Stop right now!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou als niemand me dan tegenhoudt, dan ga ik douchen, eten, aankleden en ...... SHOPPEN!
(heerlijk dat weer en die 3x maandsalaris)
Uitbetaling Tijd voor tijd (overwerk) + overgehouden vakantie- en verletdagen + bonus 2004 (targets gehaald) + salarisverhoging (khad een "zeer goed" op m'n functioneringsgesprek) ----> Netto bijna 3x m'n maandsalaris in de maand Maartquote:
.. and I haven't even sucked cockquote:
Dance Nation vond ik bets okquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:39 schreef Cybart het volgende:
Double Nation (vroeger Dance Nation) heeft Barthezz gecovered
die waren dat ja...quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dance Nation vond ik bets ok
Sunhiiihiihiiihiihiiine!Die toch?
Dance nation was cool, maar waarom hebben ze hun naam veranderd?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:39 schreef Cybart het volgende:
Double Nation (vroeger Dance Nation) heeft Barthezz gecovered
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Uitbetaling Tijd voor tijd (overwerk) + overgehouden vakantie- en verletdagen + bonus 2004 (targets gehaald) + salarisverhoging (khad een "zeer goed" op m'n functioneringsgesprek) ----> Netto bijna 3x m'n maandsalaris in de maand Maart
Do I hear the HeuvelGalarie calling?
gerommel met platenmaatschappij geloof ik...quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dance nation was cool, maar waarom hebben ze hun naam veranderd?
Ach ja, tijd om te gaan steppen![]()
Volgens Teletekst verliest de paus momenteel "langzaam het bewustzijn"... Langzaam, wat heet. Daar is hij al een paar jaar mee bezig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef Ryan_R het volgende:
Is de paus nu al dood of niet
Voetbalveteraan? Volgens Google houdt ie niet van voetbal.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe oud is deze voetbalveteraan nu?
Popcorn en vlaggetjes van het Vaticaan erbij?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Volgens Teletekst verliest de paus momenteel "langzaam het bewustzijn"... Langzaam, wat heet. Daar is hij al een paar jaar mee bezig.
Ik zit inderdaad al een tijdje vol spanning te wachten, maar het schiet maar niet op...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:58 schreef AnGabhar het volgende:
Voetbalveteraan? Volgens Google houdt ie niet van voetbal.
Afijn, bijna 85. Ver over de datum dus.
Dacht dat ie zelfs bij een bekende club speelde, maar dat heb ik blijkbaar gedroomd.quote:John Paul II is possibly the most athletic Pope in history. In his youth, he played soccer as a goal-keeper, took daring swims in the flooded Skawa River, and enjoyed skiing, hiking, mountain climbing and kayaking
quote:Struggling Liverpool have been boosted by news of a new celebrity fan - the Pope. The revelation was discovered by Liverpool goalkeeper Jerzy Dudek, when he was invited to the Vatican to meet Pope John Paul II, a fellow Pole. Apparently his Holiness likes nothing better than cheering on the Reds whenever they are on the box.
Hoe raad je het zoquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popcorn en vlaggetjes van het Vaticaan erbij?
De Schepper!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:20 schreef Kreator het volgende:
homo's.
Ik kan zelfs mannen maken die niet op vrouwen vallen, dus wat denk je zelf!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:26 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
De Schepper!![]()
Vertel eens: ben jij zo almachtig, dat je een Paus kunt maken die je zelf niet meer dood krijgt?
Jerruh!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:19 schreef Jerruh het volgende:
terug uit istanbul!
en het is hier goffers veul warmer!!!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo?
Alleen zijn het wel duivelsvlaggetjes:
[afbeelding]
(Lijken wel een beetje op mijn icoon, nietwaar?)
told you so, told you soquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:19 schreef Jerruh het volgende:
terug uit istanbul!
en het is hier goffers veul warmer!!!
*mept*quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
told you so, told you so
told you, told you, told you so
*incl told you so dance*
uhuhquote:
succesquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
uhuh
wb in NL trouwens
en nu ga ik een peuk pakken en mn fiets redden (nog steeds niet gedaan)
Rotterdam, Amsterdam of Utrecht.. ook drukquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
i see.
maar ik mis de stad wel, de immense drukte, de sfeer....
miste een pquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:07 schreef creno het volgende:
hee jerruh, ik kreeg die link over je trip naar istanbul niet geopend
dankzij mijn ouders lopen er minstens 2 homo's in Chaamquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:34 schreef Waxxer het volgende:
Dankzij mij loopt 'r een tram door Zwolle
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:39 schreef creno het volgende:
[..]
dankzij mijn ouders lopen er minstens 2 homo's in Chaam
Daar woont de vriendin van een collegaquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:39 schreef creno het volgende:
[..]
dankzij mijn ouders lopen er minstens 2 homo's in Chaam
d0hquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
miste een p:
www.support.tue.nl/studiereis2005.
@vlarp: ga es naar istanbul en zie het verschil...
namen !!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar woont de vriendin van een collega
Weet ik hoe dat mokkel heet... 'k vind die collega ook irri, dus ik luister verder nooit naar wat ie te vertellen heeftquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:54 schreef creno het volgende:
[..]
namen !!!!
(iedereen kent iedereen hier.... in ieder geval van gezicht)
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:08 schreef creno het volgende:
ik ga naar breda toe ! seeya
ps: hebben jullie dit al gezien ? www.pinkpassion.nl ?
Miss Smile is een snol! Ze kan niet mixen. We hebben dat mens ook al bij NextDance vroeger weggepestquote:Als je de ruimte verder gaat verkennen zul je merken dat de dansvloer al op je ligt te wachten. Dj Miss Smile en DJ Iwan zullen daar voor de nodige ritmes zorgen, zodat je niet stil kan blijven staan.
Ze moet geen werk doen wat ze niet kanquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef Waxxer het volgende:
Aaaawww.... ze doet ook maar gewoon haar werk...
Maar jij pest nooit iemand wegquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze moet geen werk doen wat ze niet kan
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb samen met wat vrienden ontzettend zitten zeiken tegen de organisatie..
En hoeveel DVD's heb je ingeslagen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:31 schreef Ang3l het volgende:
Haaj ....
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden die kardinaals nou overleggen of ze toch maar een kussen in het gezicht van de paus zullen drukken, om 'm uit z'n lijden te helpen?.
En DJ Iwan is de vroegere DJ van de Pecheurquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Miss Smile is een snol! Ze kan niet mixen. We hebben dat mens ook al bij NextDance vroeger weggepest
Weet je wat ik na 3 uur stadten gekocht heb?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoeveel DVD's heb je ingeslagen?.
Ik heb je niet gespot in de stad, overigens.
Die leeft nogquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:32 schreef Waxxer het volgende:
Haai!Hoe is het met je man afgelopen....?
![]()
Leuke locatie. Wat is't voor feest?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:39 schreef Jerruh het volgende:
arme angel. next time better!
ga jij trouwens in mei naar een feest in de klokkentoren!?
Ach... Het is steeds dezelfde "discussie" die daar gevoerd wordt. Mensen die zeggen dat homoseksualiteit niet de "bedoeling van de natuur is", alsof de natuur een persoon is met een eigen wil die laatst nog in de kroeg hebben gesproken over zijn of haar bedoelingen.quote:
Hou je een dagboek bij?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Voor het eerst sinds hele lange tijd weer in m'n dagboek geschrven ..... blz 1141 en 1142
De wil van God of de wil van de bijbel. Kies maar. De ene zegt geen ruk en de andere is geschreven door kwakzalvers in de vorige eeuwenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach... Het is steeds dezelfde "discussie" die daar gevoerd wordt. Mensen die zeggen dat homoseksualiteit niet de "bedoeling van de natuur is", alsof de natuur een persoon is met een eigen wil die laatst nog in de kroeg hebben gesproken over zijn of haar bedoelingen.. Of mensen die zeggen dat het niet de wil van God is, alsof God bestaat.
.
1142 pagina's inmiddels. Eerste blad van 22 Januari 1998.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hou je een dagboek bij? [afbeelding]
Zo'n eentje met een slot erop?
je hebt flink doorgeschreven man!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1142 pagina's inmiddels. Eerste blad van 22 Januari 1998.
En nee, zonder slot. Gewoon A4 formaat in een ringbandmap, kleine ruitjes.
Sommige dingen zijn voor iedereen, andere dingen heel privé. Ik heb bv Floor (ja die ja, Flo) wel eens dagboek 1 en 2 meegegeven naar Amsterdam. Hij heeft ze gelezen. Maar er zijn ook stukken die niemand mag lezen.
Ik schrijf wel meer hoor. Heb een in leer gebonden bundel perkamentpapier met gedichten in de vitrinekast staan.
Maar eigenlijk schrijf ik alleen als ik me kut voel. Vandaar dat ik nu na meer dan een jaar m'n dagboek weer heb gepakt.
Ik heb nog niks gehoord, maar lijkt me leukquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:06 schreef Prego het volgende:
[..]
je hebt flink doorgeschreven man!
kom jij trouwens de 16e ook naar sil met tim?
Hmmz... Ik heb allemaal schetsboeken vol tekeningetjes.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik schrijf wel meer hoor. Heb een in leer gebonden bundel perkamentpapier met gedichten in de vitrinekast staan.
Ja tis bij mij ook een mengeling van veel dingen. Plaksels, knipsels, schetsen, foto's, tekst, concertkaarten, pinkpoppolsbandjes etc etc.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Ik heb allemaal schetsboeken vol tekeningetjes..
daar zul je snel meer over horen danquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord, maar lijkt me leuk
Enne... ik zag net ook hel wat stukken over jou in het dagboek staan!Incl foto's
Nou die dus, op de spottersplaats, en zo'n wazige van Sil, Yv en jij, volgens mij op Lil's verjaardag.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:12 schreef Prego het volgende:
[..]
daar zul je snel meer over horen danik zag vandaag nog die foto van sil jij en ik en dat dafje wat ze toen had. lily had die foto gemaakt toen
ik met me groene haren, wahahahaha erg man wat dacht ik toen
welke foto's heb jij dan nog van mij?
Ik vond/vind het altijd zo'n eng idee dat leraren (m/v) van basisscholen altijd tekeningen van kinderen gebruiken als argument dat het niet goed met ze gaatquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Ik heb allemaal schetsboeken vol tekeningetjes..
Bij mijn studie (Industrieel Ontwerpen in Delft) werd het door docenten zelfs aangemoedigd om zoiets bij te houden, iets waar je al je ideeën in kunt kriebelen op het moment dat ze op borrelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis bij mij ook een mengeling van veel dingen. Plaksels, knipsels, schetsen, foto's, tekst, concertkaarten, pinkpoppolsbandjes etc etc.
Ik vind 't vooral leuk te lezen tussen de regels door dat ik eigenlijk al lang wist dat ik homo was, mar dat ik dat zelfs in m'n dagboek niet durfde neer te zetten, zeker niet in die woorden. Ik heb zelfs een "dagboek coming out" gehadquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:12 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ben altjd "bang" dat iemand het gaat lezen of vindt ofzo....
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral leuk te lezen tussen de regels door dat ik eigenlijk al lang wist dat ik homo was, mar dat ik dat zelfs in m'n dagboek niet durfde neer te zetten, zeker niet in die woorden. Ik heb zelfs een "dagboek coming out" gehad
die remco heb ik ooit eens ontmoet maar ik me hem niet voor de geest halenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die dus, op de spottersplaats, en zo'n wazige van Sil, Yv en jij, volgens mij op Lil's verjaardag.
Ik zag vandaag Remco, Lily's ex. En Gina en d'r zoontje (mooi kind!). Maar geen idee of je die nog kent.
Tijdens vergaderingen zit ik ook altijd te tekenen, maar dat wordt soms verkeerd opgevat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vond/vind het altijd zo'n eng idee dat leraren (m/v) van basisscholen altijd tekeningen van kinderen gebruiken als argument dat het niet goed met ze gaat
Tekenen helpt ook!Even je gedachten verzetten en creatief en expressief bezig zijn ipv peinzen
Ja volgens mij gaat het erg goed met Gina en Ian. Inmiddels gescheiden van ramon, maar ze zag er echt heel goed uit.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:18 schreef Prego het volgende:
[..]
die remco heb ik ooit eens ontmoet maar ik me hem niet voor de geest halen
gaat goed met gina en haar spuit?
die foto is genomen op die bank geloof ik, toen had ik me piercing nog en zwart haar toen
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tijdens vergaderingen zit ik ook altijd te tekenen, maar dat wordt soms verkeerd opgevat..
zo is dat dus ook in mijn vakantie-dagboekjes, dan zag ik een jongen een aantal keren, maar dan schreef ik niet: "dat lekkere ding lag aan het zwembad", maar dat omschreef ik als: "die kneus was ook aan het zwemmen"quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral leuk te lezen tussen de regels door dat ik eigenlijk al lang wist dat ik homo was, mar dat ik dat zelfs in m'n dagboek niet durfde neer te zetten, zeker niet in die woorden. Ik heb zelfs een "dagboek coming out" gehad
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
Er staan stoere hetero's onder mijn raam met hun auto's te patsen incl stereo's, maarja als ik kijk ben ik er geweestlaat staan dat ik er wat van zeg omdat ik niet fatsoenlijk tv kan kijken/muziek kan luisteren en mensen te bellen....
hm...quote:Deze jongen lijkt misschien een watje, laat zijn lieve uiterlijk je niet in de maling nemen! Zodra hij en zijn vrienden voor de dag komen, staat je een vervelende tijd te wachten!
fotoquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
Er staan stoere hetero's onder mijn raam met hun auto's te patsen incl stereo's, maarja als ik kijk ben ik er geweestlaat staan dat ik er wat van zeg omdat ik niet fatsoenlijk tv kan kijken/muziek kan luisteren en mensen te bellen....
Waarom ga je dan niet lekker op je balkon liggen bruinen, zodat je niet als een bleekneusje op de eerstvolgende meet hoeft te verschijnen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik zit de godganze middag al op fok te filosoferen en discussieren![]()
Balkon?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet lekker op je balkon liggen bruinen, zodat je niet als een bleekneusje op de eerstvolgende meet hoeft te verschijnen?.
Ach ja.... ja ik hád kunnen gaan skaten.... Als het morgen mooi weer is, ga ik dat denk ik doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.. sorry.. Ik heb gisteren en vandaag heerlijk in de zon gezeten.
.
En dan spring je heel klungelig recht in de gespierde armen van die Ene Jongen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ja.... ja ik hád kunnen gaan skaten.... Als het morgen mooi weer is, ga ik dat denk ik doenmaar wel even een route uitzoeken, anders moet ik steeds aan de kant springen voor al die fietsers.... en dat gaat en staat dan nogal klungelig
Mja naja ik wilde wat productiefs gaan doen, maar ik heb alleen maar als een bezetene zitten fokkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Terrasje dan! Je had heerlijk op een terrasje kunnen zitten, waxje! Of in de tuin in D..
als je het zo brengt... ik ga morgen skatenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan spring je heel klungelig recht in de gespierde armen van die Ene Jongen..
een beetje van jezelf en een beetje van adobe?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:42 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
persoonlijk een van de mooiste fotos die k heb gemaakt.
Ik snap ook niet waarom sommigen het zo moeilijk vinden om iemand aan de haak te slaan. Het is kei-simpel, je bindt je skates onder en gaat rond sjeezen tot je een leuke jongen ziet. Dan cross je daar "per ongeluk" op af, hulpeloos "hellp! heelp! vang me op alsjeblieeeeft" roepend. En als-ie je dan heeft opgevangen, dan glimlach je heel verlegenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:51 schreef creno het volgende:
[..]
als je het zo brengt... ik ga morgen skaten
een beetje veel van mezelf een geen adobe, k heb dat niet eens...quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:00 schreef Prego het volgende:
[..]
een beetje van jezelf en een beetje van adobe?
maar hoe dan ook, een heel mooi plaatje
okay tot "glimlach je verlegen" moet het geen probleem zijn....quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom sommigen het zo moeilijk vinden om iemand aan de haak te slaan. Het is kei-simpel, je bindt je skates onder en gaat rond sjeezen tot je een leuke jongen ziet. Dan cross je daar "per ongeluk" op af, hulpeloos "hellp! heelp! vang me op alsjeblieeeeft" roepend. En als-ie je dan heeft opgevangen, dan glimlach je heel verlegen [afbeelding] en zeg je dat hij je grote held is, biedt je hem iets te drinken aan, et cetera..
Als het echt een leuke lieve jongen is, dan laat hij je helemaal niet meer los.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:05 schreef creno het volgende:
[..]
okay tot "glimlach je verlegen" moet het geen probleem zijn....
maar dan zeggen dat ie m'n grote held is... dat komt bij mij waarschijnlijk eruit als: je blublableablle.... *smile*
en dan gillend wegskaten !
whehe bart de stad rondgezeuldquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:12 schreef Cybart het volgende:
en weer thuis...
nu hurry hurry want heb zo nog een verjaardag...
eerst even, en dan voor de tweede keer vandaag mn fiets op het station ophalen
het is Chaamquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:17 schreef Weemz het volgende:
Hoihoi... weer lekker gewerkt vandaag... En zeg Creno, is het nou Gaam, Sjaam of Kaam?
de Nacht van Chaam is nog veeeel leukerquote:
uhuhquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
de Nacht van Chaam is nog veeeel leuker
Ze komen soms langzaam op gang...quote:
bij jou komt alles laat op gangquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ze komen soms langzaam op gang...![]()
Dat steppen viel nog niet mee zeg.
Goeie avond allemaal![]()
nee, zonder smaak maar met extra glijmiddel, dat is normaalquote:
En bedanktquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij jou komt alles laat op gang.
n'dag R!
En hier volgt een lesje in de geschiedenis van het condoomquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:44 schreef creno het volgende:
@ryan_r ja tuurlijk, die waren er als eerste (schapendarm niet meegerekend) dus die zijn het normaalste
omdat het de paus is? voor miljoenen anderen zegt het iets meer dan dat het jou zegt..quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:07 schreef Ryan_R het volgende:
Waarom maken al die mensen zich zo druk om de paus? Hij is toch al oud en versleten
wat een rust op de zondagochtend..quote:Op zondag 3 april 2005 02:32 schreef tech het volgende:
*lurk terug*
Jahquote:
ik ga morgen weer, had wel wat leuks zien hangen en ik heb ook weer es geld hehequote:Op zondag 3 april 2005 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Neej, ik heb de hele stad al gehad
En ik vond er geen ZAK aan
En sowieso, winkelen op koopzondag met mooi weer is niks... allemaal van die shop-amateurs die voor je voeten lopen
120 mensen daarvan zijn van school (voor eht doorsturen van autocad tekeningen, bestanden die niet in mails passen, posters etc)quote:
volgens mij wel... gewoon op klikken en deleten ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 13:59 schreef Ryan_R het volgende:
Kun je die lijst ook nog aanpassen? Ik heb er iets van 60 instaan, maar de helft spreek ik echt nooit.
Tja. Dat komt omdat ik niet meer in de buurt ben.quote:Op zondag 3 april 2005 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ik neem me ieder weekend voor om te gaan shoppen, maar ik stel het dan toch telkens weer uit.
Dat nu al máándenlang, érg goedkoop..
En dat terwijl ik op 30 seconden van 't centrum woon....
got thatquote:Op zondag 3 april 2005 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit natuurlijk..
Jij wilde alleen naar ouwe-mannen-winkels waar ze ouwe-mannen-kleding verkopen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:12 schreef Kreator het volgende:
Tja. Dat komt omdat ik niet meer in de buurt ben.
Ik ben veranderd (door toedoen van eenquote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij wilde alleen naar ouwe-mannen-winkels waar ze ouwe-mannen-kleding verkopen.
RIbbroeken en dure truien met kleine merkjes erop..
quote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef Kreator het volgende:
De volgende stap is dat je hun bank niet onderplast als je langskomt.
it wasnt a peequote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
De volgende stap is dat je hun bank niet onderplast als je langskomt.
quote:Op zondag 3 april 2005 14:17 schreef Kreator het volgende:
Ik ben veranderd (door toedoen van eenvrouw
).
. tegenwoordig heb ik hippe strakke rode shirts, leren instappers en CK broeken.
.
heb je geproefd ?quote:
Oh. Herstel. De volgende stap is dat je geen premature ejaculations krijgt als je op bezoek gaat bij je msn vrienden.quote:
ow, gebeurde toch niet.quote:Op zondag 3 april 2005 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. Herstel. De volgende stap is dat je geen premature ejaculations krijgt als je op bezoek gaat bij je msn vrienden.
Dat was ook met japanse sletjes die dood gingen. (met z'n 50en tegelijk voor de trein springen)quote:
Wiens bank?quote:Op zondag 3 april 2005 14:22 schreef Jerruh het volgende:
ow, gebeurde toch niet.
want dan is het niet jouw bank.
Ik heb getuigen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow, gebeurde toch niet.
want dan is het niet jouw bank.
ja maar als ik het bij een ander zou doen, is het niet jouw bank meerquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Hooooiiii iig, hoe was jullie aller weekend?
hmm in de tuin zitten met je laptop is okayquote:Op zondag 3 april 2005 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dat was wel het meest rare slaapmoment ooitik was rond 13u uit bed
en ik sliep pas heel laat. Veel getypt, en mammie belde net vanuit de tuin
*TSJIELP*KWETTER*TSJIELP* op de achtergrond uit de tuin.
Ik kan ook in het park zitten met de laptop natuurlijkMaarja, dan heb ik maar een uurtje....
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:54 schreef BadBadPresident het volgende:
vandaag net selectie toets gedaan voor hvj bij hvu..en nu heb ik koppijn..whehe, het ging wel ok..
of in de tuin met je laptop op internetquote:Op zondag 3 april 2005 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dat was wel het meest rare slaapmoment ooitik was rond 13u uit bed
en ik sliep pas heel laat. Veel getypt, en mammie belde net vanuit de tuin
*TSJIELP*KWETTER*TSJIELP* op de achtergrond uit de tuin.
Ik kan ook in het park zitten met de laptop natuurlijkMaarja, dan heb ik maar een uurtje....
Naaahhh precies hetzelfde!quote:Op zondag 3 april 2005 16:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmm in de tuin zitten met je laptop is okay.
mijn weekend: vermoeiend maar goed!!! en de jouwe?
Ik heb een grote parkeerplaats érgens in Z.quote:Op zondag 3 april 2005 16:20 schreef mr_mime het volgende:
[..]
of in de tuin met je laptop op internet
moet je wel een tuin hebben dan he..
p.s. kutwolken!
jeumig, klinkt very druk... respect hoorquote:Op zondag 3 april 2005 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaahhh precies hetzelfde!![]()
Gisteren gewerkt, en om 22u moest de toko openen om 21.55u was ik nog de enige. Eentje was veeell te laat, en de andere twee kwamen even na 22u opdagen. Er hing een zwerer voor de deur die ik niet naar binnen wilde, drie keer tegen een jongen gezegd, maar hij heel naief met die vent praten toen hij ging aanbellen en liet hem binnen. Ik ben de hele avond bezig geweest met mensen aansturen. Maarja, even de drukte voorbij, want ik ben aan 't afbouwen en werk nu veeeellll minder. Ik bedoel, het is allemaal vrijwillig en ik stond er om de week. Dat is veel en veel te veel. Dus nu een Waxxer die minder zeikt en meer tijd heeft om leuke dingen te doen
En verder was het gisteren leuk!
wie is die just-dennis?quote:Op zondag 3 april 2005 16:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een grote parkeerplaats érgens in Z.Ik zeg wel ergens wáár als jij geen Just-Dennis kloon bent
Met iedereenquote:Op zondag 3 april 2005 16:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeuuujjj President man!Hoe is het met jou?? Amok met Havoc?
Haha nou ik had eens een keer in het topic met een foto laten zien hoe saai mijn buurt is op zondag (ik heb uitzicht op een grote parkeerplaats van een kantoor) en toen had hij aan de hand van de stand van de foto, dus je zag welk deel van de parkeerplaats, uitgezocht waar ik woonquote:Op zondag 3 april 2005 16:35 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wie is die just-dennis?
ik bespeur haat gevoelens jegens hem.. ex?? stalker??
is het de turfmarkt soms?
Haha gelukkigquote:Op zondag 3 april 2005 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jeumig, klinkt very druk... respect hoor. en jij zeiken? vind ik persoonlijk best meevallen hoor
.
pfff. buitensoos heeft een parkeerplaats.. de van rooyensingel.. P&R achter het stationquote:Op zondag 3 april 2005 16:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha nou ik had eens een keer in het topic met een foto laten zien hoe saai mijn buurt is op zondag (ik heb uitzicht op een grote parkeerplaats van een kantoor) en toen had hij aan de hand van de stand van de foto, dus je zag welk deel van de parkeerplaats, uitgezocht waar ik woon![]()
En nee, niet de Turfmarktniet al te ver in zuid
(omgeving station)
Werken?quote:Op zondag 3 april 2005 16:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Met iedereen
Ik werd uit bed gebeld om te werken![]()
Ik me helemaal in het zweet werken... ZONDER ontbijt of wat dan ook. En om 13:00 maar eens naar McDonalds gegaan in pauze
Ik wilde naar het zwembad![]()
Aart heeft ook een balkonquote:Op zondag 3 april 2005 16:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
. Uit de wind, in de zon, heerlijk.
.
pas er beetje mee op dat je als je niet veel meer werkt, je in een gat valt. druk bezig zijn belemmert vaak zicht op de kuilenquote:Op zondag 3 april 2005 16:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha gelukkigMja omdat ik m'n weblog niet meer bijhoud heb ik wel eens het idee dat ik hier (te) snel mijn hart lucht
![]()
En dankjeIs ook leuk om te doen en ik leer er veel van - mensen aansturen, beleid in de praktijk brengen, organisatiestructuur, to the point en zakelijk zijn... Maar het vreet vrije tijd. En dat heb ik hard nodig in het weekend, zodat ik door-de-week wat productiever word ook
en mijn sociale leven wa stabieler maak ipv leuke dingen die ik moet afslaan en maar twee zinnen met mensen kn wisselen. En eens ergens anders kan gaan stappen
quote:Op zondag 3 april 2005 16:36 schreef mr_mime het volgende:
waxxer ik heb trouwens gelachen man.. om dat topic met fuifduif van gisteravond!
Niks mis met Mac toch?quote:Op zondag 3 april 2005 16:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Werken?Wat leuk! De stoere President die terrasjes bedient?
![]()
En lekkerontbijten met een hamburger
Alhoewel, ik met m'n commentaar, ik geloof dat ik ook aan de Mac ga, heb niks in huis
je hebt vast drukke oudersquote:Op zondag 3 april 2005 16:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha gelukkigMja omdat ik m'n weblog niet meer bijhoud heb ik wel eens het idee dat ik hier (te) snel mijn hart lucht
![]()
En dankjeIs ook leuk om te doen en ik leer er veel van - mensen aansturen, beleid in de praktijk brengen, organisatiestructuur, to the point en zakelijk zijn... Maar het vreet vrije tijd. En dat heb ik hard nodig in het weekend, zodat ik door-de-week wat productiever word ook
en mijn sociale leven wa stabieler maak ipv leuke dingen die ik moet afslaan en maar twee zinnen met mensen kn wisselen. En eens ergens anders kan gaan stappen
Ja hequote:Op zondag 3 april 2005 16:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
. Uit de wind, in de zon, heerlijk.
.
Hoewel een tuin leuker is dan een balkon.quote:
Nee, ik ben geen oberquote:Op zondag 3 april 2005 16:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Werken?Wat leuk! De stoere President die terrasjes bedient?
![]()
En lekkerontbijten met een hamburger
Alhoewel, ik met m'n commentaar, ik geloof dat ik ook aan de Mac ga, heb niks in huis
Univé geen huizen in de buurt?quote:Op zondag 3 april 2005 16:42 schreef mr_mime het volgende:
[..]
pfff. buitensoos heeft een parkeerplaats.. de van rooyensingel.. P&R achter het station
de univé( wel geen huizen in de buurt)
uuhm kantoor.. niet ergens bij de stationsstraat toch? bij de ggd in de buurt
ik gok maar wat
alles uit de omgeving komt daar heen he..quote:Op zondag 3 april 2005 16:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn er trouwens nou echt zo veel homo's in Z.?Want als bij een Bepaald Bedrijf in Z. kom, dan rennen daar voortdurend hippe jongens en strakke shirtjes rond.
.
ik heb ook nieuwe schoenenquote:Op zondag 3 april 2005 16:39 schreef Vlarp het volgende:
Haay!!
Ik heb nieuwe schoenen
En heb een super leuke avond gehad
Dat doe ik zekerquote:Op zondag 3 april 2005 16:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pas er beetje mee op dat je als je niet veel meer werkt, je in een gat valt. druk bezig zijn belemmert vaak zicht op de kuilen. en hart luchten kan hier toch?
.
ik ga morgen naar De rechter, baan afregelen en nieuw colbertje kopen! en feest vieren want ik had een 8 voor project, een supermooi cijfer.
Bij Aart kijken wij op de buren neer vanaf het balkonquote:Op zondag 3 april 2005 16:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoewel een tuin leuker is dan een balkon.. Er vanuitgaande dat je niet 75 buren hebt die op je tuin of balkon uitkijken.
.
ik kan maar 1 studentenblok bedenkenquote:
Ik heb gele puma's...quote:Op zondag 3 april 2005 16:48 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik heb ook nieuwe schoenen
sneakers, van timberland
alleen lijkt het alsof ze een beetje met de lijm hebben geknoiet.. een paar randjes slaan een beetje wit uit.. maar als je ze nat maakt is ie weer zwart.. iemand tips trouwens?
ik vind dat klagen echt meevallen hoor! zo is het leven en ik vind het leuk om te zien dat het niet alleen gemakkelijk gaat maar dat je ook vaak zat drukke dingen meemaakt.quote:Op zondag 3 april 2005 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat doe ik zekerIk ben nu één zaterdag p/m kwijt ipv twee en de bijbehorende taken. Ik doe nog steeds veel hoor, dus een bargroep aansturen, een hele werkgroep aansturen, schrijven voor het blad en af en toe die columns op de website dan.
En als ik hier alleen maar loop te klagen, is het net alsof ik helemaal niet vrolijk ben![]()
En een acht!Gefeliciteerd!
Ben je al aan het afronden dan??
Och, mijn vader is trouwambtenaar en mijn moeder zit parttime bij de C1000 achter de kassa.... Ik heb vroeger vaak mede het gezin moeten onderhouden, ik denk dat 't daardoor komt...quote:Op zondag 3 april 2005 16:44 schreef mr_mime het volgende:
[..]
je hebt vast drukke ouders
zo vader....
al vroeg aangeleerd om druk te zijn
( herken ik helemaaaaaal niet hoor)
Nou, de eehhh dinges is wel één van de grootste van Nederland. En hier zit de kunstacademie ook he, en een grafische school. Daar zijn heeeelll veel homo's idd. Tenminste, ik weet niet of het bedrijf zélf ook hip is?quote:Op zondag 3 april 2005 16:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn er trouwens nou echt zo veel homo's in Z.?Want als bij een Bepaald Bedrijf in Z. kom, dan rennen daar voortdurend hippe jongens en strakke shirtjes rond.
.
Mamma zou morgen meteen voor me naar de bank gaan, maar pappa gromt, lacht en maakt een sarcasische opmerking. Het wordt gewoon tijd zélf eens spijkers met koppen te gaan slaanquote:Op zondag 3 april 2005 16:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
120.000 Euro in Z., mét balkon. Kun je voor die prijs niet in E. krijgen, geloof ik.. Gewoon je ouders lief aankijken, waxje!
.
metroseksuelenquote:hippe jongens en strakke shirtjes
Mjaw ach, érgens..... wat is ergens?quote:Op zondag 3 april 2005 16:51 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik kan maar 1 studentenblok bedenken
de rest is gezinswoning.. of die woontorens bij het water.. maar je had geen balkon..
en gisteren jongens onder je raam.. vast op het fietspad he
woon je ergens daar waar die grolsch-beugels-ketting hangt?
Kom, heb eens wat meer vertrouwen in mijn Gaydar.quote:Op zondag 3 april 2005 16:56 schreef creno het volgende:
[..]
metroseksuelen...het zou verboden moeten worden
Ja na een halve werkdag...quote:Op zondag 3 april 2005 16:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen ober
En ik ontbeet wel om 13:00, dus dan smaakt dat best![]()
Is er geen Burger King daar?
Ja creno, stille wateren.....quote:Op zondag 3 april 2005 17:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kom, heb eens wat meer vertrouwen in mijn Gaydar..
eindhoven blaakt volgens mij nog in de zon!quote:Op zondag 3 april 2005 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, de donkere wolken drijven al boven deze Overijsselsche Hanzestad
doe es nie, dan staat er mij ook wat te wachtenquote:Op zondag 3 april 2005 17:11 schreef creno het volgende:
[newsflash]
In Chaam is nu een prachtig vol wolkendek te bewonderen
[/newsflash]
Hopelijk is het weer morgen nog steeds oke, dan kan ik ook een paar uurtjes in de zon zittenquote:Op zondag 3 april 2005 17:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eindhoven blaakt volgens mij nog in de zon!
made heeft afwisseling!.
zuchtquote:Op zondag 3 april 2005 17:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hopelijk is het weer morgen nog steeds oke, dan kan ik ook een paar uurtjes in de zon zittenWant verder moet ik echt ernstig aan de studie. Naja, in een zucht en een kreun is het weer hartje zomer
Ik eet soms ook niks 's ochtends en 's middags... omdat ik dan nog niet wakker benquote:Op zondag 3 april 2005 17:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja na een halve werkdag...En nee, helaas geen Burger King hier
Drie keer Mc Donalds en een heeeeleboel shoarmatentjes, alleen dat trek ik echt niet
Bovendien ben ik net gewend aan mijn slanke lijn en heb ik de hele dag niks gegeten nog (niet eens honger
ik had vannacht toen ik thuiskwam maar een cup a soup gegeten
), dus iets moddervets gaat heeelll verkeerd vallen. Naja, ik zie wel
Misschien wel gewoon een paar broodjes ofzo
ik hoor net dat er stapelwolken ontstaan in Tilburgquote:Op zondag 3 april 2005 17:13 schreef Jerruh het volgende:
*blaast*
volgens mij blazen we tegen elkaar in...
quote:Op zondag 3 april 2005 17:25 schreef DennisMoore het volgende:
Tijd voor een stringente controle op de betaling van hondenbelasting..
quote:Op zondag 3 april 2005 17:25 schreef creno het volgende:
[..]
ik hoor net dat er stapelwolken ontstaan in Tilburg
quote:Op zondag 3 april 2005 17:16 schreef DePresident het volgende:
LEKKER IN DE TUIN ZITTEN MET 6 BUREN X 2 KUTHONDJES = OVERAL GEBLAF [afbeelding]
[..]
Ik eet soms ook niks 's ochtends en 's middags... omdat ik dan nog niet wakker ben
En bij mij boeit het toch niet of ik elke dag naar McDonalds zou gaan![]()
daar was het koopzondagquote:
Ja, BUREN ! Bijna net zo erg als hondenquote:
quote:Ik eet tegenwoordig veeeelll gezonder en regelmatiger, leefde iets te veel als een studentEn naja, met die ene keer Mac heb je meteen je dagelijkse vetdinges erbij en aardappelen
en dan nog even ergens vrchtensap vandaan halen....
![]()
Dat klinkt wel heel ernstig, maarja.... zondag
en weer geen boodschappen gedaan
Nou, ik waarschuw maar alvastquote:Op zondag 3 april 2005 17:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja, BUREN ! Bijna net zo erg als honden![]()
[..]
Ik word ook student. En dan vreet ik gewoon wat ik wil.
Ga wel BEETJE sporten ofzo soms![]()
Hoe vaak val je op je gezicht als je skate?quote:Op zondag 3 april 2005 17:34 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik eens echt gaan skaten dan nu?Of gaat het regenen enzo....
Nog nooit gebeurdquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hoe vaak val je op je gezicht als je skate?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |