiburgers" WAT NOU VEGIBURGERS!!
ik ga er toch zeker heen om een veel te vette hamburger waar je acute arteriosclerose van krijgt te halen?!
vegetariërs
De Veggie is idd de vervanger van de groenteburger....en ik kan het weten als werknemerquote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef _Liquid het volgende:
PitaMac is gewoon een actie..ze hebben zo vaak speciale burgers e.d. [afbeelding]
Die nieuwe stijl is omdat uit onderzoeken is gebleken dat de jeugd tussen de 16 t/m 24 jaar niet of nauwelijks meer naar de mac gaat. (lijkt me sterk maargoed dat blijkt uit onderzoeken) daarom wilde ze het image aanpassen vandaar zijn ze begonnen met de I'm Lovin It actie en daarom ook de hippere menubakkenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gisteren was ik sinds een tijdje weer eens bij de Mac. Eigenlijk kom ik hier zelden, maar gisteren had ik niets in huis en besloot naar de Mac te gaan. Daar aangekomen zag ik dat ze de hele formule hebben omgegooid. PitaMac is het nieuwe soort broodje. De gewone burgers zijn er ook nog, behalve de groenteburger.. Als vegetarier nam ik dus de PitaMac Veggie. Helaas moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat dit echt een heerlijk broodje is.
. Hoewel ik de menuborden wel een zware achteruitgang vind, ben ik over het nieuwe broodje erg te spreken.
Wat vinden jullie van de nieuwe stijl?
De big Tasty is veel lekkerder!!quote:
onder wat voor steen kom jij vandaan gekropen ?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef _Liquid het volgende:
PitaMac is gewoon een actie..ze hebben zo vaak speciale burgers e.d.
3,45 centquote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef heinl het volgende:
[..]
Zeker niet.. En zo'n big tasty is toch 2 euries?
daar woj zo vol vanquote:
dat is ook 1 van de weinige dingen die dat voor elkaar krijgt bij de macquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |