quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:08 schreef ferrarifreak het volgende:
Draag idd skatekleren en ben wel populair bij meisjes, heb al een jaar een vriendinquote:Heb je ook skate-kleren aan, en ben je onpopulair bij de meisjes?![]()
Dat vind jij, ik vind het lekkere stevige rock, maarja... Smaken verschillen, ik vind je ook geen slecht mens ofso hoorquote:Goede muziekde Earring is echt bejaarden-herrie
![]()
quote:Nee hoor, ook nog genoeg goede muziek nu
Absoluut waar, Alleen is het ook dat wanneer iemand muziek maakt voor zijn plezier en niet om geld geeft het mooiste muziek maak (vind ik). Zoals Tiësto, die geeft helemaal niet om geld, maar draait nu wel de beste muziek.quote:Wat maakt het uit of een nummer voor commerciele doeleinden zijn gemaakt? Gaat erom of het leuk klinkt of niet.
Ik dacht al : vragen ze aan theo: laten ze jeroen zienquote:
Ok, niks gezegdquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef Cornerman het volgende:
[..]
[..]
Draag idd skatekleren en ben wel populair bij meisjes, heb al een jaar een vriendin
Ik hou van bijna alle soorten muziek, behalve die typische jaren 60-rockquote:Dat vind jij, ik vind het lekkere stevige rock, maarja... Smaken verschillen, ik vind je ook geen slecht mens ofso hooren ik zie de golden earring wel iedereen deruit rocken bij pinkpop
Dat klopt wel ja.quote:Absoluut true, maar die worden dus niet gesecteerd of gekozen hier (voorbeeld: Blof)
quote:Absoluut waar, Alleen is het ook dat wanneer iemand muziek maakt voor zijn plezier en niet om geld geeft het mooiste muziek maak (vind ik). Zoals Tiësto, die geeft helemaal niet om geld, maar draait nu wel de beste muziek.
idd, en dan met zo'n doodserieus gezichtquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:19 schreef Allan24 het volgende:
Champagne in iemands broek gieten.... BrEeZaH -humor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |