april?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef mr_mime het volgende:
slapertjes trusten
en een meeting in mei n Nijmegen?![]()
7e of de 21e??
maar goed, heb ik meteen ff een tvptje en nogmaals trustequote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Ik koop alles bij de Media Markt....ik ben toch niet gek?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
schiet niet op SAJ... zo'n zieke...
heb je al een shell-fruitmand gebracht?
media markt..... gruwelijk!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik koop alles bij de Media Markt....ik ben toch niet gek?
ben niet op aan het letten....quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:17 schreef Cazman het volgende:
oh de flauwe fok forum april grap is ook weer begonnen
Och hij komt wel eens meer langs. Waarschijnlijk een stoere studentenavond gehadquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schoffel hem onder de sourcecode Caz.
Ik kom er dan ook alleen maar als ik..eeh...eeh..ik kom er dus gewoon nooit.quote:
quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Als je reageert komen die teksten van: succesvol forum verwijderd en alle posts handmatig bewerkt enz.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben niet op aan het letten....
wat is het nu weer?
Je hebt op school toch wel geleerd wat je met onkruid aan moet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och hij komt wel eens meer langs. Waarschijnlijk een stoere studentenavond gehad
schandalig!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kom er dan ook alleen maar als ik..eeh...eeh..ik kom er dus gewoon nooit.
Chemische bestrijding. Hoewel dat dat bij hem niet meer zal lukken. Z'n lever is genoeg vergiftigdquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt op school toch wel geleerd wat je met onkruid aan moet?
Uitgaande van de oude plek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
schandalig!
now it's time to locate my bed
om af te sluiten met de achterhaalde woorden van Will Smith: "Smell Ya Later"
stimmt....quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uitgaande van de oude plek.
omdraaien, deur uit, trap op, 2e deur links.
Wat scheld je allemaal?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
Zeg als ze de godseteringhele dag doorgaan met die kutgrapjes..... klaag ik ze aan wegens hinderlijk gedrag en ordeverstoringen dan bromt Danny wéér
maar dan achter tralies
Nopez ik ben inmiddels verhuist.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
stimmt....
uitgaande van jou oude plek hoef je de deur niet eens uit zometeen
(donald trump bureau nog steeds????)
Zeg als ze de godseteringhele dag doorgaan met die kutgrapjes..... klaag ik ze aan wegens hinderlijk gedrag en ordeverstoring en dan bromt Danny wéér maar dan achter traliesquote:
Truste en succes met filmenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:25 schreef Ryan_R het volgende:
Mei klinkt prima![]()
En nu ga ik mijn bed in. Om half 7 gaat de wekker en dan heel de dag filmen![]()
Truste!!!
precies op tijd. bijna iedereen gaat slapenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:24 schreef DePresident het volgende:
Yesss! 'n slowchat!
Heb je ook een keer naar beneden gekeken tijdens het plassen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
lul
dacht een muur te herkennen op je foto... vandaar...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nopez ik ben inmiddels verhuist.
Maar het bureau en de rest is meegegaan.
Oh ja, hai!quote:
Oude foto.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dacht een muur te herkennen op je foto... vandaar...
well I've still got your msn...
eens bijlullen weer...
en anders wel in 'mn stamkroeg van amsterdam
trusten!
Ik kan allebei de dagen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:23 schreef mr_mime het volgende:
maar een meet, 7 of 21 mei ( nee die week daartussen niet.. pinkpop enzo)
in nijmegen?
Alleen maar tijdens het plassen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je ook een keer naar beneden gekeken tijdens het plassen?
Ik zie die berichten nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, hai!![]()
![]()
Nou, ik kan niet lachen om die berichtjes, steeds als je wat post.....
Sorry
Ben verder helemaal happy hoor!
Je past je maar eens een keer aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
7e ben ik hier en de 14e ben ik daar de 21 ben ik hier.
Die de 14de maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |