Olijven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
De Mac Italie hoef je je echt niet voor te haasten hoor. Is echt heel weinig spannends aan.

Idd, erg lekker niet echt vlammend hete chili maar wel erg lekker!! Wat mij betreft mag ie blijvenquote:

Als je een hete burger wil moet je de Chicken Whopper halen bij de burger king..quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, erg lekker niet echt vlammend hete chili maar wel erg lekker!! Wat mij betreft mag ie blijven![]()
![]()

Die heb ik dus ook ja en flikker 'm werkelijk overal bij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:11 schreef ikbenstoer het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik een maandje geleden bij de dirk ontdekt.. een wereldontdekking!!!
en idd de saus op die chilli geval.
maar ik gooi het echt op alles wat ik eet!!
me crackers met kaas
me aardappels
me vis/vlees
patat
shoarma
geweldig spul
2 eurotjes
zoet en toch pittig en geen vieze stukjes erin

De pitamac wordt al een tijdje in Nederland getest (Amsterdam Sloten, Delft Noord, Den Haag Grote Markt, Nederweert, Utrecht Hoog Catharijne, en Zwolle Noord). Op 23 mei kun je ze in alle restaurants vindenquote:Op zondag 17 april 2005 16:41 schreef pseudovlaming het volgende:
Pff... Waarom hebben ze al die 'speciale' burgers - zoals die CHili Chicken, en die italia en die daarop volgen - allemaal niet hier in Belgie? Hier zijn er nog altijd die verschrikkelijk vieze PitaMacs...

-Edit- Wegquote:Op zondag 17 april 2005 17:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook ja en flikker 'm werkelijk overal bij.
Favoriet is toch wel twee worstenbroodjes met die saus ernaast. En dan lekker dippen.

quote:

Noem dat dan gewoon groentes. Ik lust geen noobs.quote:

Moet je horen, ik heb de plaatjes van de Belgische site van McDonald's.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Noem dat dan gewoon groentes. Ik lust geen noobs.

Waarom moet alles praktisch, economisch verantwoord en voldoenend zijn ? Je vreet bij de Mac omdat het lekker is. Je neemt je eigen drank ook niet mee tijdens het stappen toch....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:35 schreef LostFormat het volgende:
Maargoed, ziet er best smakelijk uit. Maar damn, voor dat geld draai ik twee avondmalen in elkaar. En de mac kennende vult het voor geen meter.

Als dat kon had ik het gedaan. Heb vaak erg trek in een whopper maar ik koop het gewoon niet meer. Te duur, simpel zat. Ben echt een gier geworden sinds ik op mezelf woon.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom moet alles praktisch, economisch verantwoord en voldoenend zijn ? Je vreet bij de Mac omdat het lekker is. Je neemt je eigen drank ook niet mee tijdens het stappen toch....

Je moet 'm in z'n jasje laten zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
Mod-topic![]()
![]()
Ik heb gisteren de pitamac kip gegeten. Maar ik ben er niet wild enthousiast over.
En hoe verwachten ze dat je zo'n ding opeet? Bij de eerste hap spoot hij al open en liep de groenten-kaas smurrie er uit. Ik kreeg er geen bestek bij, die wel erg handig was geweest.![]()

Nee dat is niet waar!! dat had ik ook gedaan en toch liep het er aan alle kanten uit!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Je moet 'm in z'n jasje laten zitten.
Dus papieren klepje omslaan, pita een stukje omhoog schuiven en happen maar [afbeelding] [afbeelding].

Ja, je moet natuurlijk ook niet als een boer happen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:51 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar!! dat had ik ook gedaan en toch liep het er aan alle kanten uit!!![]()
![]()
![]()
![]()

Ja, ik denk dus dat het een Belgische benaming ofzo is.quote:

dus als ik de volgende keer in 1 keer die pita mac in mijn mik douw, is er niks aan de hand??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, je moet natuurlijk ook niet als een boer happen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |