Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan hoor ik niks meer en dan hebben jullie geen kwaliteits-posts meer![]()
Vooral met een drankje opquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit echt een geinig liedje....
En nog 10 seconden later heeft hij het over rijdenquote:
Wel bij de les blijven he, dat zit tegenwoordig in Turkijequote:
Is de vader van Beyonce.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Is dat Pappa Child????
En velen met jou denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik vond dit eerlijk gezegd de slechtste TMF-awards ooit
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Zonder enige twijfelquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Is inderdaad de slechste ooitquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik weet bijna wel zeker dat die van volgend jaar nog slechter zullen zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil: Deze tiende editie is legendarisch.........slecht!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:57 schreef Allan24 het volgende:
"Twee jaar geleden kregen we de award voor beste rock... nu krijgen we de award voor beste pop... MET EEN ROCK PLAAT!!!"
Ofwel, wij snappen het ook niet en deze TMF Awards slaan helemaal nergens op!!
ik kots op Spike....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Spike heeft z'n linkerarm laten beplakken?
Idd, maar het is geen wonder dat Di-rect wint... Smaak van de gemiddelde tmf luisteraar *kuch breezahslet* is bes voorspelbaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Blof was kwalitatief veruit de beste van de 3.
Weer zo'n geweldige bijdragequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:58 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Idd, maar het is geen wonder dat Di-rect wint... Smaak van de gemiddelde tmf luisteraar *kuch breezahslet* is bes voorspelbaar![]()
Pff, ik zeg alleen wat ik ervan vindt, denk niet dat ik de enige ben trouwens. Maarja, vind jij deze tmf awards zo geweldig dan?quote:
Nee, maar jij komt hier alleen even zeggen dat je het breezer-gedoe vindtquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:00 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Pff, ik zeg alleen wat ik ervan vindt, denk niet dat ik de enige ben trouwens. Maarja, vind jij deze tmf awards zo geweldig dan?
aan het eind van de show: 'allemaal awards inleveren bij de uitgang! 1 april!! echte tmf awards zijn volgende week!'quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef GnAgn het volgende:
hopelijk was dit allemaal een grap en komt morgen de echte show
Kan ie wel Engels danquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:01 schreef Majar het volgende:
Tiesto gaat zo optreden met Marco Borsato, het nummer: Love comes again
En ze hebben niet geoefend![]()
Vind jij van niet dan? Ik kijk liever naar live optredes terug van The Eagles, Golden Earring, Oasis (mtv) dan naar dit ali B gebeurenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:00 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nee, maar jij komt hier alleen even zeggen dat je het breezer-gedoe vindt
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:03 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Vind jij van niet dan? Ik kijk liever naar live optredes terug van The Eagles, Golden Earring, Oasis
tja me zusje wil hem persee aan, ook zo'n breezah sletjuhquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hey jullie lopen 't wel allemaal af te zeiken he, maar jullie zitten het wel gewoon te checken, dus doe die tv nou eens uit, pak een biertje, en ga iets anders doen.
fijne avond nog
40 jaar? ik ben nog 15 jaar hoor, alleen het verschil tussen mij en de tmf-luisteraar is denk ik dat ik van goede muziek hou en die komt de laatste tijd ver uit het verleden. Zoals je nu ziet dat de top40 helemaal niks voorstelt, veel covers en nummers die alleen maar voor commerciele doeleinden gemaakt zijn. Nee, doe mij dan maar liever goede muziekquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
sorry, maar dan nog liever Marco en Tiesto. Hoe oud ben je? 40?
Het is slecht maar wel heerlijke erger-TVquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hey jullie lopen 't wel allemaal af te zeiken he, maar jullie zitten het wel gewoon te checken, dus doe die tv nou eens uit, pak een biertje, en ga iets anders doen.
fijne avond nog
Het is ook niet te geloven hequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok op Faithless, die zijn er...
Heb je ook skate-kleren aan, en ben je onpopulair bij de meisjes?quote:
Goede muziekquote:alleen het verschil tussen mij en de tmf-luisteraar is denk ik dat ik van goede muziek
Nee hoor, ook nog genoeg goede muziek nuquote:hou en die komt de laatste tijd ver uit het verleden.
Wat maakt het uit of een nummer voor commerciele doeleinden zijn gemaakt? Gaat erom of het leuk klinkt of niet.quote:Zoals je nu ziet dat de top40 helemaal niks voorstelt, veel covers en nummers die alleen maar voor commerciele doeleinden gemaakt zijn. Nee, doe mij dan maar liever goede muziek
Dat weet dat publiek toch niet meer!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:10 schreef shredder het volgende:
Zinloos wint! Want dat zeiden de kneuzen van daarnet al.
SCOT!
Wat zei ik?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:10 schreef shredder het volgende:
Zinloos wint! Want dat zeiden de kneuzen van daarnet al.
SCOT!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Alleen vanwege de moord op Theo Van Gogh is dit nummer zo'n succes geworden, en ze weten het erg goed uit te buiten moet ik zeggen.
JAAAH, Eerste leuke actiequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:12 schreef furanku het volgende:
Groetjes aan mijn moeder? Wie is die kneus
Misschien als ie zich als Boss voorstelt. dan denkt zij misschien wel dat ze Hugo Boss te zien krijgt en trapt ze erin....quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Baasje gaat achter beyonce aan: ze ziet m al aankomen
beau was mooi om te zien, dit doet me niksquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:14 schreef Khalein het volgende:
Na de Beau-terugblik is het nu tijd voor Theo dus?My gawd...
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:08 schreef ferrarifreak het volgende:
Draag idd skatekleren en ben wel populair bij meisjes, heb al een jaar een vriendinquote:Heb je ook skate-kleren aan, en ben je onpopulair bij de meisjes?![]()
Dat vind jij, ik vind het lekkere stevige rock, maarja... Smaken verschillen, ik vind je ook geen slecht mens ofso hoorquote:Goede muziekde Earring is echt bejaarden-herrie
![]()
quote:Nee hoor, ook nog genoeg goede muziek nu
Absoluut waar, Alleen is het ook dat wanneer iemand muziek maakt voor zijn plezier en niet om geld geeft het mooiste muziek maak (vind ik). Zoals Tiësto, die geeft helemaal niet om geld, maar draait nu wel de beste muziek.quote:Wat maakt het uit of een nummer voor commerciele doeleinden zijn gemaakt? Gaat erom of het leuk klinkt of niet.
Ik dacht al : vragen ze aan theo: laten ze jeroen zienquote:
Ok, niks gezegdquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef Cornerman het volgende:
[..]
[..]
Draag idd skatekleren en ben wel populair bij meisjes, heb al een jaar een vriendin
Ik hou van bijna alle soorten muziek, behalve die typische jaren 60-rockquote:Dat vind jij, ik vind het lekkere stevige rock, maarja... Smaken verschillen, ik vind je ook geen slecht mens ofso hooren ik zie de golden earring wel iedereen deruit rocken bij pinkpop
Dat klopt wel ja.quote:Absoluut true, maar die worden dus niet gesecteerd of gekozen hier (voorbeeld: Blof)
quote:Absoluut waar, Alleen is het ook dat wanneer iemand muziek maakt voor zijn plezier en niet om geld geeft het mooiste muziek maak (vind ik). Zoals Tiësto, die geeft helemaal niet om geld, maar draait nu wel de beste muziek.
idd, en dan met zo'n doodserieus gezichtquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:19 schreef Allan24 het volgende:
Champagne in iemands broek gieten.... BrEeZaH -humor?
Yep,quote:
neeh joh die is net 18. Zn vriendin is ouder en daar is hij ook al lang samen meequote:
Ik natuurlijk ook niet, maar hoorde een interview van hem en hij had echt geen idee hoeveel geld erin het laadje kwam en ik hoorde van zijn zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef ferrarifreak het volgende:Gelukkig, je hebt toch nog wel een beetje smaak
En ik ken Tiesto niet als persoon, dus ik weet ook niet of ie om geld geeft. Maar hij draait gewoon lekker, daar gaat het om
Insomnia mag altijdquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
nee toch insomnia? 10 jaar oud ofzo?
Oh ja tuurlijk: 10 jaar TMF awards
Nee, nee. Ondanks dat ze net 18 is doet ie het toch echt met haar... Is ook bij Jensen geweest...quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neeh joh die is net 18. Zn vriendin is ouder en daar is hij ook al lang samen mee
Komt dacht ik uit 1996.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
Ze zullen het vast presteren om volgend jaar nog slechter te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Een mooie afsluiting van een bagger evenement.
Snel vergeten en hopen tegen beter weten in dat volgend jaar ons iets beters gaat brengen
Wil wel eens zien of Mario na 10 jaar nog op het podium staatquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
Durft niet meer in Zuid-Holland te komenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Ja, waar is sylvie ??? of is die uitgekotst ofzo ?
kent iemand little bow wow nog?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wil wel eens zien of Mario na 10 jaar nog op het podium staat![]()
jump jumpquote:
Ah, Renate hoort mequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:31 schreef ferrarifreak het volgende:
HEEEE WAAR BLIJVEN MARCO EN TIESTO???
Zometeen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:31 schreef ferrarifreak het volgende:
HEEEE WAAR BLIJVEN MARCO EN TIESTO???
96 was een goed muziekjaar. Macarena, to deserve you van bette Midler, Fast love van George Michael etc.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Komt dacht ik uit 1996.
Faithless
[..]
Ze zullen het vast presteren om volgend jaar nog slechter te zijn.
Nee hoor die zijn al jaartje (of 2?) weer gescheiden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neeh joh die is net 18. Zn vriendin is ouder en daar is hij ook al lang samen mee
teveelquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:37 schreef XiChico het volgende:
Slechte TMF Awards .. hoe duur waren die kaartjes?
Dan zijn ze behoorlijk afgezet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Euro of 40.
Daaromquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
wtf houden ze dit eigenlijk bij de brug? Dr zullen wel enorm veel mensen opaf gekomen zijn
Hij zingt iig itt vele anderen eerder op de avond.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Marco Borsato zingt gewoon mee met de achtergrondtrack
Beneden aan de kade daar is een euhm.. "boulevard" iets verderop verkopen ze van dobben krokettenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:
k bedoel eigenlijk waar, is daar ergens een enorm veld ofzo?
Waar Las Palmas staat. Wilhelminapier, de Luxor verderop, parkeerplaats.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:
k bedoel eigenlijk waar, is daar ergens een enorm veld ofzo?
Is inderdaad in de buurt van Las Palmas.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef shredder het volgende:
[..]
Waar Las Palmas staat. Wilhelminapier, de Luxor verderop, parkeerplaats.
Volgens mij.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
Aan de overkant is het gerechtsgebouw, de meldkamer en het theater
Tiesto is ook goedquote:
Achter het KPN gebouw is dacht ik wel aardig wat plek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aan de kant van het gerechtsgebouw is toch niet veel plaats?
Volgens mij wordt het daar volgebouwtquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Achter het KPN gebouw is dacht ik wel aardig wat plek.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het rechtsgebouw, het Luxor en het KPN gebouw staan vlak in de buurt van de Erasmusbrug.
Ik denk op de parkeerplek van cafe Rotterdam, maar het kan aan mij liggen. Als ik zie hoe de Erasmusbrug staat, dan denk ik dat ze nog voor de brug bevinden en dat is waar metrostation Wilhelminaplein is en Luxor natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aan de kant van het gerechtsgebouw is toch niet veel plaats?
Moet bijna wel. Daar is ook het meeste plek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:49 schreef shredder het volgende:
[..]
[..]
Ik denk op de parkeerplek van cafe Rotterdam, maar het kan aan mij liggen. Als ik zie hoe de Erasmusbrug staat, dan denk ik dat ze nog voor de brug bevinden en dat is waar metrostation Wilhelminaplein is en Luxor natuurlijk.
Op die plek waar normaliter een parkeerplek is dus. Het lijkt op t.v groter dan het is thoughquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
oke tis dus op de Wilhelminapier, heb t ff opgezocht
wat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
staan ze niet gewoon op katendrecht?
Nee dus, de eerste herhaling begintquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:55 schreef ElmarO het volgende:
Ik hoop dat ze zo weer verder gaan.
Ja. Wat betreft beelden wel ja.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
dus helemaal afgelopen nu?
Volgens mij niet. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Het wordt toch wel op 538 uitgezonden?
Zo te horen niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Het wordt toch wel op 538 uitgezonden?
ach ja, wat wil je anders: datquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Het is mijn smaak niet en dus kan ik me er verder niet druk over maken, maar dat in 10 jaar nog nooit iemand anders dan Marco Borsato tot beste Nederlandse zanger (volgens de TMF-kijkers) is gekroond, dat is wel diep en diep treurig. Overigens snap ik niet echt waarom krijsende pubermeisjes Borsato-fan zouden zijn... Is volgens mij weer typisch stemmen omdat "dat nu eenmaal zo moet".
Ja, maar die kennen ze nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Er is toch wel meer dan Marco "Coltrui" Borsato?
Als ik hem was zou ik me stem ook sparen in plaats van die rotkinderen toe te zingen. Live spelen doen ze wel voor echte publiek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:40 schreef Dirrrrk het volgende:
Ik zag faithless, maar dat zag er echt te nep uit... Terwijl ze echt enorm goed zijn live (ik heb ze op lowlands gezien afgelopen jaar)
En Seth, die sloeg alles..quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Die was net als Jamie Cullum flink stoned, vermoed ik.
Ja, maar volgens mij wil TMF die traditie er een beetje in houden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Er is toch wel meer dan Marco "Coltrui" Borsato?
En volgens mij is het nu al zover, dat ze het niet zouden durven om die award niet aan Marco Borsato toe te kennen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook ja, want op de keper beschouwd kan Marco Borsato zelfs als je er fan van bent niet eens zingen.
quote:
Natuurlijk wel belachelijk maar eigenlijk geeneens z'n grote verassing.quote:"Er was echter een probleem: sterren zijn lelijk en nemen als het tegen zit hun lelijke vrienden mee. Een ander probleem: het TMF-publiek is ook lelijk. Dan ben je mooi klaar als tv-zender. "
quote:Op zondag 3 april 2005 22:18 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik miste Henny Huisman bij deze mini-playbackshow.
De vraag blijft natuurlijk waarom kijk je dan.quote:Op zondag 3 april 2005 22:18 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik miste Henny Huisman bij deze mini-playbackshow.
Het is leuk om zoiets slechts af te kraken. Dat begrijp je toch wel?quote:Op zondag 3 april 2005 23:19 schreef marky het volgende:
[..]
De vraag blijft natuurlijk waarom kijk je dan.
Er is hier weer een hele club bezig geweest met het afkraken van het gebeuren. Men vind vooral dat men een betere smaak heeft qua muziek. Fijn... ga dan lekker luisteren naar je eigen betere muziek en val een ander niet lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |