Nee, ik ben geen oberquote:Op zondag 3 april 2005 16:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Werken?Wat leuk! De stoere President die terrasjes bedient?
![]()
En lekkerontbijten met een hamburger
Alhoewel, ik met m'n commentaar, ik geloof dat ik ook aan de Mac ga, heb niks in huis
Univé geen huizen in de buurt?quote:Op zondag 3 april 2005 16:42 schreef mr_mime het volgende:
[..]
pfff. buitensoos heeft een parkeerplaats.. de van rooyensingel.. P&R achter het station
de univé( wel geen huizen in de buurt)
uuhm kantoor.. niet ergens bij de stationsstraat toch? bij de ggd in de buurt
ik gok maar wat
alles uit de omgeving komt daar heen he..quote:Op zondag 3 april 2005 16:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn er trouwens nou echt zo veel homo's in Z.?Want als bij een Bepaald Bedrijf in Z. kom, dan rennen daar voortdurend hippe jongens en strakke shirtjes rond.
.
ik heb ook nieuwe schoenenquote:Op zondag 3 april 2005 16:39 schreef Vlarp het volgende:
Haay!!
Ik heb nieuwe schoenen
En heb een super leuke avond gehad
Dat doe ik zekerquote:Op zondag 3 april 2005 16:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pas er beetje mee op dat je als je niet veel meer werkt, je in een gat valt. druk bezig zijn belemmert vaak zicht op de kuilen. en hart luchten kan hier toch?
.
ik ga morgen naar De rechter, baan afregelen en nieuw colbertje kopen! en feest vieren want ik had een 8 voor project, een supermooi cijfer.
Bij Aart kijken wij op de buren neer vanaf het balkonquote:Op zondag 3 april 2005 16:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoewel een tuin leuker is dan een balkon.. Er vanuitgaande dat je niet 75 buren hebt die op je tuin of balkon uitkijken.
.
ik kan maar 1 studentenblok bedenkenquote:
Ik heb gele puma's...quote:Op zondag 3 april 2005 16:48 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik heb ook nieuwe schoenen
sneakers, van timberland
alleen lijkt het alsof ze een beetje met de lijm hebben geknoiet.. een paar randjes slaan een beetje wit uit.. maar als je ze nat maakt is ie weer zwart.. iemand tips trouwens?
ik vind dat klagen echt meevallen hoor! zo is het leven en ik vind het leuk om te zien dat het niet alleen gemakkelijk gaat maar dat je ook vaak zat drukke dingen meemaakt.quote:Op zondag 3 april 2005 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat doe ik zekerIk ben nu één zaterdag p/m kwijt ipv twee en de bijbehorende taken. Ik doe nog steeds veel hoor, dus een bargroep aansturen, een hele werkgroep aansturen, schrijven voor het blad en af en toe die columns op de website dan.
En als ik hier alleen maar loop te klagen, is het net alsof ik helemaal niet vrolijk ben![]()
En een acht!Gefeliciteerd!
Ben je al aan het afronden dan??
Och, mijn vader is trouwambtenaar en mijn moeder zit parttime bij de C1000 achter de kassa.... Ik heb vroeger vaak mede het gezin moeten onderhouden, ik denk dat 't daardoor komt...quote:Op zondag 3 april 2005 16:44 schreef mr_mime het volgende:
[..]
je hebt vast drukke ouders
zo vader....
al vroeg aangeleerd om druk te zijn
( herken ik helemaaaaaal niet hoor)
Nou, de eehhh dinges is wel één van de grootste van Nederland. En hier zit de kunstacademie ook he, en een grafische school. Daar zijn heeeelll veel homo's idd. Tenminste, ik weet niet of het bedrijf zélf ook hip is?quote:Op zondag 3 april 2005 16:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn er trouwens nou echt zo veel homo's in Z.?Want als bij een Bepaald Bedrijf in Z. kom, dan rennen daar voortdurend hippe jongens en strakke shirtjes rond.
.
Mamma zou morgen meteen voor me naar de bank gaan, maar pappa gromt, lacht en maakt een sarcasische opmerking. Het wordt gewoon tijd zélf eens spijkers met koppen te gaan slaanquote:Op zondag 3 april 2005 16:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
120.000 Euro in Z., mét balkon. Kun je voor die prijs niet in E. krijgen, geloof ik.. Gewoon je ouders lief aankijken, waxje!
.
metroseksuelenquote:hippe jongens en strakke shirtjes
Mjaw ach, érgens..... wat is ergens?quote:Op zondag 3 april 2005 16:51 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik kan maar 1 studentenblok bedenken
de rest is gezinswoning.. of die woontorens bij het water.. maar je had geen balkon..
en gisteren jongens onder je raam.. vast op het fietspad he
woon je ergens daar waar die grolsch-beugels-ketting hangt?
Kom, heb eens wat meer vertrouwen in mijn Gaydar.quote:Op zondag 3 april 2005 16:56 schreef creno het volgende:
[..]
metroseksuelen...het zou verboden moeten worden
Ja na een halve werkdag...quote:Op zondag 3 april 2005 16:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen ober
En ik ontbeet wel om 13:00, dus dan smaakt dat best![]()
Is er geen Burger King daar?
Ja creno, stille wateren.....quote:Op zondag 3 april 2005 17:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kom, heb eens wat meer vertrouwen in mijn Gaydar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |