Daar woont de vriendin van een collegaquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:39 schreef creno het volgende:
[..]
dankzij mijn ouders lopen er minstens 2 homo's in Chaam
d0hquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
miste een p:
www.support.tue.nl/studiereis2005.
@vlarp: ga es naar istanbul en zie het verschil...
namen !!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar woont de vriendin van een collega
Weet ik hoe dat mokkel heet... 'k vind die collega ook irri, dus ik luister verder nooit naar wat ie te vertellen heeftquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:54 schreef creno het volgende:
[..]
namen !!!!
(iedereen kent iedereen hier.... in ieder geval van gezicht)
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:08 schreef creno het volgende:
ik ga naar breda toe ! seeya
ps: hebben jullie dit al gezien ? www.pinkpassion.nl ?
Miss Smile is een snol! Ze kan niet mixen. We hebben dat mens ook al bij NextDance vroeger weggepestquote:Als je de ruimte verder gaat verkennen zul je merken dat de dansvloer al op je ligt te wachten. Dj Miss Smile en DJ Iwan zullen daar voor de nodige ritmes zorgen, zodat je niet stil kan blijven staan.
Ze moet geen werk doen wat ze niet kanquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef Waxxer het volgende:
Aaaawww.... ze doet ook maar gewoon haar werk...
Maar jij pest nooit iemand wegquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze moet geen werk doen wat ze niet kan
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb samen met wat vrienden ontzettend zitten zeiken tegen de organisatie..
En hoeveel DVD's heb je ingeslagen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:31 schreef Ang3l het volgende:
Haaj ....
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden die kardinaals nou overleggen of ze toch maar een kussen in het gezicht van de paus zullen drukken, om 'm uit z'n lijden te helpen?.
En DJ Iwan is de vroegere DJ van de Pecheurquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Miss Smile is een snol! Ze kan niet mixen. We hebben dat mens ook al bij NextDance vroeger weggepest
Weet je wat ik na 3 uur stadten gekocht heb?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoeveel DVD's heb je ingeslagen?.
Ik heb je niet gespot in de stad, overigens.
Die leeft nogquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:32 schreef Waxxer het volgende:
Haai!Hoe is het met je man afgelopen....?
![]()
Leuke locatie. Wat is't voor feest?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:39 schreef Jerruh het volgende:
arme angel. next time better!
ga jij trouwens in mei naar een feest in de klokkentoren!?
Ach... Het is steeds dezelfde "discussie" die daar gevoerd wordt. Mensen die zeggen dat homoseksualiteit niet de "bedoeling van de natuur is", alsof de natuur een persoon is met een eigen wil die laatst nog in de kroeg hebben gesproken over zijn of haar bedoelingen.quote:
Hou je een dagboek bij?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Voor het eerst sinds hele lange tijd weer in m'n dagboek geschrven ..... blz 1141 en 1142
De wil van God of de wil van de bijbel. Kies maar. De ene zegt geen ruk en de andere is geschreven door kwakzalvers in de vorige eeuwenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach... Het is steeds dezelfde "discussie" die daar gevoerd wordt. Mensen die zeggen dat homoseksualiteit niet de "bedoeling van de natuur is", alsof de natuur een persoon is met een eigen wil die laatst nog in de kroeg hebben gesproken over zijn of haar bedoelingen.. Of mensen die zeggen dat het niet de wil van God is, alsof God bestaat.
.
1142 pagina's inmiddels. Eerste blad van 22 Januari 1998.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hou je een dagboek bij? [afbeelding]
Zo'n eentje met een slot erop?
je hebt flink doorgeschreven man!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1142 pagina's inmiddels. Eerste blad van 22 Januari 1998.
En nee, zonder slot. Gewoon A4 formaat in een ringbandmap, kleine ruitjes.
Sommige dingen zijn voor iedereen, andere dingen heel privé. Ik heb bv Floor (ja die ja, Flo) wel eens dagboek 1 en 2 meegegeven naar Amsterdam. Hij heeft ze gelezen. Maar er zijn ook stukken die niemand mag lezen.
Ik schrijf wel meer hoor. Heb een in leer gebonden bundel perkamentpapier met gedichten in de vitrinekast staan.
Maar eigenlijk schrijf ik alleen als ik me kut voel. Vandaar dat ik nu na meer dan een jaar m'n dagboek weer heb gepakt.
Ik heb nog niks gehoord, maar lijkt me leukquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:06 schreef Prego het volgende:
[..]
je hebt flink doorgeschreven man!
kom jij trouwens de 16e ook naar sil met tim?
Hmmz... Ik heb allemaal schetsboeken vol tekeningetjes.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik schrijf wel meer hoor. Heb een in leer gebonden bundel perkamentpapier met gedichten in de vitrinekast staan.
Ja tis bij mij ook een mengeling van veel dingen. Plaksels, knipsels, schetsen, foto's, tekst, concertkaarten, pinkpoppolsbandjes etc etc.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Ik heb allemaal schetsboeken vol tekeningetjes..
daar zul je snel meer over horen danquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord, maar lijkt me leuk
Enne... ik zag net ook hel wat stukken over jou in het dagboek staan!Incl foto's
Nou die dus, op de spottersplaats, en zo'n wazige van Sil, Yv en jij, volgens mij op Lil's verjaardag.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:12 schreef Prego het volgende:
[..]
daar zul je snel meer over horen danik zag vandaag nog die foto van sil jij en ik en dat dafje wat ze toen had. lily had die foto gemaakt toen
ik met me groene haren, wahahahaha erg man wat dacht ik toen
welke foto's heb jij dan nog van mij?
Ik vond/vind het altijd zo'n eng idee dat leraren (m/v) van basisscholen altijd tekeningen van kinderen gebruiken als argument dat het niet goed met ze gaatquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Ik heb allemaal schetsboeken vol tekeningetjes..
Bij mijn studie (Industrieel Ontwerpen in Delft) werd het door docenten zelfs aangemoedigd om zoiets bij te houden, iets waar je al je ideeën in kunt kriebelen op het moment dat ze op borrelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis bij mij ook een mengeling van veel dingen. Plaksels, knipsels, schetsen, foto's, tekst, concertkaarten, pinkpoppolsbandjes etc etc.
Ik vind 't vooral leuk te lezen tussen de regels door dat ik eigenlijk al lang wist dat ik homo was, mar dat ik dat zelfs in m'n dagboek niet durfde neer te zetten, zeker niet in die woorden. Ik heb zelfs een "dagboek coming out" gehadquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:12 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ben altjd "bang" dat iemand het gaat lezen of vindt ofzo....
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral leuk te lezen tussen de regels door dat ik eigenlijk al lang wist dat ik homo was, mar dat ik dat zelfs in m'n dagboek niet durfde neer te zetten, zeker niet in die woorden. Ik heb zelfs een "dagboek coming out" gehad
die remco heb ik ooit eens ontmoet maar ik me hem niet voor de geest halenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die dus, op de spottersplaats, en zo'n wazige van Sil, Yv en jij, volgens mij op Lil's verjaardag.
Ik zag vandaag Remco, Lily's ex. En Gina en d'r zoontje (mooi kind!). Maar geen idee of je die nog kent.
Tijdens vergaderingen zit ik ook altijd te tekenen, maar dat wordt soms verkeerd opgevat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vond/vind het altijd zo'n eng idee dat leraren (m/v) van basisscholen altijd tekeningen van kinderen gebruiken als argument dat het niet goed met ze gaat
Tekenen helpt ook!Even je gedachten verzetten en creatief en expressief bezig zijn ipv peinzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |