Ja volgens mij gaat het erg goed met Gina en Ian. Inmiddels gescheiden van ramon, maar ze zag er echt heel goed uit.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:18 schreef Prego het volgende:
[..]
die remco heb ik ooit eens ontmoet maar ik me hem niet voor de geest halen
gaat goed met gina en haar spuit?
die foto is genomen op die bank geloof ik, toen had ik me piercing nog en zwart haar toen
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tijdens vergaderingen zit ik ook altijd te tekenen, maar dat wordt soms verkeerd opgevat..
zo is dat dus ook in mijn vakantie-dagboekjes, dan zag ik een jongen een aantal keren, maar dan schreef ik niet: "dat lekkere ding lag aan het zwembad", maar dat omschreef ik als: "die kneus was ook aan het zwemmen"quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral leuk te lezen tussen de regels door dat ik eigenlijk al lang wist dat ik homo was, mar dat ik dat zelfs in m'n dagboek niet durfde neer te zetten, zeker niet in die woorden. Ik heb zelfs een "dagboek coming out" gehad
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
Er staan stoere hetero's onder mijn raam met hun auto's te patsen incl stereo's, maarja als ik kijk ben ik er geweestlaat staan dat ik er wat van zeg omdat ik niet fatsoenlijk tv kan kijken/muziek kan luisteren en mensen te bellen....
hm...quote:Deze jongen lijkt misschien een watje, laat zijn lieve uiterlijk je niet in de maling nemen! Zodra hij en zijn vrienden voor de dag komen, staat je een vervelende tijd te wachten!
fotoquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
Er staan stoere hetero's onder mijn raam met hun auto's te patsen incl stereo's, maarja als ik kijk ben ik er geweestlaat staan dat ik er wat van zeg omdat ik niet fatsoenlijk tv kan kijken/muziek kan luisteren en mensen te bellen....
Waarom ga je dan niet lekker op je balkon liggen bruinen, zodat je niet als een bleekneusje op de eerstvolgende meet hoeft te verschijnen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik zit de godganze middag al op fok te filosoferen en discussieren![]()
Balkon?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet lekker op je balkon liggen bruinen, zodat je niet als een bleekneusje op de eerstvolgende meet hoeft te verschijnen?.
Ach ja.... ja ik hád kunnen gaan skaten.... Als het morgen mooi weer is, ga ik dat denk ik doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.. sorry.. Ik heb gisteren en vandaag heerlijk in de zon gezeten.
.
En dan spring je heel klungelig recht in de gespierde armen van die Ene Jongen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ja.... ja ik hád kunnen gaan skaten.... Als het morgen mooi weer is, ga ik dat denk ik doenmaar wel even een route uitzoeken, anders moet ik steeds aan de kant springen voor al die fietsers.... en dat gaat en staat dan nogal klungelig
Mja naja ik wilde wat productiefs gaan doen, maar ik heb alleen maar als een bezetene zitten fokkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Terrasje dan! Je had heerlijk op een terrasje kunnen zitten, waxje! Of in de tuin in D..
als je het zo brengt... ik ga morgen skatenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan spring je heel klungelig recht in de gespierde armen van die Ene Jongen..
een beetje van jezelf en een beetje van adobe?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:42 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
persoonlijk een van de mooiste fotos die k heb gemaakt.
Ik snap ook niet waarom sommigen het zo moeilijk vinden om iemand aan de haak te slaan. Het is kei-simpel, je bindt je skates onder en gaat rond sjeezen tot je een leuke jongen ziet. Dan cross je daar "per ongeluk" op af, hulpeloos "hellp! heelp! vang me op alsjeblieeeeft" roepend. En als-ie je dan heeft opgevangen, dan glimlach je heel verlegenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:51 schreef creno het volgende:
[..]
als je het zo brengt... ik ga morgen skaten
een beetje veel van mezelf een geen adobe, k heb dat niet eens...quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:00 schreef Prego het volgende:
[..]
een beetje van jezelf en een beetje van adobe?
maar hoe dan ook, een heel mooi plaatje
okay tot "glimlach je verlegen" moet het geen probleem zijn....quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom sommigen het zo moeilijk vinden om iemand aan de haak te slaan. Het is kei-simpel, je bindt je skates onder en gaat rond sjeezen tot je een leuke jongen ziet. Dan cross je daar "per ongeluk" op af, hulpeloos "hellp! heelp! vang me op alsjeblieeeeft" roepend. En als-ie je dan heeft opgevangen, dan glimlach je heel verlegen [afbeelding] en zeg je dat hij je grote held is, biedt je hem iets te drinken aan, et cetera..
Als het echt een leuke lieve jongen is, dan laat hij je helemaal niet meer los.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:05 schreef creno het volgende:
[..]
okay tot "glimlach je verlegen" moet het geen probleem zijn....
maar dan zeggen dat ie m'n grote held is... dat komt bij mij waarschijnlijk eruit als: je blublableablle.... *smile*
en dan gillend wegskaten !
whehe bart de stad rondgezeuldquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:12 schreef Cybart het volgende:
en weer thuis...
nu hurry hurry want heb zo nog een verjaardag...
eerst even, en dan voor de tweede keer vandaag mn fiets op het station ophalen
het is Chaamquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:17 schreef Weemz het volgende:
Hoihoi... weer lekker gewerkt vandaag... En zeg Creno, is het nou Gaam, Sjaam of Kaam?
de Nacht van Chaam is nog veeeel leukerquote:
uhuhquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
de Nacht van Chaam is nog veeeel leuker
Ze komen soms langzaam op gang...quote:
bij jou komt alles laat op gangquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ze komen soms langzaam op gang...![]()
Dat steppen viel nog niet mee zeg.
Goeie avond allemaal![]()
nee, zonder smaak maar met extra glijmiddel, dat is normaalquote:
En bedanktquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij jou komt alles laat op gang.
n'dag R!
En hier volgt een lesje in de geschiedenis van het condoomquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:44 schreef creno het volgende:
@ryan_r ja tuurlijk, die waren er als eerste (schapendarm niet meegerekend) dus die zijn het normaalste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |