Olijven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
De Mac Italie hoef je je echt niet voor te haasten hoor. Is echt heel weinig spannends aan.

Idd, erg lekker niet echt vlammend hete chili maar wel erg lekker!! Wat mij betreft mag ie blijvenquote:

Als je een hete burger wil moet je de Chicken Whopper halen bij de burger king..quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, erg lekker niet echt vlammend hete chili maar wel erg lekker!! Wat mij betreft mag ie blijven![]()
![]()

Die heb ik dus ook ja en flikker 'm werkelijk overal bij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:11 schreef ikbenstoer het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik een maandje geleden bij de dirk ontdekt.. een wereldontdekking!!!
en idd de saus op die chilli geval.
maar ik gooi het echt op alles wat ik eet!!
me crackers met kaas
me aardappels
me vis/vlees
patat
shoarma
geweldig spul
2 eurotjes
zoet en toch pittig en geen vieze stukjes erin

De pitamac wordt al een tijdje in Nederland getest (Amsterdam Sloten, Delft Noord, Den Haag Grote Markt, Nederweert, Utrecht Hoog Catharijne, en Zwolle Noord). Op 23 mei kun je ze in alle restaurants vindenquote:Op zondag 17 april 2005 16:41 schreef pseudovlaming het volgende:
Pff... Waarom hebben ze al die 'speciale' burgers - zoals die CHili Chicken, en die italia en die daarop volgen - allemaal niet hier in Belgie? Hier zijn er nog altijd die verschrikkelijk vieze PitaMacs...

-Edit- Wegquote:Op zondag 17 april 2005 17:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook ja en flikker 'm werkelijk overal bij.
Favoriet is toch wel twee worstenbroodjes met die saus ernaast. En dan lekker dippen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |