april?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef mr_mime het volgende:
slapertjes trusten
en een meeting in mei n Nijmegen?![]()
7e of de 21e??
maar goed, heb ik meteen ff een tvptje en nogmaals trustequote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Ik koop alles bij de Media Markt....ik ben toch niet gek?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
schiet niet op SAJ... zo'n zieke...
heb je al een shell-fruitmand gebracht?
media markt..... gruwelijk!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik koop alles bij de Media Markt....ik ben toch niet gek?
ben niet op aan het letten....quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:17 schreef Cazman het volgende:
oh de flauwe fok forum april grap is ook weer begonnen
Och hij komt wel eens meer langs. Waarschijnlijk een stoere studentenavond gehadquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schoffel hem onder de sourcecode Caz.
Ik kom er dan ook alleen maar als ik..eeh...eeh..ik kom er dus gewoon nooit.quote:
quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Als je reageert komen die teksten van: succesvol forum verwijderd en alle posts handmatig bewerkt enz.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben niet op aan het letten....
wat is het nu weer?
Je hebt op school toch wel geleerd wat je met onkruid aan moet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och hij komt wel eens meer langs. Waarschijnlijk een stoere studentenavond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |