Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan hoor ik niks meer en dan hebben jullie geen kwaliteits-posts meer![]()
Vooral met een drankje opquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit echt een geinig liedje....
En nog 10 seconden later heeft hij het over rijdenquote:
Wel bij de les blijven he, dat zit tegenwoordig in Turkijequote:
Is de vader van Beyonce.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Is dat Pappa Child????
En velen met jou denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik vond dit eerlijk gezegd de slechtste TMF-awards ooit
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Zonder enige twijfelquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Is inderdaad de slechste ooitquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik weet bijna wel zeker dat die van volgend jaar nog slechter zullen zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil: Deze tiende editie is legendarisch.........slecht!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:57 schreef Allan24 het volgende:
"Twee jaar geleden kregen we de award voor beste rock... nu krijgen we de award voor beste pop... MET EEN ROCK PLAAT!!!"
Ofwel, wij snappen het ook niet en deze TMF Awards slaan helemaal nergens op!!
ik kots op Spike....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Spike heeft z'n linkerarm laten beplakken?
Idd, maar het is geen wonder dat Di-rect wint... Smaak van de gemiddelde tmf luisteraar *kuch breezahslet* is bes voorspelbaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Blof was kwalitatief veruit de beste van de 3.
Weer zo'n geweldige bijdragequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:58 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Idd, maar het is geen wonder dat Di-rect wint... Smaak van de gemiddelde tmf luisteraar *kuch breezahslet* is bes voorspelbaar![]()
Pff, ik zeg alleen wat ik ervan vindt, denk niet dat ik de enige ben trouwens. Maarja, vind jij deze tmf awards zo geweldig dan?quote:
Nee, maar jij komt hier alleen even zeggen dat je het breezer-gedoe vindtquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:00 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Pff, ik zeg alleen wat ik ervan vindt, denk niet dat ik de enige ben trouwens. Maarja, vind jij deze tmf awards zo geweldig dan?
aan het eind van de show: 'allemaal awards inleveren bij de uitgang! 1 april!! echte tmf awards zijn volgende week!'quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef GnAgn het volgende:
hopelijk was dit allemaal een grap en komt morgen de echte show
Kan ie wel Engels danquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:01 schreef Majar het volgende:
Tiesto gaat zo optreden met Marco Borsato, het nummer: Love comes again
En ze hebben niet geoefend![]()
Vind jij van niet dan? Ik kijk liever naar live optredes terug van The Eagles, Golden Earring, Oasis (mtv) dan naar dit ali B gebeurenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:00 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nee, maar jij komt hier alleen even zeggen dat je het breezer-gedoe vindt
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:03 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Vind jij van niet dan? Ik kijk liever naar live optredes terug van The Eagles, Golden Earring, Oasis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |