omdat het de paus is? voor miljoenen anderen zegt het iets meer dan dat het jou zegt..quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:07 schreef Ryan_R het volgende:
Waarom maken al die mensen zich zo druk om de paus? Hij is toch al oud en versleten
wat een rust op de zondagochtend..quote:Op zondag 3 april 2005 02:32 schreef tech het volgende:
*lurk terug*
Jahquote:
ik ga morgen weer, had wel wat leuks zien hangen en ik heb ook weer es geld hehequote:Op zondag 3 april 2005 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Neej, ik heb de hele stad al gehad
En ik vond er geen ZAK aan
En sowieso, winkelen op koopzondag met mooi weer is niks... allemaal van die shop-amateurs die voor je voeten lopen
120 mensen daarvan zijn van school (voor eht doorsturen van autocad tekeningen, bestanden die niet in mails passen, posters etc)quote:
volgens mij wel... gewoon op klikken en deleten ofzoquote:Op zondag 3 april 2005 13:59 schreef Ryan_R het volgende:
Kun je die lijst ook nog aanpassen? Ik heb er iets van 60 instaan, maar de helft spreek ik echt nooit.
Tja. Dat komt omdat ik niet meer in de buurt ben.quote:Op zondag 3 april 2005 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ik neem me ieder weekend voor om te gaan shoppen, maar ik stel het dan toch telkens weer uit.
Dat nu al máándenlang, érg goedkoop..
En dat terwijl ik op 30 seconden van 't centrum woon....
got thatquote:Op zondag 3 april 2005 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit natuurlijk..
Jij wilde alleen naar ouwe-mannen-winkels waar ze ouwe-mannen-kleding verkopen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:12 schreef Kreator het volgende:
Tja. Dat komt omdat ik niet meer in de buurt ben.
Ik ben veranderd (door toedoen van eenquote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij wilde alleen naar ouwe-mannen-winkels waar ze ouwe-mannen-kleding verkopen.
RIbbroeken en dure truien met kleine merkjes erop..
quote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef Kreator het volgende:
De volgende stap is dat je hun bank niet onderplast als je langskomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |