joa doar hej een puntquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat is ook 1 van de weinige dingen die dat voor elkaar krijgt bij de mac
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef Xante het volgende:
Tegenwoordig is 't kennelijk de normaalste zaak van de wereld om de Burger King lekkerder te vinden dan de McDonald's. Het BK-adoratie gehalte loopt erg hoog op in dit topic, terwijl hun burgers echt niet te vreten zijn, met hun gore aangebrande smaak die je al van buiten ruikt. Bovendien zijn ze er echt ontzettend traag.
Burger King
McDonald's
raspatat toch niequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:17 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.
Ik heb hier geen keuze uit mc of burger king.. maar als ik wil dan moet ik dus naar de mc.. dus was ook niet anders "gewend' (kom dr haast nooit) maar die burger king vond ik echt té ranzig.
Ik snap dan ook niet waarom al die mensen hierzo zo ingenomen zijn met de burger king.. kots
ik kom der aanquote:
okquote:
Nouja, aangezien je maar 1 Burger King geprobeerd hebt, is het heel goed mogelijk dat die ene BK gewoon wat minder is terwijl de rest wel gewoon lekker eten heeft. Ik kan ook wel Macs noemen die wat minder zijn dan de rest van de keten, als in ronduit slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:17 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Inderrdaad.. ben 1x in de burger king geweest (in amsterdam) en t duurde onwijs lang voordat het klaar was, en het was echt té ranzig.
Ik heb hier geen keuze uit mc of burger king.. maar als ik wil dan moet ik dus naar de mc.. dus was ook niet anders "gewend' (kom dr haast nooit) maar die burger king vond ik echt té ranzig.
Ik snap dan ook niet waarom al die mensen hierzo zo ingenomen zijn met de burger king.. kots
Jazeker maar dan nog lekkerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Is die Big Tasty niet net een... een... een Whopper dan?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De McFlurry Rolo vond ik ook erg lekker!
hoogeveen is way beterquote:Op maandag 27 juni 2005 01:41 schreef pekel het volgende:
Ff een bedankje richting MacDonald's Emmen voor m'n vaste zondags avondeten: een heerlijke Big Tasty, Big Mac en dan de patat die ik dan nooit opkrijg. Alles uiteraard verwerkt met een grote cola.
Zit er dan nog een verschil tussen de verschillende Mac's?quote:
ja zeker,quote:Op maandag 27 juni 2005 22:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zit er dan nog een verschil tussen de verschillende Mac's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |