Yep,quote:
neeh joh die is net 18. Zn vriendin is ouder en daar is hij ook al lang samen meequote:
Ik natuurlijk ook niet, maar hoorde een interview van hem en hij had echt geen idee hoeveel geld erin het laadje kwam en ik hoorde van zijn zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef ferrarifreak het volgende:Gelukkig, je hebt toch nog wel een beetje smaak
En ik ken Tiesto niet als persoon, dus ik weet ook niet of ie om geld geeft. Maar hij draait gewoon lekker, daar gaat het om
Insomnia mag altijdquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
nee toch insomnia? 10 jaar oud ofzo?
Oh ja tuurlijk: 10 jaar TMF awards
Nee, nee. Ondanks dat ze net 18 is doet ie het toch echt met haar... Is ook bij Jensen geweest...quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neeh joh die is net 18. Zn vriendin is ouder en daar is hij ook al lang samen mee
Komt dacht ik uit 1996.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
Ze zullen het vast presteren om volgend jaar nog slechter te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Een mooie afsluiting van een bagger evenement.
Snel vergeten en hopen tegen beter weten in dat volgend jaar ons iets beters gaat brengen
Wil wel eens zien of Mario na 10 jaar nog op het podium staatquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
Durft niet meer in Zuid-Holland te komenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Ja, waar is sylvie ??? of is die uitgekotst ofzo ?
kent iemand little bow wow nog?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wil wel eens zien of Mario na 10 jaar nog op het podium staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |