okay tot "glimlach je verlegen" moet het geen probleem zijn....quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom sommigen het zo moeilijk vinden om iemand aan de haak te slaan. Het is kei-simpel, je bindt je skates onder en gaat rond sjeezen tot je een leuke jongen ziet. Dan cross je daar "per ongeluk" op af, hulpeloos "hellp! heelp! vang me op alsjeblieeeeft" roepend. En als-ie je dan heeft opgevangen, dan glimlach je heel verlegen [afbeelding] en zeg je dat hij je grote held is, biedt je hem iets te drinken aan, et cetera..
Als het echt een leuke lieve jongen is, dan laat hij je helemaal niet meer los.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:05 schreef creno het volgende:
[..]
okay tot "glimlach je verlegen" moet het geen probleem zijn....
maar dan zeggen dat ie m'n grote held is... dat komt bij mij waarschijnlijk eruit als: je blublableablle.... *smile*
en dan gillend wegskaten !
whehe bart de stad rondgezeuldquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:12 schreef Cybart het volgende:
en weer thuis...
nu hurry hurry want heb zo nog een verjaardag...
eerst even, en dan voor de tweede keer vandaag mn fiets op het station ophalen
het is Chaamquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:17 schreef Weemz het volgende:
Hoihoi... weer lekker gewerkt vandaag... En zeg Creno, is het nou Gaam, Sjaam of Kaam?
de Nacht van Chaam is nog veeeel leukerquote:
uhuhquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
de Nacht van Chaam is nog veeeel leuker
Ze komen soms langzaam op gang...quote:
bij jou komt alles laat op gangquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ze komen soms langzaam op gang...![]()
Dat steppen viel nog niet mee zeg.
Goeie avond allemaal![]()
nee, zonder smaak maar met extra glijmiddel, dat is normaalquote:
En bedanktquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij jou komt alles laat op gang.
n'dag R!
En hier volgt een lesje in de geschiedenis van het condoomquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:44 schreef creno het volgende:
@ryan_r ja tuurlijk, die waren er als eerste (schapendarm niet meegerekend) dus die zijn het normaalste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |